If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Да не би да искате да кажете, че световната икономика се крепи на един огромен харч за милиарди. И после милиарди да се поправят последиците в екологичен план. Крепят се на някои хора джобовете, не виждам с какво ще помогне на световната икономика, това че за един живот и няколко автомобила съм купил на някакъв тип с чаршаф на главата 55-тото Ферари.
с това, че тази индустрия изхранва адски голяма част от световното население и с това, че най-големите инвеститори са въпросните чаршави
с това, че тази индустрия изхранва адски голяма част от световното население и с това, че най-големите инвеститори са въпросните чаршави
И с какво ги изхранва? Откъде идват тези пари? Да не падат от небето. От мен, от теб, от всички. И най-големите инвеститори далеч не са чаршафите, по-скоро най-големите консуматори. "че тази индустрия изхранва адски голяма част от световното население" - адски голяма част от световното население си дава парите (да не кажа всички) за да изхранва сравнително малко на брой хора. Дните на петрола са преброени. Или айде годинките ..
sigpic 156Facelift 1.9JTD16V1591.9JTDm16V1662.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
"Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"
И с какво ги изхранва? Откъде идват тези пари? Да не падат от небето. От мен, от теб, от всички. И най-големите инвеститори далеч не са чаршафите, по-скоро най-големите консуматори. "че тази индустрия изхранва адски голяма част от световното население" - адски голяма част от световното население си дава парите (да не кажа всички) за да изхранва сравнително малко на брой хора. Дните на петрола са преброени. Или айде годинките ..
с това, че тази индустрия изхранва адски голяма част от световното население и с това, че най-големите инвеститори са въпросните чаршави
А бе момчета, в природата и в бизнеса нищо не се губи! Просто в един момент тия с чаршафите, ще си вложат парите в електроцентрали, като ви е толкова зор да карате на електричество и пак ще си пълнят гушите И тогава ми помнете думите, че ще ви е много, много по- скъпо да си карате колите! Защо ли? Защото тогава цената на ел. енергията ще скочи разбира се и то не само заради спекулата, а заради изграждането на инфраструктура, на централи (било те слънчеви, вятърни или АЕЦ) и в общи линии пак ще си плащаме и то по- скъпо.
Това е малко като с ТЕЦ-овете, всички пищят срещу тях, но е факт, че ако искаш да се отопляваш това е най- ефтиния и чист вариант- същото е и с петрола- най- ефтиния и чист вариант е това за момента.
колега ти правиш ли разлика между оборот(приходи) и печалба
Това за приус-а е официално изявление на Тойота при пускането на модела. В момента може и да виждат началото на края.
П.П. не без известният Вейрон е също автомобил, който се продава под себестойността си.
Мда наясно съм какво е оборот , какво е приход и какво е печалба ,а ти наясно ли си колко време може да изкара една фирма от оборот но работейки на минус
убеден съм че си много навътре в корпоративните финанси на Лексъс и Тойота
Твърдението ти че работят умишлено на загуба е ......
дано само по-бързо да се усетят и затворят фирмата докато е време
Мда наясно съм какво е оборот , какво е приход и какво е печалба ,а ти наясно ли си колко време може да изкара една фирма от оборот но работейки на минус
убеден съм че си много навътре в корпоративните финанси на Лексъс и Тойота
Твърдението ти че работят умишлено на загуба е ......
дано само по-бързо да се усетят и затворят фирмата докато е време
Кое му е смешното? Тойота правят само хибриди ли? Има едно нещо - продуктова номенклратура. Съвсем нормална практика е даден продукт да се продава под себестойност, като маржа на печалбата от другите продукти е достатъчно голям за покрива загубата.
Alfa Romeo 156 1.8 T.S,'98
ZAZ Tavria 1.1, '95 - взеха я Pinky: "He that is gentle to the brutal will end up being brutal to the gentle"
Кое му е смешното? Тойота правят само хибриди ли? Има едно нещо - продуктова номенклратура. Съвсем нормална практика е даден продукт да се продава под себестойност, като маржа на печалбата от другите продукти е достатъчно голям за покрива загубата.
остави я Тойотата , за Лексъс говоря , техните нови модели са предимно хибриди , което ако се следва логиката че продават умишлено на загуба означава че съвсем скоро ще фалират ,което на мен ми се струва най-малкото смешно
остави я Тойотата , за Лексъс говоря , техните нови модели са предимно хибриди , което ако се следва логиката че продават умишлено на загуба означава че съвсем скоро ще фалират ,което на мен ми се струва най-малкото смешно
първо, незнам какво въобще се връзваш на такива глупости
второ, да - могат да работят на загуба защото тойота е огромна корпорация и производството на коли не е единствената им дейност
първо, незнам какво въобще се връзваш на такива глупости
второ, да - могат да работят на загуба защото тойота е огромна корпорация и производството на коли не е единствената им дейност
Ами занимавам се имам свободно време в момента
Тойота могат и да го подаряват Приуса и пак няма нищо да им стане сигурно щот наистина са много голяма компания . За Лексъс говоря , на които почти цялата им гама стана хибриди , и то я бая скъпи автомобили от най-висок клас. Не в възможно да продават на загуба , ама хич
остави я Тойотата , за Лексъс говоря , техните нови модели са предимно хибриди , което ако се следва логиката че продават умишлено на загуба означава че съвсем скоро ще фалират... ,
E aз знам че ти го отричаш това ама те Тойта и Лексус в едно гърне таковат...
Така че Тойота могат да си позволят да продават цялото моделно семейство на Лексус на загуба
Макар че не споря, знам че приуса е под себестойност, Лексусите колко струват и за колко се продават не знам. Те може и да са на печалба.
Alfa Romeo 156 1.8 T.S,'98
ZAZ Tavria 1.1, '95 - взеха я Pinky: "He that is gentle to the brutal will end up being brutal to the gentle"
Истината е електромобилите:
Предимства
1) Ел. Двигателите са достатъчно познати и се ползват с огромен успех.
2) Алгоритмите им за управление са известни, и дефакто се ползват от много време насам
3) Голям въртящ момент, и над 90% КПД
4) Малко въртящи се части
Недостаъци:
1) Слабо ефективни батерии
2) Големи токове и напрежения
Макар, 4е Тесла моторс изкараха 4 местна лимузина с пробег 400км, със скорост 160км/ч, и бърз речаржд на батериите за 40мин.
А и в момента една българска фирма произвежда ел.двг. преднзаначени предимно за вгражадне в коли. Пазара им е USA, но всеки може да си поръча. Двигателите са до 80kW, и са проектирани с максимални обороти около 5000, за да са съвместими с автомобилните двигатели. Махаш ДВГ-то и слагаш ел. мотор
кой кво бил чул ...стига с тая песен че хибридите се продавали на загуба
тва не са много големи разходи че заради тях да излезе на загуба продажбата на някой модел .тва да не е атомен реактор да вградиш в колата
ти колко мислиш че струва една нормална кола да се преустрои на хибрид , основните са :
батерия
блок за управление
ел двигател
+ още някоя дреболия
Приуса е кола горе доле класа на Версото + 10 000 лв като цена . Тъй че който си мисли че хибрид системата Тойота му я подаряват се е объркал
От старият Приус са продадени повече от 500 000 автомобила , никоя компания дори Тойота не може да си позволи загуба в подобен мащаб.
Ако се увеличат чувствително цените на горивата няма да се учудя ако повечето им модели станат хибриди, а тва рано или късно ще стане ...
Стояне Свинкс
Както написах и по рано изявлението е на Тойота при пускане на модела. И до уточних, че сега може и да виждат светлина в тунела, но да не се окаже нощният влак
Просто трябва да се чете повече.
Иначе старата лисица, много добре е прочел написаното от мен, че става на въпрос за приус-а, не за всички модели на компанията.
Comment