Известие

Collapse
No announcement yet.

Въпрос?Харчене на и без ....

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Колега, когато се движиш на празен ход по нанадолнище, компа спира горивото.
    Когато си с изключена скорост, компа дава гориво да бачка мотора на празен ход.
    Това е!
    На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
    Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

    Comment


    • #32
      Първоначално публикувано от mordohy Покажи съобщение
      Колега, когато се движиш на празен ход по нанадолнище, компа спира горивото.
      Когато си с изключена скорост, компа дава гориво да бачка мотора на празен ход.
      Това е!
      Батеее, а като се хдвижиш на празен ход по нанагорнище ко става
      Пак същото

      Ще се пробвам да обясня просто.
      При работа на ППХ гориво не се подава (при карбуратор и инжекцион, на газ е друго).
      При инжекцион при затворена дроселова клапа/ненатиснат педал на газта (според това което следи компа) и обороти над ~1500 (зависи от некои неща) се изключват дюзите.
      При карбуратор (не че някой тук има кола с такова нещо, но за пълнота) - нещата се регулират от мембранната помпа. След напълване на поплавъковата камера (при ограничена консумация на гориво - затворена дроселова клапа) помпата спира да подава гориво. Дълго е да обяснявам как - механично е, освен това трябва и картинка като знам нивото на форума


      Задачка за напреднали - що е то и как работи моторната спирачка
      Last edited by търтей; d.m.y г., 21:42.
      Не о хлѣбѣ единѣмъ живъ будетъ человѣкъ

      Comment


      • #33
        Първоначално публикувано от търтей Покажи съобщение
        .....
        Задачка за напреднали - що е то и как работи моторната спирачка
        Един картоф в ауспуха
        A20DTH ЖТД ама не баш
        1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
        Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

        Comment


        • #34
          Първоначално публикувано от търтей Покажи съобщение
          При карбуратор (не че някой тук има кола с такова нещо, но за пълнота) - нещата се регулират от мембранната помпа. След напълване на поплавъковата камера (при ограничена консумация на гориво - затворена дроселова клапа) помпата спира да подава гориво. Дълго е да обяснявам как - механично е,
          При карбурацията на ВАЗ 2105 (май Озон се казваше) управлението на системата за ППХ е напълнсо електрическо - с електромагнитен клапан, който затваря при отпускане на педала на газта и обороти над 1700 и отново отваря при падане на оборотите до около 1400.
          Volvo XC90 D5 '06
          Alfa Romeo Spider 2.0 '90
          Lancia Ypsilon 1.2 '00



          ex Alfa Romeo 156 1.9 JTD SW Distinctive '02
          ex Jeep Grand Cherokee 3.1 TD Limited '00
          ex Alfa Romeo 166 2.4 JTD Q2 '99

          Comment


          • #35
            Първоначално публикувано от pinko Покажи съобщение
            При карбурацията на ВАЗ 2105 (май Озон се казваше) управлението на системата за ППХ е напълнсо електрическо - с електромагнитен клапан, който затваря при отпускане на педала на газта и обороти над 1700 и отново отваря при падане на оборотите до около 1400.
            Тва озон трябва да го забранят със закон, а инженера му да го разстрелят публично. Карбуратор с компютър ... то бива идиотия, ама това е просто сбор от недостатъците на карбуратора и инжекциона и за капак руско ...
            Не о хлѣбѣ единѣмъ живъ будетъ человѣкъ

            Comment

            Working...
            X