Първоначално публикувано от code
Покажи съобщение



Постоянно се натъквам на всякакви безумици по учебниците, че напоследък, колкото по-рядко отварям "одобрен" от МОН учебник, толкова по-смислено и приятно преминават часовете.
Защото заради гениалните писаници на някои "академици", често се случва цял час да премине в дискусии и недоумения на учениците относно неадекватността на написаното в учебника.
А в момента работя в елитно училище, където учениците са на доста високо ниво и подобни неща им правеят силно впечатление, защото те са изключително будни и наблюдателни.
И ако онези писари са заспали по рождение и обречени доживотно да бъдат такива, то слава богу има невероятно будни млади хора, на които подобни издънки няма как да им убягнат и да не им направят впечатление.
Иначе аз също съм страстен привърженик на логическото мислене и категоричен противник на механичното безпредметно наизустяване, но също толкова съм привърженик и на еднозначната опредленост в учебния материал, особено по математика(и информатика), за останалите предмети не се наемам да коментирам ,понеже не съм специалист там.
Comment