Известие

Collapse
No announcement yet.

За обслужването в Техно-магазините...

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    @SIS, прав си, но има хора и хора. Аз като съпорт във фирма, която няма да споменавам. Винаги се опитвам да помогна максимално на клиента с упътвания и т.н, и съответно след това самите клиенти са доволни. Вярно в момента съм сравнително нов на тази длъжност и аз самия има неща, които не знам, но въпреки това полагам максимално усилия да съм полезен на клиентите, но някои от тях не си дават сметка за това какво са закупили и искат невъзможни неща от нас. Когато не можем да им помогнем почват нападките по наш адрес и ние какво можем да направим?! Еми мълчим си и точка, но после излиза, че сме били незнам си какви си...
    Не, че често ни се случва, но си е имало и такива случаи. И самите клиенти понякога прекаляват, и си го изкарват на който не трябва. Също така съм на мнение, че преди да тръгнеш да купуваш някакъв продукт или услуга трябва до някъде да си наясно с това което купуваш, а не в последствие да я(го) разучаваш.
    --Alfa Romeo 147 1.9JTD -- Keep walking! --
    sigpic

    Comment


    • #17
      Първоначално публикувано от pent
      ае ей, правилата не сме ги измислили тук в БГ! просто взимаме готов и изпробван модел от близо вече 20год. капиш, клиента ВИНАГИ има право или си аут ъф дъ бизнес! и ще метеш улиците и ще си на борсата и ще се оплакваш че държавата нищо не ти дава(това ми е любимо ).

      Факт е, че в БГ понякога и клиентите са мега селяни е друг въпрос. Но каквито и да са те... селяни/простаци или просто неразбиращи - те са клиенти и са дошли да си оставят парите при вас. Персонала забравя едино важен въпрос - ЗАЩО СА ТЕ ТАМ? Тяхната заплата се плаща именно за да консултират неразбиращите и да се отнасят с търпение към селяците. Тяхната заплата не е за да мрънкат под носа си, да се гонят между щандовете или за да си избират клиентите

      Последно време като влеза в магазина на техномаркерт ако не играят на някоя игра(новия ПС3) или не разцъкват някое ново фото здраве му кажи. тия момчета(нищо лично против тях, вината им е че не са научени) нямат ЕЛЕМЕНТАРНО поведение към клиента! когато влиза човек в магазина ти, най-малко трябва да го погледнеш и да питаш дали има нужда от нещо/насока/консултация/помощ!

      дано скоро това нещо се промени

      ае мерси за вниманието
      А твоята работа е да ходиш по магазините и да викаш "Не не, само гледам" ....
      Alfa Romeo 146 1.6 TS '00 Черната Сянка
      Fiat Brava 1.6 16V ELX '97

      Fiat Brava 1.4 12V SX '98 - ex

      Comment


      • #18
        Техномаркет е едно хале в което цари пълна слободия... Ужасявам се като се върна на старата си работа за нещо необходимо ми... за това ходя при колегато от горният магазин в "Технополис" е те това е магазин като хората, за обслужването няма да спомненавам на всякъде си има некадърници. A рибата се вмерисва от към главата тъй че малко спокоиствие и това е
        Lexus Is200
        Honda CBR 600 F4i

        Comment


        • #19
          Първоначално публикувано от trouble
          А твоята работа е да ходиш по магазините и да викаш "Не не, само гледам" ....
          ясно ми е на какъв акъл си щом си тръгнал да коментираш мойта работа
          Alfa Romeo 145 1.6 16V TSpark '98

          Comment


          • #20
            Първоначално публикувано от mboge
            ...До голяма част отношението на консултанта е повлияно от клиента и подходът му примери мога да дам много ...
            Не се обиждай, но подобна реплика от страна на представител на мениджмънта, какъвто си ти, не говори никак добре. Явно имам на какво да се учи самия мениджмънт на първо време, а едва после да преподава на тези в пряк контакт с клиента. Единици са хората наистина ОБУЧЕНИ за работа с клиентите, което е не по-малко важно от това да знаят наизуст ТТ-данните на даден артикул. мениджърското тяло би трябвало да е наясно с това

            Как точно 'се влияят' консултантите от 'отношението на клиента' защото обратното твърдение също е в сила. Когато на лобезно мое питане получа вял отговор от полусънен, гурелив консултант, аз меко казано се афектирам.
            Дай един от многото примери, които имаш, ако не ти е проблем!

            Обслужване с 'Балкантурист' качество вече не се толерира Особено във вериги магазини от ранга на вашите трябва да ви е ясно, че клиентът, бил той простак, идиот, дебил или средностатистически интелигентен индивид, има право на качествено обслужване, колкото и това да да накърнява егото на консултантчетата
            _______
            146 JTD - ex
            Renault Megane II 1.5 dci - ex

            Nissan Qashkai 2.0 CVT - current

            Comment


            • #21
              Първоначално публикувано от pent
              Първоначално публикувано от trouble
              А твоята работа е да ходиш по магазините и да викаш "Не не, само гледам" ....
              ясно ми е на какъв акъл си щом си тръгнал да коментираш мойта работа
              Не бе баце, ще ти постилам червен килим да минаваш, нема се засягаш сега...Респект!
              Alfa Romeo 146 1.6 TS '00 Черната Сянка
              Fiat Brava 1.6 16V ELX '97

              Fiat Brava 1.4 12V SX '98 - ex

              Comment


              • #22
                Незнам къде са сънените и гореливи консултантчета , които посочваш и както казах изключения има навсякъде , но не трябва всички да се слагат под общ знаменател. Това че казах че поведението на клиента понякога предразполага консултанта не означава че клиента няма да бъде обслужен качествено имах предвид елементарната култура на хората , искаше пример да предположим че ти си консултанта а аз съм клиент и те питам в случая за монитор:
                - Тва може ли да убоде клис у гъза (с извинение от моя страна)
                Та със същия успех можеше да се пусне тема за всякакъв тип магазини не е само в тия с техниката просто факт , където се работи с хора винаги го има това.
                Alfa 147 Q2 1.9 150 hp, Alfa GT 2.0JTS '05 ex, Alfa 159SW 1.9JTDM 150hp+ ex, Alfa 156SW 1.9JTD FL '04ex, Alfa 156 2.0 TS 16V 155hp '99 ex, Alfa 147 1.9JTD 115hp+ '04ex

                Comment


                • #23
                  Е......естествено, че не говорим за клиенти, които от вратата започват с обвинения и псувни. Говорим за нормален клиент, който може и да е лаик, може и да задава тъпи въпроси, може и да не иска да купи не6то, защото не е цвят "праскова" или защото "просто гледа" и всички тези претенции са абсолютно оправдани. Това, че консултанта е играл на тетрис на телефона, а аз съм го прекъснал не му дава право да ми се тръшка и да ми се сопа. Е тук да вметна, че точно в Техномаркет в сити център ги попитах за един хладилник и момчето (явно незнаещо) започна да рови в интернет, след това викна колега и двамата ми дадоха информацията, която ми трябваше (без да купувам) - това е отношението, което се очаква - нищо че не знае, нищо че се бави...отношението е важно. А за това за проучването на продукта - аз лично почти винаги проучвам, но ми се е случвало и докато "просто гледам" да си харесам нещо и да си го купя. Е ако дойде някой "консултант в гъзарския магазин", който има физиономия от типа "тоя па сеа от'де се изтърси" смятам, че няма шанс да си купя нещо без наистина да съм го проучил.
                  Alfa Romeo 145, 1.6i boxer - продадена
                  Alfa Romeo 164 Super, 2.0 TSPARK
                  Lancia Kappa 2.4 5.20

                  Comment


                  • #24
                    Първоначално публикувано от trouble
                    Не бе баце, ще ти постилам червен килим да минаваш, нема се засягаш сега...Респект!
                    баце не съм ти по ред причини, мързи ме да пиша сега за това...

                    а за червния килим... чети малко литература и един ден ще разбереш сам
                    Alfa Romeo 145 1.6 16V TSpark '98

                    Comment


                    • #25
                      Първоначално публикувано от mboge
                      Незнам къде са сънените и гореливи консултантчета , които посочваш
                      Това беше метафора

                      Първоначално публикувано от mboge
                      ...да предположим че ти си консултанта а аз съм клиент и те питам в случая за монитор:
                      - Тва може ли да убоде клис у гъза (с извинение от моя страна)
                      Та със същия успех можеше да се пусне тема за всякакъв тип магазини не е само в тия с техниката просто факт , където се работи с хора винаги го има това.
                      работил съм преди доста време 3 сезона на Златни Пясъци с пияни олигофрени, полуидиоти и какви ли не представители на 'елита' на Западна Европа и скандинавските страни. нямаш идея на какви простотии съм се натъквал, но никога не съм показвал какво мисля на тези, които са ми ходили по нервите. Работата с клиенти не е за всеки. Трагедията е, че това е нещо извън възможностите за възприемане на повечето от консултантите и разните работещи с хора труженици.
                      _______
                      146 JTD - ex
                      Renault Megane II 1.5 dci - ex

                      Nissan Qashkai 2.0 CVT - current

                      Comment


                      • #26
                        Първоначално публикувано от pent
                        Първоначално публикувано от trouble
                        Не бе баце, ще ти постилам червен килим да минаваш, нема се засягаш сега...Респект!
                        баце не съм ти по ред причини, мързи ме да пиша сега за това...

                        а за червния килим... чети малко литература и един ден ще разбереш сам
                        Ти пък се засегна...голямо момче си не се излагай ....
                        Alfa Romeo 146 1.6 TS '00 Черната Сянка
                        Fiat Brava 1.6 16V ELX '97

                        Fiat Brava 1.4 12V SX '98 - ex

                        Comment


                        • #27
                          ае ма ти не се отказваш ))))

                          айде стига сме спамили хубавата тема на колегата....
                          Alfa Romeo 145 1.6 16V TSpark '98

                          Comment


                          • #28
                            айде да си стиснем ръцете продавачи и клиенти и да пожелаем на всички клиенти - купувайте за бога, купувайте....
                            Мир !
                            Оставям темата и аз да няма вече спам
                            Alfa Romeo 146 1.6 TS '00 Черната Сянка
                            Fiat Brava 1.6 16V ELX '97

                            Fiat Brava 1.4 12V SX '98 - ex

                            Comment


                            • #29
                              съгласен съм с теб ние сме там да им вземем парите , които не се делят на селски и градски просто трябва да бъдат оставени на касата , не мисли че и ние не се сблъскваме със всякакви идиоти просто е неизбежно , но не ми е приятно да ме квалифицират като мърда , нещасници и тем подобни както вече някои направиха в тая тема тва е навсякъде има черни овци както казах , а за това дали е обучен мениджъския и консултантския персонал си е твое мнение за мен най-сигурния показател за работата ни са клиентите , които са останали доволни и ИДВАТ ОТНОВО !!
                              Alfa 147 Q2 1.9 150 hp, Alfa GT 2.0JTS '05 ex, Alfa 159SW 1.9JTDM 150hp+ ex, Alfa 156SW 1.9JTD FL '04ex, Alfa 156 2.0 TS 16V 155hp '99 ex, Alfa 147 1.9JTD 115hp+ '04ex

                              Comment


                              • #30
                                почвате да спорите за глупости, на всякъде е така както по горе се спомена работиш ли в пряк контакт с клиенти в голям колектив все някой ще е издънката... Все пак не забравяйте къде живеем. А на колегата trouble мога да каже че магазинът в който работи е едно от местата в който качеството на обслужване винаги е било на ниво, говорим за М-тел
                                Lexus Is200
                                Honda CBR 600 F4i

                                Comment

                                Working...
                                X