Известие

Collapse
No announcement yet.

Тия гуми свършиха от раз ..

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Някои хора не обърнаха внимание на факта, че гумите за 30000км са изтърпели не малък тормоз. Колата умишлено е карана по завоите с гранични скорости (щото така ми е кеф) над 1г. Гумите си бяха перфе! Това което ме учуди е как изведнъж почна да олеква волана в рамките на няколко часа. преди не ми се беше случвало .. Обяснявам си го само с различна смес в основата на грайфера - последния половин сантиметър не е за каране

    а за пребиване!!!!!!
    sigpic
    156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
    "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

    Comment


    • #17
      аз карам само по капли
      Volvo S80 D5 awd 2010г.

      Comment


      • #18
        Първоначално публикувано от code Покажи съобщение
        Някои хора не обърнаха внимание на факта, че гумите за 30000км са изтърпели не малък тормоз. Колата умишлено е карана по завоите с гранични скорости (щото така ми е кеф) над 1г. Гумите си бяха перфе! Това което ме учуди е как изведнъж почна да олеква волана в рамките на няколко часа. преди не ми се беше случвало .. Обяснявам си го само с различна смес в основата на грайфера - последния половин сантиметър не е за каране

        а за пребиване!!!!!!
        Същата работа са и Pirelli P6000. На сухо що годе добре и като завали все едно съм на лед. Завивам, а колата на право. Сложих зимните Bridgeston DOT 02. Стари, стари... Студено, топло, пясък, сняг, дъжд.... няма грижи.

        Летния ми bridgeston дето го смених с pirelli понеже му остана 2 мм грайфер държи и на сухо и на мокро. Pirelli-то с 5 мм грайфер и пързаля та се не трае.
        Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

        Comment


        • #19
          Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
          Същата работа са и Pirelli P6000. На сухо що годе добре и като завали все едно съм на лед. Завивам, а колата на право. Сложих зимните Bridgeston DOT 02. Стари, стари... Студено, топло, пясък, сняг, дъжд.... няма грижи.

          Летния ми bridgeston дето го смених с pirelli понеже му остана 2 мм грайфер държи и на сухо и на мокро. Pirelli-то с 5 мм грайфер и пързаля та се не трае.
          Потвърждавам напълно казаното от колегата, имам я абсюлютно съшата комбинация разпределена на двете ми Алфи.
          Само едно малко уточнение - летното Пирели е явно с по-твърди смеси от летния Бричстон. защото държи по-добре в големите жеги. Бричстон Потенца над 30 градуса температура на въдуха има малко проблеми.
          Alfa Romeo 146 1.6 TS '97
          Alfa Romeo 166 2.0 TS '02
          Alfa Romeo GT 1.9 JTD '05
          sigpic

          Comment


          • #20
            Първоначално публикувано от old alfist Покажи съобщение
            Потвърждавам напълно казаното от колегата, имам я абсюлютно съшата комбинация разпределена на двете ми Алфи.
            Само едно малко уточнение - летното Пирели е явно с по-твърди смеси от летния Бричстон. защото държи по-добре в големите жеги. Бричстон Потенца над 30 градуса температура на въдуха има малко проблеми.
            Незнам ама Потенцата държи много по-добре от Пирелито. Въпреки, че Потенцата е опечена и се виждат пукнатини по нея и е останала с 2 мм грайфер. Пирелито също е старичко, но е като ново!
            Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

            Comment


            • #21
              Някой карал ли е или има ли впечатление от Пирели П-Зеро Неро летни...? Купих 17-ките с тях и имат около 5мм грайфер да изкарам един сезон...На мокро/сухо как се държат...
              Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..

              FIAT Coupe 16VT
              Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD

              Comment


              • #22
                Първоначално публикувано от digitalundgrd Покажи съобщение
                Някой карал ли е или има ли впечатление от Пирели П-Зеро Неро летни...? Купих 17-ките с тях и имат около 5мм грайфер да изкарам един сезон...На мокро/сухо как се държат...
                Ми ти ги имаш. Пробвай си ги
                Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                Comment


                • #23
                  Това е ясно, ама като гледам кви ги пишете за Пирелито (досега не съм карал нищо на тая марка) и се чудя да не ги менкам за други
                  Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..

                  FIAT Coupe 16VT
                  Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD

                  Comment


                  • #24
                    Който ми видеше колата лятото и първото което казваха "Аууу махай ги тия гуми човек... как може да караш с Пирели? Ще ше пребиеш някъде"

                    И честно да си кажа. Колата върви еднакво добре в сняг с Брайджстоуна и лятото с Пирелито. На всяко тръгване при средно подаване на газ оборотомера скача на 4000 и стои така а колата набира. Все едно карам автоматик с вариаторна кутия. Мислех по едно време да не би съединителя ми да буксува, а те колелетата. И АБС ми се задейства по същия начин, както в сняг с Брайджсоуна така и лятото си Пирелито.

                    Ужаст бяха тези гуми! Вярно на 4 години лятна гума е, но няма пукнатини по нея да речеш че е много опечена. Просто е боклук.
                    Last edited by oem; d.m.y г., 12:36.
                    Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                    Comment


                    • #25
                      Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
                      Същата работа са и Pirelli P6000. На сухо що годе добре и като завали все едно съм на лед. Завивам, а колата на право. Сложих зимните Bridgeston DOT 02. Стари, стари... Студено, топло, пясък, сняг, дъжд.... няма грижи.

                      Летния ми bridgeston дето го смених с pirelli понеже му остана 2 мм грайфер държи и на сухо и на мокро. Pirelli-то с 5 мм грайфер и пързаля та се не трае.
                      тия пирели на сухо е вярно че са много добре щото аз съм си правил експеримент от 80-170km\h кръшкане от едната в другата лента и се държът супер и са стари притова,ама само за сухо и дотам беше всичко
                      Mercedes W202 - 200kompressor 99'
                      Alfa Romeo 156 1.8 16V TS 99' - ex''
                      Alfa Romeo 145 1.9JTD 99'

                      Comment


                      • #26
                        Първоначално публикувано от tokata_pz_flex Покажи съобщение
                        Точно както каза Пинко ... бях с 4 Бриджстоун Туранца ... на 2 им направих жаби , 2 са в избата ... Бравуриса излезе много по-здрав . Колата стои по добре на пътя , на мокро се държи добре ... Щом от дупка счупих джантата , а гумата оцеля , няма как да се оплача .
                        Бате тука нищо не каза,че Бриджстоун е по гадна гума от Барум,извинявай ма тва е ебати простотиятаЗа мен Барума е една от най-гадните гуми на пазара,карал съм с такива и съм адски разочарован
                        Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
                        Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
                        Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

                        Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

                        Comment


                        • #27
                          Първоначално публикувано от digitalundgrd Покажи съобщение
                          Някой карал ли е или има ли впечатление от Пирели П-Зеро Неро летни...? Купих 17-ките с тях и имат около 5мм грайфер да изкарам един сезон...На мокро/сухо как се държат...
                          GTV-то беше с Пирели П-Зеро Неро летни и мога да ти кажа, че на тях им трябва температура, но загреят ли си като в релси... за лятото съм адски доволен от тях. Тъй като приключиха и поради глупост решихме да пробваме KUMHO (не си спомням кой точно модел, но високоскоростните) и мога да кажа, че нямат нищо общо с Пирелите. Започнеш ли да ги напъваш по завоите много лесно прегряват и започват да изпускат. Замислил съм се дали да не ги продам и да си взема отново ПИРЕЛИ.
                          sigpicAlfa Romeo 155, 2.5, V6/ GTV 2.0 TB V6 / 146 TS, 2.0 Junior/ 145 TS, 2.0 16V/ Giulietta 1.8, 166 2.0 V6 TB

                          Comment


                          • #28
                            Първоначално публикувано от tokata_pz_flex Покажи съобщение
                            Добре , аз що мойте коли ги карам само с Барум ? Щото са гадни сигурно , незнам . А не е като да не карам ... 50-60 000 км. годишно . Така се е случило . Що плюете Барума сега ?
                            За пробега не ти вярвам,ама изобщо!В службата оригиналните гуми на едната нова кола бяха Файърстоун-45 хиляди-парцал,дна другата нова кола-Гудиър-на 40 хиляди и парцал!За какъв Барум ми говориш,да не са оригинални чешки?Не,щото алфата я купих с доста износени Дънлоп СП Спорт 9000 ,предните си бяха за хвърляне,ама задните ги карах още 60 хиляди и накрая пак взех втора употреба Тойо.
                            Аlfa 164 Super 2.5TD

                            Comment


                            • #29
                              Първоначално публикувано от lan Покажи съобщение
                              GTV-то беше с Пирели П-Зеро Неро летни и мога да ти кажа, че на тях им трябва температура, но загреят ли си като в релси... за лятото съм адски доволен от тях. Тъй като приключиха и поради глупост решихме да пробваме KUMHO (не си спомням кой точно модел, но високоскоростните) и мога да кажа, че нямат нищо общо с Пирелите. Започнеш ли да ги напъваш по завоите много лесно прегряват и започват да изпускат. Замислил съм се дали да не ги продам и да си взема отново ПИРЕЛИ.
                              Никога не си взимай пирели особено от тия дето Роналдо ги рекламираше,това е най-големия боклук
                              Аlfa 164 Super 2.5TD

                              Comment


                              • #30
                                Мъри , не казвам че Барум е над Бриджстоун ... в моя случай е така ... Туранцата е адски твърда гума , и им ебах майката ... незнам що така стана , но не съм доволен деба ... Вирусе , за пробега съм СУПЕР искрен ... карам си , кво да направя . И държат барумите . На Пежото карах 3 години с едни и същи гумета - Сава . Изкараха 25 000 и починаха . Барумите не ги знам какви са , чешки ли са , не са ли ... корекомски са Ама държат . В момента задните ми Баруми - Бравурис са на 22 000 км. и имат доста сериозен грайфер . Карани са 15 000 км . отпред .
                                145 1.6 ТС '97 ех.
                                145 1.9 JTD '00
                                307 CC 2.0 '04

                                Comment

                                Working...
                                X