Доколкото съм чел, фреона се сменя на две-три години...май 550-650 грама беше системата...и един въпрос колко ви взеха са услугата!? Колко точно беше системата....
Известие
Collapse
No announcement yet.
каде си пълните авто климатиците с фреон?
Collapse
X
-
156-ца 1.8 поема 700 грама. За цялата процедура ми взеха 51 лева. Направиха следните неща:
-връщане на остатъчния фреон от колата в тест-машината /в моя случай в системата имеше около 500 грама/;
-вакуумиране на системата с тест за течове;
-пълнене с около 30 гр.масло с оцветител индикатор за течове /реагира на УВ-светлина/ когато климатикът работи;
-пълнене с фреон 700 грама;
-тестване на системата при запален двигател с климатик - на максимум и вентилация на 2-ра степен - тестът включваше: 1.оглед около 10 минути с УВ лампа на двигателния отсек, радиатора на клим., маркучи доколкото има достъп до тях; 2.проверка на температурата на излизащия въздух от въздуховода над централната конзола /термометърът показваше 2.4 градуса по С/. През цялото това време машинката беше включена към колата и наблюдавах как налягането в системата се променя. Когато достигнеше 15 бара вентилаторът се включваше на 1-ва степен и налягането спадаше до около 10.
На финала при калкулиране на цената човекът сторнира стойността на фреона, който източи от климатика ми.
Демек за 200 грама фреон отгоре, вакуумиране на системата, пълнене и тестове - цена 51 лева. Всичко продължи около 30-40 минути.
Препоръчаха ми да мина след около седмица на профилактична проверка на системата. Казаха ми, че ще е безплатно.'98 Alfa Romeo 156 1,8 16V Twin Spark
Comment
-
Първоначално публикувано от Hristo_156 Покажи съобщение156-ца 1.8 поема 700 грама. За цялата процедура ми взеха 51 лева. Направиха следните неща:
-връщане на остатъчния фреон от колата в тест-машината /в моя случай в системата имеше около 500 грама/;
-вакуумиране на системата с тест за течове;
-пълнене с около 30 гр.масло с оцветител индикатор за течове /реагира на УВ-светлина/ когато климатикът работи;
-пълнене с фреон 700 грама;
-тестване на системата при запален двигател с климатик - на максимум и вентилация на 2-ра степен - тестът включваше: 1.оглед около 10 минути с УВ лампа на двигателния отсек, радиатора на клим., маркучи доколкото има достъп до тях; 2.проверка на температурата на излизащия въздух от въздуховода над централната конзола /термометърът показваше 2.4 градуса по С/. През цялото това време машинката беше включена към колата и наблюдавах как налягането в системата се променя. Когато достигнеше 15 бара вентилаторът се включваше на 1-ва степен и налягането спадаше до около 10.
На финала при калкулиране на цената човекът сторнира стойността на фреона, който източи от климатика ми.
Демек за 200 грама фреон отгоре, вакуумиране на системата, пълнене и тестове - цена 51 лева. Всичко продължи около 30-40 минути.
Препоръчаха ми да мина след около седмица на профилактична проверка на системата. Казаха ми, че ще е безплатно.алфа ромео 156 1.8 тс -на части
алфа ромео 164 2.0тс -на части
нисан примера п10 1,6 16в хечбек
sigpic
Comment
-
за фреон
Аз преди 2г. след като смених двигателя, помня платих в Импаса 80лв за пълнене+смяна някъв предпазител по таблото, и на 2рия ден вече нямаше фреон - излязъл от 2 неуплътнени места по тръбитевидях ги с такава лилава лампа в един гаражен сервиз за климатици в Банишора.
Last edited by adv_petrov; d.m.y г., 11:42.Alfa 156 2.0 - ех,
Lancia Z 2.0i 147hp - ex,
Lancia Y 1.4LX 80hp -ex
Още италианки би било мазохизъм и горене пари на клада.
Comment
-
Първоначално публикувано от Hristo_156 Покажи съобщение156-ца 1.8 поема 700 грама. За цялата процедура ми взеха 51 лева. Направиха следните неща:
-връщане на остатъчния фреон от колата в тест-машината /в моя случай в системата имеше около 500 грама/;
-вакуумиране на системата с тест за течове;
-пълнене с около 30 гр.масло с оцветител индикатор за течове /реагира на УВ-светлина/ когато климатикът работи;
-пълнене с фреон 700 грама;
-тестване на системата при запален двигател с климатик - на максимум и вентилация на 2-ра степен - тестът включваше: 1.оглед около 10 минути с УВ лампа на двигателния отсек, радиатора на клим., маркучи доколкото има достъп до тях; 2.проверка на температурата на излизащия въздух от въздуховода над централната конзола /термометърът показваше 2.4 градуса по С/. През цялото това време машинката беше включена към колата и наблюдавах как налягането в системата се променя. Когато достигнеше 15 бара вентилаторът се включваше на 1-ва степен и налягането спадаше до около 10.
На финала при калкулиране на цената човекът сторнира стойността на фреона, който източи от климатика ми.
Демек за 200 грама фреон отгоре, вакуумиране на системата, пълнене и тестове - цена 51 лева. Всичко продължи около 30-40 минути.
Препоръчаха ми да мина след около седмица на профилактична проверка на системата. Казаха ми, че ще е безплатно.
Точното количество фреон за тази 156-ца е 650 грама!
2,4 градуса на "духалката", може, но при правилен температурен тест това ще означава проблем с климатика!Като се има предвид температурата на околната среда тези дни, и това че теста е правен на втора степен на вентилатора, може да се получи тази температура.
Интересното е че след профилактика се налага още една
такава, но съчетана с оцветител в маслото може да говори че не е държала добре вакуум, имай предвид някое "зайче" да изкочи
-------------------------------
Понеже времето се затопля и подобни теми ще са доста актуални, прилагам тук една таблица по която да се ориентирате дали ви работи климатика.
1 - Включвате климатика на максимално студено.
2 - Вентилатора се включва на максимална степен.
3 - Въздуха да излиза през централните "духалки".
4 - Отваряте клапата за рециркулация /да влиза въздуха отвън/.
5 - След 5-6 мин. мерите температурата на въздуха.
Външна температура | Приемлива температура на въздуха на изхода на "духалката"
15°C | 4°C - 8°C
20°C | 6°C - 10°C
25°C | 8°C - 13°C
30°C | 12°C - 16°C
При по-висока външна температура, нещата добиват друг вид!sigpic
"Lasciate ogni speranza, voi ch'entrate"
Comment
-
Привет колеги !
Да използвам и аз темата на колегата да попитам мнения/впечатления за някой коректен който да ми обслужи климатика за гр.Варна. Дано някой колега от Варна да стигне до тук с четивото и да помага.
Поздрави.Бивша:156 2.4 JTD-140 Distinctive
Настояща: Opel Vectra Caravan 1.9 CDTI- 150 h.p.живички мъркат.
Comment
-
Просто човека от Сф си е свършил работата професионално, без да дере кожи.
Ако някой знае, къде в Русе да направя интервенцията да свирка...напрвих теста описан от колегата...темп на въздуха 17-18 градуса...вътре в колата след 7 мин беше 11 градуса, не е достатъчно за мен...ще правим значи една профилактика на системата!sigpic
Gulfstream G650 with Italian design...
Comment
-
Първоначално публикувано от Kuker Покажи съобщениеТака описано изглежда много професионално, но само изглежда!
Точното количество фреон за тази 156-ца е 650 грама!
2,4 градуса на "духалката", може, но при правилен температурен тест това ще означава проблем с климатика!Като се има предвид температурата на околната среда тези дни, и това че теста е правен на втора степен на вентилатора, може да се получи тази температура.
Интересното е че след профилактика се налага още една
такава, но съчетана с оцветител в маслото може да говори че не е държала добре вакуум, имай предвид някое "зайче" да изкочи
-------------------------------
Понеже времето се затопля и подобни теми ще са доста актуални, прилагам тук една таблица по която да се ориентирате дали ви работи климатика.
1 - Включвате климатика на максимално студено.
2 - Вентилатора се включва на максимална степен.
3 - Въздуха да излиза през централните "духалки".
4 - Отваряте клапата за рециркулация /да влиза въздуха отвън/.
5 - След 5-6 мин. мерите температурата на въздуха.
Външна температура | Приемлива температура на въздуха на изхода на "духалката"
15°C | 4°C - 8°C
20°C | 6°C - 10°C
25°C | 8°C - 13°C
30°C | 12°C - 16°C
При по-висока външна температура, нещата добиват друг вид!
-Относно температурата: Замерването беше извършено със сонда с дължина около 10см, поставена изцяло във въздуховода. Предполагам показанията на разстояние от отворите на 4-та степен на вент.ще са съвсем различни. Просто се постарах да дам макс.инфо. Пък, както искате го интерпретирайте.
-Профилактиката беше препоръчана защото коментирах с майстора, че колата е претърпяла удар през 2009, поради което е пълнена тогава в автотенекеджийницата. След това пълнене климата работеше на 70% от възможностите отпреди удара.'98 Alfa Romeo 156 1,8 16V Twin Spark
Comment
-
Извинявам се предварително, ако не е тук мястото за моя въпрос. Какво количество фреон поема климатика на Алфа 147 1.6 ТС 120к.с. (2001г.)?
Търсих в нет-а и във форума, но ударих на камък.....Алфа Ромео 147 ТС 1.6 120 к.с. 2001г. "ГИ-Ловато"
Comment
Comment