Първоначално публикувано от b_angelov
Покажи съобщение
Известие
Collapse
No announcement yet.
двутактово масло в дизела
Collapse
X
-
Е ся, колегата е написал "светило" в химията - все пак не е механик човека, това че произвежда биодизел изобщо не го прави "Светило" в ДВГ -татаМоже би точно заради това, че изобщо не е чувал и не е в час с ефекта от "добавката" като типично "светило" е отсякъл - ГЛУПОСТ, ТъОЧъКъА!
AR 166 2,4 ЖТД Волво 460 1,9 ТД, Волво 460 1,7 I ех, Браво 1,4 12V ех, Ланча Y 1,4 12V ех, Пунто 1,1 6 speed ex, Пежо 106 ех и първата ОРел кадет 1,6 печка - "карабина" - с манивели по вратите и вЪлнен салон
Comment
-
Първоначално публикувано от kiko73 Покажи съобщениеЕ ся, колегата е написал "светило" в химията - все пак не е механик човека, това че произвежда биодизел изобщо не го прави "Светило" в ДВГ -татаМоже би точно заради това, че изобщо не е чувал и не е в час с ефекта от "добавката" като типично "светило" е отсякъл - ГЛУПОСТ, ТъОЧъКъА!
Може пък и наистина да е "светило", ама тая светлина да е в друга посока.
За мен е странно това, че е отсякъл, а не е дал никакво обяснение защо са "глупости", при положение, че не един е забелязъл разликата при употребата на такова масло /включително и аз/.bella italiana 156 SW 2.4 JTD 150 елитни жребчета
Comment
-
Т.е там някакъв си тъп доцент който я чул я не нещо си там изведнъж се оказа че нищо не разбира.
Пък че сигурно се е занимавал с такива неща цял живот - "че на кой му пука"
Я съвсем друго си е хората с опит да се изкажат - все пак като си изгорил няколко резервоара нафта с масло и някак си ставаш толкова осведомен по тези въпроси , че разните му там доценти професори и прочие вкаменелости спокойно могат да ходят да го ...
Не съм правил тестове с 2т масло въпреки че съм мислил по въпроса, но мнения като горните са меко казано абсурдни. То има и хора който са твърдо убедени че неосокет-а работи и им сваля разхода на гориво с 30% ама аз понеже съм тъп и не вярвам.Alfa 147 Q2 1.9 JTDm 16v @150++ 2007 червената злобичка ;;; Zafira 1.9 JTD@120++ - белият кенеф
ex. Alfa 155 1.7 '93;;; ex. Alfa 147 1.9 JTDm 16v @140+ R.I.P. ;;; ex. Lancia Lybra 2.4 JTD@140HP+ 2001
Comment
-
Първоначално публикувано от pr_00f Покажи съобщениеТ.е там някакъв си тъп доцент който я чул я не нещо си там изведнъж се оказа че нищо не разбира.
Пък че сигурно се е занимавал с такива неща цял живот - "че на кой му пука"
Я съвсем друго си е хората с опит да се изкажат - все пак като си изгорил няколко резервоара нафта с масло и някак си ставаш толкова осведомен по тези въпроси , че разните му там доценти професори и прочие вкаменелости спокойно могат да ходят да го ...
Не съм правил тестове с 2т масло въпреки че съм мислил по въпроса, но мнения като горните са меко казано абсурдни. То има и хора който са твърдо убедени че неосокет-а работи и им сваля разхода на гориво с 30% ама аз понеже съм тъп и не вярвам.AR 166 2,4 ЖТД Волво 460 1,9 ТД, Волво 460 1,7 I ех, Браво 1,4 12V ех, Ланча Y 1,4 12V ех, Пунто 1,1 6 speed ex, Пежо 106 ех и първата ОРел кадет 1,6 печка - "карабина" - с манивели по вратите и вЪлнен салон
Comment
-
Мдаа последния път бързах да заредя че имах спешна работа и ест. не носих 2Т масло и познайте чак ме дразни как трака, бях свикнал да ми е тихичко...повече такава грешка няма да направя колкото и да бързам...
ПП: VW сервиз в Стара Загора един от най-реномираните в БГ, баш началника на монтьорите каза, така за темата 2Т масло..."Винаги преди да се дадът дюзите на ремонт слагаме 1л в един резервоат 2Т масло почти винаги с малки изключение не е необходим ремонтПрофилактично е хубаво да се слага то ако не можем всеки път то поне през един резервоар по 0,5л...Просто с Евро 4 и 5 нафта сме принудени да стагаме 2Т, ако искаме да си караме дълго и безпроблемно дизелите и най-вече да нямаме проблеми с дюзи и помпи!"
156 2.4JTD 136+ PS
Comment
-
Айдеее, още един "глупостар" се е изказал неподготвен - ма кво разбира нЕкъФ си "сервизен" от такива неща не знам. Що не си траят, а не да говорят разни глупости неподготвени. Майсторчето, което е и мой приятел, дето ми поддържа "автогръмотевиците" ми е разправял същите "глупости" - що ли им вярвам и аз не знам.AR 166 2,4 ЖТД Волво 460 1,9 ТД, Волво 460 1,7 I ех, Браво 1,4 12V ех, Ланча Y 1,4 12V ех, Пунто 1,1 6 speed ex, Пежо 106 ех и първата ОРел кадет 1,6 печка - "карабина" - с манивели по вратите и вЪлнен салон
Comment
-
Процеса горене някак си е ... химически. И това че се случва във ДВГ не променя неговата същност.
Така че въпросното светило по химия може да има нещо да каже по въпроса.
Относно утихването на двигателя с най голямо нетърпение очаквам някой да си намери професионална измервателна техника и да определи нивото на шума на двигателя със и без 2т масло.
И като ги видя тези резултати, ще приема твърдението и ще започна да си сипвам с удоволствие.
А иначе доколкото знам всеки може да вярва или да не вярва в нещо което поиска.
А вярата както е известно променя понякога възприятията.
За това резултати от истински тест ако може.Alfa 147 Q2 1.9 JTDm 16v @150++ 2007 червената злобичка ;;; Zafira 1.9 JTD@120++ - белият кенеф
ex. Alfa 155 1.7 '93;;; ex. Alfa 147 1.9 JTDm 16v @140+ R.I.P. ;;; ex. Lancia Lybra 2.4 JTD@140HP+ 2001
Comment
-
Първоначално публикувано от morfius Покажи съобщениеНа мен освен тестове за шум, ще ми е интересно да видя и тестове за емисии... ама широколентови, не просто СОотделно на което забравяш какво е черен пушек от дизел
156 2.4JTD 136+ PS
Comment
-
Тука се разрази един доста безмислен спор. Никой не е споменал разни космически, нано, менте и т.н. технологии.
Става въпрос за нещо много елементарно - с добавяне на масло се намалява триенето в компонентите на горивната система, от там идва по-тихата работа, поради "миещите" присадки се получава и ефекта на почистване на нагар и разни други отлагания - това е пробвано и е факт. Факт е и че наистина доста майстори първо пробват с масло и след това ремонтират дюзите и в доста случаи нуждата от ремонт отпада. Мен лично изобщо не ме интересуват лабораторни и други там изпитания, защото съм го пробвал и съм убеден в ефекта му - освен колите в подписа съм имал и карал няколко буса - всичките с дизелови ДВГ. Не съм търговец и изобщо не ме интересува ще си слагате или не 2Т масло в дизела- просто споделих опита и наблюденията си, а вие ми искате лабораторни изследвания!
Ако емисиите, отделяни след добавяне на 2Т масло са толкова токсични дърворезачите трябва да са екипирани с костюми за химическо замърсяване, ама не са, а ако някой е ползвал такава "джага" знае, че доста от тези емисии се вдишват по време на работа.
Та кое от гореизброеното е "пълна глупост"?AR 166 2,4 ЖТД Волво 460 1,9 ТД, Волво 460 1,7 I ех, Браво 1,4 12V ех, Ланча Y 1,4 12V ех, Пунто 1,1 6 speed ex, Пежо 106 ех и първата ОРел кадет 1,6 печка - "карабина" - с манивели по вратите и вЪлнен салон
Comment
-
Кико, Кико, де да можехме да си ремонтираме разпръсквачите с добавянето на масло в дизела...AR 145 , 1.6 , 76 kw- ex; GT 1.9 JTD 110 KW
Posted by Bat Vas:Алфиста трябва да има минимум две коли, ако не иска да ходи с градски транспорт от време на време.
sigpic
Comment
-
Първоначално публикувано от stelt Покажи съобщениеКико, Кико, де да можехме да си ремонтираме разпръсквачите с добавянето на масло в дизела...AR 166 2,4 ЖТД Волво 460 1,9 ТД, Волво 460 1,7 I ех, Браво 1,4 12V ех, Ланча Y 1,4 12V ех, Пунто 1,1 6 speed ex, Пежо 106 ех и първата ОРел кадет 1,6 печка - "карабина" - с манивели по вратите и вЪлнен салон
Comment
-
Ей тая тема ме кефи))...доцента един ,иначе около него колко много професори...
По добре палава италианка, отколкото скучен германец....
https://www.youtube.com/watch?v=oE29b_nLoFE
Comment
Comment