Колеги дайте акъл, как да накарам Виваком да ми пусне нета.На 19 сключих договор за доставка на интернет по телефона - ADSL, казаха ми на 22 да се логна.Обаче нямаше, обадих се на 123 откъдето ми отговориха че поръчката ще бъде изпълнена на 24 в 16:00 часа.Така било по договор 4-дневен срок, а това за 22-и било "евентуално".На 24 нанай интернет.Оттогава всеки ден като малоумен питам какво става със заявката ми, всеки път си декламирам ЕГН-то, телефона и квот са сетите друго и ми казват че по някаква причина възникнал проблем с автоматичната конфигурация и трябвало да се въведе ръчно, че бил даден висок приоритет на заявката и да чакам.Добре ама докога, не можели да се ангажират с точна дата.Иначе в договора пише че ако се откажа от някоя услуга дължа неустойка за целия период на договора, обаче няма опция ако те не си спазят срока каква неустойка дължат.Телефонния пост си го плащам вече 28 години редовно.Дайте акъл към кого да се обърна че да си изпълнят услугата.
п.п.Сега ползвам нета от работата ми,щото в къщи нямам.
п.п.Сега ползвам нета от работата ми,щото в къщи нямам.
Comment