Известие

Collapse
No announcement yet.

За Бензина и Дизела - митове и реалности

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Е, защо керосин - пробвай с нормален бензин 98Н, ама слагай по-малко
    sigpic

    Comment


    • Трай сега не думай...дай да видиме кое колко ще изкара....да се престане със разни теории верни и не верни.

      Гиги, колко го взимаш керосина
      sigpic
      Най-бързата Българска Алфа на писта 147QVD, 159 2.4QVDm, Crosswagon Edition Nero, Aprilia SR 50 Tetsuya Harada Replica
      " Marco Cavigioli champion IRC 2WD with Fiat Grande Punto DIESEL"
      "Seat Leon TDI champion WTCC 2008"

      Comment


      • Първоначално публикувано от KGB
        Трай сега не думай...дай да видиме кое колко ще изкара....да се престане със разни теории верни и не верни.

        Гиги, колко го взимаш керосина
        ми няколко пъти ми е на аванта ще видим после, нищо и няма на помпата ако е хубав и не е отайл вода....

        Comment


        • Първоначално публикувано от Kuku
          Е, защо керосин - пробвай с нормален бензин 98Н, ама слагай по-малко
          Керосина е доста далеч от бензина, той даже си понамерисва на нафта и е доста по близък до нея. С бензин шанса да се скапе нещо е по голям пък и колата не почва да върви кой знае колко с бензин, докато с керосинче.......

          Comment


          • Ако мине вода през филтъра (защото доста от филтрите тук са ниско качество)....сещай се.

            Ще ти покажа за какво става на въпрос....Риска е прекалено голям.(800-2100лв. със труда ако се прави смяната на помпата в сервиз)

            А след воден удар помпата не става за нищо.
            sigpic
            Най-бързата Българска Алфа на писта 147QVD, 159 2.4QVDm, Crosswagon Edition Nero, Aprilia SR 50 Tetsuya Harada Replica
            " Marco Cavigioli champion IRC 2WD with Fiat Grande Punto DIESEL"
            "Seat Leon TDI champion WTCC 2008"

            Comment


            • Навремето слагах керосин в нафтата, по 3л на резервоар, заради водата през зимата, не съм имал никви проблеми
              147 1.6 TS

              Comment


              • Аз пък като дете... бях Авиомоделист и си спомням, че керосина за моделите го смесвахме с рициново масло... щото май е бая сухичък.
                Помня и това, че имахме една Шкода 105 и Баща ми... много често и правеше основен ремонт. Караше я с Керосин или го смесваше с бензина... нещо такова.
                ALFA ROMEO 145 1.4TS "lusso"..
                sigpic
                ROVER 200 RF 2.0TDI

                Comment


                • Първоначално публикувано от Nasko_77
                  Аз пък като дете... бях Авиомоделист и си спомням, че керосина за моделите го смесвахме с рициново масло... щото май е бая сухичък.
                  Помня и това, че имахме една Шкода 105 и Баща ми... много често и правеше основен ремонт. Караше я с Керосин или го смесваше с бензина... нещо такова.
                  И един мармот загъва шоколада в станиол
                  Alfa Romeo 166 2.4 JTD
                  Блог за работа и кариера

                  sigpic

                  Comment


                  • Неее, казва се: Един шоколад, загъва станиола в мармот!
                    sigpic

                    Comment


                    • Първоначално публикувано от Kuku
                      Неее, казва се: Един шоколад, загъва станиола в мармот!
                      А аз мислех че един станиол загъва мармота в шоколад!
                      Alfa Romeo 146 1.6 TS '00 Черната Сянка
                      Fiat Brava 1.6 16V ELX '97

                      Fiat Brava 1.4 12V SX '98 - ex

                      Comment


                      • Първоначално публикувано от gigi
                        Фанах цаката на дизела, сипваш 25% керосин и направо излита ама колко ще искара мотора .... пък и в обороти си влиза и звука му стана някакси по готин

                        Недей така, бе, човек! Заради такива като тебе ще излезе лоша репутация и на дизелите сега
                        _______
                        146 JTD - ex
                        Renault Megane II 1.5 dci - ex

                        Nissan Qashkai 2.0 CVT - current

                        Comment


                        • [quote=Коки]
                          Първоначално публикувано от "Nasko_77":zwplby9s
                          Аз пък като дете... бях Авиомоделист и си спомням, че керосина за моделите го смесвахме с рициново масло... щото май е бая сухичък.
                          Помня и това, че имахме една Шкода 105 и Баща ми... много често и правеше основен ремонт. Караше я с Керосин или го смесваше с бензина... нещо такова.
                          И един мармот загъва шоколада в станиол [/quote:zwplby9s]И тва ся за кво
                          Я сподели
                          ALFA ROMEO 145 1.4TS "lusso"..
                          sigpic
                          ROVER 200 RF 2.0TDI

                          Comment


                          • Първоначално публикувано от Kuku

                            Еййй, баси... тая беше мойта Лада
                            Иди виж тия, може някоя от тях да е твоята...
                            http://forum.ladaclub-bg.com/viewtopic.php?f=12&t=13487

                            Изобщо наглеждай ги там, появява се по някоя друга.
                            Welcome to the real world

                            Алфа Ромео 156 2.4 JTD (01г.); Алфа Ромео 146 1.9 TD (98г.); Лада 21051 - Бивша.

                            Comment


                            • Първоначално публикувано от mohi
                              http://www.youtube.com/watch?v=uo9wRfd4QkI

                              Ето ви една тракаща печка, дето като и затвориш предния капак и в купето само по оборотомера ще разбереш, че караш печка.

                              Това е и за ....ммм кой беше по нагоре в темата дето каза за субару, че никога не е късно да се изложиш.Тоя двигател бил по-тих и от Ролс Ройс Файтон
                              Спокойно бе колега. Търпение Ще се разтрака и разхлопа още на първото зареждане с българската нафта. Гарантирам!!
                              Alfa 155 2.0TS 8V '93
                              sigpic
                              VW LADAVAGEN '81
                              CHRYSLER 3.3L V6 - БИВШ

                              Comment


                              • Бензиновият двигател ще бъде 2,0-литров TFSI, който е получил 11 "коня" в повече и е достигнал максимална мощност от 211 к.с. и 350 Нм въртящ момент, достъпен в диапазона между 1500 и 4200 об/мин. Ускорението от 0 до 100 км/ч става за 7,2 секунди, а максималната скорост е 222 км/ч. Средната консумация на гориво е 8,5 литра на 100 км.

                                Дизеловите двигатели започват с 2,0-литров TDI, генериращ максимална мощност от 170 к.с. и 350 Нм въртящ момент, които ускоряват Q5 от 0 до 100 км/ч за 9,5 секунди, а максималната скорост е 204 км/ч.

                                Audi Q5
                                Lexus IS200

                                Comment

                                Working...
                                X