Известие

Collapse
No announcement yet.

каде си пълните авто климатиците с фреон?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Доколкото съм чел, фреона се сменя на две-три години...май 550-650 грама беше системата...и един въпрос колко ви взеха са услугата!? Колко точно беше системата....
    Last edited by rusiq86; d.m.y г., 21:22.
    sigpic
    Gulfstream G650 with Italian design...

    Comment


    • #32
      156-ца 1.8 поема 700 грама. За цялата процедура ми взеха 51 лева. Направиха следните неща:
      -връщане на остатъчния фреон от колата в тест-машината /в моя случай в системата имеше около 500 грама/;
      -вакуумиране на системата с тест за течове;
      -пълнене с около 30 гр.масло с оцветител индикатор за течове /реагира на УВ-светлина/ когато климатикът работи;
      -пълнене с фреон 700 грама;
      -тестване на системата при запален двигател с климатик - на максимум и вентилация на 2-ра степен - тестът включваше: 1.оглед около 10 минути с УВ лампа на двигателния отсек, радиатора на клим., маркучи доколкото има достъп до тях; 2.проверка на температурата на излизащия въздух от въздуховода над централната конзола /термометърът показваше 2.4 градуса по С/. През цялото това време машинката беше включена към колата и наблюдавах как налягането в системата се променя. Когато достигнеше 15 бара вентилаторът се включваше на 1-ва степен и налягането спадаше до около 10.
      На финала при калкулиране на цената човекът сторнира стойността на фреона, който източи от климатика ми.
      Демек за 200 грама фреон отгоре, вакуумиране на системата, пълнене и тестове - цена 51 лева. Всичко продължи около 30-40 минути.
      Препоръчаха ми да мина след около седмица на профилактична проверка на системата. Казаха ми, че ще е безплатно.
      '98 Alfa Romeo 156 1,8 16V Twin Spark

      Comment


      • #33
        Колега напиши ми на ЛС къде е въпросния сервиз, който си посетил ?
        Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..

        FIAT Coupe 16VT
        Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD

        Comment


        • #34
          Ебаси чекията ти е направил на душата... жалко, че не е в Русе!
          sigpic
          Gulfstream G650 with Italian design...

          Comment


          • #35
            Чак пък че*** на душата... човека просто е спазил технологията на работа, нищо повече. До къде стигнахме, че на такова нещо да му викаме че*** на душата...
            Две черни перли...

            Alfa Romeo 156 1.6 Twin Spark '99 | Renault 19 1.4 Energy '93

            Comment


            • #36
              Първоначално публикувано от Hristo_156 Покажи съобщение
              156-ца 1.8 поема 700 грама. За цялата процедура ми взеха 51 лева. Направиха следните неща:
              -връщане на остатъчния фреон от колата в тест-машината /в моя случай в системата имеше около 500 грама/;
              -вакуумиране на системата с тест за течове;
              -пълнене с около 30 гр.масло с оцветител индикатор за течове /реагира на УВ-светлина/ когато климатикът работи;
              -пълнене с фреон 700 грама;
              -тестване на системата при запален двигател с климатик - на максимум и вентилация на 2-ра степен - тестът включваше: 1.оглед около 10 минути с УВ лампа на двигателния отсек, радиатора на клим., маркучи доколкото има достъп до тях; 2.проверка на температурата на излизащия въздух от въздуховода над централната конзола /термометърът показваше 2.4 градуса по С/. През цялото това време машинката беше включена към колата и наблюдавах как налягането в системата се променя. Когато достигнеше 15 бара вентилаторът се включваше на 1-ва степен и налягането спадаше до около 10.
              На финала при калкулиране на цената човекът сторнира стойността на фреона, който източи от климатика ми.
              Демек за 200 грама фреон отгоре, вакуумиране на системата, пълнене и тестове - цена 51 лева. Всичко продължи около 30-40 минути.
              Препоръчаха ми да мина след около седмица на профилактична проверка на системата. Казаха ми, че ще е безплатно.
              колега пусни на лично координати на тоя сервиз че май трябва да го посетя
              алфа ромео 156 1.8 тс -на части
              алфа ромео 164 2.0тс -на части
              нисан примера п10 1,6 16в хечбек
              sigpic

              Comment


              • #37
                за фреон

                Аз преди 2г. след като смених двигателя, помня платих в Импаса 80лв за пълнене+смяна някъв предпазител по таблото, и на 2рия ден вече нямаше фреон - излязъл от 2 неуплътнени места по тръбите видях ги с такава лилава лампа в един гаражен сервиз за климатици в Банишора.
                Last edited by adv_petrov; d.m.y г., 11:42.
                Alfa 156 2.0 - ех,
                Lancia Z 2.0i 147hp - ex,
                Lancia Y 1.4LX 80hp -ex
                Още италианки би било мазохизъм и горене пари на клада.

                Comment


                • #38
                  Първоначално публикувано от Hristo_156 Покажи съобщение
                  156-ца 1.8 поема 700 грама. За цялата процедура ми взеха 51 лева. Направиха следните неща:
                  -връщане на остатъчния фреон от колата в тест-машината /в моя случай в системата имеше около 500 грама/;
                  -вакуумиране на системата с тест за течове;
                  -пълнене с около 30 гр.масло с оцветител индикатор за течове /реагира на УВ-светлина/ когато климатикът работи;
                  -пълнене с фреон 700 грама;
                  -тестване на системата при запален двигател с климатик - на максимум и вентилация на 2-ра степен - тестът включваше: 1.оглед около 10 минути с УВ лампа на двигателния отсек, радиатора на клим., маркучи доколкото има достъп до тях; 2.проверка на температурата на излизащия въздух от въздуховода над централната конзола /термометърът показваше 2.4 градуса по С/. През цялото това време машинката беше включена към колата и наблюдавах как налягането в системата се променя. Когато достигнеше 15 бара вентилаторът се включваше на 1-ва степен и налягането спадаше до около 10.
                  На финала при калкулиране на цената човекът сторнира стойността на фреона, който източи от климатика ми.
                  Демек за 200 грама фреон отгоре, вакуумиране на системата, пълнене и тестове - цена 51 лева. Всичко продължи около 30-40 минути.
                  Препоръчаха ми да мина след около седмица на профилактична проверка на системата. Казаха ми, че ще е безплатно.
                  Така описано изглежда много професионално, но само изглежда!
                  Точното количество фреон за тази 156-ца е 650 грама!
                  2,4 градуса на "духалката", може, но при правилен температурен тест това ще означава проблем с климатика!Като се има предвид температурата на околната среда тези дни, и това че теста е правен на втора степен на вентилатора, може да се получи тази температура.
                  Интересното е че след профилактика се налага още една
                  такава, но съчетана с оцветител в маслото може да говори че не е държала добре вакуум, имай предвид някое "зайче" да изкочи


                  -------------------------------

                  Понеже времето се затопля и подобни теми ще са доста актуални, прилагам тук една таблица по която да се ориентирате дали ви работи климатика.

                  1 - Включвате климатика на максимално студено.
                  2 - Вентилатора се включва на максимална степен.
                  3 - Въздуха да излиза през централните "духалки".
                  4 - Отваряте клапата за рециркулация /да влиза въздуха отвън/.
                  5 - След 5-6 мин. мерите температурата на въздуха.

                  Външна температура | Приемлива температура на въздуха на изхода на "духалката"


                  15°C | 4°C - 8°C
                  20°C | 6°C - 10°C
                  25°C | 8°C - 13°C
                  30°C | 12°C - 16°C

                  При по-висока външна температура, нещата добиват друг вид!
                  Last edited by Kuker; d.m.y г., 16:39. Основание: добавено важно условие
                  sigpic
                  "Lasciate ogni speranza, voi ch'entrate"

                  Comment


                  • #39
                    Привет колеги !

                    Да използвам и аз темата на колегата да попитам мнения/впечатления за някой коректен който да ми обслужи климатика за гр.Варна. Дано някой колега от Варна да стигне до тук с четивото и да помага.

                    Поздрави.
                    Бивша:156 2.4 JTD-140 Distinctive
                    Настояща: Opel Vectra Caravan 1.9 CDTI- 150 h.p.живички мъркат.

                    Comment


                    • #40
                      Просто човека от Сф си е свършил работата професионално, без да дере кожи.
                      Ако някой знае, къде в Русе да направя интервенцията да свирка...напрвих теста описан от колегата...темп на въздуха 17-18 градуса...вътре в колата след 7 мин беше 11 градуса, не е достатъчно за мен...ще правим значи една профилактика на системата!
                      sigpic
                      Gulfstream G650 with Italian design...

                      Comment


                      • #41
                        Първоначално публикувано от Kuker Покажи съобщение
                        Така описано изглежда много професионално, но само изглежда!
                        Точното количество фреон за тази 156-ца е 650 грама!
                        2,4 градуса на "духалката", може, но при правилен температурен тест това ще означава проблем с климатика!Като се има предвид температурата на околната среда тези дни, и това че теста е правен на втора степен на вентилатора, може да се получи тази температура.
                        Интересното е че след профилактика се налага още една
                        такава, но съчетана с оцветител в маслото може да говори че не е държала добре вакуум, имай предвид някое "зайче" да изкочи


                        -------------------------------

                        Понеже времето се затопля и подобни теми ще са доста актуални, прилагам тук една таблица по която да се ориентирате дали ви работи климатика.

                        1 - Включвате климатика на максимално студено.
                        2 - Вентилатора се включва на максимална степен.
                        3 - Въздуха да излиза през централните "духалки".
                        4 - Отваряте клапата за рециркулация /да влиза въздуха отвън/.
                        5 - След 5-6 мин. мерите температурата на въздуха.

                        Външна температура | Приемлива температура на въздуха на изхода на "духалката"


                        15°C | 4°C - 8°C
                        20°C | 6°C - 10°C
                        25°C | 8°C - 13°C
                        30°C | 12°C - 16°C

                        При по-висока външна температура, нещата добиват друг вид!
                        -Няма да споря за количеството фреон за 156! Просто човекът отвори компютъра си, направи справка и каза: за твоята - 700гр.
                        -Относно температурата: Замерването беше извършено със сонда с дължина около 10см, поставена изцяло във въздуховода. Предполагам показанията на разстояние от отворите на 4-та степен на вент.ще са съвсем различни. Просто се постарах да дам макс.инфо. Пък, както искате го интерпретирайте.
                        -Профилактиката беше препоръчана защото коментирах с майстора, че колата е претърпяла удар през 2009, поради което е пълнена тогава в автотенекеджийницата. След това пълнене климата работеше на 70% от възможностите отпреди удара.
                        '98 Alfa Romeo 156 1,8 16V Twin Spark

                        Comment


                        • #42
                          Извинявам се предварително, ако не е тук мястото за моя въпрос. Какво количество фреон поема климатика на Алфа 147 1.6 ТС 120к.с. (2001г.)?
                          Търсих в нет-а и във форума, но ударих на камък.....
                          Алфа Ромео 147 ТС 1.6 120 к.с. 2001г. "ГИ-Ловато"

                          Comment


                          • #43
                            520-550g, ако не ме лъже паметта.
                            Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..

                            FIAT Coupe 16VT
                            Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD

                            Comment

                            Working...
                            X