Известие

Collapse
No announcement yet.

Дайте идея за евтина, вкл. и за поддръжка, здрава малка кола ...

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Първоначално публикувано от trustworthy Покажи съобщение
    Ако говориш за голям автомобил като от подписа ти - спасява те само, ако има висок бордюр
    Цякаш микрата била бест-бай, но тези преди 2001 или когато там спират оная муцуна - като на колегата, дето беше дал линк
    Абе не ми е кофти да ти кажа,завирам се навсякаде с парахода Иначе си прав, микрата е бест чойс с оглед бюджета, качството подръжката.
    Range Rover Vogue 4.4
    Rexton 270 cdi
    Honda CBR Repsol 1000 , Polaris Predator 500
    Колкото и да се опитваш, никога няма да си по-велик от пръдня на крава.

    Comment


    • #32
      Рено Туинго. За малка и непретенциозна кола с евтина поддръжка - това е колата. Всичко по нея е супер опростено.
      Друг вариант - Шкода Фелиция. Също опростена и с евтина поддръжка.
      Колкото до бутиковите кенефчета от типа на Микра, Лупо, Ка и т.н. - все еднаква набутвация са, така че ако тропне с краче за такова - вземай и каквото и да е, без значение.
      Иначе споделям мнението на Вики, че по-добре да се научи и да свикне на истинска, т.е. поне среден клас кола. И това го казвам след приключили преди малко уроци по паркиране с моята "алфистка".
      Ако ти е писано да се обесиш, няма да се удавиш
      AlfaRomeo 155 1.8 TS 129 к.с. 1995 г., AlfaRomeo 166 2.4 JTD 140 к.с. 2002 г. , Volvo S60 2.4D Sport 163 к.с. 2008 г. - EX;
      Opel Insignia ST 2.0 BiTurbo CDTI 194 к.с. 2014 г. (Алфа под прикритие)

      Comment


      • #33
        Първоначално публикувано от koolio Покажи съобщение
        Рено Туинго. За малка и непретенциозна кола с евтина поддръжка - това е колата. Всичко по нея е супер опростено.
        Друг вариант - Шкода Фелиция. Също опростена и с евтина поддръжка..
        Опростено ок, но като кола е страшен кенеф. Пунто, Микра или Саксо/106 според мен.. Микрата е с верига и пропускаш смяната на ангренажа и сигурно е най-икономична, затова пък на външен вид е доста .
        sigpicex
        147Q2
        300bhp/606nm
        Gtb2260, fmic, ss exhaust, Eibach springs & anti-roll bars

        Comment


        • #34
          Първоначално публикувано от Kuku Покажи съобщение
          Изобщо не ги гледай малките италианските коли....

          Те това е истината!
          Мой приятел продава такава за 3000лв. и буквално можеш да се качиш на колата за около 5'000км. БЕЗ да пипаш нищо, след което само ще смениш маслото и ще караш още 10'000км., след което пак ще смениш маслото и ПАК ще караш 10'000км......
          Колата е с двигател 1,3-16v, 75к.с., произведена е 1997г. и е на 143'000км., тъмно зелена с три врати и има климатик, аларма с централно заключване, електрически стъкла, стерео, два комплекта гуми, ГО и ГТП от преди два дни, годишна винетка, обслужена е преди 3'000-4'000км.

          http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi...948&f1=details


          П.П.
          Забравих да напиша причината за продажбата, понеже хората обичат да се съмняват и веднага ще попитат "Като е толкова хубава, защо я продава?"
          Продава я, защото си купи мотор и трябва да го изплаща, а няма нужда от тази кола, защото вече кара ежедневно служебна баничарка и се е разбрал с шефа си дори да се прибира с нея, та личната кола малко се обезсмисля на този етап
          Остави ги тия митове и легенди за японските коли.........
          Много вървят, мало горят и никога не се развалят........
          Аз щи кажа такъв случай за едно Пунто на мой приятел на майка му.
          2 години го карат, 4 човека основно майка му, зимата с 300 зора едва ги накарах да му сменят ремъка......... та с него излезе и лагер на шайбата на климатика и ТВА Е ДО СЕГА.........незнам дали са сменяли и масло до сега......можеби и кат го купиха да са го сменили......
          Беееее някой кат ти каже, че кара една кола 2-5години и нищо не и е правил........... Значи е пълен мундар.....
          Пък за Микрата, мой колега имаше такава, развали му се копчето за фаровете и неможе да намери....... водя го на едно място дет продават части 2-ръка за японски коли и бла-бла с продавача..........75лв. ъъъъъъъъъъ, жена му останяа без рокля........ Викам на продавача колко е ново........... 160-170долара....... Викам на колегата, ся ако караше Корса или Поло едва ли щеше да е повече от 20лв. Щот във всяка морга щеше да има по-5 такива коли.............
          Също и на жената братовчетката имаше такава, мииии имаше един период от 2-3месеца и искаха няква космическа сума за няква част, та баща и със сумати познати и връзки, му е донесоха от чужбина на няква разумна цена..........
          Иначе моя фаворит е Рено Клио, ми на тая кола като решиш да караш на зад и сеобърнеш и погледнеш през задния джам.........иииииии ми вижда се задния номер.........
          Но жената явно не ги харесва, може и Корсичка, простичък и здрав автомобил дето няма кой знае каво да му се развали.........особенно ако е някоя моноинжекция.........
          Успех с покупката............. че то всичко си е чист късмет.........
          sigpic
          Защо ти е манекенка, след като си имаш АЛФА 156
          156 JTD-110-EX, /147 JTD.EX, /156 JTD 115 EX
          147 JTDm 140-Малката манекенка
          GT- JTDm 150

          Comment


          • #35
            И това е вярно, понякога един тъп проблем на японска кола може да излезне доста солено. Пример Mitsubishi Colt 97 година 1,3, Делко 180лв секънд хенд или ново 1200
            sigpicex
            147Q2
            300bhp/606nm
            Gtb2260, fmic, ss exhaust, Eibach springs & anti-roll bars

            Comment


            • #36


              Брат ми кара Ситроен ZX 1.9Д да ти кажа силно ти го препоръчвам от личен опит
              Alfa Romeo 1.4 TS 146 Junior
              Alfa 147 1.6 TS Remapped by OEM
              Alfa Romeo GT 1.8 TS
              Yamaha R6

              Comment


              • #37
                Една от работните коли на бащата беше една корса 1.0 екотек, 00' с клима, абе адската кола, нямаше чупене, кво ли не я правил, по нивите ходеше чак с нея, колата като танк, ефтинка, малко гореше, добре вървеше. Окоти и двг и взе нов за 300 лв в супер състояние.
                За туингото бегай далеч, боклук че и скъп. Микрите здрави и малко скъпа поддръжка. форд ка е ебаси грозната и гадна кола.
                За пунто съм с две ръце както и за хлопела
                sigpic
                Gulfstream G650 with Italian design...

                Comment


                • #38
                  и аз гласувам за корсата 1 колега има такава кара я на извън градско повече , обикновенно преди пастета по негови думи, вече 3та година година ядове не му е дала .
                  Бих казал и фиат браво въпреки че е по-голямо но 1 заклет фен на немските коли случи на екземпляр и сега нещо смени мнението за италиянките
                  Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD CF3 115CV {06.01г.} Progression / Limited edition (I) My love
                  sigpic

                  Comment


                  • #39
                    http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi...878&f1=details
                    И мойто е таквоз ... волана се бута с пръстче, с желязни джанти и по-високи гуми, наистина е като танк ...
                    Носача е 60 лева ... Ангренажен ремък с ролки - всичко оригинално - 120 лева ...
                    „За мен най-лошото в България, е чудесното наслаждение, което имат тук хората да се преследват един друг и да развалят един другиму работата.“ (13.12.1881) - Константин Йосфи Иречек

                    Comment


                    • #40
                      Първоначално публикувано от haljscho
                      Остави ги тия митове и легенди за японските коли..........
                      Чакай сега - мен митовете и легендите за японските коли изобщо не ме интересуват, аз прекрасно познавам конкретната кола, която предложих по-горе и говоря конкретно за нея
                      Просто няма как да кажeш на черното - бяло
                      sigpic

                      Comment


                      • #41
                        Аз съм твърдо за Фиат Пунто, но препоръчвам и Опел Корса, Пежо 106
                        156 2.4JTD 136+ PS

                        Comment


                        • #42
                          И аз съм за Микрона. Убаво Пунтото е евтино, талянско ... ама като в града (нали ще е градска кола) като харчи 10-12/100 какъв е смисъла, че подръжката му е 200лв.?
                          http://hopenhagen.org/

                          Comment


                          • #43
                            Трабант
                            BMW E39 528i

                            Comment


                            • #44
                              Не знам колко евтино трябва да е евтина, моята жена като си хареса тия SEAT Ibiza след 2003, половин година само за ИбисЪ говори, накрая й взехме. То си е VAG отвътре иначе, малко залитнахме в другия лагер
                              Засега 2 месеца си я кара и още не мога да кажа нещо по поддръжката. Единственото ми впечатление е евтината пластмаса вътре, това обаче е при всички ниски класове май. Малко се пораздрънча пластмасата в купето, ама то 146-цата сякаш не е същата
                              Иначе е прилична като возия за ниския клас. Кофти е това с многото датчици и електроники в по-новите коли, предполагам, че не се вписва в евтина поддръжка, то пак си е до късмет.
                              Last edited by Stefo; d.m.y г., 15:38.
                              146 1.6 TS '00
                              156 2.4 JTD '01

                              Comment


                              • #45
                                Ако ще е малка кола бих ви предложил два варианта: Фиат Пунто или Ситроен Саксо.
                                И двете сме ги имали достатъчно време,за да събера впечатление за тях.Икономични,евтини,непретенциозни.
                                Пунтото една от най-здравите коли,която съм карал.За 2 години каране (70 000км) нищо не мръдна по окачването.Много приятен автомобил.Доста просторна е за малка кола и удобна за градски условия.Недостатъци : скърцащите пластмаси,висок разход в града ( 10/100 за кола 1.1 е много).
                                Саксото също е този тип непретенциозни коли,които не изискват особени грижи и служат вярно.Много по-маневрено в сравнение с Пунтото,разходът на гориво е доста по-малък при същия агрегат ( 1.1 извънградско 4,5-5/100 ,градско 7,5 - 8/100).Има силен климатик,който не спъва колата и не се отразява особено на разхода.Като недостатъци бих отбелязал пространството и конфорта.Изключително тясна и неудобна кола.На дълъг път е кошмар.Лоша изолация на шум,неудобен салон.
                                Като цяло за двете коли бих казал,че за толкова пари са идеалния вариант.Евтини,непретенциозни и не изискват специални грижи.Успех в избора!
                                Alfa Romeo 159 SW Q-Tronic JTDm 150hp '09
                                ex Alfa Romeo 147 JTDm 120hp '05
                                ex Alfa Romeo 145 TS 103hp '97

                                Comment

                                Working...
                                X