Известие

Collapse
No announcement yet.

За монтьорите, диагностиците, сервизите и.т.н.

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • За монтьорите, диагностиците, сервизите и.т.н.

    Здравейте,
    от доста време не съм писал мнения във форума, но смятам, че това е важно. Няма да споменавам имена на сервизи и хора при които съм ходил на диагностики и.т.н.
    Става въпрос за прословутото паткане и заглъхване на обороти при алфите.

    Поразрових се из форума да намеря къде има сервизи за алфа и намерих 2-3 местенца, които посетих с надеждата, че тоя проблем ще могат да ми го оправят или поне да установят от какво е ако не е по джоба ми. И така отивам аз на първия майстор/сервиз от сайта и му обяснявам проблема си и още с виждането на колата той заявява: "О, аз го зная този проблем, това е от дебитомер 100%, няма какво друго да е. Ела при мен срещу такава сума ще го оправим, след това имало някакви адаптации на тоя дебитомер, нагласяния... (не разбрах и аз точно). Давам 6 месеца гаранция!". След кратък престой в сайта на бош, търсейки по номера на моя дебитомер(защото като купих колата беше си бош) разбирам, че всъщност той струва 3 пъти по-малко. Купих го от дистрибутори на бош. Пристигна след ден дебитомера. Смениха ми го. Дадоха ми 1 година гаранция! Колата продължава да патка.

    До тук добре. Отивам при втория. Правят ми диагностика. Цитирам "ламбда сондата ти е умряла, не става за нищо. Аз взимам толкова пари за ламбда сонда с ремонта." Поръчвам си ламбда сонда от 1 познат(дилър на ситроен за югоизточна България) защото ми ги намира частите с отстъпка. Цената 2 пъти по-ниска. Гаранцията не помня вече колко беше. Сменяме ламбда сондата. Колата продължава да патка и губи обороти и мощност. Отивам при трети. "О, това ти е от катализатора. Трябва да го сменим или го махни и да сложим гърне ще се оправи, явно видял, че дебитомера ми е нов още ненапрашен." Имам съсед тенекеджия, който прави гърнета и.т.н. викам така и така... Той ми казва вместо да даваш пари за нови гърнета и катализатори: ще го избушим тоя, махаме керамичната пита от вътре и си става гърне, само 1 тръбичка трябвало да се сложи. Викам му действай, че не знам кой път да хващам вече! Писна ми от тая кола. Правиме манупулациите, колата на същото дередже. Досетих се, че го прави това, като почне да позагрява и си викам да не е някой термодатчик? Сменяме термодатчик, колата все едно нищо не съм пипал по нея, пак си знае нейното. Стоя и си блъскам главата след солидна сума пари инвестирани вече и си викам това за да го прави тоя шум може да са свещи. Забравих да спомена, че втория майстор така наречен ми каза да си сменя свещите тия били фалшиви(карам със свещи на Бош). Отивам пак при моя приятел тенекеджията. Махаме капака на двигателя. Махаме свещите забърсваме гнездата или частите не знам точно как се нарича не съм технически запознат(сигурно за това не съм станал и монтьор). Слагаме същите фалшиви свещи на Бош! Колата не само, че не патка, ами ПЕЕ като върви. Не мога да и се нарадвам. Карал съм я 3 часа градско без да спра, като малко дете взело книжка!

    Така, че искам да ви попитам монтьори, техници, диагностици и.т.н. подвизаващи се в сайта. Вие като отидете на лекар с кашлица, краката ли ви ампутират?!? Вие правите точно това. Толкова ли нямахте в какво да се реализирате, че купихте 2-3 машини и дай да режем главите на хората?
    Всеки средно интелигентен човек може да запомни какво се чупи най-често по определена марка кола и да почне да изрежда части за сменяне? Ами не се прави така! Като не разбирате, защо изобщо сте се захванали с този занаят? Ами и компютри имате да ви помагат с диагностиката и тях толкова разбирате...!

    Не ми е за парите, добре че не ги дадох на вас поне! Съветвам ви поне обръщайте малко повече внимание на автомобилите, които ви идват за ремонт. То че не разбирате нищо е ясно ами поне се помъчете да го отгатнете какво е!

    Това е от мен. Айде със здраве! На потребителите във форума ще кажа, че от мен диагностики и ремонт вече само в Милано Моторс. Като си давам парите да знам за какво е!

    П.П. Тук 2 добри думи за момчетата от ПроСпийд, от които купих и сложиха дебитомера. Попитах ги човешки знаете ли от какво е тоя проблем или диагностика да и направим. Едното момче каза оправял съм алфи, но не съм наясно с теб какво е положението, а и нямаме софтуер за диагностика. Така че отиди при някой специализиран. Евала на такива хора, които мислят за клиента, а не гледат да те натоварят.
    Last edited by f0rce1001; d.m.y г., 14:27.
    BMW е39 - 2002god.
    BMW e60 - 2007god.

  • #2
    Е да беше казал и имената, защото всеки си има право на мнение-е нещата трябва да се поставят с реални данни, иначе са анонимни и безмислени.Като си тръгнал, кажи това и това.Това е смисъла на форума да се обменяме мнения и информация.
    Виж за Милано Моторс нямам никакво мнение, така че ще си замълча.
    Alfa Romeo 156,2.0TS 98 г.
    Нагоре по стълбата, която води надолу
    sigpic

    Comment


    • #3
      Първоначално публикувано от fred Покажи съобщение
      Е да беше казал и имената, защото всеки си има право на мнение, виж за Милано Моторс нямам никакво, така че ще си замълча
      Колега,
      Милано Моторс са официален вносител на Алфа Ромео за България. На техниците в сервиза изобщо не ги интересува колко пари ще пръснеш и какви части ще купиш. Те не си ги прибират в джоба. Вниманието е на ниво. За части се чака, така съм чул, не съм поръчвал още от тях. Но това е сериозен сервиз. Повтарям Сервиз с главно С, а не гаражно сервизче.
      Относно имената на сервизите не ги споменавам умишлено. Отвори общо техническия раздел и ще видиш, че няма повече от 3-4 сервиза за София, които са с положителни отзиви. Аз само такива гледах. Които евентуално ще ми помогнат, а не да ходя за нищо. Може и да съм бил единичен случай, но самото отношение трябва да е различно. Като не разбираш по-добре кажи не знам от какво е, няма смисъл да гадаем. Играем си с нервите и парите на другите хора.
      Last edited by f0rce1001; d.m.y г., 22:46.
      BMW е39 - 2002god.
      BMW e60 - 2007god.

      Comment


      • #4
        Колега, знам много добре кои са Милано Моторс, нямам мнение за тях, понеже не съм ходил там, сервиза им се намира до летището, но
        същото е положението във Ванто Трейд, голям сервиз и прочее.
        Мисълта ми беше да кажеш ходих там и там, взеха ми 500 лева и нищо не направиха.
        Alfa Romeo 156,2.0TS 98 г.
        Нагоре по стълбата, която води надолу
        sigpic

        Comment


        • #5
          аз нещо не разбрах как се е оправила колата всъщност

          слоижл си свещите с които първоначално е паткала или как?

          освен това колега ако искаш изобщо поста ти да е смислен кажи

          сервиз 1 - 100 лв това смениха
          сервиз 2 - 200 лв това смениха

          наклая се орпави от това - Х лева

          ама както ги описваш нещата е фън

          ПП пребали са те с катализатора
          той се изкупува около на цена два пъти повече от тази на ново резонансно гърне
          Не о хлѣбѣ единѣмъ живъ будетъ человѣкъ

          Comment


          • #6
            е хубаво е да се казват нещата с истинските имена, така че да знаем и ние да не ходим там. затова споределяш опита си за да няма и други изпатили.

            няма кой майстор да ти се разсърди щом си го споменал тук, така или иначе повече там едва ли ще стъпиш. но със споменаването на имена ще спестиш ходенето по нервите на някой друг колега
            Alfa Romeo 145 1.6 16V TSpark '98

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от търтей Покажи съобщение
              аз нещо не разбрах как се е оправила колата всъщност

              слоижл си свещите с които първоначално е паткала или как?

              освен това колега ако искаш изобщо поста ти да е смислен кажи

              сервиз 1 - 100 лв това смениха
              сервиз 2 - 200 лв това смениха

              наклая се орпави от това - Х лева

              ама както ги описваш нещата е фън

              ПП пребали са те с катализатора
              той се изкупува около на цена два пъти повече от тази на ново резонансно гърне
              Колата се оправи, след махане на свещи и почистване на гнездата, в които стоят свещите и пак сложихме същите после.

              Сервиз 1 - дебитомер + адаптациите им там - около 350лв.
              Сервиз 2 - ламбда сонда 200лв. + някакво пренавиване, с някаква специална машина не разбрах за какво беше 150лв. Общо 350лв.
              Сервиз 3 - като чух за катализатора изобщо не питах за цени и си тръгнах.

              Това са парите, които ми искаха в сервизите. Аз какво направих.
              Дебитомер бош - 130лв.
              2 диагностики едната 30лв. другата 36. 66лв. заради сервизите. Самата мисъл, че от една диагностика не се разбра е срамна.
              Въздушен филтър - 15-тина лв.(заради дебитомера)
              Термодатчик - 30лв.
              Манипулацията с катализатора - 30-тина лв.
              Ламбда сонда - около 140лв.
              Това са нови части с гаранция!

              Около 430лв. съм дал за едното почистване на гнезда на свещи! Ако бях ги направил тия неща в сервизчетата 700лв. само дебитомер и ламбда... Вие сметнете каква е разликата и половината неща нямаше да са сменени, да не говорим за нервите, които изхабих!
              BMW е39 - 2002god.
              BMW e60 - 2007god.

              Comment


              • #8
                Предполагам,че е изтървала гарнитурата на капака и се е получила лека маслена баня за свещите.Въпросните гнезда,както ги наричаш(то не са гнезда ами са си направо дупки) се бяха напълнили догоре с масло.Поне при мен беше така.
                Last edited by millko; d.m.y г., 08:15.
                sigpicAlfa Romeo 155 2.5 TD 96год.VM 31B,155 2.0 16V 96 год и Fiat Tipo 1.6 IE 95 год.

                Comment


                • #9
                  Колкото и да чета...нещо, нищо не ми се връзва!!!!?
                  Колега какво толкова имаше в тия гнезда на свещите?
                  кал...?
                  вода...?
                  масло...?
                  Струва ми се, че след всичко което си правил пак не си разбрал с кое точно си оправил проблема!
                  ...едва ли е от това, че си теглил едн парцал на гнездата за свещите!!!
                  По добре палава италианка, отколкото скучен германец....
                  https://www.youtube.com/watch?v=oE29b_nLoFE

                  Comment


                  • #10
                    Разбирам болката на колегата, че са му сменили неща, които може и да не са били за смяна, само не разбирам упоритото му мълчание по въпроса за имената на сервизите.Тук във форума се спрягат основно 3-5 сервиза, за които преобладават добрите думи, може да има и лоши, няма пълно щастие , но всеки си има мнение и право да го изкаже.В случай, след като смята твърдо, че е ощетен, да каже имената-иначе няма смисъл
                    Last edited by fred; d.m.y г., 11:46.
                    Alfa Romeo 156,2.0TS 98 г.
                    Нагоре по стълбата, която води надолу
                    sigpic

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от Бобби Покажи съобщение
                      Колкото и да чета...нещо, нищо не ми се връзва!!!!?
                      Колега какво толкова имаше в тия гнезда на свещите?
                      кал...?
                      вода...?
                      масло...?
                      Струва ми се, че след всичко което си правил пак не си разбрал с кое точно си оправил проблема!
                      ...едва ли е от това, че си теглил едн парцал на гнездата за свещите!!!
                      2 капки имаше в едното гнездо, които са пречили по някакъв начин. Не разбирам, не съм технически запознат. Дали вода, дали масло, дали нещо друго не съм ги изследвал по парцала после. Зная само, че сменявах части една след друга(които ми казаха че са причината за това) и проблема си остана. Накрая като забърсахме се оправи. Напълно наясно съм с кое се оправи проблема, защото съм имал достатъчно време да пробвам колата след всяка промяна или сменена част дали работи нормално.
                      BMW е39 - 2002god.
                      BMW e60 - 2007god.

                      Comment


                      • #12
                        Спокойно бе колега , ако само леко се замислиш никаква грешка не си направил че си сменил дебиломер, ламбда и катализатор . Тези елементи са ти били 100 % пътници се чупят на 110 % след много кратка експлоатация(разпитай из форума едва ли има колега който да не ги е сменил поне пои веднъж) . Така че карай и се радвай че си ги сменил , това разбира се ако си решил да я караш тая кола , ако си решил да я закрепиш и да я продадеш е тогава си се прецакал

                        Comment


                        • #13
                          колега, от това дето си направил, не мое да се оправи колата, ама няма значение
                          Не о хлѣбѣ единѣмъ живъ будетъ человѣкъ

                          Comment


                          • #14
                            Подкрепям автора на темата защото имам наблюдения че много малко майстори нямат доблеста да ти кажат "незнам какъв ти проблема,отиди на друго място"!
                            Като не са сигурни се започват едни догадки,едно "хвърляне на боб".Забелязал съм че много често започват от по-големия проблем а в последствие се оказва нещо елементарно!
                            ALFA 155 1.8 TS 1993 - бивша
                            ALFA 156 2.0 1999 - бивша
                            ALFA 156 SW 1.9 16V jtd 2005

                            Comment


                            • #15
                              Първоначално публикувано от търтей Покажи съобщение
                              колега, от това дето си направил, не мое да се оправи колата, ама няма значение
                              Може, може ,имах подобен проблем след като купих миналата година една 156-ца, прекъсваше цилиндър и пукаше, оказа се водичка в дупката на едната свещ от измиването на двигателя на пароструйка, процедура която при Туин Спарка според мен е противопоказно, освен ако не си приготвил некой лев. Та след подсушаване на въпросната дупка проблема се оправи и до ден днешен. Симптома е много неприятен, от време на време 3 цилиндара, а в предвид на това къде се намира водата и колко разглобяване има,явно е по лесно е да се пробва с дебитомер и ламбда. Да , ама НЕ.

                              Comment

                              Working...
                              X