Известие

Collapse
No announcement yet.

За Бензина и Дизела - митове и реалности

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Вие обаче продължавате да си тъпчете на едно място и да викате колко е хубаво да се тъпче на едно място.

    Това, че като отидеш да си избираш 159 от магазина и нямат турбо бензионов двигател е минус за Алфа Ромео, които наскоро не съм видял да излязат на пазара с някакъв запомнящ се бензинов агрегат.

    Това че даден производител няма турбо бензини, не дава правото да бъдат сравнявани тубро дизелите с атмосферните бензини!

    Толкова ли е трудно да го проумеете.

    Айде сравнявайте си атмосферните дизели с атмосферните бензини и турбо дизелите с турбо бензините.
    www.facebook.com/workshox

    Comment


    • #47
      Шоко, остави ги Тия са се превъзбудили от новите "лимитирани" серии на 147 и ГТ... Верно лимитирани с тия 150/170 коня.... срамота !



      А за магазина... То в магазина нема и Z4 дизел пак трябва да карам бензинова кошница....
      Настоящий альфист "крепок духом и слаб на голову".

      Comment


      • #48
        Премерихте ли пишките?
        Какво толкова ги сравнявате и сучете като да сте на Божура?
        В неакцизния клас до 160 к.с. характеристиките са толкова изравнени, че не си струва дрането... единствената разлика е в начина на каране, то вече и от икономията файда при тия цени на нафтата няма.
        Та бъш ме брига кое какво вади и как го вади, въпроса въобще не е в това дали е с компресор... турбина или не.
        Фактите са си факти, където трябва динамика при дадени условия бензиновите двигатели са с предимство, където трябва голям въртящ момент в голям диапазон - дизелите. В ежедневните коли, все тая ... освен за сектантите
        Welcome to the real world

        Алфа Ромео 156 2.4 JTD (01г.); Алфа Ромео 146 1.9 TD (98г.); Лада 21051 - Бивша.

        Comment


        • #49
          В света още не се е появил този дизел, който при еднакви други условия да е повече от бензина с нещо друго, освен икономичност
          Сравнете 1.3/1.9 Multijet - 90-120-150к.с. с 1.4 T-Jet - 120-150к.с.
          Да не отварям дума за атмосферната "Панда 100НР", която разцепва всяка друга "Панда" или за "Гранде Пунто Абарт SS"
          Следват "Меган 2.0DCI" и "Меган RS", "Голф TDI" и "Голф GTi", "Астра CDTI" и "Астра Sport/OPC", "Фокус TDCI" и "Фокус ST", "335i" и "335d", "Колт DI-D" и "Колт CZT", "А/С/Е 200CDI" и "А/С/Е 200К", "А3/4/6 TDI" и "А3/4/6 TFSI", и т.н., и т.н.... намирането на разликите оставям на вас
          Някой, като намери по-добър дизел, да го посочи с пръст


          П.П.
          Само не започвайте да ми носите вода от девет кладенеца, как трябвало да се сравняват нютон-метри, па конски сили, па това, па онова - губите си времето, резултата е ясен
          sigpic

          Comment


          • #50
            Първоначално публикувано от Kuku
            В света още не се е появил този дизел, който при еднакви други условия да е повече от бензина с нещо друго, освен икономичност ...
            1. Някой да го оспорва това
            2. Някой да говори за "еднакви други условия"
            3. Някой да е твърдял случайно, че ще си купи дизел, защото вярва, че с него ще победи във Ф1
            4. Някой да е отрекъл факта, че през последните 122 години двигателите на Ото преобладават пред тези на Дизел в леките автомобили (особено състезателните) и за това сигурно има причини

            Не, не, не, не. Така че не се впрягайте толкова. Всеки има различни очаквания към колата, която кара и си прави избора възоснова на напълно субективни приоритети. Ето - на някои им е приоритет да се състезават и избират бензиновите двигатели, други имат други приоритети и избират дизеловите.

            Но не можете да отречете, че силно нарасналата популярност на дизелите през последните 10-15 години се дължи на факта, че производителите положиха огромни усилия и успяха да доближат динамичните характеристики на произвежданите от тях дизелови автомобили до тези на бензиновите, запазвайки предимствата на дизела. Това, че по една-единствена от тези характеристики дизеловите автомобили имат известно предимство (а именно някоя и друга десета от секундата) не виждам защо трябва да ви дразни толкова
            Alfa Romeo 166 2.4 JTD
            Блог за работа и кариера

            sigpic

            Comment


            • #51
              Ами, мен не ме дразни - както вече казах, за мен крайния резултат е ясен
              Нали трябва да се намираме на приказка...
              sigpic

              Comment


              • #52
                нова кола - турбо дизел
                стара кола бензин + газ

                ако някой пита защо така да пита , ще му кажа

                Comment


                • #53
                  Аз питам друго: защо не нова кола, турбо бензин?
                  sigpic

                  Comment


                  • #54
                    кажи си бате
                    шъ ти олекне
                    Не о хлѣбѣ единѣмъ живъ будетъ человѣкъ

                    Comment


                    • #55
                      Kuku , ако питаш мен най-най-добре за нова кола е би турбо бензин
                      нова турбо бензин кола си е цифра затова е добър вариант само за запалени спортисти с платинени карти

                      Comment


                      • #56
                        Първоначално публикувано от Kuku
                        В света още не се е появил този дизел, който при еднакви други условия да е повече от бензина с нещо друго, освен икономичност
                        Освен икономичността, дизелът има и друго предимство пред бензинката - комфорта. На мен лично по-ми е кеф колата да дърпа още в ниските обороти и да мога да изпреварвам лесно и бързо заради доброто доускорение и т.н. С една дума, на мен това ми пасва повече, затова съм купил 2.4 ЖТД, а не 2.0 ТС. И никой да не ме убеждава, че при моя стил на каране, с 2.0 ТС ще постигна нещо повече.
                        Alfa Romeo 166 2.4 JTD
                        Блог за работа и кариера

                        sigpic

                        Comment


                        • #57
                          Първоначално публикувано от SFINKS
                          Kuku , ако питаш мен най-най-добре за нова кола е би турбо бензин ...
                          А най-добре 4-турбо самолет

                          Колеги, няма НАЙ Ако нещо беше НАЙ, немаше да се произвежда друго. Всеки решава кое за него е НАЙ. Това, което мен ме дразни е да се изтъкват неприложими в практиката предимства на бензинката и да се омаловажават реално съществуващи предимства на дизела.
                          Alfa Romeo 166 2.4 JTD
                          Блог за работа и кариера

                          sigpic

                          Comment


                          • #58
                            Първоначално публикувано от Коки
                            Първоначално публикувано от SFINKS
                            Kuku , ако питаш мен най-най-добре за нова кола е би турбо бензин ...
                            А най-добре 4-турбо самолет

                            Колеги, няма НАЙ Ако нещо беше НАЙ, немаше да се произвежда друго. Всеки решава кое за него е НАЙ. Това, което мен ме дразни е да се изтъкват неприложими в практиката предимства на бензинката и да се омаловажават реално съществуващи предимства на дизела.
                            ти пък колко си се объркал ..да не си комунист ?
                            първо разбира се че има НАЙ , само че обикновенно това което е НАЙ НАЙ е и най най скъпо и затова се произвеждат останалите щото повечето не могат са си позволят това което е най най

                            и второ аз карам дизелова кола което значи че за мен това е по добрия вариант

                            Comment


                            • #59
                              Първоначално публикувано от Коки
                              Първоначално публикувано от SFINKS
                              Kuku , ако питаш мен най-най-добре за нова кола е би турбо бензин ...
                              А най-добре 4-турбо самолет

                              Колеги, няма НАЙ Ако нещо беше НАЙ, немаше да се произвежда друго. Всеки решава кое за него е НАЙ. Това, което мен ме дразни е да се изтъкват неприложими в практиката предимства на бензинката и да се омаловажават реално съществуващи предимства на дизела.
                              Какво значи да дърпа в ниските обороти.
                              Дизела и бензина се карат по много различен начин.

                              Проста сметка. На дизела сменяш на 3500, на бензина на 7000 оборота. Значи ако дизела ти дърпа на 1500 оборота, бензина трябва да го караш на 3000оборота, за да сравниш по дърпане.

                              Искам да кажа това, че дизел и бензин се карат различно. И не трябва да се сравнява бензина при 1500 с дизела при 1500, а бензина при 3000 с дизела при 1500.

                              Другото което е - през последните 10-15 години дизела дръпна заради турбото, а не защото са измислили някакви невероятни технологии. При бензина измислиха технологиите и изкарват от коли с обем 2000кубика мощности като 200, 220, 240 коня стандартно.

                              Бъркам ли?
                              www.facebook.com/workshox

                              Comment


                              • #60
                                Що не си вземете некой ХЕМИ мотор или подобен (например Форд Екскържън 10 цилиндров) и да ви дърпа в ниските. Те и без това са с максимална мощност на 4500 оборота... Като дизел, само дето е по-арно
                                Настоящий альфист "крепок духом и слаб на голову".

                                Comment

                                Working...
                                X