Първоначално публикувано от Kingpin
Ако искаш да слагаме двете коли на старта. Пълним до горе в София и примерно в Стара Загора пак.
Да те видим къде ще ти е разхода 6.1.
Аз определям темпото и ти гарантирам разход поне 10

Един такъв с БМВ 520и ми се хвалеше как колата му като я мачка на магистралата не могла да мине 10 разход. Добре, че ми беше приятел и на път за морето резултат - 14 хехехе

п.п. 1 - Та това моето предложение важи в пълна сила, да те видим с тези твои приказки от това темпо където ще го направим. Говори ми с факти, няма да се мерим на думи в този форум. Всеки дошъл и веднага е най-великия.
Не ти знам колата, поне виждам само нещо 1.8 16в. По каталог Алфа 156 1.8 при 90км/ч разход 6.4 с този двигател.
Ти естествено със 170км/ч прасиш 6.1. Добър си в приказките признавам.

п.п. 2 - Да ти кажа най-общо супер грубо какво е КПД без да чета и цитирам разни писания на знайни и незнайни.
?Общо взето имаш една енергия, която я преобръщаш в друг вид енергия.
Е загубата в това преобръщане е КПД-то.
Ти цитираш какво е КПД, и след това веднага обръщаш и започваш да си изказваш "компетентното" мнение, че за ел. двигател, бил с лошо КПД, защото имал батерии, защото бил тежък и т.н.
Но си има закони - имаш примерно 10 хиляди джаула. Колко работа ще свършиш с тези 10 хиляди джаула. Това е КПД. Прочети повечко и има шанс да разбереш. Пък ако направиш от 10 хиляди джаула да изкараш 14 хиляди джаула в работа, повярвай ми, че ще станеш най-богатия човек на планетата

Пък ако разбереш това що е то КПД, тогава има малък шанс да разбереш защо дизеловия двигател е по-добър от бензиновия


Comment