Първоначално публикувано от CrazyElement
Покажи съобщение
Известие
Collapse
No announcement yet.
Защо после се убиваме по пътищата
Collapse
X
-
Alfa Romeo 156,2.0TS 98 г.
Нагоре по стълбата, която води надолу
sigpic
-
Има закони ама кой да ги спазва. Щото там пише че принудително спрялото МПС трябва да се да се маркира с триъглник и да се маскираш с жълта жилетка. А след това да се вземат мерки за бързо изместване. Дали ще го направи това за едно пикаене или ще остиска до първата бензиностанцияAlfa Romeo 155 2,5 TD 12.1994 recicled
Alfa Romeo 156 2,4 JTD SW 04.2003 EX
Peugeot 508 RXH 02.2013
Comment
-
Един пример - принцеса Даяна загина при скорост от 99 км/ч . Мисля, че приказките много или малко са 120 км/ч се изчерпват с този факт.
Аз моята книжка си я взимах в Испания, тъй като ми я отнеха в Бг заради ПТП. И мога да кажа, че там се научих да карам истински. Първо - там те учат как се държи колата в екстремни ситуации - карат те да я завъртиш на сух и на мокър път - да усетиш разликата. След това - има симулатор който те обръща с главата надолу - да усетиш защо колана спасява, а не да го подценяваш. Ей така - с главата надолу - колана те държи на седалката.
А сега за моето ПТП заради което ми взеха книжката в Бг - беше при изпреварване. За това ускорих. Дойде стеснен участък от пътя върху един мост, на който аз бях с предимство и за това не намалих. Отсреща също явно човека не е преценил, че аз се движа много бързо и реши да мине преди мен. Челен удар за който експертизата установи - аз съм бил със 110, а той с 82 в момента на удара. Гледката беше ужасна. Моята кола понесе по-добре удара защото беше нова и запази пътниците. Другата - Ауди 80 - се сгъна до задния багажник. Профето го знае инцидента, щото се случи докато бяхме колеги. Човека беше 1 месец в кома, но за мое успокоение оцеля.
Та с тази обица ухото вече не подценявам скоростите. Видях от първа ръка какви са последствията дори при скорости които преди считах за малки.
И от тогава не гледам с насмешка на хората, които спазват ограниченията!
Comment
-
Първоначално публикувано от vvvasilev Покажи съобщениеЕдин пример - принцеса Даяна загина при скорост от 99 км/ч . Мисля, че приказките много или малко са 120 км/ч се изчерпват с този факт.
Аз моята книжка си я взимах в Испания, тъй като ми я отнеха в Бг заради ПТП. И мога да кажа, че там се научих да карам истински. Първо - там те учат как се държи колата в екстремни ситуации - карат те да я завъртиш на сух и на мокър път - да усетиш разликата. След това - има симулатор който те обръща с главата надолу - да усетиш защо колана спасява, а не да го подценяваш. Ей така - с главата надолу - колана те държи на седалката.
А сега за моето ПТП заради което ми взеха книжката в Бг - беше при изпреварване. За това ускорих. Дойде стеснен участък от пътя върху един мост, на който аз бях с предимство и за това не намалих. Отсреща също явно човека не е преценил, че аз се движа много бързо и реши да мине преди мен. Челен удар за който експертизата установи - аз съм бил със 110, а той с 82 в момента на удара. Гледката беше ужасна. Моята кола понесе по-добре удара защото беше нова и запази пътниците. Другата - Ауди 80 - се сгъна до задния багажник. Профето го знае инцидента, щото се случи докато бяхме колеги. Човека беше 1 месец в кома, но за мое успокоение оцеля.
Та с тази обица ухото вече не подценявам скоростите. Видях от първа ръка какви са последствията дори при скорости които преди считах за малки.
И от тогава не гледам с насмешка на хората, които спазват ограниченията!
Надявам се останалите да нямат нужда от нагледен пример за да се осъзнаят и свалят крака от газта ... защото ако ти и шофоьора в другата кола сте имали късмет,следващите може и да нямат.Alfa Romeo 156 2,4 JTD SW '2001
140 HP + Chip Tuning -> ex
Alfa Romeo 159 1,9 JTD SW '2006
Born to make me happy
Comment
-
Колега нали знаеш , че и с 90 да караш пак става ПТП , ми нека помислим , защо ти си направил тази катастрофа , защото си изпреварвал , вероятно кола която е карала с 80? За да я изпревариш е нормално да дигниш 110-120 дори, това със свикването беше грешно изказване и грешно разбрано , нямах предвид , че си карам постоятно с 120 просто на този път си карам с толкова , не е натоварен, хубав е асфалта и няма някакви убийствени завои, а до колешката , аз не съм бил този , който тръгна да си мери п**** с него а той тръгна и аз изобщо не му отвърнах ами го пуснах, а Вие си продължавайте да си четете м/у редовете..Alfa Romeo 156 2.0 TS `99 V3 | BN RICH/DISTINTIVE | Remapped by O.E.Motorsport., Eibach Black Springs, 17'' Rims, V6 Intake mod, Denso Iridium spark plugs, Lighten pulley crank
Comment
-
Изпреварването не ти дава право да превишаваш скоростПробвал съм да мина с тази версия пред полицаи, но не се съгласиха.
Карай си с 180, ако искаш, но когато застигнеш някой, който кара с по-бавно, няма какво да му се нервиш, ами си трайкаш и караш зад него, ако трябва и 100 км
А че си му отвърнал - отвърнал си муНали си чукнал леко газта
това го пречетох НА редовете, а не м/у тях.
_______
146 JTD - ex
Renault Megane II 1.5 dci - ex
Nissan Qashkai 2.0 CVT - current
Comment
-
Първоначално публикувано от rossenvn Покажи съобщениеКолега, не познавам дамата, но не смяташ ли, че се държиш излишно грубо? Поредната тема започната като пишкомерене завършва като още по-голямо пишкомерене. Кой е по-по-най.
п.п. И какво ще промени психотестът? Аз лично имам взет успешно такъв и това не ме е направило по-добър - нито като човек, нито като шофьор.
особено когато не е права, както й бе показано
като цяло не скоростта убива, а идиотите - важното е да сте разумни и внимателни, на места и 40 е много, на други 120 не са толкова опасни
колегата, който каза, че спазва закона без изключение явно лъже.sigpic
днес съм в почивка ---
Comment
-
Чукнах газта , точно за 2 сек , просто видях колата как тръгна да дърпа и веднага я вънрха и намалих и едвали той по някакъв начин е забелязал , че съм настъпил точно обратното .. А това с изпреварването и привишаването на скороста ест , че така ще каже чичко полицай , ама и аз се чудя , аджеба като ограничението е 90, а някой ми кара с 85 , ама видиш ли аз искам да си спазвам ограничението от 90 и тръгна да го изпреварвам с 90 , колко ли време ще го задминавам и кое е по безопастно да върна на 4та и да настъпя до долу или да го минавам с 90?
ЕДИТ: не разбирам хора които не настъпвам до долу при изпреварване , лично съм бил в кола , където шофъора настъпи до половината на 5та с 55-60 км/ч опел астра 1.6 101 коня тръгвайки да изпреварва тир на излизане от село, при което го минаваше сигурно 30 сек отсреща излезна кола , която се наложи да влезни в банкета , за да не се ударим челно , ми да ти кажа предпочитам да съм в нарушение ама да съм жив .Last edited by CrazyElement; d.m.y г., 13:56.Alfa Romeo 156 2.0 TS `99 V3 | BN RICH/DISTINTIVE | Remapped by O.E.Motorsport., Eibach Black Springs, 17'' Rims, V6 Intake mod, Denso Iridium spark plugs, Lighten pulley crank
Comment
-
Първоначално публикувано от CrazyElement Покажи съобщениеЧукнах газта , точно за 2 сек , просто видях колата как тръгна да дърпа и веднага я вънрха и намалих и едвали той по някакъв начин е забелязал , че съм настъпил точно обратното .. А това с изпреварването и привишаването на скороста ест , че така ще каже чичко полицай , ама и аз се чудя , аджеба като ограничението е 90, а някой ми кара с 85 , ама видиш ли аз искам да си спазвам ограничението от 90 и тръгна да го изпреварвам с 90 , колко ли време ще го задминавам и кое е по безопастно да върна на 4та и да настъпя до долу или да го минавам с 90?
това е най-безопасното, друг е въпросът дали аз или повечето хора биха направили такаsigpic
днес съм в почивка ---
Comment
-
За безопастно е ясно , обаче тук говорим , за законно разрешено , незнам някъде в закона да забранява да го изпреварвам , ако кара с 85 а ограничението е 90 , въпроса е кое ще е по-безпоастно да го миниш възможно най-бързо ( да надвишиш 90) или да го изпревариш с 90
---------- Post added at 14:05 ---------- Previous post was at 14:02 ----------
Първоначално публикувано от trustworthy Покажи съобщение90 не е задължителна, а МАКСИМАЛНО РАЗРЕШЕНА скорост. Ако Пред теб ти карат с 85, значи залепваш на 85 зад предния и толкова, истината е по-хубави пътища и това е , не напразно в Германия аутобаните са без лимит на скороста , само на определни участъци имат ограничения 100-130
, и въпреки , че е без ЛИМИТ
статистиката говори , че при тях са умрели 600 души за 1 год при население 80 мил
а при нас 1200 а сме с население 7.3 мил , като цяло май скороста не е проблема , другаде е проблема и всички знаем кой е
Alfa Romeo 156 2.0 TS `99 V3 | BN RICH/DISTINTIVE | Remapped by O.E.Motorsport., Eibach Black Springs, 17'' Rims, V6 Intake mod, Denso Iridium spark plugs, Lighten pulley crank
Comment
-
Груба грешка
Колега,
по време на 5 годишният ми престой в Германия имаше САМО 2 магистрали БЕЗ ограничение.
До миналата година пътувах ежемесечно и нямам информация това да се е променило.
Да,там хората шофират бързо,но:
1.Курсовете за шоф.книжка са с продължителност минимум 6 месеца до 1 година и изпитващите са безкомпромисни!
2.Младите шофьор имаха 1 год изпитателен срок в който и най-малкото ПТП им отнемаше книжката и ги връщаше отново в шофьорските курсове,сега мисля,че изпитателният срок стана 2 години.
3.Германицте НЕ карат бънгии като нашите,ако някога отидеш там огледай се добре рядко има по магистралите над 5 год. автомобил.
4.Германеца е стриктен и толерантен шофьор който цени предимно своя живот и парите си които би дал при евентиално нарушение и за това си кара така,че да не създава предпоставки за ПТП.Именно за това там дори карайки с по 250-60 и повече не се избиват като нас.
Въпрос на манталитет е това , на уважение на правото на околните да живеят !
Така че за сравнение БГ и Германия и дума не може да стане ... ние тук се чудим как да избегнем законите , да се направим на тарикати , че и се гордеем с това а изобщо не си даваме сметка , че има закони и правила които са създадени за да запазят на първо място нашият и след това живота на околните.
П.П.
Да допълня,че там има магистрали без ограничение защото ако се сложи такова ще спадне рязко покупката на мощни автомобили от марките Мерцедес,БМВ,Ауди и Порше .... все немски парки ... това е политика която стимулира покупката на луксозен автомобил чиято цена е много висока,данък и застраховки също.От всичко това нали се сещаш,че печели държавата.За това не живей в заблуда ,че има магистрали без ограничение за тарикатчета като теб ( без да се сърдиш ) или такива дето са решили да си ги мерят. Не веднъж е имало дебати в парламента да се наложат ограничения на тези магистрали , но автомобилните концерни носят много пари на държавната хазна и веднага възстанаха срещу тези предложения и съответно не се наложиха ограничения.
Така че,МОЛЯ те не говори небивалици с които да заблуждаваш младоците , защото лично на мен ми е писнало от комплексари по магистралите!!!Last edited by Bella; d.m.y г., 14:29.Alfa Romeo 156 2,4 JTD SW '2001
140 HP + Chip Tuning -> ex
Alfa Romeo 159 1,9 JTD SW '2006
Born to make me happy
Comment
-
Колежке , ти пак същото казваш като мене просто от друг ъгъл, няма значение каква е причината да няма ограничение на аутобана , пътищата им са хубави и там ограничението е 100 , мисълта ми беше , че не винаги скоростта е фактор за ПТП , ами както ти каза манталитета на човека , и това да не се сравняваме с германците не е правилно , не почнем ли да се сравняваме и да взимаме пример от по цивилизовани държави , ще си останем на същото положение. Ще ти дам прост пример ако германец кара на наща магистралата своята М5ца която дига 320 и да кажем дигни 300 и изкочи някой с 100 да изпреварва въпреки, че кара супер автомобил едвали ще намали , тъй като кара с доста голяма скорост , същото е и с мен моята алфа едвали има неговите спирачки но за разлика от неговата кола моята ще дигни 240 с клизма , и пак ще спре за същото време кажи речи , тук идва обаче немския аутобан където има 3та лента и си караш колкото ти е кеф и никой не ти пречи и ми кажи как ще се убиеш?Alfa Romeo 156 2.0 TS `99 V3 | BN RICH/DISTINTIVE | Remapped by O.E.Motorsport., Eibach Black Springs, 17'' Rims, V6 Intake mod, Denso Iridium spark plugs, Lighten pulley crank
Comment
-
Всъщност вчера бях доста афектиран от случилото се и не знам защо си въобразявам, че ще получа отговор на въпроса си, освен ако не посоча на лично поста
Та "проблема" не беше в това, че той е спрял там, ами в това, че около 45-50км по-рано той изпреварваше именно в същата тази лента (това е да съм го видял аз, дали е имало и още - само мога да гадая). Аз се движех в средната със 100, понеже за никъде не бързах и се наслаждавах до момента на пътуването - бяхме си като малка колона... от ляво ни изпреварваха с (тука вече е предположение, но все ми се струва че мога да преценя) около 130... и изведнъж от дясно - същата таз красавица (имам предвид 75-цата) изпреварва, но със скорост по-висока от тези в ляво от мен... Това в участък с завои...
Бих определелил магистралата като леко натоварена, е - не беше някакъв ад, но определено имаше трафик и както сами се сещате - не е като да липсваха и сравнително на често отбили автомобили.
Когато някой използва тази лента - наричайте я както искате, за мен на разговорно е "аварийна" за да се движи по нея и още повече да изпреварва е... (ще се въздържа от определяния) и страшно много ме дразни. Когато обаче видиш същия този ............ да е спрял в нея, в завой, без да има много видимост и то на по малко от километър от голяма бензиностанция с паркинг за почивка, тоалетни и изобщо напавена за именно този вид "почивка по време на пътя" за да е най-вече безопасно, вече някак става малоумно...
Вие си преценете, аз или той трябва да пие някакви хапчета и дали моето мнение по въпроса е глупост или действието, което ме е афектирало така.
Именно защото той изпреварваше в тази лента и създаваше предпоставка за инцидент и поредните невинни жертви, а след това сам беше спрял в нея, ми стана странно дали докато изпреварваше в нея се чувстваше пич, големия шофЕр, тарикат... и дали ако някой като него, беше убил детето и жена му пред очите му, той щеше да го похвали за това че е пич, големия шофЕр, тарикат.Last edited by Alpina; d.m.y г., 14:59.Lancia Kappa 2.4JTD
Lancia Dedra SW Integrale (очаква охлЮфче да я полази)
Comment
-
Колега,що така избирателно се сравняваш с германците ?!?
Нима караш кола за 200 000 евро ?!?!? Или по-скоро за 2 000 евро айде да не казвам лева !!!
Нашето и тяхното поведение не може да се сравнява защото има прекалено много фактори които не ни позволяват да шофираме бързо като тях.
Пожелавам ти да идеш в Германия с колицата ти която е на поне 10 год и да се избичиш на техния аутобан и да се правиш на цар на пътя както тука си си създал навици и предчуствам,че ще си 'одиш и вашего Асково с двойката ( разбирай пеша ) !
Миналият септември един твой съгражданин някакво малко пичлеме на което тате му беше дал парички си купило едно новичко БМВенце и решил да го тества.... ама куките го надушили,их тия проклети куки нямаха ли си друга работа ами го надушили,изкарали от магистралата и за "някакви" си 50 км превишена скорост му лепнали 600 евра глоба и му взели ключовете от колата и му казали като донесе париците в районното ще си вземе количката ... и клечи оня ми ти "пич" неземен на паркинга и в момента в който видя кола с БГ регистрация чак дупето му се захили от щастие ... !
Моли се,прави струва и накрая един от хората с които пътувахме отиде с него да изтеглят пари от банка които през това време баща му изпрати с някаква експресна поръчка.
От цялата работа загубихме сума ти време и нерви щот пичлемето решило,че е пилот от формула едно...сорри ама при мен не минават тия....съжалявам,че се намери кой да го съжали,аз не бих му помогнала никога.
Да дреме няколко дена на паркинга и да се чуди какво да прави та да му дойде акъл за следващият път!!!Alfa Romeo 156 2,4 JTD SW '2001
140 HP + Chip Tuning -> ex
Alfa Romeo 159 1,9 JTD SW '2006
Born to make me happy
Comment
Comment