Известие

Collapse
No announcement yet.

Защо в USA не карат АЛФИ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Първоначално публикувано от Grim Покажи съобщение
    така като гледам моята може и по-надолу да е....
    Може, но едва ли тежи 2550 кила и си 3,3 литров мотор с автоматични скорости и 4х4?
    Last edited by vaklinator; d.m.y г., 20:56.
    Alfa 155 2.0TS 8V '93
    sigpic
    VW LADAVAGEN '81
    CHRYSLER 3.3L V6 - БИВШ

    Comment


    • #32
      Първоначално публикувано от vaklinator Покажи съобщение
      Може, но едва ли тежи 2340 кила и си 3,3 литров мотор с автоматични скорости и 4х4?
      и в космоса не летя
      '97 155 1.8 16V
      GMC YUKON DENALI 5.7 V8
      the cost of living is dying...everybody pays...
      sigpic

      Comment


      • #33
        Първоначално публикувано от Grim Покажи съобщение
        и в космоса не летя
        Ами като си нямаш крила, не летиш!
        Alfa 155 2.0TS 8V '93
        sigpic
        VW LADAVAGEN '81
        CHRYSLER 3.3L V6 - БИВШ

        Comment


        • #34
          Първоначално публикувано от Grim Покажи съобщение
          и двата мъртвеца на снимките ти май не са много по-нови....
          е пак не си прочел темата,ГОВОРИМ ЗА САЩ.боже защо ли се отварят конкретни теми след като посетителите в тях не четат къде попадат?

          Comment


          • #35
            Първоначално публикувано от ma7e4k0 Покажи съобщение
            Защото в америка сичко е грозно няма място за алфи....пък и американците не видиш ли кви са тъпи...форд, меркури...ебаи боклуците...а и там колите 3.0 са 150 коня като изпадне някоя 2.0 алфа и ше се фанат за главата...аз лично не искам да карат в Америка алфи..погледнете само 75 Америка колко е грозна с тея американски джунджории...абе въобще в америка са грандомани, няма място за алфа освен 164, 75 и 8С други не вярвам да карат много..има ги ама на пръсти се броят
            Тука си много прав , ако се качи на някоя алфа 2.0 ТС , американеца наистина ще се хване здраво за главата с тея капризи .Много са им скопени моторите заради еконормите .Питай някой американец колко коня е тази или онази кола - не знае . Там никой не го интересува термина "horse power" , гледат така наречения ТОРГ (Torque , lb-ft ) .А на Алафа 2.0ТС 155 коня малко и липсва тоя ТОРГ май. А Форд имат един модел който спокойно се нарежда малко пред Ферари и Ламборджини . http://www.hennesseyperformance.com/...ctionReq=Where , в сайта има и видео за по любопитните http://www.hennesseyperformance.com/...&cart=vFsQhFTv

            п.с. На тва са им грозните спортни 2.6 секундни коли с малко силов тунинг на Американците .
            Last edited by Доко; d.m.y г., 21:34.

            Comment


            • #36
              Много тъп пример
              http://clubalfaromeo.com/forum/showt...EA%FA%F0%F6%E0

              Само да ви напомня, че американците са много стиснати и си ценят всяко едно центче. Едва ли ще позволят да ги ебават разни дилари на такива коли. Чисто нова и скрибуцаща отвсякъде, а пък .... цената - чувал с пари.

              Колеги в щатите се работи много яко! Няма като тука кафенца и цигари....Вероятно затова там алфи няма.

              Между другото темата се развива в много кофти посока и моля някой мод да вземе мерки и да я заключи.

              То е ясно, че ние с алфите вече сме се запалили, защото повечето от вас не са влизали в американска кола, но американец, няма да даде 500 долара за дебитомер например.

              Сорри за тъпото развитие на темата...
              Alfa 155 2.0TS 8V '93
              sigpic
              VW LADAVAGEN '81
              CHRYSLER 3.3L V6 - БИВШ

              Comment


              • #37
                Колега, нека да не заключваме още темата с последно мнение - твоето. Според мен американците са на дъното на автомобилостроенето по всякакви критерии, колите им са морално остарели концепции, с най-малко к.с. на литър обем, архаични окачвания, двг с по 2клапана на цилиндър, замърсяващи ок. среда и т.н. Това, че други марки ги убиват по продажби в собствената им страна е доста показателно. тоя 3,3 литров кораб дето сте го дали за пример, го убивам с моята 2-литрова малолитражка без проблем и от 100км/ч ще спра на място 2 коли преди него!
                Last edited by code; d.m.y г., 22:08.
                sigpic
                156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
                "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

                Comment


                • #38
                  Разликата в цените на Европейските и Американските коли е доста сериозен фактор за Американците . За пример мога да дам цените на Opel GT 2008-ма и Saturn SKY , тука цената на Опела е 35к евро докато там цената е под 30к долара , а са си един и същ автомобил . Те затова и Тойота (Лексус) и Нисан (Инфинити) си правят автомобилите в САЩ точно поради причината че американеца е по националист дори и швабите .
                  Някои хора трябва да имат не акт за раждане, а писмено извинение от производителя на контрацептиви.乁໒( ͒ ⌂ ͒ )७ㄏ
                  Българите ще излязат масово на протест, чак когато спрат Замунда
                  Една тема във форума се счита за успешна, ако до седмия коментар не се заговори за плюскане и пукница !

                  Comment


                  • #39
                    Първоначално публикувано от code Покажи съобщение
                    тоя 3,3 литров кораб дето сте го дали за пример, го убивам с моята 2-литрова малолитражка без проблем и от 100км/ч ще спра на място 2 коли преди него!
                    Съгласен сам, но дали аз с мотоцинлет няма от 200 да спра 4 коли преди теб? Просто трабва да сравняваме сходни поне по килограми и категории коли. Проста физика.
                    Не е нужно тук да гледаме само моя ван - той си е достатъчно остарял....и нищо не скърца!-факт!
                    Пък за возия е излишно да спорим.
                    Темата вече наистина се изчерпа и стана ясно на всички защо в щатите няма алфи.
                    Alfa 155 2.0TS 8V '93
                    sigpic
                    VW LADAVAGEN '81
                    CHRYSLER 3.3L V6 - БИВШ

                    Comment


                    • #40
                      аз нямам логично обяснение за това защо не карат алфи в щатите
                      Но докато бях в щатите си показвах снимки (възможно най-представителните разбирасе) на приетелите американци на по 19-20 години бяха на 7-8 човека съм я показвал и супер много я харесаха и като им казах че струва 4000 долара някъде се запалиха да си купуват )) но просто там ги няма по автокъщите незнам тупи са.Но интересното е че някои знаеха марката и казваха че я харесват.Но винаги като казвах че Ферари са произлезли от Алфа и много се впечатляваха.
                      ПРАВИТЕ ОТСЕЧКИ СА ЗА БЪРЗИТЕ КОЛИ ЗАВОИТЕ СА ЗА БЪРЗИТЕ ШОФЬОРИ!sigpic

                      Comment


                      • #41
                        Първоначално публикувано от vaklinator Покажи съобщение

                        Колеги в щатите се работи много яко! Няма като тука кафенца и цигари....Вероятно затова там алфи няма.
                        Само не разбрах на това какъв му беше смисълът :screwing
                        Ако ти е писано да се обесиш, няма да се удавиш
                        AlfaRomeo 155 1.8 TS 129 к.с. 1995 г., AlfaRomeo 166 2.4 JTD 140 к.с. 2002 г. , Volvo S60 2.4D Sport 163 к.с. 2008 г. - EX;
                        Opel Insignia ST 2.0 BiTurbo CDTI 194 к.с. 2014 г. (Алфа под прикритие)

                        Comment


                        • #42
                          Първоначално публикувано от Absente_ Покажи съобщение
                          аз нямам логично обяснение за това защо не карат алфи в щатите
                          Но докато бях в щатите си показвах снимки (възможно най-представителните разбирасе) на приетелите американци на по 19-20 години бяха на 7-8 човека съм я показвал и супер много я харесаха и като им казах че струва 4000 долара някъде се запалиха да си купуват )) но просто там ги няма по автокъщите незнам тупи са.Но интересното е че някои знаеха марката и казваха че я харесват.Но винаги като казвах че Ферари са произлезли от Алфа и много се впечатляваха.
                          Такива като теб колега търговци са нужни на Алфа в щатите. Правя ти едно голямо евала. Аз най-много от всички искам там "Алфа" да е символ на красота и качество, както в европа, но за съжаление второто изобщо не е вярно. Бог да го прости Пининфарина, но той е човека, който им продаваше колите на фиат, а магнет марели им сереше на качеството. Добре е че от Алфа са го разбрали това. Забелязва се напредък в електрониката, голяма част от която вече се произвежда от бош и до ден днешен. Само да напомня, че патента за комон реил двигателя е продаден от фиат на бош за 13 милиарда долара! , защото от Магнети марели са се издънили яко с първата дизелова фиат крома преди почти 20 години. Нешата се развиват бързо и хората отдавна вече слезнаха от "Жигулитата".
                          С най- добри чувства. "В спора се ражда истината..."

                          А дали вече не прекарваме в колата, повече време отколкото в кръчмата?
                          Alfa 155 2.0TS 8V '93
                          sigpic
                          VW LADAVAGEN '81
                          CHRYSLER 3.3L V6 - БИВШ

                          Comment


                          • #43
                            Първоначално публикувано от vaklinator Покажи съобщение
                            Много тъп пример
                            http://clubalfaromeo.com/forum/showt...EA%FA%F0%F6%E0

                            Само да ви напомня, че американците са много стиснати и си ценят всяко едно центче. Едва ли ще позволят да ги ебават разни дилари на такива коли. Чисто нова и скрибуцаща отвсякъде, а пък .... цената - чувал с пари.

                            Колеги в щатите се работи много яко! Няма като тука кафенца и цигари....Вероятно затова там алфи няма.

                            Между другото темата се развива в много кофти посока и моля някой мод да вземе мерки и да я заключи.

                            То е ясно, че ние с алфите вече сме се запалили, защото повечето от вас не са влизали в американска кола, но американец, няма да даде 500 долара за дебитомер например.

                            Сорри за тъпото развитие на темата...
                            Ама май не усещаш иронията а ? В по горния си пост цитирам колегата и казвам ,че американеца найстина ще се хване за главата. Не знам за теб , но ,Аз и в момента влизам в американска кола , и в Алфа влизам даже ,а и в немски возила . Правя разликата ...................... .И много крайно исказване за американците , сигурно ги познаваш. Аз пък не мисля че , могат да се правят такива крайни заключения за нация от 250 милиона души , стиснати били ???? бла бла.....Те парите са там , на нас май ни е кисело гроздето........... А по темата защо няма Алфи , ми аз там не видях и Ситроен , и Пежо , ааа... за година май се натъкнах на едно Рено 9 или 11 и тва беше .Всички италиански коли в америка са екзотика (Ферари , Ламборджини , ......) . Как да има Алфи като най големия мотор в момента е 3.2 , а примерно като отидеш при дилър на Мерцедес най малкия мотор на Е класа почва от 320 компресор (за дизел и дума да не става ) , и тъй като цената на европейските коли е по висока заради акцизите и таксите ( толерират си хората собственото производство ) , а японците бият с качество и цена , пък да не говоря за корейците как са налазили пазара ( те се налагат основно с ниски цени , там за качесво не се говори ,ама и никой не го интересува , експоатира я 3-4 години ) ,та как да настъпят италианците и французите , като все още нямат изградена мрежа от дилъри , а да не говоря и за сервизна поддръжка , там са много лабилни на тая тема . Немеца си е стъпил на пазара от години и това се дължи на имиджа на немските марки автомобили основно ( може би има за какво ) ...... Ако трябва тепърва да покоряват пазара ................ ...ай че се отплеснах........
                            Last edited by Доко; d.m.y г., 00:45.

                            Comment


                            • #44
                              Първоначално публикувано от TheBlueOne Покажи съобщение
                              Ами Мустанг 3.8 е 155 коня!
                              Мустанг 4.0 е 210 коня, додж 3.5 250 коня но мисля че имат по-голям въртящ момент (не торг както каза един колега). що се отнася за новите модели имат много добри като например кадилак cts, понтиак Г6, меркури милан, сатурн което си е чист опел. А Алфа не се продава в САщ първо защото не отговаря на някакви стандарти и второ продажбите преди 15 години са били доста слаби. А понятието че тук се карат само големи и мощни коли не е вярно, защото се продава и доста малки модели като смарт, мини, тойота ярис, сузуки и т.н. Атова че американците нямат време за кафе е още по невярно , всеки който има възможности си позволява различни удоволствия това което му е по вкуса. Също така живота във всеки един щат и регион е различен. Така че изказвания от рода ами аз имам един приятел който ми каза, че било така и така са много относителни и в повечето случаи неверни. Зависи човек колко време е живял, дали е ходил на различни места или си е стоял в някое малко градче години наред и после прави извод за целия американски живот. Стериотипите от рода американците са глупави и жените им са дебели са доста погрешни.

                              Comment


                              • #45
                                Ами като искат ТОРГ защо не карат дизелаци тогава.
                                Вие май не попрочетохте че в за САЩ алфа не са хомолгирали колите си след 164 -ката (заради кризата в която изпада компанията) В САЩ Фиат груп продава само Мазерати и Ферари - сега мислят да се завърнат пак и с Алфа.
                                Може да си закупиш в САЩ Алфа, но трябва да подпишеш една декларация, че ще я шофираш само на писта или частни пътища.
                                2.0 8V - R4 T.S -164 Super -ЕX, 2.5 12V - V6 - 155 Super-EX, 3.0 24V - V6 - GTV CF3 -EX
                                CLK 430 - V8 Monster-EX, Семейна Корола е150, 3-ка е36 за кеф

                                Comment

                                Working...
                                X