Първоначално публикувано от Stoyan Georgiev
Покажи съобщение
Известие
Collapse
No announcement yet.
Има ли нужда коланите да са задължителни
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
"Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTRF=M x A - Исак Нютон - amateur.....
-
Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщениеНе мисля че все още стоково в колите се вграждат такива спирачки, дето да те лепнат на волава, че и в безъснание да те приведът......верно че има доста слаботелесни, ама чак пък....
стига ти да държиш волана само с една ръка и те много силноsigpic
днес съм в почивка ---
Comment
-
мисля че коланите са задължителни и необходими както на предните така и на задните седалки....аз лично слагам колан дори и да трябва да мина 50м....както карам и пасажерите да правят същото ,защото нося отговорност за тях и искам да са обезопасени до колкото е възможно...вярно е че каквото има да става ще стане с колан или без ..но съм на мнение че с колан определено ще се разминем по леко...и все пак най-вече трябва да караме със ВСИЧКИЯ СИ
sigpic
Comment
-
Колана може да спасява живот, но и да го отнема при висока скорост. Извънградско винаги слагам колан, както и пасажера до мен, отзад коланите не се ползват, те дори са зад седалките сложени.
Колана в градски условия мисля, че е простотия лично за мен, извънградско нека задължават. Но нека го направят всеки сам да си решава да носи ли колан, но ако не го използва просто застраховката му да не важи. В америка мотористите не са задължени да носят каска, но при ПТП ако не е носил, застрахователната компания не покрива и цент.sigpic
Gulfstream G650 with Italian design...
Comment
-
Първоначално публикувано от rusiq86 Покажи съобщениеКолана може да спасява живот, но и да го отнема при висока скорост. Извънградско винаги слагам колан, както и пасажера до мен, отзад коланите не се ползват, те дори са зад седалките сложени.
Колана в градски условия мисля, че е простотия лично за мен, извънградско нека задължават. Но нека го направят всеки сам да си решава да носи ли колан, но ако не го използва просто застраховката му да не важи. В америка мотористите не са задължени да носят каска, но при ПТП ако не е носил, застрахователната компания не покрива и цент.
не знам...по желание?...но защо да се хабят животи само защото някой ги мързи..пречи им или пък се правят на гъзари...би трябвало колан да се слага от отговорност и за безопасност,а не само защото застраховката няма да покрие щетите ако си без колан....sigpic
Comment
-
Добре... понеже усилено се твърди, че темата била "ограничаване на личната свобода ли са коланите, при положение, че ако не си сложиш си опасен само за себе си", как ще коментирате факта, че ако не си с колан си опасен за останалите пасажери в същия автомобил?Alfa Romeo Tipo 940 MY 2014, 1400 Turbo Benzina Multiair 16v, Giulietta Serie 1 Distinctive, MD 11/2015
Alfa Romeo Tipo 930 MY 1997, 1400 Twin Spark 16v, 145 Serie 1 Lusso, MD 04/1997 [Ex]
Comment
-
Първоначално публикувано от Sm0k Покажи съобщениеДобре... понеже усилено се твърди, че темата била "ограничаване на личната свобода ли са коланите, при положение, че ако не си сложиш си опасен само за себе си", как ще коментирате факта, че ако не си с колан си опасен за останалите пасажери в същия автомобил?sigpic
Comment
-
Нещо се изпуска аспекта при който пътник или шофьор без колан може директно да застраши чужд живот, заради полет из купето или загуба на контрол над автомобила при рязка маневра.
Коланите са задължителни щото това изнася повече на застрахователната и на осигурителната система.
По логиката трябва ли ... отиваме на - трябва ли да са задължителни и осигуровките, застраховките, профилактичните прегледи, годишните технически прегледи и т.н. - изобщо трябва ли да са задължителни социалните аспекти на едно общество.
Е примерите по света доказват, че държави в които се прави това са по успешни - скандинавските например.
Масата от хора няма достатъчно високо самосъзнание за да съществува без рамки... за съжаление.
И стига мърморили с/у коланите, направете нещо по въпроса с тия дето ползват коланите (заедно с куп други неща) за да ви доят и стрижат... ако искате от целия дърлеж да има и 1% полза.Welcome to the real world
Алфа Ромео 156 2.4 JTD (01г.); Алфа Ромео 146 1.9 TD (98г.); Лада 21051 - Бивша.
Comment
-
Първоначално публикувано от k_valkanov Покажи съобщениеДобре що като са задължителни в закона пише,че таксиджиите в рамките на населено място могат да не изолзват колани?С кво е повече от мене таксижията?
И си издействаха отстъпката - като имат клиент в колата да могат да карат без колани - със идеята, че риска от насилие/обир/завличане е по-голям от този от ПТП.
Друга тема е, че куките като цяло не ги закачат, та си карат без колани и когато нямат клиент (то пък една идея тъпоумна - да го слагат и свалят нон стоп).Welcome to the real world
Алфа Ромео 156 2.4 JTD (01г.); Алфа Ромео 146 1.9 TD (98г.); Лада 21051 - Бивша.
Comment
-
Първоначално публикувано от morfius Покажи съобщениеНещо се изпуска аспекта при който пътник или шофьор без колан може директно да застраши чужд живот, заради полет из купето или загуба на контрол над автомобила при рязка маневра.
Коланите са задължителни щото това изнася повече на застрахователната и на осигурителната система.
По логиката трябва ли ... отиваме на - трябва ли да са задължителни и осигуровките, застраховките, профилактичните прегледи, годишните технически прегледи и т.н. - изобщо трябва ли да са задължителни социалните аспекти на едно общество.
Е примерите по света доказват, че държави в които се прави това са по успешни - скандинавските например.
Масата от хора няма достатъчно високо самосъзнание за да съществува без рамки... за съжаление.
И стига мърморили с/у коланите, направете нещо по въпроса с тия дето ползват коланите (заедно с куп други неща) за да ви доят и стрижат... ако искате от целия дърлеж да има и 1% полза.
Първоначално публикувано от k_valkanov Покажи съобщениеДобре що като са задължителни в закона пише,че таксиджиите в рамките на населено място могат да не изолзват колани?С кво е повече от мене таксижията?
И с тоя въпрос "с кво е повече от мене" изглежда сякаш, разглеждаме като привилегия освобожаването от носене на предпазен колан, пък аз изобщо не виждам привилегированост в това да си мъртъв... въпреки, че ако е вярно, че задгробния живот съществува и е по-хубав, си е чиста привилегия да си без коланLast edited by Sm0k; d.m.y г., 14:53.Alfa Romeo Tipo 940 MY 2014, 1400 Turbo Benzina Multiair 16v, Giulietta Serie 1 Distinctive, MD 11/2015
Alfa Romeo Tipo 930 MY 1997, 1400 Twin Spark 16v, 145 Serie 1 Lusso, MD 04/1997 [Ex]
Comment
-
Първоначално публикувано от Sm0k Покажи съобщениеКато почнете да се хващате за тия подродности... Това с таксиджиите го въведоха скоро, след като намериха убит таксиджия. В случай, че го нападнеш, да може да избяга бързо, за това е направено. До колкото знам важи и за клиентите в случай, че таксиджията те нападне.
Първоначално публикувано от Sm0k Покажи съобщениеА
И с тоя въпрос "с кво е повече от мене" изглежда сякаш, разглеждаме като привилегия освобожаването от носене на предпазен колан, пък аз изобщо не виждам привилегированост в това да си мъртъв... въпреки, че ако е вярно, че задгробния живот съществува и е по-хубав, си е чиста привилегия да си без колан
а инструкторите по време на обучение защо им е разрешено да са без колани,ученика да не го нападне щото му е направил забелека за нещо ли?
Предлагам и каските да стаат задължителни за шофьорите на леки коли
Comment
-
Първоначално публикувано от k_valkanov Покажи съобщениеПитам щото си мисля че на пътя всички имат еднакви права и задължения,но явно бъркам...
Предлагам и каските да стаат задължителни за шофьорите на леки коли
И стига с тия неподходящи примери. Изобщо не можеш да сравняваш носенето на каска в лека кола и носенето на коланAlfa Romeo Tipo 940 MY 2014, 1400 Turbo Benzina Multiair 16v, Giulietta Serie 1 Distinctive, MD 11/2015
Alfa Romeo Tipo 930 MY 1997, 1400 Twin Spark 16v, 145 Serie 1 Lusso, MD 04/1997 [Ex]
Comment
-
Първоначално публикувано от Sm0k Покажи съобщениеМи по принцип си прав, че сме равни на пътя, ама за тяхното изключение, това е основанието. За интрукторите не знам така ли е и ако е така, не мога да ти кажа защо е направено. Вероятно щото трябва да е подвижен, да се пресяга да държи волана на курсиста и т.н. Все пак... не ми дреме особено, нито съм бакшиш, нито инструктор. За всички останали са задължителни.
И стига с тия неподходящи примери. Изобщо не можеш да сравняваш носенето на каска в лека кола и носенето на колан
Comment
Comment