Незнам според мене в Америка много по - евтино ще излезе да караш мустанг отколко примерно брера или 159 .... . Тука е обратното караме 159ка за 20 000 хилки примерно докато мустанга на същата година 40 000 примерно ... . Другата разлика е че 3.2 ЖТС харчи по - малко от мустанг ГТ
Известие
Collapse
No announcement yet.
Защо в USA не карат АЛФИ?
Collapse
X
-
sigpic Алфа Ромео 156 1.8 ГИ T.S 98 г.by The Cleaner (Радко шарниро избивача , човека с големия чук!!!)
Фиат Пунто 1.1 6 спид Агу Ex.
И да не забравим да сложим бяла роза върху кубчето скраб което ще остане някой ден от алфати ни ...
Ramstein - Benzin
https://www.youtube.com/watch?v=SEGLhUZRZdY
-
Първоначално публикувано от SandoOne Покажи съобщениеНезнам според мене в Америка много по - евтино ще излезе да караш мустанг отколко примерно брера или 159 .... . Тука е обратното караме 159ка за 20 000 хилки примерно докато мустанга на същата година 40 000 примерно ... . Другата разлика е че 3.2 ЖТС харчи по - малко от мустанг ГТ166 2,4JTD 20V Sportronic Edizione collezionisti
ex 156 2,4JTD; ex 146ti; ex 145 1,6 boxer
Comment
-
Първоначално публикувано от SandoOne Покажи съобщениеНезнам според мене в Америка много по - евтино ще излезе да караш мустанг отколко примерно брера или 159 .... . Тука е обратното караме 159ка за 20 000 хилки примерно докато мустанга на същата година 40 000 примерно ... . Другата разлика е че 3.2 ЖТС харчи по - малко от мустанг ГТИ какво се получава, че за цената на най-ефтината Алфа 159 можеш да караш чисто нов Мустанг, даже ще останат и за почерпка
п.с. Интересното е, че разхода на Форд Мустанг 4.0 е колкото на на Алфа 159 3.2Last edited by Доко; d.m.y г., 02:04.
Comment
-
Написано е още на първата страница - НЕ СРАВНЯВАЙТЕ ЦЕНИТЕ В САЩ И ЕВРОПА.
Една и съща кола в Европа е поне 30% по скъпа в ЕС.
А и еко нормита в САЩ са от 94г., като новите еко норми мисля от 2010 или 2011, които влизаха, нямаше нито една европейска марка, която да отговаря на изискванията включително и Мерцедес и БМВ.
А и пазара в САЩ е най-големият в света и съответно ако ММ избива заплатите на служителите си със 1000 коли, то само местния дилър на коли в толям град ги прави вероятно за месец.
Нещата са доста не сравними.
Сетих си преди време, бях постнал статия за Мито 1.4 ТБ, газифицирано в Италия излиза 25 000 лв НОВО.
Хе сега познайте къде е отговора"BEAUTY IS NOT ENOUGH!"
Alfa Romeo 145 1.4 T.S 97 - EX
Opel Astra J GTC
Comment
-
Първоначално публикувано от georgyg Покажи съобщениеНЕ СРАВНЯВАЙТЕ ЦЕНИТЕ В САЩ И ЕВРОПА.
Last edited by Доко; d.m.y г., 12:37.
Comment
-
Почти всички чужди марки коли които се продават в САщ се произвеждат или на местна почва или в Мексико или в Канада като вносни мита не се плащат, това включва Мерцедес, БМВ, Тойота, Хонда, VW, Хюндай и т.н. За Алфа Ромео плановете са да се произвежда в заводите на Крайслер в Канада.
Comment
-
Първоначално публикувано от pavlin Покажи съобщениеПочти всички чужди марки коли които се продават в САщ се произвеждат или на местна почва или в Мексико или в Канада като вносни мита не се плащат, това включва Мерцедес, БМВ, Тойота, Хонда, VW, Хюндай и т.н. За Алфа Ромео плановете са да се произвежда в заводите на Крайслер в Канада.Alfa 155 2.0TS 8V '93
sigpic
VW LADAVAGEN '81
CHRYSLER 3.3L V6 - БИВШ
Comment
-
в крайна сметка мисля, че за внос на автомобили в америка има големи такси и изисквания за да се защити и толерира родното им производство, и така трябва да е. Просто икономическите закони са направени да стимулират бизнес средата, прост пример е облекченията които правят ако реинвистираш в бизнеса си
тука си много прав колега америка и япония имт договор за доброволно ограничение на броя автомобили които изнасят за другата държава с цел толериране на местното прозиводство.японеца има качество цена докато при жабарите го няма
Comment
-
Първоначално публикувано от vaklinator Покажи съобщениеАдски много са закъсняли с плановете. За съжаление фиат груп не могат да предложат задоволително качество на американците, а никой не иска да си купи трошлива кола тип еднодневка на цени като за космическа совалка.
Мине не мине време някой измъдри някое "яйце"защото:
1.Американците с анационалисти с ръка на сърцето;
2.На американците меко казано не им пука колко гори колата им.Те са с един от най евтините бензини в развития свят.НЯМАТ ДИЗЕЛОВИ автомобили и не карат такива.Всичко е бензин.Когато започна петролната криза по време на войната в Ирак вице президентът на ГМ в едно интервю пред СНН зави, че те не правят малолитражни автомобили за САЩ и единственият опит който имат е от поделението им на Опел в Европа, от което смятат да вземат двигатели горещи по-малко бензин.На въпроса на водещият дали не превиждат производството на дизелови автомобили отгховора беше, че са правили проучване, но психиката на американеца не можела да възприеме, че трябва да се реди на опашка от задната страна на бензиностанцията където са дизеловите колноки и където ще трябва да заедно с камиони ...
Търсенето на малолитражни и икономични автомобили се удовлетворява от японските марки производители...
3.Американците обичат големи, просторни и широки автомобили.Ако видите изледвания за средното тегло на американеца(особено жените им-наричат ги КИТОВЕ) ще разберете че е около и НАД 100кг.Когато видят накой с нмормално по нашит естандарти тегло, те го питат защо е толкова слаб, дали не е болен?!?!!!!Не виждам как в една 159 ще се съберат 1 мъж една ЛЕЛКА и 2(да не говорим за повече) мастити отрочета.Алфа ромео е спортен тип автомомобил, а не автомобил за китове-мастити лелки
4.Американските автомобили голямата си част по дължина от 2-те страни на шасито си имат вградени направо едни греди като релси на влак.Тежки автомобили нали трябва да издържат лелките, няма да се усука шасито от 2-3 лелки седнали в автомобила(то си е направо автовлак за прасета) с общо тегло между 200 и 350-360 кг.Тези манекенки които гледате по американските филми ги нямат в САЩ по улиците, за тях това е лукс, а за някои(повечето от тях) с изкривено консуматорско съзнание те са болни защото не са достатъчно охранени.
Ако италианците трябва да правят семейни автомобили за САЩ това трябва да под марката ФИАТ или в най добрият случай Ланчия.Алфа е със спортно сърцеи затова няма как да му сложат "влакови релси" за пренос на китове.
Що се отнася до това кои спотрни коли са боклуци питайте Динко Динев за купения от него тунингован додж вайпър(на по-малко от 500км пробег) с 1200 конски сили и надпис на задния капак "Especially for mr. Dinev" дали успя през 2008 година да го кара на собствен ход от гаража ди до изложението което организира в Слънчев Бряг всяка година-развали се по средата на пътя(по-малко от 2км) и го връна в гаража като вместо него взе италинско ферари.Всеки може да прави автомобили с мощни двигатели(и кьонинсег се развали при първия опит за демонстрация от топ гиър, макар че предварително "го бяха подготвили" от фирмата производител за демонстрацията), но единици могат да направят автомобил със спортно сърце и това са италианците.Last edited by alfa racer GTA; d.m.y г., 19:46.Alfa Romeo 159 2.4 JTDm -200 алфистки коня+ 30/40/ до 50 тунинговани коня
Comment
-
Колега незнам кой какво яйце е изръсил, ама тия небивалици дето си писал ми звучат като - не съм ял салам ама съм гледал как го ядат. Като не могат да се поберат(китовете) в алфа 159 изненадващо как се побират в БМВ 1и3, Мерцедес-Цклас, Ауди А3 които жънат високи продажби там. А по това ,че на някой си вайпъра бил шит , е несериозно да заключаваш за цялата спортна концепция на америка. Като гледаш Топ гиър погледни епизода с корвета срещу ферарито там се вижда кой кого. За дизеловите автомобили, не само , че са разпространени , ами има алтернативи на ток, пропан бутан и метан.Last edited by Galeano; d.m.y г., 20:25.sigpic Alfasud/156 1.8ex
156 2.4 JTD/156 2.5 Q-system/Uno 1.3Turbo i.e-again/Yamaha R6
Comment
-
Америка е голяма страна и разликите между две места там могат да са от земята до небето. Заради което мненията на хора, които са били там могат да се различават драстично едно от друго. Това не значи че са грешни. Че има доста големи хора там има, но това не означава, че човек като кацне на летището и влиза в зоопарк.
Колите им са по 3 тона и по 6 метра далеч преди да се появи стериотипа за "американците-китове", който колегата описа. При тях улиците са широки и прави, а разтоянията големи. Това което им е нужно е автомобил пригоден за дълъг път, затова и се цени комфорта. За двигателите да говорим много много няма смисъл, горивото е безбожно евтино по техните стандарти, а еко нормите не стоят на дневен ред като в Европа. Ако бензина тук беше 50 стотинки литъра и нямаше 10 закона, които да ме дуят заради това че карам мощна кола, е сигурно сега нямаше да карам дизел, а нещо 300 коня. Нека се обърнем и към цените на колите там. Това което струва най-много на един производител е не самият автомобил, като сглобка и части, а неговото разработване. Kато започнем от новите технологий, които се вкарват в автомобила и стигнем до еко норми, норми за безопастност, на които трябва да отговаря etc,etc… Тези неща са на доста различни нива в Европа и Щатите, а струват много пари. Отделно масовия американски автомобил използва технологий, които не са "последен писък на модата". Добър пример за това са пикапите, които там масово се карат. На външен вид са супер, изглеждат "гъзарски" за това не споря, но тези "камиончета" са на рама и 2 твърди моста и това ако не е стара концепция, незнам… И хубави автомобили имат, но цените им не са бог знае, колко по-ниски от тези на вносните европейски автомобили. Най-накрая стигнахме и до математическата частВсичко в крайна сметка опира до количеството продадени бройки от определен модел. Това към което производителя се стреми най-вече е покриването на разходите по създаването на модела. След като тези разходи са покрити, ако изобщо бъдат покрити започва истинското „правене на пари“. С други думи на американския пазар се разчита на размера на продажбите, а не на печалбата от индивидуалната бройка. Това е и може би основната причина за разликата в цените между колите в Европа и в Щатите. Разбира се има още множество фактори и причини за това, които нямам намерение да изброявам в и без друго много дългия си коментар по темата. Алфа Ромео не е марка която се слави с големи продажби, също така по дух и характер се различава коренно от голяма част от автомобилите на американския пазар. Това е автомобил за ценители, а не за масово потребление. Предвид тези неща не е учудващо, че марката не може да се наложи там.
Alfa Romeo Alfetta GTV 1800
Alfa Romeo 164 3.0 V6
Comment
-
Първоначално публикувано от M.Gruev Покажи съобщениеАлфа Ромео не е марка която се слави с големи продажби, също така по дух и характер се различава коренно от голяма част от автомобилите на американския пазар. Това е автомобил за ценители, а не за масово потребление. Предвид тези неща не е учудващо, че марката не може да се наложи там.Освен нашата марка има и редица други европрейски със същия статут там.
Last edited by Galeano; d.m.y г., 22:33.sigpic Alfasud/156 1.8ex
156 2.4 JTD/156 2.5 Q-system/Uno 1.3Turbo i.e-again/Yamaha R6
Comment
Comment