Известие

Collapse
No announcement yet.

За Бензина и Дизела - митове и реалности

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • шокоо кмви вариатори те подгониха бе
    Не о хлѣбѣ единѣмъ живъ будетъ человѣкъ

    Comment


    • А като ги пържиш!...тракат ли? ...май знаеш отговора

      ------------------------------------------------------------
      А ти предизвиквайки конфлилкт знаеш ли какъв ще е отговора?

      MrX
      По добре палава италианка, отколкото скучен германец....
      https://www.youtube.com/watch?v=oE29b_nLoFE

      Comment


      • Ах малиииииии,капацитети писна ми вече
        Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
        Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
        Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

        Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

        Comment


        • Първоначално публикувано от Бобби
          А като ги пържиш!...тракат ли? ...май знаеш отговора

          ------------------------------------------------------------
          А ти предизвиквайки конфлилкт знаеш ли какъв ще е отговора?

          MrX
          .... ..няма да го кажа, от страх да не взема да стана капацитет ...най вероятно да се изложа
          По добре палава италианка, отколкото скучен германец....
          https://www.youtube.com/watch?v=oE29b_nLoFE

          Comment


          • Ключ...кош...
            Така го виждам аз.
            www.facebook.com/workshox

            Comment


            • я се стегнете бе
              то е ясно че е тотален спам темата но не пречи никому

              къф ключ или кош?
              Не о хлѣбѣ единѣмъ живъ будетъ человѣкъ

              Comment


              • Първоначално публикувано от ShoxXx

                След това почнахте да обяснявате за Le Mans и така нататък...и как трябва да сравняваме турбо бензина при 1500об/мин и турбо дизела при 1500об/мин.
                я пак прочети какво написах за льо ман

                и въобще що рещи, че сравнявам турбо кюмюра с атмосферните бензинки ?

                аз съм твърд поддръжник на тезата, че дизела не е направен за смайващ 'пърформънс' а да е икономичен.

                който иска да се състезава да кара на бензин. освен ако не броите карането по права линия на магистрала за вълнуващо
                sigpic
                днес съм в почивка ---

                Comment


                • който иска да се състезава да кара на бензин. освен ако не броите карането по права линия на магистрала за вълнуващо
                  Е те тва е казано точно на място
                  Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
                  Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
                  Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

                  Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

                  Comment


                  • Аз по принцип съм ЗА да има веднъж-два пъти в месеца такива подобни теми, които за 2 дни да правят по над 10-15 страници, но мисля че се изчерпа тук всичко. Все пак форума се чете и от много други хора, които не са взели участие.
                    www.facebook.com/workshox

                    Comment


                    • е то по тая логика д спрами половината теми дето няма много участие

                      но това тука на никого не пречи
                      ко някой не го кефи ми да не чете
                      добави едно спам в загравието и сички ще са щастливи
                      Не о хлѣбѣ единѣмъ живъ будетъ человѣкъ

                      Comment


                      • Чудното в цялата работа е, че голямата част от сляпите привързеници на едната или другата вяра никога не са карали мощен дизел или мощен бензин....но за сметка на това пък разбират изключително много...повече дори от инжинерите в някой фирми.

                        За клавиатурния рацер всичко приключва с ускорение от 0-100км/ч или права линия от 0-400метра...защото до толкова му стигат разбиранията..как и шофьорския опит, стига да има такъв.
                        sigpic
                        Най-бързата Българска Алфа на писта 147QVD, 159 2.4QVDm, Crosswagon Edition Nero, Aprilia SR 50 Tetsuya Harada Replica
                        " Marco Cavigioli champion IRC 2WD with Fiat Grande Punto DIESEL"
                        "Seat Leon TDI champion WTCC 2008"

                        Comment


                        • Тая тема започва да става все по уникална
                          Луд Съм МаМо пАрИтЕ нЕпоЗнаВаМ...


                          EX`146 2.0 TD
                          EX`146 2.0 16v TS

                          Comment


                          • Първоначално публикувано от KGB
                            Чудното в цялата работа е, че голямата част от сляпите привързеници на едната или другата вяра никога не са карали мощен дизел или мощен бензин....но за сметка на това пък разбират изключително много...повече дори от инжинерите в някой фирми.

                            За клавиатурния рацер всичко приключва с ускорение от 0-100км/ч или права линия от 0-400метра...защото до толкова му стигат разбиранията..как и шофьорския опит, стига да има такъв.
                            Те дизелджиите са клавиатурни рацери. А истинските рацери си карат на бензин и ни се смеят от високо и ни се чудят на акъла що спорим за глупости. Ама както се казва лаф да става.
                            Alfa Romeo 156 SELESPEED 09.99-EX, Alfa Romeo 166 06.01 & BMW E39 525tds Touring

                            Comment


                            • Първоначално публикувано от KGB
                              Чудното в цялата работа е, че голямата част от сляпите привързеници на едната или другата вяра никога не са карали мощен дизел или мощен бензин....но за сметка на това пък разбират изключително много...повече дори от инжинерите в някой фирми.

                              За клавиатурния рацер всичко приключва с ускорение от 0-100км/ч или права линия от 0-400метра...защото до толкова му стигат разбиранията..как и шофьорския опит, стига да има такъв.
                              Аз съм карал средно мощен бензин и дизел, а именно Мерцедес 124 96-та 320 атмосверка- 220 коня и Ягуар С тайп 2.7 дизел туйн турбо- 204 коня. Е определено мога да кажа, че и двете ме радват, но тая турбо дупка на Ягуара може да ти изиграе много лоша шега- просто няма тяга точно тогава когато ти трябва, а след 2 секунди, когато вече може и да е късно.. Докато мерцедеса поема зверски в момента на настъпване на педала, на която и предавка да си...
                              Lexus IS200

                              Comment


                              • Първоначално публикувано от Kingpin
                                Първоначално публикувано от bo
                                Първоначално публикувано от ShoxXx
                                Важното е хората да си карат вагон-ресторантите и туин спарковете...
                                Сичко друго е мани беги...бегай мани!
                                Както твърдиш, че 1.8Т бил железен и Алфа нямало такъв двигател, то тогава знаеш ли с "оригиналната", карантия 2.0/16в, който се слага на интегралето колко коня може да изкара?
                                Хайде, сега прибави още няколко бутала на това ТВОРЕНИЕ на ВАГ - 1.8Т и бягай за сравнение, че иначе тези, с които разполага май няма да му стигнат.

                                1.8Т - "Егати Пауъра"
                                Я кажи колко коня можеш да изкараш с тоя 2.0 16В от интегралето, че ми стана мнооооого интересно И не забравяй каква кола е интегралето и в какви коли се монтира 1.8Т Щото ако говорим за такива двигатели мога да ти дам няколко примера на VAG-двигатели от онова време, например на Audi S1
                                Кажи тогава един 1.8Т до колко може да се надуе и тогава едно интеграле, щом толкова много ги разбираш.
                                Веднага отиде в други страни и бягаш и само плямпаш глупости -
                                Започваш да ми говориш за някакви рали версии и т.н.
                                Тогава дай двигателя на Ауди С1 срещу Делта С4 да ги видим?
                                Май нещо изостава по мощност/кубатура ми се струва а?

                                И какъв двигател е който се монтира на интегралето, че ми стана много интересно ми се струва? Коя е първата кола на която се монтира въпросния двигател, като толкова много ги разбираш? Чакам...отговор...ама май няма да знаеш ми се струва...

                                Очаквам твоите реисинг познания да кажат едно 1.8Т до колко без смяна на бутала, валове и т.н. колко може да изкара и едно 2.0/16 на Фиат колко може да изкара?

                                1.8Т - Егати Пауъра.

                                п.п. Който и да ти говори и за каквото и да ти говори знай, че става въпрос за - Дизел Пауър

                                п.п.2 А как ме е яд, че си загубих експеримента със съпоставката на двата двигателя - дизел и бензин.
                                Дизела смачка бензина брутално!
                                Експеримента - взимат еднакви по кубатура съпоставими двигатели турбо бензинов и турбо дизелов.
                                Надуват ги брутално много, до краен предел.
                                По спомен дизела го "надуха" с некви турбини до към 8-10 атмосфери.
                                Бензина по естествени причини не можаха до толкова.
                                Дизела издържа 5 пъти повече - примерно 10км бензина се скапа на втората дръпка.
                                И единственото което имаше проблем на дизела беше съединителя по обясними причини
                                Разликата беше

                                Дизел Пауър

                                А защо толкова много отбягвате 24-те часа на Льо Ман?
                                Там няма ли турбо бензинови мотори? Няма ли максимална скорост? Няма ли ускорение? Няма ли разход? Няма ли средна скорост? Няма ли шум? Няма ли ЕКОЛОГИЯ?
                                Кажете ми нещо където бензина да е спечелил в най-тежкото състезание на света?
                                A20DTH ЖТД ама не баш
                                1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                                Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                                Comment

                                Working...
                                X