ползата от колана не е еднозначна.
При ниски скорости, колана е от голяма да не кажа огромна полза, особено при задействане на еърбег. При опасност от удари които могат да причинят само травми, колана е помощник. 3-точковия колан е по-добре от нищо, но при неправилно поставяне и неправилен ъгъл на облегалката има условия към изплъзване на човека, водещи до травми в краката и таза.
При високи скорости, където ударите и претъркалянията са неясни има случаи, в които е по-добре да излетиш от колата. Човек не знае като стане белята какъв ще му е късмета, но си представете, че точно това е шанса да оцелееш, ако си вързан с колана си обречен да станеш ваденка. Наскоро по една от телевизиите в полицейско преследване даваха точно това, даже на каданс повтаряха. Колата на скраб, а шофьора само с натъртвания.
При ниски скорости, колана е от голяма да не кажа огромна полза, особено при задействане на еърбег. При опасност от удари които могат да причинят само травми, колана е помощник. 3-точковия колан е по-добре от нищо, но при неправилно поставяне и неправилен ъгъл на облегалката има условия към изплъзване на човека, водещи до травми в краката и таза.
При високи скорости, където ударите и претъркалянията са неясни има случаи, в които е по-добре да излетиш от колата. Човек не знае като стане белята какъв ще му е късмета, но си представете, че точно това е шанса да оцелееш, ако си вързан с колана си обречен да станеш ваденка. Наскоро по една от телевизиите в полицейско преследване даваха точно това, даже на каданс повтаряха. Колата на скраб, а шофьора само с натъртвания.
Comment