Известие

Collapse
No announcement yet.

Официален плювалник на форума

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • ---
    Last edited by ivan dimitrov; d.m.y г., 22:07.
    Арфа Ромео 146 1.6 боксер

    Comment


    • Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщение
      Така е, аз масло не сменям, само олио доливам от време на време, Бисер Олива най добре смазва, а и ако сложа малко картофено пюре в него и приятно ухае на чипс в колата.....
      Мале то и с обикновено олио ли става?
      Аз се набутвам яко и сипвам зехтинец
      Alfa Romeo 159 2,4 Jtdm Q-tronic
      Citroen C2 1,6 Sensodrive

      Alfa Romeo 156 GTA Selespeed - EX
      Alfa Romeo 159 SW 2,4 Jtdm Q-tronic - EX
      Alfa Romeo 156 2,0 TS Selespeed - EX

      ....расоф ат, дърта кранта без зоб не пука!

      Comment


      • Първоначално публикувано от RUNNING WILD Покажи съобщение
        за другите алфи не знам но 164 имам с моята 20 леки катастрофи и 3-4 по сериозни,качвал съм и половин тон консерви зехтин и кво ли не иначе съм прекарал тонове с нея,ходя за риба с нея по безобразни пътища кал,каманяк,сека дръвчета храсти цялата е издрана от пред до от зад дори предна броня е на криво от удари,и горе на задният капак имам удар дори,никъде не ме е оставила,ми да скъпа е сигурно за нас или спрямо Опел Астра ма то и Мерцедеса е по-скъп от Голфа ма при тях щото е немско и е различно някак си не се възприема като кола а като марка...... е ма който иска евтина да си вземе една жигула и да я прави по 5-6 пъти на годината тя е с евтини части ма се сменят редовно и труда си е същтият,имам познати с лади и жигули който иска да вярва НЕПРЕКЪСНАТО се правят с вдигнати капаци и се звъни за помощ за какво ли не,то не бяха гниещи ламарини не беше центровка не беха болтове скъсани и шарнири тропащи то са седалки счупени заварени,духа през оплатненията то е олеле аз па не мога да си представя да имам такава евтина кола,там се равнява на 3 алфи според мен...да не говоря че на извънградско моята и неговата харчат еднакво...
        Ааа, Руни, не така.Ела виж моята жигула на 27 години къде 650 - 700 000 км има и няма нещо да не е в ред.Два ремонта на мотора и веднъж сменяни ламарини, ама ги калайдисах и вече 18 години нямат гниене.Таз кола сервиз не е виждала, чак сега я закарах да и сменят спирачни цилиндърчета и втулки и познай къде - в сервиза на Алфа Ромео.Щот вече одъртях и не ми се прай нищо.С тая кола ей ся тръгвам и съм сигурен че ще ме закара и върне.То зависи от собственика - и майбах да му дадеш, пак ще е с вдигнат капак.Пък алфата излезе читава, от начало - ти луд ли си да вземаш алфа, ама две години вече качвам се паля и заминавам, ела ги виж на паркинга капаците дигнати все под тях лежат.Колата явно е гледана и аз и давам каквото си иска.Е днеска гледах за супер колите - Бугати Вейрон, след трета смяна на гуми трябва да сменя и джанти - 63 000 долара камплекта.Калпава кола - щом джантите не устискват...
        По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
        конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
        Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
        Alfa Romeo 156 1.8ts 2001

        Comment


        • ясно де човек ама струва ли ти се нормално на кола да и правиш 2 пъти двигателя да я калайдисваш или това е задължително при жигулите,казвам ти какво виждам непрекъсанто,алфата що не и калайдисваш ламарините и не и правиш двигателя,ние не ги взимаме нови не се знае на колко хиляди са като ги взимаме,на коя жигула и издържа нещо по окачването колкото при алфата и дали се сменя по-често от при нас?не искам да се сещам пък там за обороти за задавени карбуратори за запушени горивно-ускорители-"човка" как им падат стъклата как се подпират с отверки как им увисват вратите как са счупени седлаките как духа през уплатненията и митовете са силното ладово парно дето зимата ти протрива десният ръкав от бърсане на стъклото и как запотява задният джам и казвам на тоя от зад да бърше да виждаш,и като спреш колата и за 2 минути вътре е фризер след като спреш парното и тн и тн...и зимата е класика как се суче по нанагорнище и дава 2 пъти повече газ да качи наклона и като идва завой се кръсти да го вземе,за удар не коментирам щото е 830 кила и с тънки изгнили ламарини и като се тресне около стълба се целуват задницата и предницата,и като съм ходил за риба най много закъсали точно жигули и руски коли седят в калтта сме бутали като се замисля това дето е проходима много и картера е защитен верно е с 3 лъча ламарина ма най обикновен голф 1.3 я прави да хърка на пресечена местност и кал,аз съм на това мнение спрямо преживяното и видяното,всяко нещо с времето си знам.
          Last edited by RUNNING WILD; d.m.y г., 10:31.

          Comment


          • Ми това като риболова бе, зарибява.Еми такива са, щото и шофьорите им са такива.Вече не си струва да ги подържаш, ама мойто е друга бира.Има някаква сантиментална стойност.И да я дам за скрап и да я продам колко ще взема - само гумите и са 600 лв, акумолатора е 150, още са в гаранция, седалките са от фиат браво, таблото е дигитално/сам съм го правил 95година май/.Никога не съм карал кола в такова състояние каквото описваш.Иска си подръжка.Па че не е като алфа не е,спор няма.Е днес помагах на един приятел да сваля мотор на опел вектра - няма такава кошница, ми то карано, карано неподържано, долевал вода, тя у картера, той пак доливал и те така, а вътре кенеф - няма седна и с работни дрехи.
            По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
            конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
            Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
            Alfa Romeo 156 1.8ts 2001

            Comment


            • Абе пичове, мислех си, че аз не разбирам от коли ама явно има доста по-заблудени от мен. Защо се чупят Алфа, Фият, Ланча и впрочие? Ами няма как да не се счупят, като предишния им собственик е бил ш*бан жабар който само е карал и грам нищичко не е пипал, та те дори и масло не сменят никога, а доливат постоянно, да не говорим за други неща по поддръжката на една кола. Я хванете каквато и да е друга марка и я карайте 200-250 хиляди км. без нищо да барате да видим дали ще издържи на това напрежение. Моята алфа я взех на уж 167000 км., ама съм сигурен, че е била поне на 300. Аз също като всички съм сменил почти всичко по колата и не се ядосвам, че е чуплива, защото знам, че предишния и собственик е бил пълен ..... Като плюете италианските коли, защо не плюете Ламбо, Ферари, Порше? Ми тях не ги карат жаби селяндури и да ги хвърлят накрая в моргата, а ги поддържат като една нормална кола. Другото което ще ви кажа е, че това което съм сменил вече 40 хил. км. не съм го барал и си работи перфектно, остана само ремонт на мотора, но тъй като той е малко по скъп ще почака и да НЕ се нервирам, че трябва да извадя пари за ремонт, защото ПАК ви казвам, знам че колата е карана от абсолютен бокл*к!
              Alfa Romeo 145 1997 1.4 TSpark 103 h.p.

              Comment


              • Първоначално публикувано от nikolchoni Покажи съобщение
                Абе пичове, мислех си, че аз не разбирам от коли ама явно има доста по-заблудени от мен. Защо се чупят Алфа, Фият, Ланча и впрочие? Ами няма как да не се счупят, като предишния им собственик е бил ш*бан жабар който само е карал и грам нищичко не е пипал, та те дори и масло не сменят никога, а доливат постоянно, да не говорим за други неща по поддръжката на една кола. Я хванете каквато и да е друга марка и я карайте 200-250 хиляди км. без нищо да барате да видим дали ще издържи на това напрежение. Моята алфа я взех на уж 167000 км., ама съм сигурен, че е била поне на 300. Аз също като всички съм сменил почти всичко по колата и не се ядосвам, че е чуплива, защото знам, че предишния и собственик е бил пълен ..... Като плюете италианските коли, защо не плюете Ламбо, Ферари, Порше? Ми тях не ги карат жаби селяндури и да ги хвърлят накрая в моргата, а ги поддържат като една нормална кола. Другото което ще ви кажа е, че това което съм сменил вече 40 хил. км. не съм го барал и си работи перфектно, остана само ремонт на мотора, но тъй като той е малко по скъп ще почака и да НЕ се нервирам, че трябва да извадя пари за ремонт, защото ПАК ви казвам, знам че колата е карана от абсолютен бокл*к!
                Не мисля, че ако си купя колата от Германия ще е по здрава. Дай да не се заблуждаваме сега, по трошливи са си.
                Не разбирам защо обиждаш човека, той не я карал 5 години с мисълта, че ти ще я караш след това още 15 .
                "Моралните устои не могат да бъдат създадени с параграфите на закона".
                К.М.

                Comment


                • Първоначално публикувано от nikolchoni Покажи съобщение
                  Абе пичове, мислех си, че аз не разбирам от коли ама явно има доста по-заблудени от мен. Защо се чупят Алфа, Фият, Ланча и впрочие? Ами няма как да не се счупят, като предишния им собственик е бил ш*бан жабар който само е карал и грам нищичко не е пипал, та те дори и масло не сменят никога, а доливат постоянно, да не говорим за други неща по поддръжката на една кола. Я хванете каквато и да е друга марка и я карайте 200-250 хиляди км. без нищо да барате да видим дали ще издържи на това напрежение. Моята алфа я взех на уж 167000 км., ама съм сигурен, че е била поне на 300. Аз също като всички съм сменил почти всичко по колата и не се ядосвам, че е чуплива, защото знам, че предишния и собственик е бил пълен ..... Като плюете италианските коли, защо не плюете Ламбо, Ферари, Порше? Ми тях не ги карат жаби селяндури и да ги хвърлят накрая в моргата, а ги поддържат като една нормална кола. Другото което ще ви кажа е, че това което съм сменил вече 40 хил. км. не съм го барал и си работи перфектно, остана само ремонт на мотора, но тъй като той е малко по скъп ще почака и да НЕ се нервирам, че трябва да извадя пари за ремонт, защото ПАК ви казвам, знам че колата е карана от абсолютен бокл*к!
                  За това си много прав. Решението е - търсиш кола от държава с по-строги изисквания към техническите прегледи, т.е. Германия.
                  Ако ти е писано да се обесиш, няма да се удавиш
                  AlfaRomeo 155 1.8 TS 129 к.с. 1995 г., AlfaRomeo 166 2.4 JTD 140 к.с. 2002 г. , Volvo S60 2.4D Sport 163 к.с. 2008 г. - EX;
                  Opel Insignia ST 2.0 BiTurbo CDTI 194 к.с. 2014 г. (Алфа под прикритие)

                  Comment


                  • Първоначално публикувано от Susscrofa Покажи съобщение
                    Не мисля, че ако си купя колата от Германия ще е по здрава. Дай да не се заблуждаваме сега, по трошливи са си.
                    Не разбирам защо обиждаш човека, той не я карал 5 години с мисълта, че ти ще я караш след това още 15 .
                    Колега със сигурност кола закупена от Германия ще е по-запазена от италианския внос. Колкото до манталитета, ходил съм и в Германия и в Италия и затова съм написал по-горния пост, защото съм се отвратил и от начина по който карат жабите!
                    Alfa Romeo 145 1997 1.4 TSpark 103 h.p.

                    Comment


                    • Първоначално публикувано от koolio Покажи съобщение
                      За това си много прав. Решението е - търсиш кола от държава с по-строги изисквания към техническите прегледи, т.е. Германия.
                      Добре бе, мойта е от Италия, човека редовно я е обслужвал в сервиз, 2 години не ми създава проблеми, не е от държавата а от човека и отношението му към колата.
                      По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
                      конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
                      Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
                      Alfa Romeo 156 1.8ts 2001

                      Comment


                      • да споделя само..гледах 13 алфи 164 докато взема моята от Кюстендил чаках 3 месеца и даже дадох пари на пред на един пловдивчанин Янко да ми докара алфа от Италия и ме запали с парите как и да е,сега е в затвора то има господ,моята кола акто я взех беше на 12 години и нямаше дори петно по тапицерията,всички деруги и удари са от мене,човека който я е карал е роден 1945 Форландо Бруни и я е купил през 1995 август мисля,с код ключовете и картата ми е колата с сервизна книжка на Варком къде е карана,с 2те книжки как е излезнала,нямаше дори драскано по панела за касетофона та не знам...частите и бяха оригиналните фабрично вгражданите набих над 12 в нея ма не ми дреме моята кола е.

                        Comment


                        • Първоначално публикувано от dimitar_vd62 Покажи съобщение
                          Добре бе, мойта е от Италия, човека редовно я е обслужвал в сервиз, 2 години не ми създава проблеми, не е от държавата а от човека и отношението му към колата.
                          Именно колега, но твоят случай е някакво страшно изключение, защото има рядко хора с такъв манталитет в Италия.
                          Alfa Romeo 145 1997 1.4 TSpark 103 h.p.

                          Comment


                          • Първоначално публикувано от nikolchoni Покажи съобщение
                            Именно колега, но твоят случай е някакво страшно изключение, защото има рядко хора с такъв манталитет в Италия.
                            Именно. Никой не казва, че в Италия няма гледани коли, но са доста по-редки. Друг въпрос е вече ако си купиш кола от официален дилър на марката, с пълна сервизна история и т.н. (май на RPWWD 156-цата беше такава). Но на такава кола цената й няма да е по-ниска от цената на кола от Германия.
                            Ако ти е писано да се обесиш, няма да се удавиш
                            AlfaRomeo 155 1.8 TS 129 к.с. 1995 г., AlfaRomeo 166 2.4 JTD 140 к.с. 2002 г. , Volvo S60 2.4D Sport 163 к.с. 2008 г. - EX;
                            Opel Insignia ST 2.0 BiTurbo CDTI 194 к.с. 2014 г. (Алфа под прикритие)

                            Comment


                            • Има много неща, по които може да се познае как е гледана една кола.
                              За това е важно да познаваш човека, ама къде ти!
                              От автокъщата няма начин.
                              Първата съм се грижил за нея , веднага след гаранцията и. За това платих за нея 2 000 евро, без да се замисля, защото само за части, които аз лично сложих, стария собственик даде около 1500 евро. За 470 000 км. нямам забележки към нея.
                              Сегашната ми се оказа пълно приключение. Взех я с пълното съзнание, че ще пада доста работа по нея. Оказа се, че в нея, освен кофигурацията и, няма нищо свястно. Трябваше всичко да преправям на ново и трябва да си много упорит и тъп, за да възстановиш подобна кочина.
                              Факт е, че нашата марка не е за лаици и имат доста тънкости различните модели. Много от които напълно непознати за други коли.
                              Това,че някой не може да ги ремонтира, не означава, че марката е боклук.
                              Защото нали знаете, че не може хем оная работа отзад-хем и душата в рая!
                              На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                              Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                              Comment


                              • Първоначално публикувано от ALFA155Ts Покажи съобщение
                                http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=22165 ето аз вече съм си казал мнението тука 145 Тва е колата много съм доволен от 7 години карам алфии тва е наи хубавата кола на света не се чупи не предърпва никога не съм чувал ко е тва дебитомер вариатор или свещи или ланд сонда задрал колянов вал гарнитури или теч на масло картер да се спука ....... ко и туи нещо не знам ? Никога не съм закъсвал и никога не съм тръгвал с страх за някаде дали ще стигна или ще дам 500лв. за пътна помощ... не знам много е яка гори мноооо го малко не се чупи въобще много е луксозна и е много евтина супер кола ....... и красива и вози хубаво и винаги всичко работи по нея нямам никакви ядове с маистори на всякаде като ме видят с нея ахват от учудване и ме гледат с завист. Като отида в магазин за авточасти не ме гледат като полезно изкопаемо и не си шушукат магазинерите и не ми се смеят. И има всякакви части на всякаде намират се много лесно !!! Сервизи има много бол на всякаде.... като отида в тях маисторите ми обръщат внимание не ми се подиграват хвърлят инструментите и почват веднага моита кола ..... и всички много и разбират ...... уникално бърза е ..... абе нямам думи ..... страхотна е ии наи важното е пази цена купуваш я за 5000лв. и след 3-4 години само каране без никви ремонти пак я даваш за 5000лв. не се обслужва, не гори масло, капака никога не е отворен като капан за мишки. Предния капак не ми е отварян повече от шофьорската врата....... абе това е АЗ СЪМ НАИ ЩАСЛИВИЯ ЧОВЕК НА СВЕТА ко ревете само в тоя форум не мога да разбера
                                Както е написал брат ми , + когато не я караш даже се подобрява, спирачките въобще не ръждясват не блокират и не загряват, термостата винаги е отворен, защото температурата не пада дори и на -20 винаги е загряла, купето не се разпада, няма затруднения да си отвориш вратите, алармата не пищи от 2 капки дъжд, не се отключва сама, подгрева на задното стъкло работи безотказно жалко само че копчето изхфърча, любов ли е то да го опишеш. Също много обича и Варна само като види моста и се загасва самичка по необясними причини обаче сме заедно и всеки път е качествено преживяването
                                145 1.4 ts на газ с зелен капак и черна броня

                                Comment

                                Working...
                                X