Известие

Collapse
No announcement yet.

Леко раздвижване на 2.0TS

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Първоначално публикувано от ICI Покажи съобщение
    с премахването на баланс валовете се затапва и мазането им и така се подобряват условията за мазането на лагерите в мотора, особено биелните Налягането в мотора се покачва значително ... и примерно караме вече с 5w40 масло в състезателни условия и пак с предостатъчно налягане, дори става възможно и с 5w30 да се кара ако няма да се пържи по писти колата
    Започването на "състезателен" проект следвайки примера на състезателните коли на Абарт / Ланча / Алфа Ромео и използването на блок с баланс валове е оксиморон. Няма такъв проектант, който да не направи всичко възможно по правилник за да заобиколи използването на безмислено голям блок. Не е и правено.

    ---------- Post added at 04:56 ---------- Previous post was at 04:40 ----------

    Първоначално публикувано от traiko_89 Покажи съобщение
    1-во s2000 с 4 двоселови клапи
    2-ро диаметъра на буталото е пораснало на 86мм
    а хода е намален на 86мм
    или казано е сменена конфигурацията на кмм
    3-то степента на сгъстяване е 14:1 което означава че върви на всичко друго ,но не и с обикновен бензин от бензиностанцията
    4-то изпускателният колектор няма нищо общо с спортните колектори които се продават от различни тунинг фирми
    5-то 156 смуче въздух от триъгълника в бронята(фронтален въздух) а не като стандартните някаде зад бронята
    6-то клапаните ,портовете и разпределителните валове са други
    7-мо няма вече вариатор както и баланс валове
    няма нужда да се уточнява че и маховика ,съединителя са други а ск. кутия е подменена с сенквенционална,
    нямаща нищо общо с оригиналната
    Моля такива елементарни информации налични в интернет да ги проверяваш преди да ги твърдиш. Вярно, че всеки има право да пише каквото си иска ама при положение, че сме 2017 и всичко е ясно и написано и обяснено...
    к
    Много на кратко: Всички мотори в СУПЕР 2000 автомобили са САМО С ЕДИН ДРОСЕЛ! Степента на сгъстяване никога не е била 14:1 просто защото правилникът на ФИА го забранява. В началото дори беше разрешена 11:1 максимум. Изпускателния колектор се произвежда точно от италианска тунинг фирма - Секам.

    От всички споменати в темата състезателни серии, а от там и двигатели на алфа, единствено в СУПЕР 2000 има неща близки до фабричните. BTCC, SUPERTURISMO, D2 и т.н. нямат нищо ама нищо общо. Те дори са с обърнато газоразпределение с цел черпене на въздух отпред и изпускатели назад....

    В засилването на мощността на атмосферните двигатели на Алфа/ Фиат има много тънкости, дребни като полиране на самия блок, различни основни лагери, използван на специални материали на ръба на правилниците и прочие, начина на взимане на масло от картер и маслоподаване, които никой "тунингьор" няма да Ви обясни щото ако знаеше за какво иде реч нямаше да бачка в гаража в Широка лъка.

    Истината е в многото пари и малък ресурс. Визирайки много пари конкретно говоря за около 35 000 евро за мотор аколо 300 к.с. само за железа и композити. Електрониката е около 7000 евро. Пробега е 700-1000 км в зависимост от префорсирването. При регистрирани достатъчно префорсирвания разбирай обороти над 8500, рискът от некотролирано механично явление се увеличава. Ако гонката е била отговорна и нужно задължително завършване, заводските отбори се е случвало да сменят мотори на по-малко от 1 час работа и 50 км само заради префорсирвания.
    Last edited by ne0; d.m.y г., 07:06.

    http://www.facebook.com/VenturaGarage
    Sotiris Rokkos: "Neno you gave me scary feelings I did not ever feel before in my 30 years experience of racing... you know..."

    Comment


    • Аз от тези няколко поста след моя си правя заключение, че ако имаш някакъв ТС е най-разумно да го чипосаш и да си бръмчиш, а ако ти е слаб си взимаш турбо матор и толкова.
      Alfa Romeo GT 1.9 16V JTD
      Lancia Musa 1.4i 16V Automatic
      Alfa Romeo 145 1.3 8V Boxer

      Comment


      • Първоначално публикувано от thecleaner Покажи съобщение
        Излизат около 165-170 коня по спомен на Миро QV то. А в цифрово отношение си на около 5 илядо лева, добре ли е





        ШШШ не са аби колега Боби, само който не е правил/ давал пари не знае как се помпа мотор. Инак влизаме в някои сайт с шарени картинки, кое прочели кое не, и гледаме 200-300-400 коня и после обясняваме на другите. Похвално е ,че младежта се интересува разбира се, но не всичко де хвърчи се яде.

        Поста ми е принципен, не целя да се заяждам с никой, да обиждам, да подклаждам безмислени спорове
        Много точно и на място казано. Подкрепям

        Comment


        • Първоначално публикувано от ne0 Покажи съобщение

          ЛАМПРЕДИ


          Идва от АУРЕЛИО ЛАМПРЕДИ, инженер проектант предимно на състезателни двигатели. Противно на това, че е най-известен с двуваловия мотор на фиат, ЛАМПРЕДИ е световно известен с 12 цилиндровите двигатели за СКУДЕРИЯ ФЕРАРИ, после двигатели за Ферари и за АБАРТ и т.н.
          Благодаря за поправката, ще го запомня

          Някой ще даде ли инфо при пренареждането на 2.0ТС в 1.8 блок какви са стъпките и тънкостите.
          Now: 156 2.5 V6 24V
          Ex: 147 Ti, GT V6, 147 1.6, 145QV, 155 TS, Gtv Cup pack, 75 1.6 I.E.

          Comment


          • При мен лекото раздвижване на туин спарка почна от тая снимка... ( в последствие се отваря главата 2 пъти, смених карета съединител, всички неща по генерацията, разни помпи регулатори и незнам си какво си) Доволен съм от ефекта, а най-хубавото е че има още на къде да се върви...
            Attached Files
            sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...

            Comment


            • Първоначално публикувано от italfen Покажи съобщение
              Благодаря за поправката, ще го запомня

              Някой ще даде ли инфо при пренареждането на 2.0ТС в 1.8 блок какви са стъпките и тънкостите.
              Първо "пренареждането" не е толкова лесно, не е панацея и носи след себеси допълнителни неща - МНОГО.

              Доколкото имам инфо за теб си интелегентен човек. Моля те зачети се в интеренет. Първо се поинтересувай защо Нордауто или Ен Технолоджи и Алфа РОмео хомологират 1.6/1.8 блок. Запомни не само 1.8 (1.742), а и 1.6.

              Също така от кои точно години и съответно номера. Не всички 1.8 са еднакви има - дори и с балансиращи валове при Фиат/Ланча. 1.6 двигателеите ги има поне в три различни по височина блокове и т.н. и т.н. Моля те поразчети се.. Ако наистина готвиш нещо сериозно аз или който и да е от моите колеги може да ти сподели как става и какво трябва. Имай предвид, че Боби 33 и Венци (75-цата) са двама от Много малкото хора в България и Европа, сгобявали двигатели по конфигурация на Алфа / Фиат Супер 2000. Има хора в България, които имат опита и знанията. Проблемът е, че е скъпо . В България аз знам за 3 (три) близки такива двигатели: Моят в моята кола Алфа 145 2.0ТС, бившата кола на Басо/Царски/Пейчев сега на Ангелов- Фиат Супер 1600 и Формула 3 (В. Арабаджиев) фресно шаси Мугале с двигател 2000 Aбарт. Поздрави!
              Last edited by ne0; d.m.y г., 19:57.

              http://www.facebook.com/VenturaGarage
              Sotiris Rokkos: "Neno you gave me scary feelings I did not ever feel before in my 30 years experience of racing... you know..."

              Comment


              • Tъкмо една година мина от както съм пуснал темата и е време да си споделя бедния опит с "раздвижването" на тоя мъртвец.

                Като начало първото което знаех като взех колата е, че има правена генерация.
                Без катализатор, с един резонатор и с едно крайно гърне, мисля че пак е проходно, не е оригиналното.

                -Бяха сменени и свещите, но бяха сложени някакви смешни бошове, които изхвърлих и сложих оригинални НГК платинум - почувства се лека разлика.

                -Смених си и ламбдата(старата не работеше), оригинална сложих, доста чувствително подобрение.

                -Изчистих си дюзите на стенд и с добавка - леко подобрение.

                - Смених въздушен филтър, пак се усети положителна разлика във високите обороти. Моето мнение е, че оригиналния въздушен филтър е достатъчен, щом го слагат и на 2.5, който гълта доста повече въздух от 2.0.
                Няма нужда да се занимавате с онея К§Н дето се омасляват и цапат дебитомера...

                -Сложих преди въздушния филтър тръба(шнорхел) от V6/JTD . Маха се една резонаторна кутия и се слага на нейното място. Звука става по-як над 3000 оборота и мотора реагира по-бързо при подаване на газ.

                -Махнах ремъка на балансиращите валове - това ми е най-спорното "подобрение".
                Наистина на мотора му е по-леко, развърта се по-лесно, обаче звука стана леко гаден тип опел/хонда и се появиха много неприятни вибрации над 5500-6000 оборота.

                Ако някога имам излишни 100лева и 2 часа по-скоро бих върнал ремъка. Всички други операции ги препоръчвам - свещи, филтър, чистене на дюзи, тръба...

                -В последствие разбрах че имам и чип/ремап. Остават ми да изгоря 30 лира нормален бензин и да сипя 98 или 100 октана и ще ви кажа също дали има някаква разлика.
                Last edited by dhtj; d.m.y г., 18:19.
                156 2.0TS

                Comment


                • Искаш ли да направиш един клип до 200тина километра?
                  Alfa Romeo GT 1.9 16V JTD
                  Lancia Musa 1.4i 16V Automatic
                  Alfa Romeo 145 1.3 8V Boxer

                  Comment


                  • Първоначално публикувано от ScuderiaItalia Покажи съобщение
                    Искаш ли да направиш един клип до 200тина километра?
                    http://lex.bg/laws/ldoc/2134649345

                    Чл. 21
                    Hennessey Venom GT, 2009 - ex, тоталка,
                    Bugatti Veyron 16.4 Grand Sport 2011 - ex, за скрап,
                    Pagani Huayra 2014 - ex, за части,
                    Alfa Romeo 156 1.9JTD, 150 коня.

                    Comment


                    • след две седмици като мина през германия ще направя
                      156 2.0TS

                      Comment


                      • Много си забавен @dansguardian. Човека има път до Германия, с него си говорихме по телефона вчера, но забравих да спомена за видео.
                        Alfa Romeo GT 1.9 16V JTD
                        Lancia Musa 1.4i 16V Automatic
                        Alfa Romeo 145 1.3 8V Boxer

                        Comment


                        • https://www.youtube.com/watch?v=x2agBe2dYzk

                          Не ми се получи много хубаво старта и рано включих втора, ама айде няма да се оправдавам.
                          Пада под 8сек по принцип. Между 7.4 и 7.8 са ми най добрите времена до 100, засича ми ги друг човек с хронометър докато карам.

                          Пълна кола с всичко възможно, резервни гуми, крикове, яка музика, газова, спойлери, прагове и т.н.

                          И това е нормален бензин 95 от Марешки. Предполагам че с 98 или 100 ще е по - добре, казват че ремапа обикновено има ефект само с високооктанов бензин.

                          Това дето трака е стойката за навигация на която съм сложил телефона да снима.
                          На 190 идва завой и върнах газта.
                          Last edited by dhtj; d.m.y г., 01:11.
                          156 2.0TS

                          Comment


                          • На клипа аз виждам 10сек. до 100.

                            А за 7.4 ти трябват точно 200 к.с на това купе.


                            1996 164 Super T.S | 2003 166 20V Sportronic Distinctive + Haes & Webasto | 02/2006 159 SW JTDм 150 CAVALLI HIGH DPFon

                            Comment


                            • Лош старт е това, няма спор, но едно клипче направих и го качвам. По-добре отколкото нищо.

                              Нямам бензин и съединител за хабене да правя 10 опита и да кача най-перфектния.

                              Когато имам мерак и сипя 98 ще пробвам да докарам по-хубаво клипче.

                              Иначе не знам какво гледаш, но на 00:06 още съм на 0км/ч , а на 00:14 съм на 100.
                              Тва са си 8 сек, а не 10

                              Last edited by dhtj; d.m.y г., 02:47.
                              156 2.0TS

                              Comment


                              • Първоначално публикувано от dhtj Покажи съобщение
                                Лош старт е това, няма спор, но едно клипче направих и го качвам. По-добре отколкото нищо.

                                Нямам бензин и съединител за хабене да правя 10 опита и да кача най-перфектния.

                                Когато имам мерак и сипя 98 ще пробвам да докарам по-хубаво клипче.

                                Иначе не знам какво гледаш, но на 00:06 още съм на 0км/ч , а на 00:14 съм на 100.
                                Тва са си 8 сек, а не 10

                                Ма той умрял ма След 100 нали не даваш цялата газ, че това не се местиииииии. Ето ти 2 форумни 56ци, 1,8 ТС тая втората аз я мъчех преди 8-9 години комби, демек и по тежка. https://www.vbox7.com/play:333bcde4 и https://www.vbox7.com/play:6f0ede3d7f
                                Last edited by thecleaner; d.m.y г., 07:07.
                                Fiat Punto 1.4GT 1996
                                Hyundai Tucson 2.0 2007
                                Renault Clio 1.5 2019

                                Comment

                                Working...
                                X