Известие

Collapse
No announcement yet.

Лизинг или кредит за автомобил

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Santo ....Много ясно че е по-лесно с лизинга - те като пипнат парата от първата вноска - ти после ако не си платиш дори една вноска - направо си вземат колицата (тя нали си е тяхна когато е на лизинг - не е на твое има и многолесно си я прибират - виж ако е заложена пред банката за заем по трудно я прибират (бавно) и затова търсят доход. При лизинга нямат такива грижи. А все пак процента на неплатените лизинг вноски е много малък - така че е оправдано да се правят големи обеми продажби с такъв лизинг (без серьозно приучване на клиента) Е когато става въпрос за по големи суми (особенно за камиони) тогава проучването на фирмата е серьозно (имат си отдел за проучване платежоспособност на лизингополучателя)
    2.0 8V - R4 T.S -164 Super -ЕX, 2.5 12V - V6 - 155 Super-EX, 3.0 24V - V6 - GTV CF3 -EX
    CLK 430 - V8 Monster-EX, Семейна Корола е150, 3-ка е36 за кеф

    Comment


    • #17
      При лизинг към лизингова къща на вносителя има един месец гратис, в който само те уведомяват, че дължиш пари и ще ти бъде начислена допълнителна/наказателна лихва за последната вноска, на втория месец те уведомяват, че ще ти приберат колата, ако не си платиш вноските + допълнителни/наказателни лихви за двата месеца и изтекат ли те, т.е. навлезеш в трети месец с неплатена вноска - взимат колата
      При банките е малко по-различно - на никой не му трябва твойта кола - те си търсят парите
      sigpic

      Comment


      • #18
        Първоначално публикувано от Kuku
        При лизинг към лизингова къща на вносителя има един месец гратис, в който само те уведомяват, че дължиш пари и ще ти бъде начислена допълнителна/наказателна лихва за последната вноска, на втория месец те уведомяват, че ще ти приберат колата, ако не си платиш вноските + допълнителни/наказателни лихви за двата месеца и изтекат ли те, т.е. навлезеш в трети месец с неплатена вноска - взимат колата
        При банките е малко по-различно - на никой не му трябва твойта кола - те си търсят парите
        Така е

        П.П. Някои вече се подготвят за конкуренцията:


        „Порше БГ” влага над 15 млн. лв. в комплекс на “Фолксваген” в София
        3 Юли 2006




        Автоцентър за продажби и сервиз на “Фолксваген” за над 15 млн. лв. строи официалният вносител на немската марка автомобили у нас – “Порше БГ”. Комплексът, който ще е най-големият и най-представителен на фирмата в България, ще е готов до края на годината, съобщиха от “Порше БГ” в понеделник.

        Той ще е разположен на столичния бул. „Околовръстен път” No 360, преди изхода за автомагистрала „Тракия”. Общата му площ е 38 дка, а застроената - 5 300 кв. м. Комплексът е проектиран е според корпоративния дизайн на “Фолксваген” и най-високите стандарти за топло-, водо- и шумоизолация.

        За изложбените автомобили са предвидени 14 места в шоурума, който архитектурно е проектиран като в античността кръгъл пазар. В търговския комплекс ще се предлагат и употребявани автомобили, за които е предвидена специална зона с 60 места. На обособени външни изложбени площи клиентите ще се запознават с автомобилите от лекотоварната гама на “Фолксваген”.

        Магазин за резервни части, както и бутик за сувенири “Фолксваген” ще допълват гамата услуги на автоцентъра. В кафе-бара всеки ще може да наблюдава обслужването на автомобила си.

        Автосервизът разполага с 27 работни места за общи, каросерийни и бояджийски ремонти. Всички съоръжения за диагностика и измерване на функционалните показатели на автомобилите, както и високотехнологичното оборудване на сервиза са доставени от сертифицирани от Фолксваген доставчици като Beissbarth, Nussbaum, Wolf, WashTec, Kдrcher, Pressol.




        --------------------------------------------------------------------------------
        2.0 8V - R4 T.S -164 Super -ЕX, 2.5 12V - V6 - 155 Super-EX, 3.0 24V - V6 - GTV CF3 -EX
        CLK 430 - V8 Monster-EX, Семейна Корола е150, 3-ка е36 за кеф

        Comment


        • #19
          Да, един такъв център струва много пари. Голям дилър като Порше или Камор могат да си го позволят, те нямат проблем с парите. Малките български фирми обаче не могат да строят такива центрове и да продават тънко ... Колкото и да им се иска да продават повече бройки
          147 1.6 TS

          Comment


          • #20
            ?????????? ???? ?????? ?? ?????? ????? ? ????????? ????? ?? ????? ????? ? ?? ?????? ? ????? ?? ?????? ?????? ?? ???
            ________
            Free themes
            Last edited by santo_traficante; d.m.y г., 14:47.
            Volvo S80 D5 awd 2010г.

            Comment


            • #21
              Първоначално публикувано от голямата риба
              Първоначално публикувано от Kuku
              ..."София Франс Ауто"...
              както съм казвал и преди това за мен е фирмата която трябва да се сочи като пример за начина на привличане на клиенти

              незнам дали някой знае но в момента Пежо е единствената марка която се продава с 1 година гарнация в България
              обаче това не им пречи да продават като луди, дори и модел като 307 който се води за технически неуспешен

              тайната на успеха на София франс ауто се дължи на поддръжката и стокова наличност, при това и за доста стари модели
              а не като аутоиталия да ти заявят, че те такива модели не са продавали, и за това не подържат стокова наличност за тях

              дори цените на предлаганите в България оригинални резервни части от тях бяха(сега незнам как е) по ниски от цените по шваке

              Колега, тук сериозно си се объркал на няколко пъти - първо гаранцията вече от 2 години е 2 годишна. Изказването за 307 няма нищо общо истината - кой води 307 за неуспешен модел??. А това за старите модели на склад направо ме съсипа!
              Казвам това, защото от 5 години вече продавам тези автомобили и доста успешно при това...
              164 2.0 T.SPARK '97
              Honda CBR 929RR Fireblade

              Comment


              • #22
                Еньо явно е имал предвид резервни части за по-старите модели ...
                147 1.6 TS

                Comment


                • #23
                  Пежо 307 се пали от самосебе си , ей така както си седи паркирано, тука поне 100 такива барутника иЗгоряха като Факли
                  Супер скандал стана

                  Единственото свестно Пежо е Боксер , то се прави от Фиат в Италия

                  Comment


                  • #24
                    307 е технически неуспешен модел а не неуспешно продаван, това имаше на предвит бат ти Еньо, с което съм напълно съгласен
                    Fiat Punto 1.9 JTD
                    Alfa Romeo 156 2.4 JTD
                    sigpic

                    Comment


                    • #25
                      Тъй или иначе очевидно не карам такава дори не и Пежо. В интерес на истината обаче, модела доста се промени през последните две години, но това е друга тема.
                      А иначе по въпроса за лизинга или кредита и кой вариант е по изгоден е добре да се анализира крайната цена за точно определен период имайки предвид всички допълнителни разходи, включая застраховките, процента на първоначална вноска или самоучастите и условията при което се получава съответното финансиране. Според мен за момента лизинга е по-изгоден, но нищо чудно утре да се обърнат нещата-те затова банките масово създадоха лизингови компании и се опитват да ни конкурират силно в ролята ни на лизингодател.
                      164 2.0 T.SPARK '97
                      Honda CBR 929RR Fireblade

                      Comment


                      • #26
                        На 307 съединителя отива за 40 000км, а двигателя на 100 000км само дизела им е по успешен ама всичко друго е фира, след фейслифта са доста по здрави, но пък отпред ми се види бая грозно Абе късмет

                        Comment


                        • #27
                          Първоначално публикувано от Peicho
                          Първоначално публикувано от голямата риба
                          Първоначално публикувано от Kuku
                          ..."София Франс Ауто"...
                          ...

                          Колега, тук сериозно си се объркал на няколко пъти - първо гаранцията вече от 2 години е 2 годишна. ...
                          за гаранцията си признавам, че говорих наизуст, но съм го чул от човек с фирма който си купи 2 307-ци комби с най-най-високата степен на оборудване
                          той ми се оплака, че гаранцията била само 1 година, и след като му е изтекла и колата е била на 20 000км е сменял лагери на предни главини

                          относно "несупешен модел", колегите са ме разбрали правилно, модела е технически не успешен, иначе за продажбите ви правя евала

                          а и за резервните части не си ме разбрал правилно, похвалих ви, че подържате складова наличност в големи количества и то за модели които са се произвеждали още преди да съществува софия франс ауто

                          Comment


                          • #28
                            Какво е това животно лизингова къща.Лизингът не ли договор за отдаване под наем. Тук в САщ е както в Германиая когато взимаш на лизинг ползваш колата определен период и след това я вращаш или доплащаш остатачната и стойност и си я взимаш за себе си. Когато я вземаш на изплащане се казва финансиране и получаваш кредит от банката , която работи с дилъра или друга банка, зависи кое ти е по изгодно. До колкото знам в БГ всъщност си вземаш кола на изплащане но му казват лизинг за да може фирмите да си взимат ДДС.

                            Comment


                            • #29
                              Обикновено лизинговите къщи са "отдел" на някоя банка, но има и лизингови къщи регистрирани като самостоятелни финансови институций, които нищо чудно пак да работят с някоя банка, но поне не е явно
                              Другият вариант е собствен лизинг на дилъра
                              sigpic

                              Comment


                              • #30
                                Значи в БГ нямя такъв вариянт да ползваш колата определен период и да я върнеш след това.[/list]

                                Comment

                                Working...
                                X