Известие

Collapse
No announcement yet.

Защо е това отношение към всичко от Италия

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    През 1987 Фиат Крома ТДИ е първият дизелов автомобил с директно впръскване.

    През 1997 Алфа Ромео 156 е първият автомобил с КоманРайл.

    През 2002 Алфа Ромео 147 е първия автомобил с КомаинРаил Второ Поколение.

    Разработката е на Фиат и МагнетМарели...но Фиат продават лиценза на БОШ, които си плащат яко на Фиат всяка година...а БОШ от своя страна го продава на други фирми, като пак плаща и на Фиат.

    Иначе ХДИтата на Пежо, са големи кенефи особе тези с ФАБ филтара....турбините масови им дават фира на по 40-50К км. Смяната на този чуден филтар заедно с 5литра специална течност за него е 2000лв. Отделно, че са доста тромави. Французите наистина имат и добри дизели...но те са вече леко в миналото
    sigpic
    Най-бързата Българска Алфа на писта 147QVD, 159 2.4QVDm, Crosswagon Edition Nero, Aprilia SR 50 Tetsuya Harada Replica
    " Marco Cavigioli champion IRC 2WD with Fiat Grande Punto DIESEL"
    "Seat Leon TDI champion WTCC 2008"

    Comment


    • #32
      а новите дизели на алфа и фиат (да речем от 2004 г.) имат ли филтри за саждите???
      sigpic
      === 75 1.8 T '86 ===
      === 156 SW 2.4 JTD '01 ===

      If Rust Is Lighter Than Carbon Fibre, My 75 Is A Superleggera!

      Comment


      • #33
        мога да направя сравнение между алфетата, голф 2 1.6 бенз(на мамка ми) и ибиза 1.4 '98 (служебното). Като ускорение алфата е на второ място след ибизата ама все пак е дизел и е 2 пъти по-тежка. като возия - алфа, като здравина на ходовата част - алфа, дълговечност на двигатела - алфа, разход - алфа, интериор - алфа, екстериор - алфа. поддръжката вече е друга бира, ама пък то тва и е чара...
        '93 ALFA ROMEO 155 2.0 TS
        '98 ALFA ROMEO 166 2.0 V6 TB

        Comment


        • #34
          Дехер,

          Не нямат...

          1.3мултиджета изпълнява евро 4 без филтър и то е доста под нормата

          1.9мултиджета също ги изпълнява без филтър....но при опел може да се поръча и филтира като опция...само че разликата от този на Пежо Ситроен е че сервизния интервал е нещо от сорта на 200 000км. а смяната му е към 500 лева...до колкото си спомням

          2.4мултиджета е само с Евро 3 за сега...но от догодина стават 200коня и с Евро 4 но не знам дали ще има филтър


          Новия 3.0мултидже с 250коня ще изпълнява евро 4 и без филтър до колко знам.
          sigpic
          Най-бързата Българска Алфа на писта 147QVD, 159 2.4QVDm, Crosswagon Edition Nero, Aprilia SR 50 Tetsuya Harada Replica
          " Marco Cavigioli champion IRC 2WD with Fiat Grande Punto DIESEL"
          "Seat Leon TDI champion WTCC 2008"

          Comment

          Working...
          X