If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Точно!
Но това не е проблем.Една греда и мотора в коша!Лошото е, че ако е добра,искат за нея повече, отколкото една 145/6 в много по-добро състояние!Незабравяй и , че в ръцете ми един 1.4 става доста приличен мотор!А мотора го имам!Все пак си мисля, че е време да се кача на нещо по-здраво!Мотори в Гърция има достатъчно, стига да не се закъснее и да идат за скраб.С електрониката ще се справя!
Така, че Крис, огледай я!
На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.
Абе, Ванка, карах JTDM под опаковката на 159!
Какво да ти кажа!?
Сипваш нафта един резервоар и караш.Разликата между магистралното и градското каране е почти никаква.На магистрала с един резервоар минава 1150 км, а нормално 1050.Вътре нещо постоянно те съветва какво да правиш, температурата е постоянна, а не смееш и една цигара да запалиш.Направо отврат!
Друго си е, като я оставиш и се метнеш на 33-ката.
Оставил си я , след като сте се върнали от Триполи ти и още трима.
Те съответно са пили Фемоз Кроус(нормално), Феймоз(8 годишно) и Фемоз(15 годишно).
Колата изглежда все едно и трите яребици:щерка, майка и баба за срали вътре и сериозно се замисляш да поставиш кошче за боклук .Не, че ще има ефект, но поне съвестта ще ти е чиста!
Както и да е!Пъхаш енергично ключа, без полова предигра, даваш на контакт и палиш звяра!Той изръмжава доволно, заедно с уредбата, която естествено си забравил, наместваш си задника на изтърбушената седалка и под звуците на Д-54 на Рамщайн потегляш за Родината!Американския , скандално скъп усилвател, барабар със сбиротока от Хед,Сони и руски пищялки, заглушават всички скърцания по купето и таблото и се чувстваш пич и половина!
Купона тече много весело до един от тунелите на Струмското дефиле, когато мотора почва да киха, пърди и явно не показва никаква отзивчивост!
Излизаш криво-ляво от тунела и се паркираш на отбивката.
Първо палиш цигара и казваш, че ще си много разумен, въпреки,че е 02часа през нощта.
Сменяваш импулсния датчик, като основен заподозран, но нъцки!
Изпикаваш се философски в драките, после решаваш, че е компа!
Няма проблеми!
Сменяваш и компа!
Осраното положение не се подобрява и минаваш на бобини, главни релета и контактен ключ!
Вече си омотал цялата кочина в кабели и се чудиш, какво оше ти липсва за основен ремонт!
Решаваш, че момента е подходяш, да изпиеш една бира,майната им на ченгетата, имаме по-големи проблеми!
Тогава идва прозрението!
Ламбдата е!
Нейната мама!
Откачам я, ама нъцки!
Тамън си вадя спалния чувал, щото утрото е по-мъдро от вечерта и се сещам , че утрото е вече дошло!
Почвам да скубя разни датчици и още с първия(тоя за температура на въздуха) се получи!
После пак си го свързах и си работеше, ама тогава...
Те това липсва на по-новите!
Характер!
Няма какво да ти импонира!
Ха наздраве, банда!!
На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.
Абе, Ванка, карах JTDM под опаковката на 159!
Какво да ти кажа!?
Сипваш нафта един резервоар и караш.Разликата между магистралното и градското каране е почти никаква.На магистрала с един резервоар минава 1150 км, а нормално 1050.Вътре нещо постоянно те съветва какво да правиш, температурата е постоянна, а не смееш и една цигара да запалиш.Направо отврат!
Друго си е, като я оставиш и се метнеш на 33-ката.
Оставил си я , след като сте се върнали от Триполи ти и още трима.
Те съответно са пили Фемоз Кроус(нормално), Феймоз(8 годишно) и Фемоз(15 годишно).
Колата изглежда все едно и трите яребици:щерка, майка и баба за срали вътре и сериозно се замисляш да поставиш кошче за боклук .Не, че ще има ефект, но поне съвестта ще ти е чиста!
Както и да е!Пъхаш енергично ключа, без полова предигра, даваш на контакт и палиш звяра!Той изръмжава доволно, заедно с уредбата, която естествено си забравил, наместваш си задника на изтърбушената седалка и под звуците на Д-54 на Рамщайн потегляш за Родината!Американския , скандално скъп усилвател, барабар със сбиротока от Хед,Сони и руски пищялки, заглушават всички скърцания по купето и таблото и се чувстваш пич и половина!
Купона тече много весело до един от тунелите на Струмското дефиле, когато мотора почва да киха, пърди и явно не показва никаква отзивчивост!
Излизаш криво-ляво от тунела и се паркираш на отбивката.
Първо палиш цигара и казваш, че ще си много разумен, въпреки,че е 02часа през нощта.
Сменяваш импулсния датчик, като основен заподозран, но нъцки!
Изпикаваш се философски в драките, после решаваш, че е компа!
Няма проблеми!
Сменяваш и компа!
Осраното положение не се подобрява и минаваш на бобини, главни релета и контактен ключ!
Вече си омотал цялата кочина в кабели и се чудиш, какво оше ти липсва за основен ремонт!
Решаваш, че момента е подходяш, да изпиеш една бира,майната им на ченгетата, имаме по-големи проблеми!
Тогава идва прозрението!
Ламбдата е!
Нейната мама!
Откачам я, ама нъцки!
Тамън си вадя спалния чувал, щото утрото е по-мъдро от вечерта и се сещам , че утрото е вече дошло!
Почвам да скубя разни датчици и още с първия(тоя за температура на въздуха) се получи!
После пак си го свързах и си работеше, ама тогава...
Те това липсва на по-новите!
Характер!
Няма какво да ти импонира!
Ха наздраве, банда!!
Уйт! Тия езици ги не зная.
Идаята беше да потърсим 145, 146 някоя. мАторетката почти същата, а и не мисля да има Алфа без характер.
Верно всяка с нейното си ама ... има си.
Като говорим за ЖТД и характер - една съседка изби рибата. При -18 на боксера му замръзна анусът и ме спеши. Печката палеше без замисляне, от раз. Сега като се стопли взе да пали от 2 път. Уж ходила на диагностика и всичко наред .. пък ... .
Иначе на мен пък ми липсва леко опулената физиономия на SUD. Сегашната нещо хитро ме гледа като отивам към нея.Старите боксерови глави по ме кефеха - имаше бърз достъп до разпр.валове, и т.н.т . Ама това е полужението - "Всичко тече, всичко се променя".
По горе, казахме наздраве и на момичетата!
На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.
Старите боксерови глави по ме кефеха - имаше бърз достъп до разпр.валове, и т.н.т . Ама това е полужението - "Всичко тече, всичко се променя".
И на мен повече ми харесват.
Ремъците могат да се зацепват на отворени капаци, което е много добре за специални случаи(например при турбиниране). Също лесно се следят износвания, хлабини и т.н.
Точно с такива мисля да "обзаведа" някоя 145-ца, но ще разказвам като му дойде времето.
Главите ще са баш алфасюдски.
П.П: "Новите" глави с хидравлични повдигачи също имат своите предимства и те не са малко! Всичко зависи от това кое за какво ще се използва и в тази връзка разбирам много добре защо 145/6 1.6 боксер е най-разумния избор за ежедневна боксерна Алфа.
абе да караш 33 е по гот от 145/146. няма какво да се лъжем . иначе като почнеш да човъркаш 146-цата виждаш как е мислено по детайлите има повечко екстри по-удобен е някак си интериора , обаче 33-ката..........
Абе, Ванка, карах JTDM под опаковката на 159!
Какво да ти кажа!?
Сипваш нафта един резервоар и караш.Разликата между магистралното и градското каране е почти никаква.На магистрала с един резервоар минава 1150 км, а нормално 1050.Вътре нещо постоянно те съветва какво да правиш, температурата е постоянна, а не смееш и една цигара да запалиш.Направо отврат!
Друго си е, като я оставиш и се метнеш на 33-ката.
Ако не струваше все още толкова много парички съм сигурен, че друго щеше да пишеш за 159 Другият вариант е да си мазохист и да ти е гот все да ремонтираш нещо. Имам един авер дето крепи на тоя принцип 3 курника Ситроен АХ, Ситроен БХ, Опел Кадет и само ги ремонтира, кърпи и от време на време кара, като са в ред де
Comment