ами аз съм 4увал 4е добрия шофиор е внимателния дали е така.смятам 4е при съобразена скорост тез проблеми ги няма
Известие
Collapse
No announcement yet.
Каране при дъжд и сняг
Collapse
X
-
Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщениеТова също - аз го правя често в софийско градско, на кръстовищата на софийския, до НДК, по Евлогии, и на поне още 4-5 места дето се дреме по 3-4 минути поне.....аз лично не виждам смисъл двгто ми да арчи гориво тогава, не ме мързи да врътна ключа, все пак акумулатора ми се зарежда безплатно, а газта е с пари......Освен това нафтата ми е 2 пъти по-скъпа от газта
Триенето и износването на двигателя от това често палене няма да го засягам въобще в случая, щото по презумпция тези коли няма да ги караме по 1-2 милиона километраLast edited by trustworthy; d.m.y г., 22:23._______
146 JTD - ex
Renault Megane II 1.5 dci - ex
Nissan Qashkai 2.0 CVT - current
Comment
-
Първоначално публикувано от trustworthy Покажи съобщениещото по презумпция тези коли няма да ги караме по 1-2 милиона километра
тя твоята на колко км е мислишLast edited by trustworthy; d.m.y г., 22:44.Не о хлѣбѣ единѣмъ живъ будетъ человѣкъ
Comment
-
Първоначално публикувано от Ранобудниче Покажи съобщениетъкмо мислех да питам кой ще счупи кораба най-накрая
Ся очаквам и някой да тресне на масата как влиза на ръчна в завоите... щото Тръст и нещо за завой споменаALFA ROMEO 145 1.4TS "lusso"..
sigpic
ROVER 200 RF 2.0TDI
Comment
-
Първоначално публикувано от търтей Покажи съобщениеа да бе
тя твоята на колко км е мислиш_______
146 JTD - ex
Renault Megane II 1.5 dci - ex
Nissan Qashkai 2.0 CVT - current
Comment
-
Ако ти е писано да се обесиш, няма да се удавиш
AlfaRomeo 155 1.8 TS 129 к.с. 1995 г., AlfaRomeo 166 2.4 JTD 140 к.с. 2002 г. , Volvo S60 2.4D Sport 163 к.с. 2008 г. - EX;
Opel Insignia ST 2.0 BiTurbo CDTI 194 к.с. 2014 г. (Алфа под прикритие)
Comment
-
Първоначално публикувано от trustworthy Покажи съобщениеМисля, че е на по-малко от твоятаНе о хлѣбѣ единѣмъ живъ будетъ человѣкъ
Comment
-
Първоначално публикувано от trustworthy Покажи съобщение
Предлагам на всички почитатели на свободното спускане да засилят колата в завой при изключена скорост и да пробват да намалят със спирачката и завият, че да се види колко ще ги слуша воланът. после същото упражнение на скорост и да видим дали няма да има разлика
На тези, които смятат, че колата ще им се поднесе, ако свалят предавка бих казал да не се притесняват особено, освен ако не са със задно и не свалят от 4-та или 5-та на 2-ра като си дърпат рязко крака от съединителя. Това с "несъответствията между въртене на колелата, оказването на спирачно усилие различно на предни и задни гуми" звучи добре, но няма нищо вярно в него. Кола на скорост (особено с предно предаване) е десетки пъти по-управляема от 'шейна' с кормило и 4 гуми, дето ще разчиташ на единия АБС да те държат в пътя или да спреш където трябва
За коли със системи за сигурност повече от един абс+ебд пък въобще да не говорим.
пп това за 300 000км на сняг да се разбира след 300000км - запетайка, за тия дето се чудят как да си направят смешноLast edited by code; d.m.y г., 23:06.sigpic
156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
"Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"
Comment
-
Първоначално публикувано от koolio Покажи съобщение
това нещо се върти из нета още от времето когато дир.бг форумите рулирахаНе о хлѣбѣ единѣмъ живъ будетъ человѣкъ
Comment
-
Първоначално публикувано от hristugena Покажи съобщениеБатка на северния полюс ли караш та навърте 300 К на сняг....в тоя форум е все по-интересно обаче!!!
а иначе всеки си кара както си знае,то се вижда-и да не е чул за съвет или нещо подобно! и как иначе като се мисли за минимум 2-кратен световен шампион.........146 Turbo
Comment
-
Първоначално публикувано от code Покажи съобщениеТова че колата е по-управляема на скорост не е вярно. Каквото и усилие да прилагаш в завой в/у колелетата това само те приближава до точката на поднасяне, независимо газ или спирачка. Който си мисли пък че двг-ля ще го спре по-добре от АБС-а пак да си помисли . .
пп това за 300 000км на сняг да се разбира след 300000км - запетайка, за тия дето се чудят как да си направят смешноFiat Tipo`93г - EX
Alfa Romeo 164 2.0 8v Super `95-Gas Injection
Comment
-
при изключен двигател сервото на волана не работи и което е още по-лошо сервото на спирачките също, но аз вече имам опит и мога да кажа, че до 3 натискания на педала няма да имате проблем - след това трябва да имате развит рефлекс доста бързо да запалите двигателя или да се изправяте с цялата си тежест на спирачките и ръчната... на мен лично не ми се е налагало да дърпам ръчна досега, а и гася само на дългите булеварди след като ускоря до 80 - 100 км/ч.
Засега единствения недостатък е, че при вечерно каране угасват и късите светлини и оставате на габарити.Разбира се ако няма насрещно движение може да карате на натиснат превключвател на дългите ( но това е вече наистина само за напреднали
Колко много простотия има по света, а
П.С. В тази връска, що заклиучихте темата за двоината изкра на ТС двгатела?! http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=29102
И на мен нещо ми грее и се притиснявам да не гръмне някои цилиндар((
Last edited by nikolaaaay; d.m.y г., 23:30.
Comment
-
Първоначално публикувано от pablo_pz Покажи съобщениеБатенце,това че не си усещате съединителите е мн голям минус!Нема шофьор дето на лед и сняг да вади предавките,просто се превключва мн плавно и галиш съединителя иначе става ефекта на бобслея по мантинелите!Да разчиташ на гуми и спирачка-бошлав работа,моторната спирачка си е най-ефективна когато работиш добре със съединителя,спирачката доокрасява нещата това е от мен!Некога жигулите и ладите са били се с АБС-иАз само да ти напомня, че.. това което ти ще направиш за да отблокираш колелата при подхлъзване... тая система ще го направи стократно по-добре и по-бързо от теб. Или не си съгласен
ALFA ROMEO 145 1.4TS "lusso"..
sigpic
ROVER 200 RF 2.0TDI
Comment
-
Първоначално публикувано от code Покажи съобщениеНе нищо вярно няма.
Ето ти един пример - караш на лед по надолнище на 2-ра.
Обаче искаш да намалиш натискаш спирачка и понеже си на скорост а двигателните колела нямат сцепление блокират и колата угасва.
И спирам с малко спирачка.
А на схяг, лед, мокро АБСОЛЮТНО ВИНАГИ НА СКОРОСТ.
Питайте Търтея с джипката как се спускат стръмни наклони
Първоначално публикувано от code Покажи съобщениеТова че колата е по-управляема на скорост не е вярно. Каквото и усилие да прилагаш в завой в/у колелетата това само те приближава до точката на поднасяне, независимо газ или спирачка. Който си мисли пък че двг-ля ще го спре по-добре от АБС-а пак да си помисли . .
Да си чувал за отрицателна газ в завой. (Нито ускоряваш, нито намаляваш)
Ебаси има защо да ни се смеят другите форуми ;(Last edited by The_Game; d.m.y г., 00:06.sigpicFiat Grande Punto 1.3 Multijet Alfa Romeo 155 1.8TS 8V -SOLD
Comment
-
Първоначално публикувано от gigi Покажи съобщениеДобрите шофъори никога не изключват от скорост освен когато чакат на място. Това с пускането по енерция е пълно порно.
А на лед ,сняг и всичко хлъзгаво задължително се спира на скорост.
Първоначално публикувано от code Покажи съобщениеНе нищо вярно няма.
Ето ти един пример - караш на лед по надолнище на 2-ра.
Обаче искаш да намалиш натискаш спирачка и понеже си на скорост а двигателните колела нямат сцепление блокират и колата угасва. Ти разбира се усещаш че се пързаляш и пускаш спирачката за да стане колата управляема - нъцки колелетата са блокирани понеже си на скорост след което се хвърляш като лъв в някое дере. Цялата драма е 4-5 секунди.
Тоя пример е от поредицата "Автобиографични" или "Млад шофьор на гости в Разград" ама тогава ми се размина на косъм търкалянето по таван
А при 20-30 сантиметра снежна покривка и лед под нея как се кара ???Alfa Romeo GTV 2.0 16V Twin Spark 150hp
Fiat Bravo II 1.4 90hp
sigpic
Poor is the man whose pleasures depend on the permission of another!
Comment
Comment