Известие

Collapse
No announcement yet.

Двигател на вода

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Двигател на вода

    Я вижте тази тема и кажете какво мислите

    http://www.tuning.bg/forum/viewtopic.php?t=74557
    Lexus IS200

  • #2
    нда.... преди бая време си бях наточил сумати докоментация и схеми... и в най близко будеще ще опитам да видя каво ще стане... имам си опитно зайче ! 650cc 2-цилиндара -4 такта ! и още едно 900cc 4 цилиндара

    И намерих един форум дето един душевно болен тип е постигнал известен успех ! като си добавя такива пари към основното гориво и прави добра икономия... !

    ето линка да видите http://beinsa.info/forum/viewtopic.php?t=226



    дано има нещо вярно в тая работа

    Comment


    • #3
      предполагам че някакво устроиство разделя водата на съставните и части едната част гори и така........... сигурно е измислено ама......
      Alfa Romeo 145 1.6 Boxer - няма я вече
      Alfa Romeo 155 1,8 8v T.spark - няма я вече
      Alfa Romeo 145 1.4 16v
      BMW 520i E39

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от ALFA155Ts
        предполагам че някакво устроиство разделя водата на съставните и части едната част гори и така........... сигурно е измислено ама......
        измислено е
        ама разделянето на водата е скъъъъъъъъъъъъпо
        всъщност и двете части горят и се получава пак вода
        изобщо затворен цикъл
        само електролизата да стане евтина
        Не о хлѣбѣ единѣмъ живъ будетъ человѣкъ

        Comment


        • #5
          Дори и да не е скъпо петролните компании ще скрият всичко.

          Сърцата са по-капризни от умовете.

          Comment


          • #6
            Търтея имаше впредвид, че за разделянето се поглъща повече енергия от тази която се получава при изгарянето на водорода и кислорода. Струва ми се искате да измислите перпетумобиле тука. Енергията неубходима за разлагането на водата на водород и кислород е точно толкова колкото ще получите накрая при изгарянето им плюс загубите от всички процеси. Елементарна химия и физика.

            Comment


            • #7
              От няколко дни чета за тая система и бая се замислям дали да не изпробвам ама трябва да си намеря опитно зайче а материалите не са скъпи имам линкове от някакъв форум с обяснения кое какво е и как е монтирано на варбург,като собственика на варбурга твърди ,че ще е доста по добре на 4-тактов двигател.

              Ако на някой му е интересно мога да пратя линковете тука ,за да погледнете за кво става на въпрос.

              Но одеве чето и друга информация и малко се разобедих да си хабя времето.
              Alfa Romeo 145 1.6 boxersigpic

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от Оги
                От няколко дни чета за тая система и бая се замислям дали да не изпробвам ама трябва да си намеря опитно зайче а материалите не са скъпи имам линкове от някакъв форум с обяснения кое какво е и как е монтирано на варбург,като собственика на варбурга твърди ,че ще е доста по добре на 4-тактов двигател.

                Ако на някой му е интересно мога да пратя линковете тука ,за да погледнете за кво става на въпрос.

                Но одеве чето и друга информация и малко се разобедих да си хабя времето.
                Коя информация те разобеди? В някое от изданията на Аутобилд пише за някаква тойота корола, която се движела само на вода и я били тествали от Аутобилд, а създателя е някакъв азиатец. Някой чел ли е статията?
                Lexus IS200

                Comment


                • #9
                  Има едно малко учебниче казва се водогоривни емулсии аз съм правил такъв екперимент но на дизелов двигател като подаването на водата става през колектора но е доста малка порцията подавахме я пез една медицинска сиситема резултатът беше съвсем леко повишения на мошността и много добре оформена индикаторна диаграма след горна мъртва точка площа и беше по голяма от колкото при работа само с дизелово гориво. Абе общо казано беше малко по добре но това беше на един режим средно натоварване и обороти(външна честотна характеристика май му се викаше) Но все пак това е бода в цилиндъра малко или много си му разказва играта бавно бавно.
                  156 1,8 ТS 99
                  Nissan Murano 2005

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от Novachev
                    Има едно малко учебниче казва се водогоривни емулсии аз съм правил такъв екперимент но на дизелов двигател като подаването на водата става през колектора но е доста малка порцията
                    еееееееее
                    водната инжекция е стара като света бе
                    ма тя има леко други цели
                    Не о хлѣбѣ единѣмъ живъ будетъ человѣкъ

                    Comment


                    • #11
                      абе имам чувството че масово хората са яко предубедени.... и не си правят труда да четат.... то едва ли не небило възможно да стане такова нещо.... Тук не става въпрос за пермето мобиле... не става въпрос за елетролиза.... и тн... споменава се едно йонизиране на тая пара и тн... може и да е поредната измислица.... но щом маса хора си блъскат главата с това може и да има някакъв ефект....

                      сега ше почнете да ми обеснявате как хонда има незнам си колко милиона за разработка на нови двигатели и видиш ли те не са и чували за това.... еми да ама не! залагам си ...... че японците си имат технологиите и за 2015 имаха някаква програма за незнам си колко автомобила в токио да се движат на елетричество... лоша работа за нефтодобивните компаний , ама там е реалното бъдеще.... така че тая работа за която става дума е като хибридите.... много е готино... много е ефективно..... но е безмислено съществуването и ! то е само времено решение....

                      Comment


                      • #12
                        Да ама първо ти трябва енергия водата да я направиш на пара, после още енергия да я йонизираш и чак накрая да го гориш това дето си го получил. Е де ти е кирията? Това че е написано някъде не значи, че наистина някой работи сериозно над него.
                        Още през втората световна война(може и по-рано не знам) се внедряват самолетни двигатели с впръскване на вода в цилиндрите, но се прави с цел кратковременно повишаване на мощността.
                        Alfa Romeo 156 1.8 T.S,'98
                        ZAZ Tavria 1.1, '95 - взеха я
                        Pinky: "He that is gentle to the brutal will end up being brutal to the gentle"

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от Old Fox
                          но се прави с цел кратковременно повишаване на мощността.
                          чушки

                          ич даже не е кратковременно
                          но в самолетите се ползва предимно по други причини

                          освен това практически вода не се полза а водни разтвори на метанол или изопропанол
                          Не о хлѣбѣ единѣмъ живъ будетъ человѣкъ

                          Comment


                          • #14
                            [quote=търтей]
                            Първоначално публикувано от "Old Fox":20usi4cg
                            но се прави с цел кратковременно повишаване на мощността.
                            чушки

                            ич даже не е кратковременно
                            но в самолетите се ползва предимно по други причини

                            освен това практически вода не се полза а водни разтвори на метанол или изопропанол[/quote:20usi4cg]
                            Е айде кажи за кво се ползва не бъди лош и не ни дръж в неведение. И какво е ако не кратковременно. Щото не се впръсква постоянно.
                            И си има системи дето си впръскват баш чиста вода(айде в пулверизиран вид) и то не са мо за бутални двигатели, но и за реактивни такива.
                            Alfa Romeo 156 1.8 T.S,'98
                            ZAZ Tavria 1.1, '95 - взеха я
                            Pinky: "He that is gentle to the brutal will end up being brutal to the gentle"

                            Comment


                            • #15
                              нема
                              водата не се свива
                              за разлика от спирта

                              служи за охлаждане и повишава ефективното октаново число -- съответно по-голяма степен на сгъстяване
                              затва и се ползва предимно за с надув
                              само дето със свестен интеркулер ефектът е същия
                              при самолети се ползва за да позволи развиване на макс мощност на голям диапазон височини
                              Не о хлѣбѣ единѣмъ живъ будетъ человѣкъ

                              Comment

                              Working...
                              X