Известие

Collapse
No announcement yet.

Икономичен TS - има ли такова чудо невиждано?!

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Първоначално публикувано от mochko1 Покажи съобщение
    А при нашите почти съвременни TS-и как стоят нещата ??
    Профа по неясен за мен начин е прав и то на 100% за пореден път
    На ноята количка съм си извел една индикация...
    Нанадолнище ,на 5-та предавка сме без газ!!! От момента в които се пусне газта след ~8 секунди общия плюс на бензиновите инжектори просто изчезва... Разход на гориво =0
    Този въпросния + се възтановява или с подаване на газ или с изчакване оборотите да паднат на около ~1300!!!
    Някои по-нагоре беше писал ,че и при това положение (на скорост по нанадолнище без газ) пак му отчита някакъв разход... Това е така защото се прекъсва + на дюзите а електрониката следи управлението им тоест минуса!!! По този минус (импулси по-скоро) електрониката отчита реално разхода!!Идеята ми е ,че когато се прекъсва общия + на дюзите ,минусовите импулси си ги има и оттам електрониката съобщава за някакъв разход...
    какво написах и аз незнам
    sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...

    Comment


    • #17
      Първоначално публикувано от pr_00f Покажи съобщение
      Това че сменяш на 2000 оборота изобщо не и гарантира нисък разход.
      Аз пък споделям начина на шофиране на raiders.
      В София превключвам на не повече от 2000 оборота. Пробвал съм и на 2500 - разходът ми тогава се вдига с повече от 1,5 литра на 100. Споделих това с един приятел (кара Голф ІІІ) и той остана изненадан от ефектът на двете хиляди оборота Просто само на големите улици и булеварди се използват големите предавки, за да има огромна разлика в оборотите между скоростите. Другата причина - при движение в колона се съобразяваш с този пред теб. Защо да се движиш с 2500 в продължение на 2км, като може да "сложиш" една скорост по-нагоре и с по-малко от 2000 да се поддържа скоростта.

      Пропуснах да отбележа - говоря за 8 клапанов ТС и Голф 1.6 моно
      Last edited by Wolfy; d.m.y г., 16:53.
      Бивши: 155 2.5 V6, 156 2.4 JTD 150, 166 FL 2.0 CF3
      Настоящи: 155 2.0 8V - първата любов + 155 2.0 16V донор + 155 2.5 V6
      Thank you, VFTI, thank you!

      Comment


      • #18
        Първоначално публикувано от Wolfy Покажи съобщение
        Защо да се движиш с 2500 в продължение на 2км, като може да "сложиш" една скорост по-нагоре и с по-малко от 2000 да се поддържа скоростта.
        Нещо стана недоразумение, целта е ясна и е движение с 2000об. Въпроса е, че като превключиш от 4-та с 2000, 5-та ще поеме от 1300 т.е. абсолютно неадекватен режим на работа.
        Първоначално публикувано от mimouzunov Покажи съобщение
        От момента в които се пусне газта след ~8 секунди общия плюс на бензиновите инжектори просто изчезва... Разход на гориво =0
        Този въпросния + се възтановява или с подаване на газ или с изчакване оборотите да паднат на около ~1300!!!
        Някои по-нагоре беше писал ,че и при това положение (на скорост по нанадолнище без газ) пак му отчита някакъв разход... Това е така защото се прекъсва + на дюзите а електрониката следи управлението им тоест минуса!!! По този минус (импулси по-скоро) електрониката отчита реално разхода!!Идеята ми е ,че когато се прекъсва общия + на дюзите ,минусовите импулси си ги има и оттам електрониката съобщава за някакъв разход...
        какво написах и аз незнам
        Според мен електрониката не се заблуждава толкова лесно, просто колегата е ресетнал преди да са минали тия 8 или колкото са там секунди. Затова казах, наклона трябва да е някакъв нечовешки за да се направи опита коректно.

        пп Днес вече си карам нормално с 12разход градско по комп, което е с 2л по-малко от преди. Явно процесора ми се е ъпгрейднал необратимо от тия проби, най-вече с НЕпускането на колата по инерция и не давам газ срещу червения светофар.
        Last edited by code; d.m.y г., 17:00.
        sigpic
        156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
        "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

        Comment


        • #19
          Първоначално публикувано от code Покажи съобщение
          Нещо стана недоразумение, целта е ясна и е движение с 2000об. Въпроса е, че като превключиш от 4-та с 2000, 5-та ще поеме от 1300 т.е. абсолютно неадекватен режим на работа.
          E, ако съм на 4 с 2000 и няма промяна в скоростта си карам на 4, ако има леко спускане - минавам на 5.

          Ако се движа равномерно с повече от 2200 на 4та - минавам на 5та, стига да няма изкачване...
          Бивши: 155 2.5 V6, 156 2.4 JTD 150, 166 FL 2.0 CF3
          Настоящи: 155 2.0 8V - първата любов + 155 2.0 16V донор + 155 2.5 V6
          Thank you, VFTI, thank you!

          Comment


          • #20
            Ето 400 "безплатни" метра с малко засилка до 100км/ч.
            В момента в който оборотите паднат на 1300 бенца тръгва, и почва да отчита горе долу през 2 сек 0,3 0,6 0,9 и т.н./100км.
            пп даже нямаше и наклон.
            Attached Files
            Last edited by code; d.m.y г., 17:58.
            sigpic
            156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
            "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

            Comment


            • #21
              Първоначално публикувано от code Покажи съобщение
              Ето 400 "безплатни" метра с малко засилка до 100км/ч.
              В момента в който оборотите паднат на 1300 бенца тръгва, и почва да отчита горе долу през 2 сек 0,3 0,6 0,9 и т.н./100км.
              пп даже нямаше и наклон.
              Стига бе звучи ми супер нереално , но фактите говорят !
              Alfa Romeo is a wonderful way of life!

              Comment


              • #22
                Първоначално публикувано от code Покажи съобщение
                И още една тънкост - не се изключва от скорост, преди спиране само се отнема газта и двг се ползва като спирачка. Колата в този режим гори 0/100

                То си беше ясно, че ще нацвъкат и тука. Сега само леко опипват почвата и после ще има "А пък мойто JTD 105коня . . . . . . .. ! ? .. . "

                Сигурно ли е, че ако пуснеш педала на скорост няма разход, и дали ще изключиш или ще пуснеш газта разликата е само в спирането? И пак не е 100% сигурно, че ще спреш с по слабо натискане на спирачката ?

                Comment


                • #23
                  Първоначално публикувано от ancho Покажи съобщение
                  Сигурно ли е, че ако пуснеш педала на скорост няма разход, и дали ще изключиш или ще пуснеш газта разликата е само в спирането? И пак не е 100% сигурно, че ще спреш с по слабо натискане на спирачката ?
                  10 пъти го прочетох и не можах да вдяна какво питаш
                  sigpic
                  156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
                  "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

                  Comment


                  • #24
                    Първоначално публикувано от code Покажи съобщение
                    10 пъти го прочетох и не можах да вдяна какво питаш
                    И 20 пъти да го прочетеш пак няма да схванеш ,защото и човека които пита незнае какво да пита според мен... или поне незнае как точно да си формулира въпроса...
                    На които му се занимава да хване и да си включи една слаба крушка м-у плюса на дюзите и маса... (това за бензинови машини) и да се пуска някъде на скорост без газ...
                    sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...

                    Comment


                    • #25
                      Аз изобщо не съм убеден че със спирането на скорост в града и не пускането по инерция може да се спести нещо .. най-много някой милиметър накладки

                      Comment


                      • #26
                        Първоначално публикувано от code Покажи съобщение
                        Ето 400 "безплатни" метра с малко засилка до 100км/ч.
                        В момента в който оборотите паднат на 1300 бенца тръгва, и почва да отчита горе долу през 2 сек 0,3 0,6 0,9 и т.н./100км.
                        пп даже нямаше и наклон.
                        Не само компютъра говори, по самия звук на двигателя се познава кога компа "кът-ва" горивото. И- ДА има карбуратори с прекъсване на горивоподаването, но те са Солекси след 85-6г.
                        145 QV ex.
                        146 Boxer TOTAL ex.
                        147 T.S. Sele top

                        Lancia Dedra 2000 16

                        Comment


                        • #27
                          Първоначално публикувано от SFINKS Покажи съобщение
                          Аз изобщо не съм убеден че със спирането на скорост в града и не пускането по инерция може да се спести нещо .. най-много някой милиметър накладки

                          е тва ми беше въпроса Дали ще изключиш или просто ще отнемеш газта ако горивоподаването спира, практически няма разлика, само дето наистина можеш да спестиш от накладки

                          Същноста на въпроса беше дали при отнемане на газта спира и горивоподаването, защото мен ме съмнява

                          Comment


                          • #28
                            Първоначално публикувано от ancho Покажи съобщение
                            е тва ми беше въпроса Дали ще изключиш или просто ще отнемеш газта ако горивоподаването спира, практически няма разлика, само дето наистина можеш да спестиш от накладки

                            Същноста на въпроса беше дали при отнемане на газта спира и горивоподаването, защото мен ме съмнява
                            А аз съм сигурен, че спира... Пускайте си климатиците... Това е дискутирано десетки пъти! По темата... До колко е икономичен вашия ТС?- Преди 4 дена моя ТС с каране по магистрала и средна скорост 118км/ч, макслимална 139км/ч и дължина на отсечката(289км) по GPS- даде разход 6.36.(това без клима, защото карах през ноща) Карал съм с 96 Екстра форс + добавка Бардхал за вдигане на октана с 5 еденици и червен редекс. АКО не си бях долял сам резервоара до капачка И АЗ НЯМАШЕ да си повярвам.
                            Last edited by zdravio; d.m.y г., 11:00.
                            145 QV ex.
                            146 Boxer TOTAL ex.
                            147 T.S. Sele top

                            Lancia Dedra 2000 16

                            Comment


                            • #29
                              ако спираш на скорост - теоретично ще спестиш от накладки , ама също така теоретично износваш повече скоростна кутия, съединител и двигател . Аз предпочитам накладките

                              Comment


                              • #30
                                Според мен между 10 и 20% от изминатото разстояние градско е в тоя режим, ако от 100км между 10 и 20 са ти без пари всеки може да си сметне сам. При мен това са около и малко над 2л. Днес пак имах ходене из града вкл. ЦГЧ разход 11л по комп без никакви проблеми и напъни.
                                "Дали ще изключиш или просто ще отнемеш газта ако горивоподаването спира, практически няма разлика" Като изключиш от скорост, ако ти спре горивото нали ще угаснеш, не четеш!
                                пп Сфинксе съединител се износва от превключване, а не от непревключване а за двг и ск.кутия изобщо няма да коментирам . . Пак търсиш под вола теле.
                                Last edited by code; d.m.y г., 11:05.
                                sigpic
                                156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
                                "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

                                Comment

                                Working...
                                X