Известие

Collapse
No announcement yet.

италианките по автокъщите...

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Момчета, свалянето от автовоз важи само за някои автомобили, които са в състояние да бъдат свалени и/или наистина са купени на голяма далавера, иначе няма как тъграша да се раздели с автомобила на половината от печалбата си, само защото парите идват веднага
    След напудрянето цената на колата става по-висока и за всеки търговец си струва колите да са напудрени
    Личното ми впечатление от автокъщите по Италия (Март 2011г.) е, че по-големите и по-мощни автомобили се продават по-трудно и на по-изгодна цена от ниските класове икономични автомобили, заради скъпата поддръжка, високите данъци и застраховки, големия разход и т.н. на лимузините.... именно заради кризата
    sigpic

    Comment


    • #32
      [QUOTE=Kuku;987379]Момчета, свалянето от автовоз важи само за някои автомобили, които са в състояние да бъдат свалени и/или наистина са купени на голяма далавера, иначе няма как тъграша да се раздели с автомобила на половината от печалбата си, само защото парите идват веднага

      Това го пишеш защото внасяш коли, познаваш някой, който внася по 2-3-4 автовоза на седмица или защото мислиш, че ако ти си на тяхно място би разсъждавал по този начин
      AR 166 2,4 ЖТД Волво 460 1,9 ТД, Волво 460 1,7 I ех, Браво 1,4 12V ех, Ланча Y 1,4 12V ех, Пунто 1,1 6 speed ex, Пежо 106 ех и първата ОРел кадет 1,6 печка - "карабина" - с манивели по вратите и вЪлнен салон

      Comment


      • #33
        Мисля, как бих спечелил повече пари!
        Ако знам, че мога да изкарам повече пари, ако се потрудя малко над колата, защо да я продавам още от автовоза?
        sigpic

        Comment


        • #34
          Въпрос на търговски нюх...захранваш прекупвачите и печелиш от оборота...не винаги труда определя печалбата.
          По добре палава италианка, отколкото скучен германец....
          https://www.youtube.com/watch?v=oE29b_nLoFE

          Comment


          • #35
            Е, да де - аз защо казвам, че "продаване от автовоза" важи само за някои автомобили?
            sigpic

            Comment


            • #36
              Не за някой....за всички бате....и с кран да я свалиш, като ти е дават на цената за скрап....я взимаш и бягаш...
              Всеки си прави своята сметка....минимални печалби, но редовно.
              По добре палава италианка, отколкото скучен германец....
              https://www.youtube.com/watch?v=oE29b_nLoFE

              Comment


              • #37
                Е, тЕ за това колите у нас са такива....
                sigpic

                Comment


                • #38
                  Първоначално публикувано от Бобби Покажи съобщение
                  Въпрос на търговски нюх...захранваш прекупвачите и печелиш от оборота...не винаги труда определя печалбата.
                  Така и на мен са ми казвали: "Най-хубавата кола е продадената кола".

                  ---------- Post added at 17:44 ---------- Previous post was at 17:40 ----------

                  Първоначално публикувано от Kuku Покажи съобщение
                  Мисля, как бих спечелил повече пари!
                  Ако знам, че мога да изкарам повече пари, ако се потрудя малко над колата, защо да я продавам още от автовоза?
                  Ето тука грешиш - правиш си грешни изводи и затова ти е трудно до си намериш кола
                  AR 166 2,4 ЖТД Волво 460 1,9 ТД, Волво 460 1,7 I ех, Браво 1,4 12V ех, Ланча Y 1,4 12V ех, Пунто 1,1 6 speed ex, Пежо 106 ех и първата ОРел кадет 1,6 печка - "карабина" - с манивели по вратите и вЪлнен салон

                  Comment


                  • #39
                    Моля те, обясни ми грешните изводи?!
                    sigpic

                    Comment


                    • #40
                      и след днешното обикаляне по автокъщи/и извън софия/ се затвърждава мнението изказано по горе а именно:
                      166,156 около 2004 г. читава трудно.цената без проблем може да слезе с около 1000-1500лв/1500 и аз се учудих/ фактура на реална цена-почти мисия невъзможна.
                      След покупка за да стане кола трябва веднага сервиз и около 1500лв.Което на практика я докарва до читава от германия/е знае се кое е ново ама..../тези коли който са читави си държат цена.Мисля да пробвам след нова година схема с внос от германия на внос на автомобил с гаранция.Е по скъп ще излезе но поне ще е ясно на какъв хал е.


                      Ако някой иска да споделя наблюденията си в автокъщите нека пише.Ако не-ключ.
                      Мисля такава тема ще е от полза ,но само ако не се оспамва.
                      Last edited by alex052; d.m.y г., 17:55.
                      Няма невъзможни неща,просто има недостатъчно финансиране.
                      156 1,8ТS-99 ......
                      EX
                      159 1,9 JTD-08

                      Comment


                      • #41
                        Първоначално публикувано от Kuku Покажи съобщение
                        Моля те, обясни ми грешните изводи?!
                        Предавам ти думите (за n-ти път в този форум) на един от най-добрите ми приятели, той е и един от първите, които започнаха да внасят коли "на едро". Значи, примерно плащаш 1000 евро за колата - тя естествено си има някакви кусури (драскотини, леки или не толкова ударчета, проблеми по ДВГ, изтрити волан, педали и т.н.) Ако дойде клиента на камиона и се съгласи да ти я плати с 200-300 евро печалба (ок. 30%) - даваш я и с парите отиваш да пазаруваш отново. Ако започнеш да я правиш, стават 1000 евро за колата + 700 лв. за транспорт + още пари за майсторите + висене по сервизите + висене на автокъщата и вместо да работиш с тези пари ти ги набиваш в куп ламарини и чакаш по-голямата печалба, която не се знае кога ще дойде и дали ще е толкова колкото очакваш. И много често накрая се оказва, че "малкото труд" и набиването на още пари изобщо не се оправдават, през това време можеш да внесеш (със същите 1000 евро) още 4 коли и през 300 евро печалба ще си спечелил 1200 евро без ни най-малко труд. Примера се отнася за както споменах по-горе истинските вносители, прекупвачите правят това, за което си мислиш и накрая на упражнението на пазара излиза кола, на висока цена, добре напудрена и с всичките кусури на ненапудрена и на ниска цена, щото и това, че е боядисана и пастирана понякога води до сваляне на менте лака или напукване на дебелите пластове кит и ....
                        AR 166 2,4 ЖТД Волво 460 1,9 ТД, Волво 460 1,7 I ех, Браво 1,4 12V ех, Ланча Y 1,4 12V ех, Пунто 1,1 6 speed ex, Пежо 106 ех и първата ОРел кадет 1,6 печка - "карабина" - с манивели по вратите и вЪлнен салон

                        Comment


                        • #42
                          Май имаш опит с нещата.На Горубляне в момента няма много читави алфи,аз се сещам за една 156 комби и 147 фейс.
                          Alfa 155 1.7,1.8 ex
                          Alfa 166 2.4 3 ex
                          155 1.8 MY 95 sport

                          Comment


                          • #43
                            Днес с двама приятели ходихме повторно да оглеждаме '156 2.4' и '166 2.4-20v'

                            156-цата е доста разкривена външно, цялостно пребоядисвана. Проблемите са били главно от лявата страна, за това и дръжката на шофьорската врата е изтърбушена. Левия фар стои неестествено и като се погледне отдолу се вижда червена боя по него, та най-вероятно е сменян в следствие на удар.
                            Двигателя работи добре, противно на впечатлението от колегата Алекс. Скъпия обтяжен механизъм също работи при издърпване на ремъка. Съединителя също си е добре, както и маховика - на място не се усеща много, но като се размърда колата и си показва състоянието. Педала на съединителя стои леееееееко надолу, което говори, че може да има проблем с помпата или механизма. Няма пушеци и турбината не се чува изобщо.
                            Кожата на салона изглежда в неестествен цвят, сякаш е боядисван целия Кожата по волана е тръгнала (направо липсва на места) от лявата страна. В жабката намерихме сервизна книжка с последно вписани показания от 2004г., когато колата е била на 80'000км. - 40'000км. на година, за 8 години са към 300'000км. реално, ама тя си изглежда на толкова.
                            Намерихме и документи с дата на покупката, а именно 09.2002г., при обявено 03.2003г.
                            Имаше дребни и дразнещи забележки, типично търгашка история, иначе за 4000лв. не е лоша, обаче пък те под 4500лв. не пожелаха да ми отстъпят

                            166-цата е значително по-добре. Както вече казах, колата е 10.2004г., а не 5.2005г. Отново проблеми от ляво - цялата страна е пребоядисана - вижда се различен нюанс на цвета от предния до задния калник. При преден ляв калник липсва парче от подкалника и това явно говори за нещо проблемно там - не казвам удряници и подобни, но може да е имало някакво зажулване по лявата страна.
                            Челното стъкло е с цифра 9 - къде, кога, кой и защо го е сменял, никой не знае....
                            Дисковете и накладките са за смяна, но пък се оказаха Брембовци, което хем е добре, хем не е. Оптяжния механизъм е добре. Съединителя и маховика се оказаха много добре. Двигателя мърка, НО турбината леко присвирва като върнеш педала на газта
                            Продавача каза, че волана не бил претапициран, а само била боядисана кожата, за да се освежи, но реално се вижда, че конците са нови, а сребърната плочка на ск. лост е боядисана некадърно, като с ляв крак. Предна дясна облегалка нещо е изтърбушена - освен железата, които надигат леко кожата, подглавника не може да се застопори във висока позициа и пада долу постоянно.
                            Според ФЕС всичко работи добре и нчма никакви грешки, с изклюение на подгревна свещ, която пък може да се окаже и повече от една. Копчето на съединителя реагираше със закъснение, за пуснат педал и оставаше да свети като натиснат, но не се случваше всеки път и е нещо незначително.
                            По-важното е, че преди 21км. е бил върнат километража на колата и реалните километри не се виждат
                            Опитах се да спазаря колата за 8000лв. в брой, но търговеца не смъкна под 8500лв. - ако отида с парите в джоба сигурно ще я да де и за 8000лв., особено сега преди празниците.
                            Алекс, човека спомена, че вчера е щял да продаде колата, но не са одобрили клиента от лизинговата компания - аз се направих на ударен, че не знам.
                            Имал бил интерес и за това не искал да сваля под 8500лв.
                            Вместо да се занимаваш с тия дървени лизинги, изтегли потребителски кредит и я купи в брой, ако наистина ти я дава за 8000лв.
                            sigpic

                            Comment


                            • #44
                              Вчера привечер се разходих до Горубляне.... беше гадно времето и минах набързо, без да се заглеждам много.
                              Толкова тоалетни на едно място едва ли има другаде

                              Обърнах повечко внимание на ТАЗИ '147 1.9 JTD 8v', ТАЗИ '147 1.9 JTD 16v' и ТАЗИ '159 1.9 JTD 16v'.

                              1. '147' 120к.с.
                              Изглежда добре, салона е запазен, но волана е претапициран и дръжката на шофьорската врата е силно протрита.

                              2. '147' 150к.с.
                              Останах силно очарован от външното състояние и състоянието на салона.
                              Беше понамазана с лустро, но като цяло си изглежда на реалните километри и в моного добро състояние.

                              3. '159' 150к.с.
                              Отново добър външен вид и много запазен салон.
                              Кожата по волана сякаш е започнала да се протрива, но на няколко места във форума прочетох, че просто си е калпава и се скапва бързо.

                              ПОДЧЕРТАВАМ - само съм оглеждал колите и съм сядал вътре, БЕЗ да ги паля или карам, т.е. не мога да кажа нищо за техническото им състояние - впечатленията ми са "на вид"
                              sigpic

                              Comment


                              • #45
                                Първоначално публикувано от Kuku Покажи съобщение
                                ...
                                Колега трябва да предлагаш услуга - помощ при закупуване на автомобил ! Как подяволите разбра че подглавника на дясната седалка не застава в най-горна позиция
                                ---Alfa 147 1.9JTD ---Fiat Coupe 2.0 16V EX ---Alfa GT 1.9 JTDm EX---BMW E90

                                Comment

                                Working...
                                X