Защо го нападнахте човека,все едно той е виновен!
Така са му казали и той така е направил,само че без резултат!
Нали за това му се казва ДИАГНОСТИКА,като отидеш да ти кажат какво и е на колата.И ако не могат да разберат какъв е проблема,казват "дежурните" ламбда сонда,дебитомер,кабели и свещи!
И понеже искате имена ето ви за пример моя случай!
Предишната ми кола 155 1.8 TS 93г. при тръгване "забиваше моцуната" и придърпваше!
Сменям кабели и свещи - не се оправя!
Отивам при Бобо на диагностика.Закача колата на диагностичната апаратура и заключението в крайна сметка беше че проблема е от ламбда сондата.Копувам нова от бош,няма промяна.След известно време го видях съвсем случайно и му казах че проблема остава,той направи едно кръгче и каза че може би веригата не е зацепена както трябва!
След какви ли не проби и предположения без никакъв резултат,вече тотално изнервен минавам покрай сервиза на Дунев и решавам да видя те какво ще ми кажат.
Момчето от диагностиката без дори да я закача на диагностичен уред,като я видя ми каза:"тази кола смуче въздух от някъде"!
След около 15-20 минутно ровене откри че маркуча,който стои между дебитомера и колектора е скъсан.Омотахме го за проба с изолирбант и:"О чудо!Колата полетя"
Така са му казали и той така е направил,само че без резултат!
Нали за това му се казва ДИАГНОСТИКА,като отидеш да ти кажат какво и е на колата.И ако не могат да разберат какъв е проблема,казват "дежурните" ламбда сонда,дебитомер,кабели и свещи!
И понеже искате имена ето ви за пример моя случай!
Предишната ми кола 155 1.8 TS 93г. при тръгване "забиваше моцуната" и придърпваше!
Сменям кабели и свещи - не се оправя!
Отивам при Бобо на диагностика.Закача колата на диагностичната апаратура и заключението в крайна сметка беше че проблема е от ламбда сондата.Копувам нова от бош,няма промяна.След известно време го видях съвсем случайно и му казах че проблема остава,той направи едно кръгче и каза че може би веригата не е зацепена както трябва!
След какви ли не проби и предположения без никакъв резултат,вече тотално изнервен минавам покрай сервиза на Дунев и решавам да видя те какво ще ми кажат.
Момчето от диагностиката без дори да я закача на диагностичен уред,като я видя ми каза:"тази кола смуче въздух от някъде"!
След около 15-20 минутно ровене откри че маркуча,който стои между дебитомера и колектора е скъсан.Омотахме го за проба с изолирбант и:"О чудо!Колата полетя"
Comment