Известие

Collapse
No announcement yet.

акумулатор какъв

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Първоначално публикувано от spe4elist Покажи съобщение
    Както правилно си забелязъл, неслучайно съм обърнал внимание на колонката S5.

    S6 - това е AGM технология, въпреки че го пише в каталога, отговаря на изискванията на производителя, но за автомобили след 2000 год. Основен минус = висока цена.
    S5 - силвър+ технология, с усилен стартов ток, най-разпространените на пазара от този бранд. Основен плюс = много добро съотношение между цена и качество!
    S4 - силвър технология, нормални показатели за акумулатор.
    S3 - тази колонка я няма в посочения каталог! Това са лоу прайс/лоу технолоджи акумулатори, произведени за вериги като Метро, Практикер и т.н. Основен плюс = ниска цена, не очаквайте чудеса в сферата на качеството...

    Дано да съм Ви бил полезен

    Блаженни да се потребителите вярващи в разликата в качеството
    Lexus IS200

    Comment


    • #32
      Първоначално публикувано от Mind_Control Покажи съобщение
      Блаженни да се потребителите вярващи в разликата в качеството
      Разлика има, друг е въпроса кой колко разбира и на какво ще се набучи

      Comment


      • #33
        Първоначално публикувано от Mind_Control Покажи съобщение
        Блаженни да се потребителите вярващи в разликата в качеството
        С цялото ми уважение, предлагам да спрем с приказките, че разлика между скъпото и евтиното няма. Защото си мисля, че с тях само се намираме на приказка, по различни теми Нямало разлика между скъпите и евтините гуми, между скъпите и евтините акумулатори, между скъпите и евтините накладки и какво ли още не. Никой никого не кара, да отиде и да си купи от най-скъпото, но защо е необходимо, да се убеждаваме един друг, че най-евтиното е същото, като най-скъпото при положение, че на всеки който поне веднъж си е купил от скъпото му е ясно, че не е така Особено пък в случая с акумуалторите, когато една и съща марка предлага и еветини и скъпи варианти, точно защото знаят, че за всеки влак си има пътници. Някой от вас вярва ли, че в комании като Бош и Варта имат време да мислят дребни далавери, от сорта на това да лепят етикети с различни цветове на акумулатори, които са еднакви и така да лъжат, че единия я по-хубав, при положение, че работата им е да произвеждат акумулатори и не им е никакъв проблем просто да разработят такъв, който наистина е по-качествен от най-евтиния им модел и после с основание да си го продават по-скъпо
        Alfa Romeo Tipo 940 MY 2014, 1400 Turbo Benzina Multiair 16v, Giulietta Serie 1 Distinctive, MD 11/2015
        Alfa Romeo Tipo 930 MY 1997, 1400 Twin Spark 16v, 145 Serie 1 Lusso, MD 04/1997 [Ex]

        Comment


        • #34
          Първоначално публикувано от Sm0k Покажи съобщение
          С цялото ми уважение, предлагам да спрем с приказките, че разлика между скъпото и евтиното няма. Защото си мисля, че с тях само се намираме на приказка, по различни теми Нямало разлика между скъпите и евтините гуми, между скъпите и евтините акумулатори, между скъпите и евтините накладки и какво ли още не. Никой никого не кара, да отиде и да си купи от най-скъпото, но защо е необходимо, да се убеждаваме един друг, че най-евтиното е същото, като най-скъпото при положение, че на всеки който поне веднъж си е купил от скъпото му е ясно, че не е така Особено пък в случая с акумуалторите, когато една и съща марка предлага и еветини и скъпи варианти, точно защото знаят, че за всеки влак си има пътници. Някой от вас вярва ли, че в комании като Бош и Варта имат време да мислят дребни далавери, от сорта на това да лепят етикети с различни цветове на акумулатори, които са еднакви и така да лъжат, че единия я по-хубав, при положение, че работата им е да произвеждат акумулатори и не им е никакъв проблем просто да разработят такъв, който наистина е по-качествен от най-евтиния им модел и после с основание да си го продават по-скъпо

          Който не вярва, отива на вторични суровини, намира един скъп и един евтин акумулатор, прави им напречен разрез и си отговаря сам на въпроса: "Има ли разлика между скъпите и евтините акумулатори?" Естествено, ако знае какво да гледа - но това е една друга тема...

          ... С цялото ми уважение ...

          Comment


          • #35
            Първоначално публикувано от trace Покажи съобщение
            Всъщност акумулаторите са FAAM, 6ез I.
            Аз също съм с такъв и съм много доволен.

            http://2005.faam.com/avviamento/ing-...0&ID_Modello=0
            Всъщност моят наистина е FIAAM модел Diamond 74Ah
            Alfa Romeo 147 1,9 JTD 8v 115 cv + STEINHOF SPORT

            Comment


            • #36
              Лично аз съм с AC Delco, много съм доволен, всичките ми колеги са доволни също. Въпросната марка я залагаме във всички служебни и лични автомобили ( около 30 -тина са). Единственото, което е недостатък си е цената - височка. Иначе слагаи Монтанската батерия и сменяй на 2 години.
              Arena Coast Customs

              Comment


              • #37
                Аз с монтански под 4 години не съм падал никога, при това без да карам много, тоест си виси през седмицата колат, това АС Делко, колко струва, че казваш че е скъпа?Примерно 64 А/Н
                Last edited by fred; d.m.y г., 23:12.
                Alfa Romeo 156,2.0TS 98 г.
                Нагоре по стълбата, която води надолу
                sigpic

                Comment


                • #38
                  Първоначално публикувано от Sm0k Покажи съобщение
                  С цялото ми уважение, предлагам да спрем с приказките, че разлика между скъпото и евтиното няма. Защото си мисля, че с тях само се намираме на приказка, по различни теми Нямало разлика между скъпите и евтините гуми, между скъпите и евтините акумулатори, между скъпите и евтините накладки и какво ли още не. Никой никого не кара, да отиде и да си купи от най-скъпото, но защо е необходимо, да се убеждаваме един друг, че най-евтиното е същото, като най-скъпото при положение, че на всеки който поне веднъж си е купил от скъпото му е ясно, че не е така Особено пък в случая с акумуалторите, когато една и съща марка предлага и еветини и скъпи варианти, точно защото знаят, че за всеки влак си има пътници. Някой от вас вярва ли, че в комании като Бош и Варта имат време да мислят дребни далавери, от сорта на това да лепят етикети с различни цветове на акумулатори, които са еднакви и така да лъжат, че единия я по-хубав, при положение, че работата им е да произвеждат акумулатори и не им е никакъв проблем просто да разработят такъв, който наистина е по-качествен от най-евтиния им модел и после с основание да си го продават по-скъпо
                  Естествено, че разлика има. Материалите са по- скъпи за по- качественото. НО процентното съотношените между цената на качественото и на по- малко качественото в никакъв случай не отговаря на процентното съотношение на разходите на производителя. Онагледявам го с пример- приемаме, че скъп акумулатор е 100 лв, а ефтин 70 лв. имаме разлика от 30 %, а всъщност на производителя, за да произведе скъпия акумулатор му струва не повече от няколко %-та, защото във скъпия акумулатор няма чак толкова по- скъпи материали вложени. (Ако не вярвате ще ви сравня точните цени на някои артикули, които ние продаваме и вие ще прецените струват ли найстина по- скъпите, повече или не..)
                  И също така, повярвяй ми, усилието да създадеш "по-хубав" акумулатор е супер малко над това да създадеш акумулатор. Целта е на хората с пари да се продаде нещо по- скъпо, а при премиум сериите маржа е много по-голям, съответно печалбата на производителя е по- голяма чисто, като %
                  Last edited by Mind_Control; d.m.y г., 22:39.
                  Lexus IS200

                  Comment


                  • #39
                    Първоначално публикувано от Sm0k Покажи съобщение
                    ...при положение, че работата им е да произвеждат акумулатори и не им е никакъв проблем просто да разработят такъв, който наистина е по-качествен от най-евтиния им модел и после с основание да си го продават по-скъпо
                    Първоначално публикувано от Mind_Control Покажи съобщение
                    И също така, повярвяй ми, усилието да създадеш "по-хубав" акумулатор е супер малко над това да създадеш акумулатор. Целта е на хората с пари да се продаде нещо по- скъпо, а при премиум сериите маржа е много по-голям, съответно печалбата на производителя е по- голяма чисто, като %
                    Е аз точно това казах, че не им е много трудно да направят по-качествния при положение, че вече произвеждат някакъв
                    Иначе, незнам от кое печелят повече. Логично е наистина печалбата да е по-голяма при по-високите класове. Ама това си е тяхна работа. Мен ме интересува кой е по-качествен и колко е по-скъп от обикновенния. Ако цената ме устройва ще си купя по-добрия, без да питам колко повече печелят. Ако не ме устройва ще си карам с най-евтиния
                    Alfa Romeo Tipo 940 MY 2014, 1400 Turbo Benzina Multiair 16v, Giulietta Serie 1 Distinctive, MD 11/2015
                    Alfa Romeo Tipo 930 MY 1997, 1400 Twin Spark 16v, 145 Serie 1 Lusso, MD 04/1997 [Ex]

                    Comment


                    • #40
                      Първоначално публикувано от Sm0k Покажи съобщение
                      Е аз точно това казах, че не им е много трудно да направят по-качествния при положение, че вече произвеждат някакъв
                      Иначе, незнам от кое печелят повече. Логично е наистина печалбата да е по-голяма при по-високите класове. Ама това си е тяхна работа. Мен ме интересува кой е по-качествен и колко е по-скъп от обикновенния. Ако цената ме устройва ще си купя по-добрия, без да питам колко повече печелят. Ако не ме устройва ще си карам с най-евтиния
                      А къде е гаранцията, че там където продават скъпия, не е всъщност евтения модел.!?
                      Alfa Romeo 156,2.0TS 98 г.
                      Нагоре по стълбата, която води надолу
                      sigpic

                      Comment


                      • #41
                        Първоначално публикувано от fred Покажи съобщение
                        А къде е гаранцията, че там където продават скъпия, не е всъщност евтения модел.!?
                        Много просто - първо, запознаваш се с търсения продукт от интернет, чичко гугъл или там каквото има; после - отиваш да си го купиш от такова място, където си мислиш че няма да те излъжат!; ако все още не ти е ясно какво трябва да си купиш - на лични ще ти обясня на дълго и широко

                        Comment


                        • #42
                          Първоначално публикувано от fred Покажи съобщение
                          А къде е гаранцията, че там където продават скъпия, не е всъщност евтения модел.!?
                          Е, те не се различават само по цената и етикетите върху тях, капаците им са боядисани фабрично в различни цветове (за Варта и Бош го твърдя със сигурност ), а както знаем акумулаторите са капсуловани и едва ли някой може да смени капака в задния двор без да си личи Плюс това никой, не е казал, че трябва да отидеш да си го купиш от битака. Специално на Бош, всички знаем кой е вносителя, пък и останалите свестни марки могат да се намерят в магазини, на които що-годе може да им се има доверие Продават се с гаранция, проверяват го, преди да заверят гаранцията и т.н.
                          Пък в края на краищата 100% гаранция няма. Каква е гаранцията, че накладките ти не са менте
                          Last edited by Sm0k; d.m.y г., 10:26.
                          Alfa Romeo Tipo 940 MY 2014, 1400 Turbo Benzina Multiair 16v, Giulietta Serie 1 Distinctive, MD 11/2015
                          Alfa Romeo Tipo 930 MY 1997, 1400 Twin Spark 16v, 145 Serie 1 Lusso, MD 04/1997 [Ex]

                          Comment


                          • #43
                            Първоначално публикувано от Sm0k Покажи съобщение
                            Е, те не се различават само по цената и етикетите върху тях, капаците им са боядисани фабрично в различни цветове (за Варта и Бош го твърдя със сигурност ), а както знаем акумулаторите са капсуловани и едва ли някой може да смени капака в задния двор без да си личи Плюс това никой, не е казал, че трябва да отидеш да си го купиш от битака. Специално на Бош, всички знаем кой е вносителя, пък и останалите свестни марки могат да се намерят в магазини, на които що-годе може да им се има доверие Продават се с гаранция, проверяват го, преди да заверят гаранцията и т.н.
                            Пък в края на краищата 100% гаранция няма. Каква е гаранцията, че накладките ти не са менте
                            За Варта и Бош едно уточнение - дори и капаците им са еднакви, щото излизат от един и същ завод в Испания. Само етикетите им са различни. Цената също - Варта винаги е по-скъп!

                            Comment


                            • #44
                              ACDelco НОВ!!

                              Comment


                              • #45
                                Аз съм с баннер и съм доволен акумулатора е на 3 години , колата не беше карана почти година( когато се правеше ремонт) , след това запали и никакъв проблем и доста хора ми го препоръчват , цените му са добри.
                                Alfa Romeo 156 2.0 TS `99 V3 | BN RICH/DISTINTIVE | Remapped by O.E.Motorsport., Eibach Black Springs, 17'' Rims, V6 Intake mod, Denso Iridium spark plugs, Lighten pulley crank

                                Comment

                                Working...
                                X