Известие

Collapse
No announcement yet.

Леко раздвижване на 2.0TS

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Първоначално публикувано от digitalundgrd Покажи съобщение
    Хахахах така си е алфисти няма, само алфажии останаха

    Сега се сещам за следния факт - еквивалента на алфовия вечно тракащ "вариатор" на 16в туинспарка е VТEC при онда.

    Познай на колко Хонди им лопат моторите поради преебан VTEC
    Има алфисти, просто нямам 100к лв..

    Втек-а не е на принципа на вариатора при Алфите.. там отделно има и вариатор

    Comment


    • #62
      Че хондите имат мотори,имат,ама са много грозни отвън,направо се обръщам на другата страна,като видя такъв автомобил
      Alfa Romeo 156 1.8 TS'99 144+

      Comment


      • #63
        Първоначално публикувано от pyle Покажи съобщение

        Втек-а не е на принципа на вариатора при Алфите.. там отделно има и вариатор
        И двете са вид система за променливо газоразпределение. Ставаше дума, че при Хондите са го измислили да няма негативи (тракане), докато с вариатора и сам знаеш...
        Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..

        FIAT Coupe 16VT
        Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD

        Comment


        • #64
          Първоначално публикувано от radiboy Покажи съобщение
          Че хондите имат мотори,имат,ама са много грозни отвън,направо се обръщам на другата страна,като видя такъв автомобил
          Съгласен съм, ама и другия вариант не ме устройва..

          ---------- Post added at 12:12 ---------- Previous post was at 12:07 ----------

          Стига, разводнихме темата на колегата!!

          Comment


          • #65
            Имам стЪбилка валове за колегата,само трябва порт и колектор и ще се засили подобаващо тоя твин спарк
            AR Type 939 2.4 JTDm TI Q-Tronic DPFon
            AR Type 932 2.4 JTD Distinctive
            sigpic

            Comment


            • #66
              Разчетох се, относно изолирането на картерната вентилация с цел, мотора да смуче чист въздух и открих една интересна идея.

              Според мен, това е най-доброто решение.
              Така мотора хем гълта чист и студен въздух, хем картерните газове се изсмукват от изгорелите газове.
              Рисунката е за някакви нисани, но близко до твин спарка.

              Какво мислите?

              156 2.0TS

              Comment


              • #67
                Кажете 56мм или 63мм генерация за 2,0 тиун спарк е по-подходяща?
                Now: 156 2.5 V6 24V
                Ex: 147 Ti, GT V6, 147 1.6, 145QV, 155 TS, Gtv Cup pack, 75 1.6 I.E.

                Comment


                • #68
                  Без турбо и стандартната генерация е достатъчна, само разкарай катализаторите и евентуално някое по-спортно и отпушено гърне.
                  156 2.0TS

                  Comment


                  • #69
                    Ако ще се кара оригинална според мен няма нужда да се пипа, само махни трапецовидното гърне под задните седалки и катализатора.

                    Comment


                    • #70
                      А какво мислите за т.нар. V6 intake mod.
                      Демек, замяната на резонатора преди въздушния филтър със тръба от V6 или JTD.
                      Гледам пишат из чуждите форуми за по-добър риспонз и звук, ама дали реално е така ли е само плацебо.. ?

                      156 2.0TS

                      Comment


                      • #71
                        Звукът определено ще се промени, за другите неща по-скоро плацебо.
                        Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..

                        FIAT Coupe 16VT
                        Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD

                        Comment


                        • #72
                          Най-добър уж е ГТА шнорхела..

                          Comment


                          • #73
                            https://www.facebook.com/groups/1132...message_bubble

                            Сериозна работа...
                            156 2.0TS

                            Comment


                            • #74
                              мхм много сериозна, само дето тоя свин спарк кутията му немой да откине и до 240, а тоя на клипът дигнал 280 приблизително на 6к оборота..... а кат осложи от 166ца ше литне с 10км отгоре
                              EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
                              EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
                              NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG

                              Comment


                              • #75
                                Те, така се слагат квит си искаш кутии ...
                                Стига глупости

                                Comment

                                Working...
                                X