Известие

Collapse
No announcement yet.

За хора с V6 двигатели

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Първоначално публикувано от Bobi_33 Покажи съобщение
    Няма такова нещо като "трябва". Просто този мотор така работи и това му е чарът. Хората които си го купуват именно това харесват в него. Ако обаче ти харесват тихите коли и мотори, просто си купуваш Хонда и толкова.
    Е, само заради това ли купуват трилитровите двигатели на алфа?
    Аз в субару импреза 2.0 турбо съм чувал по-добър звук, по- хард ми звучеше.
    "Моралните устои не могат да бъдат създадени с параграфите на закона".
    К.М.

    Comment


    • Първоначално публикувано от Susscrofa Покажи съобщение
      Като слязох от колата и джамбазът каза, че гърнето било натиснато

      Не приемай написаното от мен толкова буквално де. Но си признавам, че 2.0 тб не знам как звучи, но едва ли е като сешоар.
      2.0 ТВ е най-тихият от шестаците. Първо защото е най-малък по кубатура, второ защото самата турбина доста заглушава звъкът. Трето защото е 12 клапанов, а не 24. Старият - 12 клапановият мотор има по-различен звук от новият. Даже на много места хората твърдят, че именно старият мотор има по-хубав звук, по-плътен, докато 24 клапановият мотор има по-зрезгав звук. Естестветно 24 клапановият е за предпочитане, защото има по-голяма мощност и се развърта повече от старият.

      Но 2.0 ТВ има само само вариан с 12 клапана, до последно на него не му слагат новите глави с 24 клапана.

      ---------- Post added at 18:49 ---------- Previous post was at 18:46 ----------

      Първоначално публикувано от Susscrofa Покажи съобщение
      Е, само заради това ли купуват трилитровите двигатели на алфа?
      Аз в субару импреза 2.0 турбо съм чувал по-добър звук, по- хард ми звучеше.

      Боксера вади коренно различен звук от всичко останало. Но не всички го харесват и него. Аз лично си имам 3 боксера (макар да са Алфа) и си ги харесвам много на звук, много повече от почти всички редови 4 цилиндрови мотори, но шестака ми харесва много повече.
      Има една стара истина, колкото повече цилиндри, толкова по-добре.
      Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд

      Comment


      • За боксерът си прав.
        Не съм се качвал на 12 клапанов 3 литров.
        Но тези с 24 клапана, сякаш не са с толкова плътен звук.
        Абе много добре обясни всичко, ти май наистина разбираш от алфи

        Шегата настрана, така и не разбрах защо алфа не сложи 2.0 тб на 156 и в ГТ.
        Да сложиш турбо двигател в лимузината, а да не го метнеш на 156, хайде, ГТ е доста по ново.
        Само дано не кажеш, че има 156 с 2.0 тб.
        Добре поне, че сега пуснаха жулиетка с бензинов турбо агрегат.
        За мен лично алфа е огромен длъжник на жадните за турбина с бензинов ДВГ.

        И все пак има граница на броя цилиндри, след която няма кой знае какво педимство. Да речем 12.
        "Моралните устои не могат да бъдат създадени с параграфите на закона".
        К.М.

        Comment


        • Момчета, виждал съм шестаци на алфа, ама не съм се интересувал, генерацията от двг-то до гърнетата каква е - една тръба с две гърнета на края или две тръби с две гърнета и "Н" образна връзка между тръбите.
          По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
          конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
          Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
          Alfa Romeo 156 1.8ts 2001

          Comment


          • Първоначално публикувано от Susscrofa Покажи съобщение
            Но тези с 24 клапана, сякаш не са с толкова плътен звук.
            Шегата настрана, така и не разбрах защо алфа не сложи 2.0 тб на 156 и в ГТ.
            С фабричната генерация и на мен ми се струваше , че звука от 2.5 мотора не е толкова плътен. Като сложих supersprint вместо катализатора, стана осезаемо по-плътен. Става дума за проходно гърне проектирано да замени катализатора а не нещо преправяно ...
            2.0 TB според мен спират да го слагат защото отговаря само на евро 2 стандарт.

            Първоначално публикувано от dimitar_vd62 Покажи съобщение
            Момчета, виждал съм шестаци на алфа, ама не съм се интересувал, генерацията от двг-то до гърнетата каква е - една тръба с две гърнета на края или две тръби с две гърнета и "Н" образна връзка между тръбите.
            Мога да ти кажа за 2.5 евро 2 : Колекторите не знам как са със сигурност , предполагам 3 в 1, 3 в 1 , после 2 в 1 . После е една тръба до края , на която има катализатор, средно гърне (което трябва да е проходно) и крайно гърне.
            ...

            Comment


            • А някой правил си е експеримента 3 в1 3 в 1, две тръби с Н-образна връзка и две гърнета.Виждал съм това на v10, и звука е впечатляващ.
              По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
              конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
              Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
              Alfa Romeo 156 1.8ts 2001

              Comment


              • Първоначално публикувано от Susscrofa Покажи съобщение
                За боксерът си прав.
                Не съм се качвал на 12 клапанов 3 литров.
                Но тези с 24 клапана, сякаш не са с толкова плътен звук.
                Абе много добре обясни всичко, ти май наистина разбираш от алфи

                Шегата настрана, така и не разбрах защо алфа не сложи 2.0 тб на 156 и в ГТ.
                Да сложиш турбо двигател в лимузината, а да не го метнеш на 156, хайде, ГТ е доста по ново.
                Само дано не кажеш, че има 156 с 2.0 тб.
                Добре поне, че сега пуснаха жулиетка с бензинов турбо агрегат.
                За мен лично алфа е огромен длъжник на жадните за турбина с бензинов ДВГ.

                И все пак има граница на броя цилиндри, след която няма кой знае какво педимство. Да речем 12.
                Явно има някаква врътка. За различните пазари има различни данъци. Точно този 2.0 ТВ е пуснат на пазара, защото н в Италия доколкото съм чувал се плащало върху кубатура, а не върху коне, та така пак си имаш 6 цилиндъра, евтин данък и конете на 3.0 литровия мотор.

                При 156 явно нещата са различни. 3 броя 4 цилиндрови мотори, и 2 шестака. В 166 има само един 4 цилиндров бензинов мотор, всичките други са шестаци. Имаш 2.0 ТВ, 2.5 24V, 3.0 24V, 3.2 24V
                Все пак на лимузината и отиват повече шестаците, от рано имат въртящ момент, да се справи с тежичкото купе, а и работят по-равномерно.

                ---------- Post added at 19:54 ---------- Previous post was at 19:48 ----------

                Първоначално публикувано от dimitar_vd62 Покажи съобщение
                А някой правил си е експеримента 3 в1 3 в 1, две тръби с Н-образна връзка и две гърнета.Виждал съм това на v10, и звука е впечатляващ.
                И при V8 често се среща тази кампановка, но просто това са винаги монтирани надлъжно мотори, с равни дължини и пълна симетрия на генерацията и на двата реда цилиндри. При напречно вграждане няма как да направиш равни и симетрични дължините.
                Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд

                Comment


                • Абе може, ама много трябва да гънеш тръбите.Гледал съм го по ТВ, ама голям зор.
                  По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
                  конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
                  Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
                  Alfa Romeo 156 1.8ts 2001

                  Comment


                  • На 156 GTA :



                    ...

                    Comment


                    • Ето моите гърната на 75-та с 3.0 V6 12 клапана
                      За мен по този начин шестака звучеше най-добре.
                      Attached Files
                      Alfa Romeo 75 24V

                      Comment


                      • Добра изработка, всъщност въпросното v10 за което споменах беше Форд, пикап, оригинално беше с една тръба/?/, собственика го направи с две, с Н-образна връзка, ефекта беше доста по приятен звук, точно какъвто се очаква от такъв двигател.Всъщност той си нямаше идея за какво му е тази Н връзка - балансира работат на двата реда цилиндри, интересно при 6 цилиндривите двигатели как ще е.Предполагам че поради малкия брой цилиндри няма дя се получе този ефект, може би едната тръба е по-доброто решение.
                        По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
                        конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
                        Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
                        Alfa Romeo 156 1.8ts 2001

                        Comment


                        • Тази Н-образна връзка е за да се свържат двата реда цилиндри. При мен това е изработено чрез слепването на двете тръби след пурите.
                          Alfa Romeo 75 24V

                          Comment


                          • Първоначално публикувано от Васил Петров Покажи съобщение
                            Eто това е приказка.А Венци си помисли че се заяждам.
                            Стегай 2.5 че да ги защитиш малко тея 6таци.
                            Аа,аз съм си респектиран от теб,но важното е бъзик да става..
                            Абе от време на време е дразнещо.Ти по-рядко се заяждаш,но този "the cleaner" ...!!!
                            Този път от място,че се оказа наистина много мудна от летящ старт..
                            Сега дебнех по пътищата да се сдавя с някой,но когато му трябва на човек никога няма.. САмо в обратната посока фучаха хахах
                            Alfa Romeo 156 2.5 v6 - http://www.youtube.com/watch?v=nHSAAZqTID4

                            Alfa Romeo 2.0 - 2.5 - http://vbox7.com/play:m1d6507527

                            Comment


                            • Първоначално публикувано от Highvoltage Покажи съобщение
                              Аа,аз съм си респектиран от теб,но важното е бъзик да става..
                              Абе от време на време е дразнещо.Ти по-рядко се заяждаш,но този "the cleaner" ...!!!
                              Този път от място,че се оказа наистина много мудна от летящ старт..
                              Сега дебнех по пътищата да се сдавя с някой,но когато му трябва на човек никога няма.. САмо в обратната посока фучаха хахах
                              Ми сдави се с thecleaner бе. Казваш и идва, но ако те опука 1,4 8клапана оргиналдъ Фиат верно ша са запала А колегата Drag0 е пич и колата му е убава и третия болт на стартера на 6така са отвива с големо псуване и скоростната кутия тежи на копеУе, ма вече е с ГТА амбриаж и мога да кажа че мотора мърка, ма дали е силна незнамммммммм. Ааааааааа и Стефане Jorix а е с нов мотор с неизядени валове, пробвай го първо него че селето потръгна, да не е и той да те опне
                              Last edited by thecleaner; d.m.y г., 23:43.
                              Fiat Punto 1.4GT 1996
                              Hyundai Tucson 2.0 2007
                              Renault Clio 1.5 2019

                              Comment


                              • Първоначално публикувано от Venci Покажи съобщение
                                Ето моите гърната на 75-та с 3.0 V6 12 клапана
                                За мен по този начин шестака звучеше най-добре.
                                Пич,къде ти е мотора?! :О хаха (на какво си го присадил?)

                                ---------- Post added at 23:40 ---------- Previous post was at 23:37 ----------

                                Първоначално публикувано от thecleaner Покажи съобщение
                                Ми сдави се с thecleaner бе. Казваш и идва, но ако те опука 1,4 8клапана оргиналдъ Фиат верно ша са запала А колегата Драго е пич и колата му е убава и третия болт на стартера на 6така са отвива с големо псуване и скоростната кутия тежи на копеУе, ма вече е с ГТА амбриаж и мога да кажа че мотора мърка, ма дали е силна незнамммммммм.

                                Хахаха,ето те и теб )) Мир,пич,мир!!!
                                Alfa Romeo 156 2.5 v6 - http://www.youtube.com/watch?v=nHSAAZqTID4

                                Alfa Romeo 2.0 - 2.5 - http://vbox7.com/play:m1d6507527

                                Comment

                                Working...
                                X