Известие

Collapse
No announcement yet.

Реквием за една Алфа!

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Първоначално публикувано от mordohy Покажи съобщение
    Адаш, не се изказвай така, щото пак ще има легенди за пернишките ашлаци!
    Споко бре,ние ще го направиме много тайно
    Mercedes W202 - 200kompressor 99'
    Alfa Romeo 156 1.8 16V TS 99' - ex''
    Alfa Romeo 145 1.9JTD 99'

    Comment


    • Първоначално публикувано от virusalfa Покажи съобщение
      Колега,Имолата не е ли 1,4?
      Точно!
      Но това не е проблем.Една греда и мотора в коша!Лошото е, че ако е добра,искат за нея повече, отколкото една 145/6 в много по-добро състояние!Незабравяй и , че в ръцете ми един 1.4 става доста приличен мотор!А мотора го имам!Все пак си мисля, че е време да се кача на нещо по-здраво!Мотори в Гърция има достатъчно, стига да не се закъснее и да идат за скраб.С електрониката ще се справя!
      Така, че Крис, огледай я!
      На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
      Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

      Comment


      • ---
        Last edited by ivan dimitrov; d.m.y г., 23:35.
        Арфа Ромео 146 1.6 боксер

        Comment


        • Абе, Ванка, карах JTDM под опаковката на 159!
          Какво да ти кажа!?
          Сипваш нафта един резервоар и караш.Разликата между магистралното и градското каране е почти никаква.На магистрала с един резервоар минава 1150 км, а нормално 1050.Вътре нещо постоянно те съветва какво да правиш, температурата е постоянна, а не смееш и една цигара да запалиш.Направо отврат!
          Друго си е, като я оставиш и се метнеш на 33-ката.
          Оставил си я , след като сте се върнали от Триполи ти и още трима.
          Те съответно са пили Фемоз Кроус(нормално), Феймоз(8 годишно) и Фемоз(15 годишно).
          Колата изглежда все едно и трите яребици:щерка, майка и баба за срали вътре и сериозно се замисляш да поставиш кошче за боклук .Не, че ще има ефект, но поне съвестта ще ти е чиста!
          Както и да е!Пъхаш енергично ключа, без полова предигра, даваш на контакт и палиш звяра!Той изръмжава доволно, заедно с уредбата, която естествено си забравил, наместваш си задника на изтърбушената седалка и под звуците на Д-54 на Рамщайн потегляш за Родината!Американския , скандално скъп усилвател, барабар със сбиротока от Хед,Сони и руски пищялки, заглушават всички скърцания по купето и таблото и се чувстваш пич и половина!
          Купона тече много весело до един от тунелите на Струмското дефиле, когато мотора почва да киха, пърди и явно не показва никаква отзивчивост!
          Излизаш криво-ляво от тунела и се паркираш на отбивката.
          Първо палиш цигара и казваш, че ще си много разумен, въпреки,че е 02часа през нощта.
          Сменяваш импулсния датчик, като основен заподозран, но нъцки!
          Изпикаваш се философски в драките, после решаваш, че е компа!
          Няма проблеми!
          Сменяваш и компа!
          Осраното положение не се подобрява и минаваш на бобини, главни релета и контактен ключ!
          Вече си омотал цялата кочина в кабели и се чудиш, какво оше ти липсва за основен ремонт!
          Решаваш, че момента е подходяш, да изпиеш една бира,майната им на ченгетата, имаме по-големи проблеми!
          Тогава идва прозрението!
          Ламбдата е!
          Нейната мама!
          Откачам я, ама нъцки!
          Тамън си вадя спалния чувал, щото утрото е по-мъдро от вечерта и се сещам , че утрото е вече дошло!
          Почвам да скубя разни датчици и още с първия(тоя за температура на въздуха) се получи!
          После пак си го свързах и си работеше, ама тогава...
          Те това липсва на по-новите!
          Характер!
          Няма какво да ти импонира!
          Ха наздраве, банда!!
          На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
          Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

          Comment


          • Първоначално публикувано от mordohy Покажи съобщение
            Абе, Ванка, карах JTDM под опаковката на 159!
            Какво да ти кажа!?
            Сипваш нафта един резервоар и караш.Разликата между магистралното и градското каране е почти никаква.На магистрала с един резервоар минава 1150 км, а нормално 1050.Вътре нещо постоянно те съветва какво да правиш, температурата е постоянна, а не смееш и една цигара да запалиш.Направо отврат!
            Друго си е, като я оставиш и се метнеш на 33-ката.
            Оставил си я , след като сте се върнали от Триполи ти и още трима.
            Те съответно са пили Фемоз Кроус(нормално), Феймоз(8 годишно) и Фемоз(15 годишно).
            Колата изглежда все едно и трите яребици:щерка, майка и баба за срали вътре и сериозно се замисляш да поставиш кошче за боклук .Не, че ще има ефект, но поне съвестта ще ти е чиста!
            Както и да е!Пъхаш енергично ключа, без полова предигра, даваш на контакт и палиш звяра!Той изръмжава доволно, заедно с уредбата, която естествено си забравил, наместваш си задника на изтърбушената седалка и под звуците на Д-54 на Рамщайн потегляш за Родината!Американския , скандално скъп усилвател, барабар със сбиротока от Хед,Сони и руски пищялки, заглушават всички скърцания по купето и таблото и се чувстваш пич и половина!
            Купона тече много весело до един от тунелите на Струмското дефиле, когато мотора почва да киха, пърди и явно не показва никаква отзивчивост!
            Излизаш криво-ляво от тунела и се паркираш на отбивката.
            Първо палиш цигара и казваш, че ще си много разумен, въпреки,че е 02часа през нощта.
            Сменяваш импулсния датчик, като основен заподозран, но нъцки!
            Изпикаваш се философски в драките, после решаваш, че е компа!
            Няма проблеми!
            Сменяваш и компа!
            Осраното положение не се подобрява и минаваш на бобини, главни релета и контактен ключ!
            Вече си омотал цялата кочина в кабели и се чудиш, какво оше ти липсва за основен ремонт!
            Решаваш, че момента е подходяш, да изпиеш една бира,майната им на ченгетата, имаме по-големи проблеми!
            Тогава идва прозрението!
            Ламбдата е!
            Нейната мама!
            Откачам я, ама нъцки!
            Тамън си вадя спалния чувал, щото утрото е по-мъдро от вечерта и се сещам , че утрото е вече дошло!
            Почвам да скубя разни датчици и още с първия(тоя за температура на въздуха) се получи!
            После пак си го свързах и си работеше, ама тогава...
            Те това липсва на по-новите!
            Характер!
            Няма какво да ти импонира!
            Ха наздраве, банда!!

            Яко! ... ъъъ ... Я су!

            Comment


            • Я су!
              Я мас педия!
              На мин ксехасуме , ке та кориция!
              Я мас , кориция!
              На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
              Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

              Comment


              • ---
                Last edited by ivan dimitrov; d.m.y г., 23:42.
                Арфа Ромео 146 1.6 боксер

                Comment


                • Първоначално публикувано от ivan dimitrov Покажи съобщение
                  Уйт! Тия езици ги не зная.
                  Идаята беше да потърсим 145, 146 някоя. мАторетката почти същата, а и не мисля да има Алфа без характер.
                  Верно всяка с нейното си ама ... има си.
                  Като говорим за ЖТД и характер - една съседка изби рибата. При -18 на боксера му замръзна анусът и ме спеши. Печката палеше без замисляне, от раз. Сега като се стопли взе да пали от 2 път. Уж ходила на диагностика и всичко наред .. пък ... .
                  Иначе на мен пък ми липсва леко опулената физиономия на SUD. Сегашната нещо хитро ме гледа като отивам към нея.Старите боксерови глави по ме кефеха - имаше бърз достъп до разпр.валове, и т.н.т . Ама това е полужението - "Всичко тече, всичко се променя".
                  По горе, казахме наздраве и на момичетата!
                  На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                  Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                  Comment


                  • Първоначално публикувано от ivan dimitrov Покажи съобщение
                    Старите боксерови глави по ме кефеха - имаше бърз достъп до разпр.валове, и т.н.т . Ама това е полужението - "Всичко тече, всичко се променя".
                    И на мен повече ми харесват.
                    Ремъците могат да се зацепват на отворени капаци, което е много добре за специални случаи(например при турбиниране). Също лесно се следят износвания, хлабини и т.н.
                    Точно с такива мисля да "обзаведа" някоя 145-ца, но ще разказвам като му дойде времето.
                    Главите ще са баш алфасюдски.
                    П.П: "Новите" глави с хидравлични повдигачи също имат своите предимства и те не са малко! Всичко зависи от това кое за какво ще се използва и в тази връзка разбирам много добре защо 145/6 1.6 боксер е най-разумния избор за ежедневна боксерна Алфа.
                    1991 ALFA 33 S 16V QV Permanent 4
                    и делта

                    Comment


                    • Първоначално публикувано от mordohy Покажи съобщение
                      Я су!
                      Я мас педия!
                      На мин ксехасуме , ке та кориция!
                      Я мас , кориция!
                      Ясу вре!Ден на'ртис като гиа гиортес на думе ке на пюме кати?
                      Аlfa 164 Super 2.5TD

                      Comment


                      • абе да караш 33 е по гот от 145/146. няма какво да се лъжем . иначе като почнеш да човъркаш 146-цата виждаш как е мислено по детайлите има повечко екстри по-удобен е някак си интериора , обаче 33-ката..........
                        точка

                        Comment


                        • Първоначално публикувано от mordohy Покажи съобщение
                          Абе, Ванка, карах JTDM под опаковката на 159!
                          Какво да ти кажа!?
                          Сипваш нафта един резервоар и караш.Разликата между магистралното и градското каране е почти никаква.На магистрала с един резервоар минава 1150 км, а нормално 1050.Вътре нещо постоянно те съветва какво да правиш, температурата е постоянна, а не смееш и една цигара да запалиш.Направо отврат!
                          Друго си е, като я оставиш и се метнеш на 33-ката.
                          Ако не струваше все още толкова много парички съм сигурен, че друго щеше да пишеш за 159 Другият вариант е да си мазохист и да ти е гот все да ремонтираш нещо. Имам един авер дето крепи на тоя принцип 3 курника Ситроен АХ, Ситроен БХ, Опел Кадет и само ги ремонтира, кърпи и от време на време кара, като са в ред де
                          Giulietta 1,6 JTDm 2013
                          156 SW 1,9 JTD 2003

                          Comment

                          Working...
                          X