Известие

Collapse
No announcement yet.

За Бензина и Дизела - митове и реалности

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Първоначално публикувано от vaklinator
    Темата е много интересна. Признавам, че има вероятност Е39 2.0тди да ме дръпне, но не вярвам докато не се изпробва.
    конете и на двата автомобила са сходни. Ако и годините бяха....
    Е39 няма никакъв шанс!
    Поздрав. И сори за дизелярките.
    Такава кола с такъв мотор няма!
    E39 най-малкия му дизел е 525...четете малко ва!
    www.facebook.com/workshox

    Comment


    • Леле още я дъвчете тая тема. Много е просто, и бензина и дизела вървят горе долу еднакво, просто са за различни хора предназначени.
      Кефите бензин - ми карай на бензин
      Кефите нафта - ми карай на нафта

      Аз лично съм на мнение, че дизела е за по улегнали, семейни хора. Не казвам, че бензина не става, но в карйна сметка кой каквото му е на сърце. С бензина може да бъдеш по-палав


      Айде стига сте се дрънкали
      alfa romeo 147 1.9jtd 20.08.2001 ex
      Honda Hr-v 4x4 1.6

      Comment


      • Само един въпрос ще задам на Наско-77.
        При равни к.с. и принудително пълнене на двата мотора какъв ще е резултата?
        Alfa Romeo 156 SELESPEED 09.99-EX, Alfa Romeo 166 06.01 & BMW E39 525tds Touring

        Comment


        • Първоначално публикувано от nicks1
          Само един въпрос ще задам на Наско-77.
          При равни к.с. и принудително пълнене на двата мотора какъв ще е резултата?
          Предимството на турбо бензиновия мотор е че при него може да се извади повече мощност при по-малък обем и е по-лек е и по-опростен от дизеловия.

          Aуди А4 2.0 TFSI. 200 к.с. Прекрасен и много икономичен бензинов турбо двигател, който има максимален въртящ момент от 280 още на 1800 оборота спечелил няколко награди включително и награда за двигател на годината през 2006 доколкото помня.
          Время разгона (0-100 км/ч) 7.3 1425 kг

          Ауди А4 3.0 ТDI 204 к.с
          Время разгона (0-100 км/ч) 7.2 1655 кг

          Въпреки , че купето е с 230 килограма по-тежко ускорението е равностойно. При дизела разполагаме с огромен въртящ момент от 450 Nm още при 1400 оборота.

          Версията с 233 коня Время разгона (0-100 км/ч) 6.8 c при тегло 1610 кг

          Бензиновият двигателя на S4 quatroo който е с 230 коня е с 350 въртящ момент още при 1950 оборота и с тегло 1650 килограма дава аналогично ускорение. Въпреки че този бензинов турбо мотор е от 91 година има страшно ускорение.

          P.S Айде пак на ново... За блондинките, да потретим
          ALFA ROMEO 145 1.4TS "lusso"..
          sigpic
          ROVER 200 RF 2.0TDI

          Comment


          • дизела настъпва и в щатите !!!!

            Hummer с дизелови двигатели?
            21.03.2008 17:03
            http://news.automedia.bg/read/3883.html

            Истина е! Н3 е първият модел, който ще претърпи радикалната, за американската марка, промяна.

            Hummer е смятан за един от най-неикономичните и замърсяващи производители в света. Въпреки скорошната поява на 5-цилиндров двигател, марката продължава да бъде „черната овца“ в концерна GM. Сега, ситуацията е на път да се промени, защото H3 ще получи V6 дизелов агрегат с директно пръскване.

            Двигателят най-вероятно ще бъде взаймстван директно от Cadillac CTS, който има подобен 3,6-литров дизел. Не е ясно точно кога ще го очакваме на пазара, но надали ще е преди 2010 година. Каква ще е неговата мощност, също остава в мъгла.

            Други слухове гласят, че Н3 ще получи собствена дизелова разработка на базата на 4,5-литровия агрегат на концерна и това ще се случи след 2012 година.

            Което и да се окаже вярно, това определено стъпка в правилната посока за Hummer.
            Alfa Romeo Crosswagon Q4 ex ones: Alfa Romeo 166TS, Alfa Romeo 147 1.9JTD & 145 1,6 boxer

            Comment


            • Първоначално публикувано от Nasko_77
              Първоначално публикувано от nicks1
              Само един въпрос ще задам на Наско-77.
              При равни к.с. и принудително пълнене на двата мотора какъв ще е резултата?
              Предимството на турбо бензиновия мотор е че при него може да се извади повече мощност при по-малък обем и е по-лек е и по-опростен от дизеловия.

              Aуди А4 2.0 TFSI. 200 к.с. Прекрасен и много икономичен бензинов турбо двигател, който има максимален въртящ момент от 280 още на 1800 оборота спечелил няколко награди включително и награда за двигател на годината през 2006 доколкото помня.
              Время разгона (0-100 км/ч) 7.3 1425 kг

              Ауди А4 3.0 ТDI 204 к.с
              Время разгона (0-100 км/ч) 7.2 1655 кг

              Въпреки , че купето е с 230 килограма по-тежко ускорението е равностойно. При дизела разполагаме с огромен въртящ момент от 450 Nm още при 1400 оборота.

              Версията с 233 коня Время разгона (0-100 км/ч) 6.8 c при тегло 1610 кг

              Бензиновият двигателя на S4 quatroo който е с 230 коня е с 350 въртящ момент още при 1950 оборота и с тегло 1650 килограма дава аналогично ускорение. Въпреки че този бензинов турбо мотор е от 91 година има страшно ускорение.

              P.S Айде пак на ново... За блондинките, да потретим
              И в случая кой от двата мотора е по-икономичен? И ти кой от двата мотора би избрал?
              Alfa Romeo 156 SELESPEED 09.99-EX, Alfa Romeo 166 06.01 & BMW E39 525tds Touring

              Comment


              • Люли, "Хамър Н1" е само с дизелов двигател, а е модел... - не знам за какви новости говорят тия журналисти
                sigpic

                Comment


                • Адаш, кой стана шампион у WTCC ?
                  Настоящий альфист "крепок духом и слаб на голову".

                  Comment


                  • Първоначално публикувано от gigi
                    Първоначално публикувано от ShoxXx

                    Дори и аз искам да карам дизелова кола, няква голяма...кораб по-скоро за на дълго да се возим евтино и комфортно.


                    PS Иначе бензина е непобедим да!
                    Вярвай ми кораба хич не харчи малко макар и дизел, и даже не е евтино защото освен харчлъка и вече скъпата нафта ако му сметна всички разходи за километър и почва да ми се вие свят
                    ша плачеееешшшш за хубавото си QV,дет го даде на ония разсипници
                    Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
                    Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
                    Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

                    Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

                    Comment


                    • Tея журналисти и те незнаят кво пишат,първия Хамър на дизел
                      дрън дрън лелел
                      Луд Съм МаМо пАрИтЕ нЕпоЗнаВаМ...


                      EX`146 2.0 TD
                      EX`146 2.0 16v TS

                      Comment


                      • Въййййй неска нафтата на шел беше 2.45 а 99 рейсинг 2.37
                        Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
                        Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
                        Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

                        Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

                        Comment


                        • Първоначално публикувано от Kuku
                          Пак стигаме до там, че единственото предимство на дизела е икономията
                          И комфорта на шофирането, и надеждността, и (напоследък) лесната поддръжка.
                          Alfa Romeo 166 2.4 JTD
                          Блог за работа и кариера

                          sigpic

                          Comment


                          • Първоначално публикувано от Mury
                            Въййййй неска нафтата на шел беше 2.45 а 99 рейсинг 2.37
                            аз оная тема за кво я пускам ама тука много отворени кОмУнисти има

                            http://www.facebook.com/VenturaGarage
                            Sotiris Rokkos: "Neno you gave me scary feelings I did not ever feel before in my 30 years experience of racing... you know..."

                            Comment


                            • Първоначално публикувано от Коки
                              Първоначално публикувано от Kuku
                              Пак стигаме до там, че единственото предимство на дизела е икономията
                              И комфорта на шофирането, и надеждността, и (напоследък) лесната поддръжка.
                              Точно там е работата - за теб е така, но за мен не е, за това ти харесваш и караш дизел, а аз бензин
                              sigpic

                              Comment


                              • Първоначално публикувано от ShoxXx
                                Първоначално публикувано от vaklinator
                                Темата е много интересна. Признавам, че има вероятност Е39 2.0тди да ме дръпне, но не вярвам докато не се изпробва.
                                конете и на двата автомобила са сходни. Ако и годините бяха....
                                Е39 няма никакъв шанс!
                                Поздрав. И сори за дизелярките.
                                Такава кола с такъв мотор няма!
                                E39 най-малкия му дизел е 525...четете малко ва!
                                Я бе ти ше кажеш. 520турбо дизел 2001 г.
                                Чети ти!
                                http://audibg.com/index.php?showtopic=1 ... e=threaded
                                Alfa 155 2.0TS 8V '93
                                sigpic
                                VW LADAVAGEN '81
                                CHRYSLER 3.3L V6 - БИВШ

                                Comment

                                Working...
                                X