If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
При някой бартери се получава от трън та на глог...или пък кон за кокошка...като гледам искаш да яхнеш кончето, но след това да не разбереш, че твоята кокошка снасяла златни яйца)
Тезиса има едни хубави предни "електронни" амортисьори за 5000 лв., алуминиеви носачи като на Ауди на цена средно 250 лв. за носач, а те май даже бяха 10, а не 8 бр. отпред, автоматичната скоростна кутия при версиите "Комфортроник" се ремонтира срещу 10 000 лв, щото се разкача от колата и се праща в завода производител и за почти всяка част трябва да плащаш луди пари, щото всичко е с поръчка и го няма на склад. Ако все пак авторът на темата все още си мисли за Ланчата, разумният избор е 10 клапаново ЖТД 150 к.с., с РЪЧНА скоростна кутия и да си я кара само по магистрала, че после майка плаче като почнат ремонтите по ходова част и силово предаване (ако си вземе вариантите с 20 клапана 175 и 185 к.с.). З литровият шестак и турбобензиновивият мотор ги забравяме направо, че там градското по каталог беше 22/100...
Иронинизирам колега, и двете съм ги имал, знам разликите, едната има телевизор вътре...
Не видях никъде, колегата да изисква телевизор.
Търси пространство в купето и обем в багажника, това поне разбирам аз под "сменя за нещо по-голямо".
Подкрепям напълно колегата kuku, че подобна смяна няма кой знае какъв смисъл при така поставените условия. За мен е неразумно да размениш ревизирана 156-ца за непозната 166.
"Моралните устои не могат да бъдат създадени с параграфите на закона".
К.М.
Тезиса има едни хубави предни "електронни" амортисьори за 5000 лв., алуминиеви носачи като на Ауди на цена средно 250 лв. за носач, а те май даже бяха 10, а не 8 бр. отпред, автоматичната скоростна кутия при версиите "Комфортроник" се ремонтира срещу 10 000 лв, щото се разкача от колата и се праща в завода производител и за почти всяка част трябва да плащаш луди пари, щото всичко е с поръчка и го няма на склад. Ако все пак авторът на темата все още си мисли за Ланчата, разумният избор е 10 клапаново ЖТД 150 к.с., с РЪЧНА скоростна кутия и да си я кара само по магистрала, че после майка плаче като почнат ремонтите по ходова част и силово предаване (ако си вземе вариантите с 20 клапана 175 и 185 к.с.). З литровият шестак и турбобензиновивият мотор ги забравяме направо, че там градското по каталог беше 22/100...
То преди години и за 156-цата се приказваха същите неща, а още по преди и за 145-ците Сега, тезиса никога няма да стане толкова масов, колкото 156, но не е чак толкова фрапиращо положението.
То преди години и за 156-цата се приказваха същите неща, а още по преди и за 145-ците Сега, тезиса никога няма да стане толкова масов, колкото 156, но не е чак толкова фрапиращо положението.
вЕрвай ми, баш толкова фрапиращо е положението и точно заради това не са масовки
Не видях никъде, колегата да изисква телевизор.
Търси пространство в купето и обем в багажника, това поне разбирам аз под "сменя за нещо по-голямо".
Подкрепям напълно колегата kuku, че подобна смяна няма кой знае какъв смисъл при така поставените условия. За мен е неразумно да размениш ревизирана 156-ца за непозната 166.
Виж сега, явно ги разбираш нещата, но на теория. В тази тема не се търси филосовския смисъл, а практическия опит. Тази тема е малко по-различна от тези за онеправдани гейове, проститутки и невъзпитани питбули. Ако не хващаш иронията и си търсиш филосовски спаринг партньор - объркал си се. Извинявай, но ми идваш малко скучен, не ми е интересно, и не си прави труда да ми отговаряш, с теб в полемика няма да изпадам.
Аз пък твърдя, че си заслужава да размени ревезирана 156-ца, за неревизирана 166-ца. За двете години през които притежавах 156-цата не остана детаил който да не сменя по-два пъти основно по ходовата част която е една инженерна грешка. 166-цата няма нищо общо освен двигателя. Купето е в пъти по-обезшумено, ходовата част е доста по-издържлива, багажника е по-голям, просторен и приятен салон, все пак си има телевизор . Като недостатък приемам дизайна на предницата, но е преодолим.
Виж сега, явно ги разбираш нещата, но на теория. В тази тема не се търси филосовския смисъл, а практическия опит. Тази тема е малко по-различна от тези за онеправдани гейове, проститутки и невъзпитани питбули. Ако не хващаш иронията и си търсиш филосовски спаринг партньор - объркал си се. Извинявай, но ми идваш малко скучен, не ми е интересно, и не си прави труда да ми отговаряш, с теб в полемика няма да изпадам.
Аз пък твърдя, че си заслужава да размени ревезирана 156-ца, за неревизирана 166-ца. За двете години през които притежавах 156-цата не остана детаил който да не сменя по-два пъти основно по ходовата част която е една инженерна грешка. 166-цата няма нищо общо освен двигателя. Купето е в пъти по-обезшумено, ходовата част е доста по-издържлива, багажника е по-голям, просторен и приятен салон, все пак си има телевизор . Като недостатък приемам дизайна на предницата, но е преодолим.
Защо си мислиш, че като пускам теми за гейове и проститутки, не съм дошъл в този форум заради алфата си. Грам не искам да влизам в никакъв диспут с теб. 166 за мен лично е недоразумение, но това си е мое мнение, с което не ангажирам никой. Ужасяващ дизайн, който няма как да преглътна. Аз карам алфа заради дизайна и усещането, качество не търся в тази кола. Няма и да го намеря. Няма нужда да се залъгваме излишно. 8 години карам 156, а 166 карах две, само че новия фейс, и пак отзад ме дразнеше много. Да не говорим, че само отвън изглежда толкова по-голяма от 156 цата. Така, че аз лично съветвам колегата в никакъв случай, да не заменя най-популярния модел на алфа с един доста противоречив модел за мен, какъвто е 166.
Но да подчертая изрично, че всичко, което написах за 166 е само сравнявайки го с други модели на алфа, а не с други марки коли. Ако трябва да избирам 166 или бмв 5 серия, ще си взема алфата без да се замислям.
Това за предницата не го разбрах. Аз смених четири нисача на 156 при правилния човек с правилните носачи и вече 40 000 километра нямам оплаквания.
"Моралните устои не могат да бъдат създадени с параграфите на закона".
К.М.
Аз не съм сигурен, че 'Тезис' изобщо трябва да влиза в плана - тежка кола, рядка, скъпа за поддръжка, а според мен и с малък двигател за това купе.
Преди време четох, че автоматичните скорости не били много сполучливи и криели рискове, т.е. трябва да си купиш 'Тезис' с ръчни скорости, а на такава лимузина ръчните скорости са и най-глупавото нещо и буквално обезсмислят всички останали екстри.
После идва разхода, който в никой случай няма да е като на '156' с газ - да не казвам, че скачаш двойно-тройно в парите за гориво
Провери добре, колко струват консумативите и възловите звена по автомобила, защото ако се наложи да сменяш нещо по двигателя и/или окачването може да се окажеш собственик на недвижим имот
Изобщо, като цяло, 'Тезис' сякаш не е един, а два класа над '156' и ми се струва голям скок, криещ много неизвестни и съответно много рискове.
За мен е неоправдан разход, конкретно 'Тезис' срещу '156'. Другото което си мисля е, кооооооолко повече място ще ти даде '166' пред '156'?
Ако търсиш повече място за багаж, по-добре си купи комби или ван.
Ако търсиш повече място за хората вътре, то не мисля, че си струва да даваш вече нагласена '156' за '166'.
Защо си мислиш, че като пускам теми за гейове и проститутки, не съм дошъл в този форум заради алфата си. Грам не искам да влизам в никакъв диспут с теб. 166 за мен лично е недоразумение, но това си е мое мнение, с което не ангажирам никой. Ужасяващ дизайн, който няма как да преглътна. Аз карам алфа заради дизайна и усещането, качество не търся в тази кола. Няма и да го намеря. Няма нужда да се залъгваме излишно. 8 години карам 156, а 166 карах две, само че новия фейс, и пак отзад ме дразнеше много. Да не говорим, че само отвън изглежда толкова по-голяма от 156 цата. Така, че аз лично съветвам колегата в никакъв случай, да не заменя най-популярния модел на алфа с един доста противоречив модел за мен, какъвто е 166.
Но да подчертая изрично, че всичко, което написах за 166 е само сравнявайки го с други модели на алфа, а не с други марки коли. Ако трябва да избирам 166 или бмв 5 серия, ще си взема алфата без да се замислям.
Това за предницата не го разбрах. Аз смених четири нисача на 156 при правилния човек с правилните носачи и вече 40 000 километра нямам оплаквания.
Явно много пишеш, но не обичаш да четеш, или по-точно четеш избирателно. В твоя "случай" има едно определение, но няма да го спомена,а и мисля, че си прозорлив и сам ще се досетиш.... Или се лъжа?
Я ми прочети пак мнението, след като прочетеш и горните и си направи филосовския и цветови анализ, може и на думата ирония да дадеш определение, там поне си добър.
КОлега защо не си я караш поне още 50тина хиляди километра пък тогава да и търсиш заметник . Иначе ако да си заслужава да я сменяш с друга кола за мен варианта би бил да съм намерил изгодно кола от необслужван лизинг на малко километри (реални). Или някой на който също му е омръзнала колата и иска да я смени само заради това и екземпляра е много запазен .
Иначе ако търсиш вариант за друга кола защо не погледнеш Ланча либра . Сравнително просторно купе , по-голям багажник от 156 особенно комбито има телевизор (каот гледам колегите държат много на него ). Окачването е по-здраво от на 156 . Аз ако не бях си навил на пръста толкова много да взема 156 в момента щях може би да карам либра . Ама то алфа се избира със сърце не с акъл .
Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD CF3 115CV {06.01г.} Progression / Limited edition (I) My love
sigpic
Явно много пишеш, но не обичаш да четеш, или по-точно четеш избирателно. В твоя "случай" има едно определение, но няма да го спомена,а и мисля, че си прозорлив и сам ще се досетиш.... Или се лъжа?
Я ми прочети пак мнението, след като прочетеш и горните и си направи филосовския и цветови анализ, може и на думата ирония да дадеш определение, там поне си добър.
Достатъчно цветно ми е всичко, апрактическия ми опит с алфите никак не ми е малък.
Аз твоето мнение не искам да го чета, заради гениалното прозрение за "инжЕнерната грешка". В него се съдържа есенцията на целият казус.))))) Тук се крие и определението на думичката "ирония".
Твърдо протв такава смяна. Акула за толстолоб не бих заменил
---------- Post added at 06:51 ---------- Previous post was at 06:50 ----------
Comment