Първоначално публикувано от marian
Покажи съобщение
Известие
Collapse
No announcement yet.
Радардетекторите - дискусия
Collapse
X
-
-
SIS,
Да, детекторът ми помага да карам спокойно и според условията, без да се налага да скачам на спирачките при всяка табела за населено място. Защото полицаите обикновено застават на няколко метра от табелата, дето и с 80 да караш, пак не можеш да намалиш до 50 без да скочиш на спирачките с риск някой да те натресе отзад. Щото в Румъния на 100-на метра преди табелата за населено място има знак да намалиш на 70, за да можеш да влезеш в селото с 50. Та така, определено помага това да знаеш къде има хранилка за да можеш да намалиш навреме. Не ми казвай, че не го знаеш това. И не ми казвай, че си си купил две коли със спортен уклон, за да караш само в ограниченията.
Това с конфискацията на колата е поредната простотия - ми ако е служебна колата кво правим?!?Ако ти е писано да се обесиш, няма да се удавиш
AlfaRomeo 155 1.8 TS 129 к.с. 1995 г., AlfaRomeo 166 2.4 JTD 140 к.с. 2002 г. , Volvo S60 2.4D Sport 163 к.с. 2008 г. - EX;
Opel Insignia ST 2.0 BiTurbo CDTI 194 к.с. 2014 г. (Алфа под прикритие)
Comment
-
да се подобри работата на КАТаджиите, щото на всички ни е ясно, че инцидентите ще намалеят ако култовите 20лв спрат да са билет за преминаване пред контролния орган. На някои хора обаче явно не им изнася да работят в тая посока
Да, детекторът ми помага да карам спокойно
и според условията,
без да се налага да скачам на спирачките при всяка табела за населено място.
Защото полицаите обикновено застават на няколко метра от табелата, дето и с 80 да караш, пак не можеш да намалиш до 50 без да скочиш на спирачките с риск някой да те натресе отзад.
Щото в Румъния на 100-на метра преди табелата за населено място има знак да намалиш на 70, за да можеш да влезеш в селото с 50
Последно ще гледаме ли как е в другите страни, или не? И ако да, в кои страни ще гледаме, защото ако се окаже, че това е само в Румъния, а в другите страни не е така, тогава ..........?
Та така, определено помага това да знаеш къде има хранилка за да можеш да намалиш навреме.
Не ми казвай, че не го знаеш това.
И не ми казвай, че си си купил две коли със спортен уклон, за да караш само в ограниченията.
Това с конфискацията на колата е поредната простотия - ми ако е служебна колата кво правим?!?Alfa Romeo 145, 1.6i boxer - продадена
Alfa Romeo 164 Super, 2.0 TSPARK
Lancia Kappa 2.4 5.20
Comment
-
Първоначално публикувано от SIS Покажи съобщениеС това вече съм съгласен...Първоначално публикувано от SIS Покажи съобщение....
Ей сега ще се окаже, че ти май спориш само заради спора, а пък те спорят с теб, понеже само те знаят как седят нещата в действителност
.
А по въпроса за Румъния съм убеден, че нищо няма да ти се отговори - пъвро гледахме всички без Гърция. После спряхме да ги гледаме, после пак ги гледахме, после се оказа, че Германия и Англия не ги гледаме, ама гледаме Италия, после се разбрахме, че то няма смисъл да ги гледаме, щото тука е съвсем друго и сега вече гледаме Румъния. Предполагам, че до края на темата ще сме започнали да гледаме как е в Африка, въпреки че ние сме в Европа и държим да сме "У Евросъюза"Last edited by Sm0k; d.m.y г., 12:11.Alfa Romeo Tipo 940 MY 2014, 1400 Turbo Benzina Multiair 16v, Giulietta Serie 1 Distinctive, MD 11/2015
Alfa Romeo Tipo 930 MY 1997, 1400 Twin Spark 16v, 145 Serie 1 Lusso, MD 04/1997 [Ex]
Comment
-
Ами табелата за начало на населеното място не е ли ПРЕдостатъчна, като превантивна мярка за намаляване на скоростта, та трябва и радар-детектор, че и присветване.... нотариална покана, може би?!
А спазването на ЗДП не е ли предпоставка за спокойно шофиране?
П.П.
Абе, интересно, че и на мен никой не ми отговаря на въпросите.....sigpic
Comment
-
Кольо,
В България във всички населени места се влиза след поне 90 градусови завои , така че определено нямаш никаква видимост и не може да знаеш че приближаваш населено място та да намалиш предварително.
Ако наслагат такива знаци , ще има вой що са ги наслагали и колко безумно би било....
А ако е служебна колата да я конфискуват , пък работодателя да си съди работника за парите.Alfa 147 Q2 1.9 JTDm 16v @150++ 2007 червената злобичка ;;; Zafira 1.9 JTD@120++ - белият кенеф
ex. Alfa 155 1.7 '93;;; ex. Alfa 147 1.9 JTDm 16v @140+ R.I.P. ;;; ex. Lancia Lybra 2.4 JTD@140HP+ 2001
Comment
-
Първоначално публикувано от Kuku Покажи съобщениеП.П.
Абе, интересно, че и на мен никой не ми отговаря на въпросите.....Сега, че твоите са попаднали в тая група... ми късмет
Първоначално публикувано от pr_00f Покажи съобщениеКольо,
В България във всички населени места се влиза след поне 90 градусови завои , така че определено нямаш никаква видимост и не може да знаеш че приближаваш населено място та да намалиш предварително.
Ако наслагат такива знаци , ще има вой що са ги наслагали и колко безумно би било....А пък въпрсоното 70, дето сме го видяли в Румъния и сега го искаме и тук, въпреки че не ги гледаме, съм убеден че ако го сложат, ще го обвиним за хранилка. Ще се почне, ми то 70-то, там не е опасно, извън селото е, пък те чакат с радара, искат ми 20 лева...
П.С. Забравих да спомена, че теглото на катаджиите, които чакат на 70-то също ще ни е най-големия проблемАз мисля да пиша писмо до МВР, да подпишат договор с Визаж и от там да вземат момченца за полицайчета. Ще стане една нежна полиция...
Last edited by Sm0k; d.m.y г., 12:33.Alfa Romeo Tipo 940 MY 2014, 1400 Turbo Benzina Multiair 16v, Giulietta Serie 1 Distinctive, MD 11/2015
Alfa Romeo Tipo 930 MY 1997, 1400 Twin Spark 16v, 145 Serie 1 Lusso, MD 04/1997 [Ex]
Comment
-
Проблемът изобщо не е в детекторите.
Проблемът е, че кат не върши работа за 5 пари
Проблемът е, че всички хайки (за вреден дивеч, по известен като шофер) са за да дадат премии на ушавите.
Проблемът е, че полюсмените приличат на лоени топки.
Проблемът е, че са неграмотни и ако не бяха забранили обжалване на актове до 50 лв нямаше да съберат и 5 стотинки.
Проблемът е, че са нагли, надути и нелюбезни и то с мен, който им плаща заплатата.
Да продължавам ли?Не о хлѣбѣ единѣмъ живъ будетъ человѣкъ
Comment
-
Първоначално публикувано от търтей Покажи съобщение...Да продължавам ли?
Иначе съм съгласен до голяма степен, ясно е че КАТ са далеч от това, което трябва да са, но това е в повечето институцииНяма как да е иначе в толкова корумпирана среда, а пък корупцията е двустранен процес - те земат, ама нали не вземат от въздуха. Ние им даваме. Така, че го има и момента, че сами сме си виновни са плачевното им състояние
П.С. Ти как очакваш да пращят от грамотност, като народа става масово все по неграмотен. От къде да ги вземат тия грамотни полицаи, като и малкото грамотни или ще се спасят извън пределите на републиката, или ще си намерят нормална работа. Кой точно грамотен очакваш да кисне на пътя и да разчита на рушветите, понеже със заплатата си ще умре от глад , при положение, че грамотните не стигат и за по-добри работни местаLast edited by Sm0k; d.m.y г., 12:58.Alfa Romeo Tipo 940 MY 2014, 1400 Turbo Benzina Multiair 16v, Giulietta Serie 1 Distinctive, MD 11/2015
Alfa Romeo Tipo 930 MY 1997, 1400 Twin Spark 16v, 145 Serie 1 Lusso, MD 04/1997 [Ex]
Comment
-
Мда, иначе културният в началото спор се превърна в говорилня. Аз лично не помня да съм обиждал някого и да съм твърдял, че спори заради спора.
Първо, ако цитирам някоя мярка, приложена в чужда държава, я цитирам не от чуждопоклонничество, а защото смятам, че е приложима с успех и у нас. Но в крайна сметка всичко зависи от това как ще се прилага един закон. На мен ми е ясно, че и да приложим практиката от Румъния, пак ще се превърне в "хранилка". Защото целта на тая практика със знаците за ограничение преди табелата е да намалиш и в населеното място да влезеш с безопасната скорост. А тук полицаят ще застане между знака и табелата и пак ще има "и кво ще правим сега?". Е от това недоволствам.
Колега СИС, мисля че ти отговорих ясно, след като ограниченията са неадекватни, нормално каращите шофьори се опитват да се борят с тях. Радардетекторът за разлика от рушвета, е законно средство и затова използвам него. А ако не ме спаси - имам сравнително достатъчни познания да се защитя пак със законни средства. Ако забранят детекторите няма да ползвам. Но не смятам, че ще е правилна мярка.
И аз не карам с повече от 150. Даже с повече от 130 рядко карам извън магистрала. Ако трябва, карам и с 60 зад някого докато се появи чиста възможност за изпреварване. Обаче ограничението е 90 и там, където може да се кара със 120. Ето там е проблемът.Ако ти е писано да се обесиш, няма да се удавиш
AlfaRomeo 155 1.8 TS 129 к.с. 1995 г., AlfaRomeo 166 2.4 JTD 140 к.с. 2002 г. , Volvo S60 2.4D Sport 163 к.с. 2008 г. - EX;
Opel Insignia ST 2.0 BiTurbo CDTI 194 к.с. 2014 г. (Алфа под прикритие)
Comment
-
При ограничение 90 ти можеш да караш напълно безопасно със 120, но някой друг може да кара напълно безопасно и със 160, а пък този който кара с 60 зад вас може да се пребие като куче, поради ред причини
Колко трябва да бъде ограничението на този участък според теб - 60, 90, 120, 160?sigpic
Comment
-
Първоначално публикувано от Kuku Покажи съобщениеКолко трябва да бъде ограничението на този участък според теб - 60, 90, 120, 160?
Aз викам, да се направи класация според колите - колкото ти е по-мощна колата, толкова по-бързо имаш право да караш. Чиста работа.
То и без това като гледам каква е ситуацията по пътищата, именно на това се градят преценките на шофьорите.Alfa Romeo 166 3.0 V6
Alfa Romeo GTV 2.0TS - няма я вече.
Comment
Comment