Известие

Collapse
No announcement yet.

Леко раздвижване на 2.0TS

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Първоначално публикувано от Sm0k Покажи съобщение
    Ам не можах да разбера като не искаш да обиждаш или да се заяждаш и като уважаваш всички двигатели правени от Алфа не можа ли да напишеш последната дума с правилния правопис, примерно Спарк, вместо С(к)рап...
    Не го възприемайте твърде на сериозно...така си го казвам аз на шега...тука във форума го видях тоя израз и ми стана много смешен...

    Първоначално публикувано от pyle Покажи съобщение
    Когато беше живо на Миро КуВето съм виждал с очите си как изпревари Део Ланос с мотор с20лет 280кс на предно..
    Може, в крайна сметка всичко е възможно...не съм ставал пряк свидетел на замерване между вървящ ТС и турбо мотор, но по законите на физиката нещата би трябвало да са едни - вече реалността би могла да е и съвсем друга....
    Alfa Romeo 145 1.6 i.e. Boxer -Ex
    Alfa Romeo 146 1.3 i.e. Boxer -Ex

    Comment


    • #47
      Първоначално публикувано от pyle Покажи съобщение
      Когато беше живо на Миро КуВето съм виждал с очите си как изпревари Део Ланос с мотор с20лет 280кс на предно..
      Ако визираш гонките на 202-ра през периода 2010-2012г - Ланоса тогава беше С20ХЕ.

      Колкото и да харесваме Италианските автомобили, все пак реално ли ти се струва - 170-180 коня 145-ца да минава нещо, което е поне 100 кила по-леко и 100 коня повече
      Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..

      FIAT Coupe 16VT
      Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD

      Comment


      • #48
        Първоначално публикувано от digitalundgrd Покажи съобщение
        Ако визираш гонките на 202-ра през периода 2010-2012г - Ланоса тогава беше С20ХЕ.

        Колкото и да харесваме Италианските автомобили, все пак реално ли ти се струва - 170-180 коня 145-ца да минава нещо, което е поне 100 кила по-леко и 100 коня повече
        Не визирам преди 3-4 години на баумакс враждебна. Гонката се състоя между Саксо 1,6 16в с дросели, Миро с неговата и жълт ланос C20LET (според мен XE турбо). В единия старт Алфата беше първа и зад нея Сакс, втората гонка Сакс беше отпред и последен беше познай..

        П.С. Относно дали ми се струва реално не би трябвало... Аз за това казах, че турбо и предно трябва да си яко шофер за да не припадаш от тоя и ония.
        Last edited by pyle; d.m.y г., 12:44.

        Comment


        • #49
          ОК. Като се засечем с Миро някой път ще го питам да ми разкаже по-подробно за въпросния ланос и въпросната гонка

          Все пак почти ежедневно карам триста и малко коня предняк. С прилични гуми и шпер нещата не са никак зле За 4 години, от както я имам не ми се е случвало да припадам от тоя и ония (разбирай някой с 150-250 коня нормална кола), а не се имам за много добър майстор на драг.

          Като си говорим за реалните неща - замисли се кои от всички движещи се в трафика средностатистически коли са в средни до ниски 13-ки на 400м (горе-долу това са времената на форумните около 300к.с. предняци, за които аз знам)

          Друг е въпроса, че много от "рацерите" си мислят, че карат ХХХ коня кола, а никога не са правили реално замерване, което да покаже колко ХХХ - YY коня е в същност
          Last edited by digitalundgrd; d.m.y г., 13:21.
          Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..

          FIAT Coupe 16VT
          Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD

          Comment


          • #50
            На предпоследния кондофрей една 145ца 1.4 турбо даде 13.9, сток карантия на 0.9-1 бар налягане,не помня какво беше турбото,някакво малко беше.... Сглобка за 1-2 дена,а времето и е абсурдно и почти невъзможно за стигане от 2.0тс в атмосферен вариант....

            Comment


            • #51
              Първоначално публикувано от murdera Покажи съобщение
              На предпоследния кондофрей една 145ца 1.4 турбо даде 13.9, сток карантия на 0.9-1 бар налягане,не помня какво беше турбото,някакво малко беше.... Сглобка за 1-2 дена,а времето и е абсурдно и почти невъзможно за стигане от 2.0тс в атмосферен вариант....
              Тая 45ца на Пешко бе (turboA3), а он има идея как се прави бърза кола, и не само от ТС е невъзможно, а и от Арезе, дори тежко тунинговано JTD трудно ги достига, я има 4-5 JTD та я не.
              Last edited by thecleaner; d.m.y г., 16:17.
              Fiat Punto 1.4GT 1996
              Hyundai Tucson 2.0 2007
              Renault Clio 1.5 2019

              Comment


              • #52
                Знам чия е, мисълта ми беше,че атмосферния тунинг в кола , която се кара и по улиците е много неблагодарен. Хипотетично напомпано 2.0 ТС до 190-200кс,ще дава времена,ако е в някоя орязана кошница с тръбна конструкция и тегло от 700-800кг... Но това само по себе си ще струва много пари за резултат от някакво средно до ниско 13....

                Comment


                • #53
                  Първоначално публикувано от murdera Покажи съобщение
                  Знам чия е, мисълта ми беше,че атмосферния тунинг в кола , която се кара и по улиците е много неблагодарен. Хипотетично напомпано 2.0 ТС до 190-200кс,ще дава времена,ако е в някоя орязана кошница с тръбна конструкция и тегло от 700-800кг... Но това само по себе си ще струва много пари за резултат от някакво средно до ниско 13....
                  Кой к'вот го кефи.. Мен това което ти каза ме кефи. Атмосферен мотор в лека кола и яко обороти. И следващата ми кола ще е подобен тип с подходящ мотор.

                  Comment


                  • #54
                    Първоначално публикувано от pyle Покажи съобщение
                    Кой к'вот го кефи.. Мен това което ти каза ме кефи. Атмосферен мотор в лека кола и яко обороти. И следващата ми кола ще е подобен тип с подходящ мотор.
                    Например ?
                    Fiat Punto 1.4GT 1996
                    Hyundai Tucson 2.0 2007
                    Renault Clio 1.5 2019

                    Comment


                    • #55
                      И всички тия изброени шуротии за кола която е за писта го разбирам, ма за едни светофарни гонки е безсмислено. Щото идва първия надървен Голф или Сивик и къса шортите.

                      ---------- Post added at 13:27 ---------- Previous post was at 13:23 ----------

                      И всички тия изброени шуротии за кола която е за писта го разбирам, ма за едни светофарни гонки е безсмислено. Щото идва първия надървен Голф или Сивик и къса шортите.

                      Пък и Туин Спарка не е нищо повече като мотор от всеки друг 2.0 лира мотор със 16 клапана, на коя да е марка.
                      Например един нисански 2.0 мотор е в пъти о-добър избор,
                      отколкото дългоходивия Туин Спарк. Това са фактите.
                      Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд

                      Comment


                      • #56
                        Първоначално публикувано от Bobi_33 Покажи съобщение
                        И всички тия изброени шуротии за кола която е за писта го разбирам, ма за едни светофарни гонки е безсмислено. Щото идва първия надървен Голф или Сивик и къса шортите.
                        Много си прав на последното Кондьо имаше едни Хонди по 500-600-700 коня който на въртене на гуми даваха ниски 12ки. И най-якото беше атмосферни М5ци е60, които се опитваха да паднат под 14 хахахаха.
                        Fiat Punto 1.4GT 1996
                        Hyundai Tucson 2.0 2007
                        Renault Clio 1.5 2019

                        Comment


                        • #57
                          Първоначално публикувано от thecleaner Покажи съобщение
                          Много си прав на последното Кондьо имаше едни Хонди по 500-600-700 коня който на въртене на гуми даваха ниски 12ки. И най-якото беше атмосферни М5ци е60, които се опитваха да паднат под 14 хахахаха.
                          Ами тиража произведени Голф-ове и Сивици е много различен, има доста упъпкана пътечка за тунинг на тия коли. Това си е индустрия.

                          И аз искам да имам надървена 33-ка, то има части за такива неща, ма не мога да си го позволя, откъм пари.
                          Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд

                          Comment


                          • #58
                            Първоначално публикувано от thecleaner Покажи съобщение
                            Например ?
                            Ще ми се Хонда ама много пара...

                            Comment


                            • #59
                              Лелее к'ви алфисти сте вие бе...Хонди купувате
                              Alfa Romeo 145 1.6 i.e. Boxer -Ex
                              Alfa Romeo 146 1.3 i.e. Boxer -Ex

                              Comment


                              • #60
                                Първоначално публикувано от bobi1997 Покажи съобщение
                                Лелее к'ви алфисти сте вие бе...Хонди купувате
                                Хахахах така си е алфисти няма, само алфажии останаха

                                Сега се сещам за следния факт - еквивалента на алфовия вечно тракащ "вариатор" на 16в туинспарка е VТEC при онда.

                                Познай на колко Хонди им лопат моторите поради преебан VTEC
                                Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..

                                FIAT Coupe 16VT
                                Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD

                                Comment

                                Working...
                                X