Известие

Collapse
No announcement yet.

Радардетекторите - дискусия

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #91
    Първоначално публикувано от marian Покажи съобщение
    На мен ми допада
    И на мен ми допада, но нека първо някой грамотен сложи ограниченията! Иначе тази санкция ще е много изкривена... Същото може да се въведе и за хора, които минават на червено, които изпреварват при двойна непрекъсната лента и т.н... Абе изобщо страхотни идеи им идват на властимащите. Никой обаче не говори и не предлага такива готинки и свежи идеи как да се подобри работата на КАТаджиите, щото на всички ни е ясно, че инцидентите ще намалеят ако култовите 20лв спрат да са билет за преминаване пред контролния орган. На някои хора обаче явно не им изнася да работят в тая посока
    Огнян Стойнев - Сватбен фотограф

    Comment


    • #92
      Е като ми я вземат кво? Автопарка е с кори за по 2-3к лв повечето - ми ке си купим нова, ебал съм ги. А па ако не е моя как ще я вземат
      Не о хлѣбѣ единѣмъ живъ будетъ человѣкъ

      Comment


      • #93
        SIS,
        Да, детекторът ми помага да карам спокойно и според условията, без да се налага да скачам на спирачките при всяка табела за населено място. Защото полицаите обикновено застават на няколко метра от табелата, дето и с 80 да караш, пак не можеш да намалиш до 50 без да скочиш на спирачките с риск някой да те натресе отзад. Щото в Румъния на 100-на метра преди табелата за населено място има знак да намалиш на 70, за да можеш да влезеш в селото с 50. Та така, определено помага това да знаеш къде има хранилка за да можеш да намалиш навреме. Не ми казвай, че не го знаеш това. И не ми казвай, че си си купил две коли със спортен уклон, за да караш само в ограниченията.
        Това с конфискацията на колата е поредната простотия - ми ако е служебна колата кво правим?!?
        Ако ти е писано да се обесиш, няма да се удавиш
        AlfaRomeo 155 1.8 TS 129 к.с. 1995 г., AlfaRomeo 166 2.4 JTD 140 к.с. 2002 г. , Volvo S60 2.4D Sport 163 к.с. 2008 г. - EX;
        Opel Insignia ST 2.0 BiTurbo CDTI 194 к.с. 2014 г. (Алфа под прикритие)

        Comment


        • #94
          да се подобри работата на КАТаджиите, щото на всички ни е ясно, че инцидентите ще намалеят ако култовите 20лв спрат да са билет за преминаване пред контролния орган. На някои хора обаче явно не им изнася да работят в тая посока



          Да, детекторът ми помага да карам спокойно
          Пак питам - спокойно, защото ще избегнеш акта или защото ще си предупреден за опасни пътни условия?

          и според условията,
          След като не искаш да си признаеш, че ползването на радар детектор помага само на джоба ти, ще попитам с какво наличието на радар променя пътните условия?

          без да се налага да скачам на спирачките при всяка табела за населено място.
          Честно казано, нямам спомен да ми се е налагало някога да скачам на спирачките преди влизане в населено място. Заради дупки - да, заради бързаци, които карат "според собствената преценка", но заради автобуса отсреща се намъкват между мен и колата пред мен - да, заради животни на пътя -да, но никога заради влизане в населено място. Може би защото табелата за влизане в населено място ми дава достатъчно време за да намаля от 90-100км/ч до 50-60км/ч.

          Защото полицаите обикновено застават на няколко метра от табелата, дето и с 80 да караш, пак не можеш да намалиш до 50 без да скочиш на спирачките с риск някой да те натресе отзад.
          Такава глупост има ли нужда от коментар? До сега, колкото пъти съм глобяван за превишена скорост, никога вината не е била в полицая - винаги съм бил виновен аз, защото не съм спазил знака за ограничение. Това, че полицая се е скрил няма никаква връзка с нарушението, а само с регистрирането на последното.

          Щото в Румъния на 100-на метра преди табелата за населено място има знак да намалиш на 70, за да можеш да влезеш в селото с 50
          .

          Последно ще гледаме ли как е в другите страни, или не? И ако да, в кои страни ще гледаме, защото ако се окаже, че това е само в Румъния, а в другите страни не е така, тогава ..........?


          Та така, определено помага това да знаеш къде има хранилка за да можеш да намалиш навреме.
          И пак: на какво помага? На финансовото състояние на нарушителя, или на безопасността на участниците в движението?

          Не ми казвай, че не го знаеш това.
          Признай си най-после, това, което и ти и аз и всички останали знаем - помага ти само и единствено на джоба, а пречи на всички останали учасници в движението.

          И не ми казвай, че си си купил две коли със спортен уклон, за да караш само в ограниченията.
          ОК - няма! Ще ти кажа, че нито едната от двете не е със спортен уклон - просто са нормални коли. И.....определено не карам само в ограниченията, но пък със сигурност се стремя да го правя и никога не карам със 150 извън магистралата (че даже и на магистрала съм вдигал само няколко пъти такива скорости).


          Това с конфискацията на колата е поредната простотия - ми ако е служебна колата кво правим?!?
          Да - мерките трябва да са насочени срещу нарушителя, а не МПС-то.
          Alfa Romeo 145, 1.6i boxer - продадена
          Alfa Romeo 164 Super, 2.0 TSPARK
          Lancia Kappa 2.4 5.20

          Comment


          • #95
            Първоначално публикувано от SIS Покажи съобщение
            С това вече съм съгласен...
            Първоначално публикувано от SIS Покажи съобщение
            ....
            Добре казано, ама на грешното място. Истината е, че тия постове нищо не променят, така че не се хаби по-добре Ей сега ще се окаже, че ти май спориш само заради спора, а пък те спорят с теб, понеже само те знаят как седят нещата в действителност .
            А по въпроса за Румъния съм убеден, че нищо няма да ти се отговори - пъвро гледахме всички без Гърция. После спряхме да ги гледаме, после пак ги гледахме, после се оказа, че Германия и Англия не ги гледаме, ама гледаме Италия, после се разбрахме, че то няма смисъл да ги гледаме, щото тука е съвсем друго и сега вече гледаме Румъния. Предполагам, че до края на темата ще сме започнали да гледаме как е в Африка, въпреки че ние сме в Европа и държим да сме "У Евросъюза"
            Last edited by Sm0k; d.m.y г., 12:11.
            Alfa Romeo Tipo 940 MY 2014, 1400 Turbo Benzina Multiair 16v, Giulietta Serie 1 Distinctive, MD 11/2015
            Alfa Romeo Tipo 930 MY 1997, 1400 Twin Spark 16v, 145 Serie 1 Lusso, MD 04/1997 [Ex]

            Comment


            • #96
              Ами табелата за начало на населеното място не е ли ПРЕдостатъчна, като превантивна мярка за намаляване на скоростта, та трябва и радар-детектор, че и присветване.... нотариална покана, може би?!
              А спазването на ЗДП не е ли предпоставка за спокойно шофиране?


              П.П.
              Абе, интересно, че и на мен никой не ми отговаря на въпросите.....
              sigpic

              Comment


              • #97
                Кольо,
                В България във всички населени места се влиза след поне 90 градусови завои , така че определено нямаш никаква видимост и не може да знаеш че приближаваш населено място та да намалиш предварително.
                Ако наслагат такива знаци , ще има вой що са ги наслагали и колко безумно би било....

                А ако е служебна колата да я конфискуват , пък работодателя да си съди работника за парите.
                Alfa 147 Q2 1.9 JTDm 16v @150++ 2007 червената злобичка ;;; Zafira 1.9 JTD@120++ - белият кенеф
                ex. Alfa 155 1.7 '93;;; ex. Alfa 147 1.9 JTDm 16v @140+ R.I.P. ;;; ex. Lancia Lybra 2.4 JTD@140HP+ 2001

                Comment


                • #98
                  Първоначално публикувано от Kuku Покажи съобщение
                  П.П.
                  Абе, интересно, че и на мен никой не ми отговаря на въпросите.....
                  В тоя тип теми винаги има една група въпроси, на които никога не отговарят тия към които са поставени, въпреки че отговора е ясен Сега, че твоите са попаднали в тая група... ми късмет

                  Първоначално публикувано от pr_00f Покажи съобщение
                  Кольо,
                  В България във всички населени места се влиза след поне 90 градусови завои , така че определено нямаш никаква видимост и не може да знаеш че приближаваш населено място та да намалиш предварително.
                  Ако наслагат такива знаци , ще има вой що са ги наслагали и колко безумно би било....
                  Даже на повечето е след обратни завои и с променлив терен - никва видимост. Абе то като цяло селата са толкова дребни вече, че ти изкачат изненадващо от храстите А пък въпрсоното 70, дето сме го видяли в Румъния и сега го искаме и тук, въпреки че не ги гледаме, съм убеден че ако го сложат, ще го обвиним за хранилка. Ще се почне, ми то 70-то, там не е опасно, извън селото е, пък те чакат с радара, искат ми 20 лева...

                  П.С. Забравих да спомена, че теглото на катаджиите, които чакат на 70-то също ще ни е най-големия проблем Аз мисля да пиша писмо до МВР, да подпишат договор с Визаж и от там да вземат момченца за полицайчета. Ще стане една нежна полиция...
                  Last edited by Sm0k; d.m.y г., 12:33.
                  Alfa Romeo Tipo 940 MY 2014, 1400 Turbo Benzina Multiair 16v, Giulietta Serie 1 Distinctive, MD 11/2015
                  Alfa Romeo Tipo 930 MY 1997, 1400 Twin Spark 16v, 145 Serie 1 Lusso, MD 04/1997 [Ex]

                  Comment


                  • #99
                    Лелее,
                    много хора има тук, които не виждат по-далече от носа си.
                    Пък уж елитна марка - кура ми янко.
                    Не о хлѣбѣ единѣмъ живъ будетъ человѣкъ

                    Comment


                    • Търти, признай баце, че радар-детектора НЕ е по-далеч от носа ни?!
                      sigpic

                      Comment


                      • Проблемът изобщо не е в детекторите.
                        Проблемът е, че кат не върши работа за 5 пари
                        Проблемът е, че всички хайки (за вреден дивеч, по известен като шофер) са за да дадат премии на ушавите.
                        Проблемът е, че полюсмените приличат на лоени топки.
                        Проблемът е, че са неграмотни и ако не бяха забранили обжалване на актове до 50 лв нямаше да съберат и 5 стотинки.
                        Проблемът е, че са нагли, надути и нелюбезни и то с мен, който им плаща заплатата.

                        Да продължавам ли?
                        Не о хлѣбѣ единѣмъ живъ будетъ человѣкъ

                        Comment


                        • Първоначално публикувано от търтей Покажи съобщение
                          ...Да продължавам ли?
                          Дори и да не продължиш, тия не ги отричаме. Поне аз съм съгласен с повечето. Но говорехме за детекторите и скоростта, а скоростта я превишава самия вреден дивеч, лоените топки не са ми в колата и не ми натискат десния крак върху десния педал. Недъзите на системата, не оправдават шофьорите, поне според мен

                          Иначе съм съгласен до голяма степен, ясно е че КАТ са далеч от това, което трябва да са, но това е в повечето институции Няма как да е иначе в толкова корумпирана среда, а пък корупцията е двустранен процес - те земат, ама нали не вземат от въздуха. Ние им даваме. Така, че го има и момента, че сами сме си виновни са плачевното им състояние

                          П.С. Ти как очакваш да пращят от грамотност, като народа става масово все по неграмотен. От къде да ги вземат тия грамотни полицаи, като и малкото грамотни или ще се спасят извън пределите на републиката, или ще си намерят нормална работа. Кой точно грамотен очакваш да кисне на пътя и да разчита на рушветите, понеже със заплатата си ще умре от глад , при положение, че грамотните не стигат и за по-добри работни места
                          Last edited by Sm0k; d.m.y г., 12:58.
                          Alfa Romeo Tipo 940 MY 2014, 1400 Turbo Benzina Multiair 16v, Giulietta Serie 1 Distinctive, MD 11/2015
                          Alfa Romeo Tipo 930 MY 1997, 1400 Twin Spark 16v, 145 Serie 1 Lusso, MD 04/1997 [Ex]

                          Comment


                          • Мда, иначе културният в началото спор се превърна в говорилня. Аз лично не помня да съм обиждал някого и да съм твърдял, че спори заради спора.
                            Първо, ако цитирам някоя мярка, приложена в чужда държава, я цитирам не от чуждопоклонничество, а защото смятам, че е приложима с успех и у нас. Но в крайна сметка всичко зависи от това как ще се прилага един закон. На мен ми е ясно, че и да приложим практиката от Румъния, пак ще се превърне в "хранилка". Защото целта на тая практика със знаците за ограничение преди табелата е да намалиш и в населеното място да влезеш с безопасната скорост. А тук полицаят ще застане между знака и табелата и пак ще има "и кво ще правим сега?". Е от това недоволствам.
                            Колега СИС, мисля че ти отговорих ясно, след като ограниченията са неадекватни, нормално каращите шофьори се опитват да се борят с тях. Радардетекторът за разлика от рушвета, е законно средство и затова използвам него. А ако не ме спаси - имам сравнително достатъчни познания да се защитя пак със законни средства. Ако забранят детекторите няма да ползвам. Но не смятам, че ще е правилна мярка.
                            И аз не карам с повече от 150. Даже с повече от 130 рядко карам извън магистрала. Ако трябва, карам и с 60 зад някого докато се появи чиста възможност за изпреварване. Обаче ограничението е 90 и там, където може да се кара със 120. Ето там е проблемът.
                            Ако ти е писано да се обесиш, няма да се удавиш
                            AlfaRomeo 155 1.8 TS 129 к.с. 1995 г., AlfaRomeo 166 2.4 JTD 140 к.с. 2002 г. , Volvo S60 2.4D Sport 163 к.с. 2008 г. - EX;
                            Opel Insignia ST 2.0 BiTurbo CDTI 194 к.с. 2014 г. (Алфа под прикритие)

                            Comment


                            • При ограничение 90 ти можеш да караш напълно безопасно със 120, но някой друг може да кара напълно безопасно и със 160, а пък този който кара с 60 зад вас може да се пребие като куче, поради ред причини
                              Колко трябва да бъде ограничението на този участък според теб - 60, 90, 120, 160?
                              sigpic

                              Comment


                              • Първоначално публикувано от Kuku Покажи съобщение
                                Колко трябва да бъде ограничението на този участък според теб - 60, 90, 120, 160?
                                Зарежи, ясно е, че всеки може сам да си прецени, с колко да кара.
                                Aз викам, да се направи класация според колите - колкото ти е по-мощна колата, толкова по-бързо имаш право да караш. Чиста работа.

                                То и без това като гледам каква е ситуацията по пътищата, именно на това се градят преценките на шофьорите.
                                Alfa Romeo 166 3.0 V6
                                Alfa Romeo GTV 2.0TS - няма я вече.

                                Comment

                                Working...
                                X