Известие

Collapse
No announcement yet.

Бензин vs. Дизел

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • За удоволствие и все пак да имам няква кола.... Ако ми трябваше за работа или за село - голф, бмв-3, тойота, стар мерц....
    sigpic166 TS 2.0 1999 ГИ

    Comment


    • Няма съмнение че дизела е икономичен макар че с газово работата е същата ,но заради самото гориво дизеловата кола е бавнооборотна и за да се доближи малко до бензиновата му трябва турбо ,при дизеловия мотор плюса е в икономията и че дърпа повече за това се поставя на камиони и трактори но само до тук са плюсовете другото е за бензинката

      Comment


      • Не виждам много пюсове за бензинката,но няма значение...никой не може да ме убеди,че бензина е по-добър

        Бог прощава JTD-то НЕ!

        Comment


        • Както и мен дизела
          Last edited by fred; d.m.y г., 17:19.
          Alfa Romeo 156,2.0TS 98 г.
          Нагоре по стълбата, която води надолу
          sigpic

          Comment


          • "въпрос на вкус" - казало кучето и си облизало ... онова нещо ...

            според мен и двата варианта си имат своите качества - положителни и отрицателни, но все пак за ежедневна предпочитам дизела с оглед икономия, а за неделна и за кеф - бензинката .. макар че според сър Кларксън: "Новите дизели все пак ставали и за спорт"
            Alfa Romeo Brera 2.4 JTDm 210 кавала ... и малко отгоре
            Alfa Romeo 159 1.9 JTDm SW .. бързият влак
            Renault Clio DCi 2018 .. без коментар .. да е щастлива жената

            Comment


            • Ами мислите ли за поддръжката на една кола-че дизеловите двигатели да по скъпи за поддръжка-че кат ти гръмне турбото даваш 700-800 лв,за друго,аз за тия пари ще си взема друг двигател 2.0 бензин,ако я чипнеш дизелката-я да помислим за съединителя-колко пари за нов съединител на 166.Не случайно,в ценовите листи за нова кола,модификациите с дизелови двигатели са по-скъпи,заради самия мотор.Всеки има право да избира двигател.Един иска дизел-друг бензин и така.Бензиновите мотори винаги са си били за по-спортни коли и това е-къде са 4500 оборота-къде 7-8000.
              Alfa 155 1.7,1.8 ex
              Alfa 166 2.4 3 ex
              155 1.8 MY 95 sport

              Comment


              • И все пак трябва да разбираш да си сложиш мотора ако караш 2.0 бензинка иначе няма смисъл,пък и турбините не гърмят толкова често колкото 2.0 ТС

                Бог прощава JTD-то НЕ!

                Comment


                • Не казвай не гърмят толкова често,една турбина си има определен живот.Като се прецакат лопатките в охлюва и аиде за рециклаж.Питай на колко 166-ци са им "нови" турбините-на мойта също сме я сменяли.Баща ми я избуши на една разходка до Гърция.Нали знаеш там колко дизели има.Добре че бяха роднините там да намерят нова,че лошоо.
                  п.с.Мен 2.0 тс не ме плаши-аз карам 8в
                  Alfa 155 1.7,1.8 ex
                  Alfa 166 2.4 3 ex
                  155 1.8 MY 95 sport

                  Comment


                  • Първоначално публикувано от Flame Покажи съобщение
                    Не казвай не гърмят толкова често,една турбина си има определен живот.Като се прецакат лопатките в охлюва и аиде за рециклаж.Питай на колко 166-ци са им "нови" турбините-на мойта също сме я сменяли.Баща ми я избуши на една разходка до Гърция.Нали знаеш там колко дизели има.Добре че бяха роднините там да намерят нова,че лошоо.
                    п.с.Мен 2.0 тс не ме плаши-аз карам 8в
                    И все пак двигателите 2.0 ТС са консуматив
                    Значи ти си по-доволен от безниза 8в така ли?

                    Бог прощава JTD-то НЕ!

                    Comment


                    • Първоначално публикувано от Flame Покажи съобщение
                      Бензиновите мотори винаги са си били за по-спортни коли и това е-къде са 4500 оборота-къде 7-8000.
                      къде са 187 нютона при 3500 rpm
                      и къде са 275 още при 2000
                      около 50% повече торк при по-малко обороти ..
                      съгласен съм за спортния характер на бензина
                      но не подценявай дизелите в никакъв случай ...
                      Alfa Romeo Brera 2.4 JTDm 210 кавала ... и малко отгоре
                      Alfa Romeo 159 1.9 JTDm SW .. бързият влак
                      Renault Clio DCi 2018 .. без коментар .. да е щастлива жената

                      Comment


                      • Дизелите хич не са за подценяване!Ако искаш истинска бегачка V6 Тurbo иначе дизел

                        Бог прощава JTD-то НЕ!

                        Comment


                        • Консуматив са защото хората не еб***т толко за поддръжката им-а те са капризни двигатели,защото заводски са изстискани за по-добри показатели,нали знаеш какво става като изцеждаш един двигател-намаляваш живота му.Затова при нас в бг се случват тези неща,ако го поддържаш,няма да е така.
                          Да,аз съм доволен от бензина 8в,добър двигател е,има приятен звук на високите обороти,и прилична тяга.За всекидневна кола ми е екстра,газ нямам,няма и да слагам.Много съм доволен и от 2.4-то,5 цилиндъра,много балансиран мотор,спокоен и в същото време като подадеш газ мнооого добре дърпа.Лично за мен това е идеален двигател за 166.От бензина,може би 2.0 турбо или 2.5,3.0 и 3,2 като че ли са много тежки,но не бих я отказал.
                          п.с.Колеги не ме убеждавайте в качествата на дизела,много добре знам за какво става въпрос,само искам да кажа че преди 166 си бях казал че аз дизел няма да карам-докато не се качиш в тази 166-ца,ако нямаше нужда от пари не бих продал никога 166-ца,просто беше перфектна кола.Тъпа кризаааа!!
                          Last edited by Flame; d.m.y г., 20:56.
                          Alfa 155 1.7,1.8 ex
                          Alfa 166 2.4 3 ex
                          155 1.8 MY 95 sport

                          Comment


                          • Първоначално публикувано от Flame Покажи съобщение
                            Консуматив са защото хората не еб***т толко за поддръжката им-а те са капризни двигатели,защото заводски са изстискани за по-добри показатели,нали знаеш какво става като изцеждаш един двигател-намаляваш живота му.Затова при нас в бг се случват тези неща,ако го поддържаш,няма да е така.
                            Да,аз съм доволен от бензина 8в,добър двигател е,има приятен звук на високите обороти,и прилична тяга.За всекидневна кола ми е екстра,газ нямам,няма и да слагам.Много съм доволен и от 2.4-то,5 цилиндъра,много балансиран мотор,спокоен и в същото време като подадеш газ мнооого добре дърпа.Лично за мен това е идеален двигател за 166.От бензина,може би 2.0 турбо или 2.5,3.0 и 3,2 като че ли са много тежки,но не бих я отказал.
                            И все пак въпроса ми е от кой двг си по-доволен?2.4 разбива ли ти предницата?

                            Бог прощава JTD-то НЕ!

                            Comment


                            • По предницата бяхме сменили само дисковете,накладки и амортисъори.Колата после заспа.Лошото е че не се задържа и година при мен,за да има и други неща за смяна.Ако трябва да ти кажа честно-нямам предпочитания пред бензина или дизела.След време пак ще взема 166-пак дизел,за 155-цата,бих взел една 2.0 да видя колко пък върви-хах.Аз гледам мотора за конкретната кола,не като цяло.За 159-ка не съм решил какво да е-но има време докато направя достатъчно пари за нея-хахаха
                              Alfa 155 1.7,1.8 ex
                              Alfa 166 2.4 3 ex
                              155 1.8 MY 95 sport

                              Comment


                              • Много интересни изрази "2,0 тс е консуматив и че са изтискани двигатели'' ,За мен изтискан двигател е с турбо и с чип първо -турбото бързо се износва и /изтисква/ двигателя и второ- някой замисля ли се че /особенно за дизелите/ как се отразява като общо на една кола като и вдигнеш с чип с 30 - 40 коня мощноста ?!? Аз съм с 2,0 тс това е една от най-бързите за мощноста си кола /без чип/ за една година съм дал 8 лв за помпа ,Все още не се е родил дизел с 155кс дето да бие 2,0 тс пример-
                                159 jtdm 150ps -0-100 9.4s 0-1000m-30.8s
                                156 2.0ts 155ps-0-100 8.6s 0-1000m 29,6s
                                и без турбо и чип 2,0тс пак е по бърз

                                Comment

                                Working...
                                X