Известие

Collapse
No announcement yet.

За Бензина и Дизела - митове и реалности

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Първоначално публикувано от ShoxXx
    Кенеф...явно тука сте големи компетенции...
    Я ми кажи един двигател на Алфа, ама само един, който е по-хубав от тоя кенеф на WAG?

    Бати изказванията има в тая тема а няма и 2 страници още!
    Това си е мое лично мнение,а и не предирам,че съм компетентен!
    Всеки алфов двигател е в пъти по-добър от този измислен турбо бензин!
    Alfa Romeo 159 SW Q-Tronic JTDm 150hp '09
    ex Alfa Romeo 147 JTDm 120hp '05
    ex Alfa Romeo 145 TS 103hp '97

    Comment


    • #17


      Тук не говорим за лично мнение обаче, а за качества и характеристики на един двигател.
      И да ми кажеш, че всички бензинови двигатели на Алфа са по-добри от 1.8Т на WAG...може и да си заклет сектант, не те познавам и мисля да си замълча...
      www.facebook.com/workshox

      Comment


      • #18
        мале мале тука колко нерви ще има ... аз само ще гледам
        145 1.6 ТС '97 ех.
        145 1.9 JTD '00
        307 CC 2.0 '04

        Comment


        • #19
          Първоначално публикувано от ShoxXx
          Seat Ibiza Cupra R дизел - 1.9TDI 163коня
          Seat Ibiza Cupra R бензин - 1.8Т 160 коня


          Ето еднакви коли, с еднакви килограми и еднаква мощност!
          Е айде направи сравнението де ? какви са им данните?
          Lexus IS200

          Comment


          • #20

            Бензинката е бЪш 180к.с.
            sigpic

            Comment


            • #21
              Относно един куп предимства при всекидневно каране, като висок въртящ момент на ниски обороти, нисък разход и др. дизела определено печели по точки. Обаче да се сравняват така на хартия, само с някакви числа ми се струва просто несериозно. С числа мен никой не може да ме убеди. От личен опит съм установил следното:
              Моята количка, много си я харесвам, понеже си карам по принцип доста циклителски, аз съм си само за дизел. Когато ми трябва даже е доста пъргава. Преди нея обаче карах редовно 1989 Opel Kadett 2.0i 115 к.с. комби. Начи кадет-а едва ли е мнооого по-лек от Алфата ми, ако даже не е и по-тежък. Не може да ме убеди никой че само от тия 10 к.с. дето е по-мощен кадет-а от мойта Алфа, вървежа му е доста повече. Абе лепи повече за седалката и няма какво да се направи по въпроса. И двете коли са си мои, не съм ги пестил, ами съм си ги настъпвал и двете, От 0-100 да не се изказвам твърде силно, но Опел-чето направо ще ми издуха Алфата. А дори не е турбо-бензинов двигател. Разбирам идеята ти да ни просветиш малко по въпроса, статията е хубава и добре написана, но според мен безсмислена. Няма човек който да иска да каже: мойта кола прави 0-100 за ..... секунди и да кара дизел. Човек си взима дизел да му харчи малко, да си кара до 2500 об/мин. и като дойде байр да не връща на 4-та ами да си перка без проблем на 5-а... А сетих се и за друго приложение на мойто дизелче, , да го ползвам да тегля ремарке с едно наточено QV на него , с което на правя 0-100
              145 1.9 JTD '99

              Comment


              • #22
                Seat Ibiza Cupra R 1.9 TDI
                Power 160HP
                Torque 330.0 Nm
                0-100 km/h 7.6 s
                Standing km 28.60 s
                Top speed 220 km/h


                Seat Ibiza Cupra R 1.8T

                Power 180HP
                0-100 km/h 7.3 s
                Top spreed 230 km/h
                www.facebook.com/workshox

                Comment


                • #23
                  Първоначално публикувано от Kuku

                  Бензинката е бЪш 180к.с.
                  Имаше и едни 160 коня, ма не ги знам коя серия бяха.
                  Ще звънна на един прятел с такава да го питам колко му беше колата.
                  Той имаше преди дизелова.
                  www.facebook.com/workshox

                  Comment


                  • #24
                    Първоначално публикувано от ShoxXx
                    Seat Ibiza Cupra R 1.9 TDI
                    Power 160HP
                    Torque 330.0 Nm
                    0-100 km/h 7.6 s
                    Standing km 28.60 s
                    Top speed 220 km/h


                    Seat Ibiza Cupra R 1.8T

                    Power 180HP
                    0-100 km/h 7.3 s
                    Top spreed 230 km/h
                    А 0-140 или 0-160 примерно. Там как стоят нещата? Дай направо линк, да разгледаме.

                    П.С Ооо то сега всъщност забелязах, че Кики е прав. Бензинката е 180 И пак ще се изпоти доста
                    ALFA ROMEO 145 1.4TS "lusso"..
                    sigpic
                    ROVER 200 RF 2.0TDI

                    Comment


                    • #25
                      Първоначално публикувано от ShoxXx
                      Първоначално публикувано от Kuku

                      Бензинката е бЪш 180к.с.
                      Имаше и едни 160 коня, ма не ги знам коя серия бяха.
                      Ще звънна на един прятел с такава да го питам колко му беше колата.
                      Той имаше преди дизелова.
                      120 kW (163 PS) @ 5,700 rpm and 225 N·m (166 lbf·ft) @ 1,950-4,700 rpm; replaced the 150 PS version in 2003 on most models.

                      edit: При по-новите вече нещата стоят по друг начин,но първите два ...
                      Alfa Romeo 159 SW Q-Tronic JTDm 150hp '09
                      ex Alfa Romeo 147 JTDm 120hp '05
                      ex Alfa Romeo 145 TS 103hp '97

                      Comment


                      • #26
                        Ами как да стоят нещата ? Адаш, може ли да сравняваш и въртящия момент заедно с конските сили ? Или предпочиташ да избереш по-изгодните 2 параметъра от 3 ? Е, аз избирам единствения параметър, по който ФИА (примерно) определя някаквиправила. Обем и конструкция на двигателя. В случая до 2 литра и с принудително пълнене. Е, дизела очевадно е БАВЕН ! Да не говорим, че 200 коня за 2 литров бензин означава, че двигателя е направо дефорсиран. За справка Опел и тяхното ОПЦ 240 коня или същия тоя 1.8Т мотор, който оплюхте и който е скромните 230 коня.... Мисля си, че дори с магиите на СААБ, няма 1.9 дизел над 200 коня !



                        Забравих за атмосферните "4 бири" (много ми хареса) в някои хонди и техните 240 коня.... Забравих и за скромния факт, че някои модели (и то особено привлекателни) някак си не се предлагат в дизел вариант
                        Настоящий альфист "крепок духом и слаб на голову".

                        Comment


                        • #27
                          Остави бе братче, аз като чух, че 1.8Т двигателя е кенеф вече мисля да се тресна някъде и да си купя велик Алфов двигател за R8-цата, че да съм горд!
                          www.facebook.com/workshox

                          Comment


                          • #28
                            Абре пак задълбавате в глупости вярно.
                            Сеата колко нм е ? не си написал...
                            Са не съм компетентен ама дори и турбобензинките не са цвете щото пак в по-горни обороти включва турбото и като цяло бачка по-малко.
                            беше си казано някъде кое е основното предимство на дизела с турбо.
                            И ако правите сравнение бмв - 3литра би-турбо ми направете едно сравнение - имат и бензин и дизел версии - 306 за бензина и 286 за дизела.
                            Доколкото си спомням бензина попилява дизела.
                            Верно са ми кажете ,ма ако сложим чип дизела става 330 коня и пак наново.
                            Бтв и аз съм фен на дизела караш в ниски обороти и пак яко дърпаш.
                            на бензина не можеш му докара звука в високи обороти от нито една дизелова кола
                            Lancia Lybra 2.4jtd 2002 Intensa
                            Fiat Marea TD100 hlx 97

                            Comment


                            • #29
                              Като каза БМВ - то има и 3 литрово 330 коня, ама М дизел нема.... що ли ? От това същото 3 или 3.2 литрово едни турци преди години правеха 1000 коня и 1100Нм... дека го тоя дизел ?
                              Настоящий альфист "крепок духом и слаб на голову".

                              Comment


                              • #30
                                Щото пък за бензините няма чип нали?
                                А и аз не съм видял един дизел да е напомпан като хората и да даяни...
                                www.facebook.com/workshox

                                Comment

                                Working...
                                X