Известие

Collapse
No announcement yet.

Защо после младите шофъори били лоши

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Защо после младите шофъори били лоши

    Ето една случка от днес, карам си аз по 1 булевард в Пловдив слушам музичка и мисля колко ми е хубав деня и си викам нищо не може ми го накриви и ето поредния български изверг, стигам до кръгово , където кръговото е с предимство аз искам да правя десен завой при което виждам , че от ляво идва УЧЕБНА КОЛА която е в средна лента с включен ляв мигач , при което аз най културно с максимален десен завой до тротоара се включвам в движението при което последва серия от клаксуни поглеждам огледалото и гледам въпросната учебна кола е зад мен ? И аз му дадох 1 клаксун в знак на учудване какво иска , първо място бол 2ро, откъде да знам че тариката си бил включил левия мигач за красота реално той изобщо не трябва да излезни от моя изход защото е дал ляв мигач!!! При което ме настига на кръстовището сваля си прозореца и ми вика съвсем нагло ( нямаше млад шофъор вътре предполагам , че е бил ИНСТРУКТОРА) ПРОБЛЕМ ЛИ ИМАШ КАК КАРАМ ИЛИ ИСКАШ ДА СЛЕЗНА ДА ТИ СЧУПЯ ГЛАВАТА. Той и изобщо не ме остави да му обесня аджеба с тоя ляв мигач който е пуснал какво иска ама нека ДА ЖИВЕЕ българина евала правя на всички , които се мислят за голяма работа , и на всичкото отгоре и това му е работата и пак си прави глупости и накрая и другите му участници виновни. ЕВАЛА българино!!!
    Alfa Romeo 156 2.0 TS `99 V3 | BN RICH/DISTINTIVE | Remapped by O.E.Motorsport., Eibach Black Springs, 17'' Rims, V6 Intake mod, Denso Iridium spark plugs, Lighten pulley crank

  • #2
    Колега, много си зелен и неориентиран!
    Някога градацията беше милиционер, член на БКП, ловджия, инструктор или ДАИ.
    По училищата имаше свободноизбираеми професии като:оператор на биологична единица, обущар, шивач и прочие, но никога не е имало инструктор или инспектор към ДАЙ.
    То и сега ако решиш да упражняваш някои от двете професии, няма да успееш, защото никой не може да се докопа до тях, освен ако не е ...
    В тоя смисъл, примата с левия мигач си се мисли, че е много повече дори и от катаджията!
    Те и до сега са си недосегаеми!
    Нещо да стана със северозападната мафия с менте книжките?!...
    Няма такова нещо!
    Както виждаш, драги колега, не циганите са ни основния проблем, а циганията в държавата ни!!
    На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
    Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

    Comment


    • #3
      Крейзи Елемент не си прав, но не ми се обяснява.
      SUBARU OUTBACK 2.5i MY06

      Comment


      • #4
        Независимо какъв мигач е дал - ляв или десен, ти си длъжен да осигуриш предимството му.
        Alfa Romeo 146 1.6 TS '97
        Alfa Romeo 166 2.0 TS '02
        Alfa Romeo GT 1.9 JTD '05
        sigpic

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от old alfist Покажи съобщение
          Независимо какъв мигач е дал - ляв или десен, ти си длъжен да осигуриш предимството му.
          155 осем хиляди клапана 16 вериги
          0884650778 токи4а

          http://www.youtube.com/watch?v=JLPSY...eature=related

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от old alfist Покажи съобщение
            Независимо какъв мигач е дал - ляв или десен, ти си длъжен да осигуриш предимството му.
            Факт...на теория е така и е най-добре да се придържаме към теорията, защото иначе кой разбрал, кой-не и накрая сгънати ламарини...

            друг е въпроса за колегиалността и усилията, които всички трябва да полагаме, че придвижването на всички да е максимално ефективно и приятно...
            156SW JTD 20V Distinctive - Injected with a poison

            OEM & Ventura Garage
            http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?p=1111314 -как аз бях измамен от Аrti156SW

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от old alfist Покажи съобщение
              Независимо какъв мигач е дал - ляв или десен, ти си длъжен да осигуриш предимството му.
              Именно.
              Ден без бира е загубен ден!

              Ex Alfa Romeo 159 2.4 JTDm
              Ex Alfa Romeo 146 1.4 Junior

              Comment


              • #8
                Чакай малко то , че е ясно че аз трябва да му осигуря предимиство е така обаче тези мигачи все пак са затова , той един вид ме лъжи извинявай колега зад мен имаше още 10 коли на това кръгово няма да седим там 1 час ударил е ляв мигач което означава , че изобщо няма да пресече по никакъв начин моята траектория, в момента в който аз завивам по никакаъв начин не мога да го следя него дали си спазва мигача тъйкато гледам отпред за пешеходци, това е просто смешно да съм аз виновния в тази ситуация извинявай , но мигача си казва буквално на мен АЗ ще завивам на ляво!!! при което ми обесни ако аз на всички даващи мигачи на ляво ги пропусна и си чакам дали няма да слезни някой друг зад мене чакащ културен българин и да ми счупи главата? Айде блуе1 обесни ми молетисе защото хем си от пловдив хем си и бил полицай, обесни ми каква вина имам аз , че той дава мигач, а прави съвсем друго , ми по тая логика предната ми броня е за пребоядисване от тук нататак ще си пера десен мигач на всяко кръстовище и който тръгне ще го нацеля та да си оправя бронята , айде стига глупости. Първо по никакъв начин нямаше как да предвидя , че тази кола иска да продължи в моята лента беше се насочила мн повече в лявата отколкото в средна или дясна дори за излизане от кръгово! Ама ок виж аз само споделям, това няма нищо , че на мене толкова пъти са ми секали предмиството и да ти кажа все хора на около твоята възраст блуе1 ама това е друг въпрос. Аз поне докато шофирам се старая максимално да бъда колегиален към другите очастници да ги предупреждавам какво искам да правя и да им осигурявам място и т.н. Защото пак много опитните шофъори много често ми запушват малката пресечка към която искам да завия место да оставят 1 кола място ама не , няма проблем виж кво аз съм виновен и това е от тук нататък изобщо не виждам смисъл да давам мигач , защото в тази ситуация го отнасях най-вероятно аз 99% защото съм му зел предимството и въри обеснявай на Колегите ти блу1 , че този индивид е бил с ляв мигач!.
                Поздрави
                Alfa Romeo 156 2.0 TS `99 V3 | BN RICH/DISTINTIVE | Remapped by O.E.Motorsport., Eibach Black Springs, 17'' Rims, V6 Intake mod, Denso Iridium spark plugs, Lighten pulley crank

                Comment


                • #9
                  Понякога се случва когато в кръговото движение се включват няколко платна на малко разстояние едно от друго или когато окръжността на кръстовището е малка.
                  Могат да се получат такива недоразумения, защото движещият се по кръга няма време да смени посоката на пътепоказалеца - с левия мигач указва на вливащото се предходно на теб платно посоката на движението си, но няма време поради скоростта или малкото разстояние да смени ляв с десен мигач и да укаже на твоето, че излиза от кръстовището.
                  Това опитните водачи били те в кръга или извън него го знаят и внимават при такива кръстовища, дори и при непознати кръгови движения в друг град.
                  Alfa Romeo 146 1.6 TS '97
                  Alfa Romeo 166 2.0 TS '02
                  Alfa Romeo GT 1.9 JTD '05
                  sigpic

                  Comment


                  • #10
                    Мен това ми е пределно ясно именно затова го изчаках да изправи волана ( или колата да му тръгне напред) , защото тогава би трябвало на чисто новия му лизингов Ярис да му върне мигача , ест , че не съм тръгнал излизайки от другия завой то е ясно че е още с мигач от там изчаках го достатъчно( а и както казах колата му трябваше да си върне мигача все пак беше изправил волана)

                    ---------- Post added at 00:37 ---------- Previous post was at 00:34 ----------

                    Виж ясно ми е какво искаш да ми кажеш , просто цялата случка е едно голямо недоразумение , защото очевидно на чичкото нещо мигача не му се е върнал нз каква е била причината едвали омишлено е пуснал ляв мигач като няма да завива , но аз няма как да му чета мислите и да знам какво иска да направи този мигач се чете ясно като бял ден , остави ситуацията аз ти казах аз видях че е и учебна кола именно затова подходих в максимална дясна лента оставяйки му лявата свободна нямаше как да се ударим това си беше факт просто ме издразни факта как взе да сфири и да се прави на безгрешен , че даше и сам да раздава правосъдие без да се замисли

                    ---------- Post added at 00:39 ---------- Previous post was at 00:37 ----------

                    Да не говоря , че ме изпревари от ляво след което намали и точно когато го настигах от дясно, зави рязко надясно към мене при което аз трябваше да скоча на спирачките , но това е друга история която междудругото е много добър пример как трябва да се прави нали ?
                    Alfa Romeo 156 2.0 TS `99 V3 | BN RICH/DISTINTIVE | Remapped by O.E.Motorsport., Eibach Black Springs, 17'' Rims, V6 Intake mod, Denso Iridium spark plugs, Lighten pulley crank

                    Comment


                    • #11
                      Бе не знам, те учебните коли затова са обозначени, за да ВНИМАВАШ допълнително около тях, защото понякога правят НЕОЧАКВАНИ неща...сеш' се, колега?
                      В случая грешката си етвоя, колега и щеше да е за твоя сметка, няма за какво да мрънкаш изобщо...
                      даже са ти две грешките

                      1. не си преценил ситуацията изобщо или пък си я пре-преценил, ако мога така да се изразя....
                      2. отнел си предимството на учебната кола, пък историйките кой в коя лента е и кой мигач му цъкал няма да те оправдаят никъде по компетентните инстанции...най-много, и то ако си голям късметлия, да ви изкарат съ-виновни...въпреки, че и това е много да се надяваш...
                      приеми го като урок, вместо да се ядосваш...
                      Last edited by Satanism; d.m.y г., 00:58.
                      156SW JTD 20V Distinctive - Injected with a poison

                      OEM & Ventura Garage
                      http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?p=1111314 -как аз бях измамен от Аrti156SW

                      Comment


                      • #12
                        АМИН!

                        Няма какво повече да кажа. Утре отивам и си връщам шофъорската книжка , явно не съм достоен за нея, изглежда съм ПРЕ научил правилника.

                        ---------- Post added at 01:42 ---------- Previous post was at 01:37 ----------

                        Мисля , че дадох прекалено ясен сходен пример с десен мигач и да си продължи и и ти да го наковеш извинявай ама точно затова са мигачите , нямам вина , че някой не знае как се работи с тях и кога да ги спира и пуска, лично знам за изпитващи са късали хора на кръгови защото опетлават мигачите и познай кой е виновен след като си е взел книжката пък и като е инструктор трябва да му е пределно ясно как да работи с тях.НО на теб искрено ти го пожелавам някога да видиш някой с десен мигач и ти да тръгнеш при което леко пожелавам леко защото не ти мисля злото просто да ти посчупи малко колата да видим тогава дали няма да "мрънкаш"
                        Last edited by CrazyElement; d.m.y г., 01:44.
                        Alfa Romeo 156 2.0 TS `99 V3 | BN RICH/DISTINTIVE | Remapped by O.E.Motorsport., Eibach Black Springs, 17'' Rims, V6 Intake mod, Denso Iridium spark plugs, Lighten pulley crank

                        Comment


                        • #13
                          Ще е много ефектно да я удариш тази книжка в главата на този който ти я е дал, но това това няма да оправи психическата травма която ти е нанесъл инструктура от учебната кола - неговите действия по отношение на теб и колата ти са били рутинни с цел показване на грешката ти.
                          Alfa Romeo 146 1.6 TS '97
                          Alfa Romeo 166 2.0 TS '02
                          Alfa Romeo GT 1.9 JTD '05
                          sigpic

                          Comment


                          • #14
                            Без значение кой прав и кой крив в ситуацията , селяка инструктор е трябвало да си спести заплахите за саморазправа!
                            sigpic Alfasud/156 1.8ex
                            156 2.4 JTD/156 2.5 Q-system/Uno 1.3Turbo i.e-again/Yamaha R6

                            Comment


                            • #15
                              Първоначално публикувано от Galeano Покажи съобщение
                              Без значение кой прав и кой крив в ситуацията , селяка инструктор е трябвало да си спести заплахите за саморазправа!
                              Да, така е, но по какъв начин да му покаже грешката в такава ситуация - да не забравяме, че инструктурите придобиват с времето даскалски манталитет.
                              Alfa Romeo 146 1.6 TS '97
                              Alfa Romeo 166 2.0 TS '02
                              Alfa Romeo GT 1.9 JTD '05
                              sigpic

                              Comment

                              Working...
                              X