If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Ако ти е писано да се обесиш, няма да се удавиш
AlfaRomeo 155 1.8 TS 129 к.с. 1995 г., AlfaRomeo 166 2.4 JTD 140 к.с. 2002 г. , Volvo S60 2.4D Sport 163 к.с. 2008 г. - EX;
Opel Insignia ST 2.0 BiTurbo CDTI 194 к.с. 2014 г. (Алфа под прикритие)
Опел Astra към 1996-1998 г.
Най-горещо препоръчвам 1.7 TDI/ isuzu
Теб па ако те послуша някой, точно за тоя лайнян мотор, много лед ще си слага по главата. Иначе признавам, че всичко друго като мотор (само не 1.7 дизел)и окачване в Астра е здраво. Е , и ръждата ги гони, ма все пак си е Опел....
---------- Post added at 19:44 ---------- Previous post was at 19:34 ----------
Palio Weekend - Голяма Ланчия Y / Пунто . Базата е подсилено Пунто за страни от третия свят ( поне така го водеха по брошури ) , по-високо е и има багажник , никакви екстри почти.
Грешка. Палието е на база на Уно, няма нищо общо с Пунто, само силовата част е същата (разбирай мотор и скорости) , което всъщност го прави още по-добър избор, защото Уното е по-голямо куче от Пунто, с още по-здраво и евтино окачване от Пунто. Само дето Уното гние. При Палио обаче корозия няма, което го превръща в идеален вариант, а отделно, че седанът с 4 врати има и изненадващо голям багажник наистина. А и друго - клиренсът му е много голям, още един + при каране офроуд. Като интериор Палиото също е доста прилично.
Мисля, че това е колата за тези пари, при тези изисквания.
Земи му един корейски хлопел - Деу Ланос.
Уникално дървена, но здрава каручка и устойчива на ръжда, пък и евтина.
Оо да , как не се сетих за това . Деу Ланос 1.4 или Нексия 1.5 8 клапана опелския мотор (не екотека) - адски евтини части , повечето пасват от Кадет и на моргата са без пари . Не гние толкова . Приятел имаше Нексия седан 78 кс и като знам как я караше и какъв малък разход имаше . Взе разпределителен вал и разни неща по окачването от Кадет .Голям багажник - един път мъкнахме доста големи радиатори с нея . Преди време 50% от такситата тук бяха такива Деута и бакшишите много им се радваха . Лошото е , че ги няма много по обяви . http://www.mobile.bg/11317896539538730 http://www.cars.bg/u571940 http://www.cars.bg/u513171
Грешка. Палието е на база на Уно, няма нищо общо с Пунто, само силовата част е същата (разбирай мотор и скорости) , което всъщност го прави още по-добър избор, защото Уното е по-голямо куче от Пунто, с още по-здраво и евтино окачване от Пунто. Само дето Уното гние. При Палио обаче корозия няма, което го превръща в идеален вариант, а отделно, че седанът с 4 врати има и изненадващо голям багажник наистина. А и друго - клиренсът му е много голям, още един + при каране офроуд. Като интериор Палиото също е доста прилично.
Мисля, че това е колата за тези пари, при тези изисквания.
Не споря , така го описваха навсякъде из фиатския форум , а и окачването го гледах подобно на пръв поглед без да задълбавам , но все пак нали е наследник на Уното ( което също има Fire мотор ) Което наистина не е минус , а си е предимство . Преди време имаше една Сиена седан такси , незнайно от къде се появи , но и не видях повече такъв модел , и изглеждаше доста добре .
Пасата много голям идва , конкретната Ланчия много коне (нали се търси нещо маломощно явно заради ниския данък ) , а Алфата в графа непретенциозна и икономична , виж ТД е идеална
Оо да , как не се сетих за това . Деу Ланос 1.4 или Нексия 1.5 8 клапана опелския мотор (не екотека) - адски евтини части , повечето пасват от Кадет и на моргата са без пари . Не гние толкова . Приятел имаше Нексия седан 78 кс и като знам как я караше и какъв малък разход имаше . Взе разпределителен вал и разни неща по окачването от Кадет .Голям багажник - един път мъкнахме доста големи радиатори с нея . Преди време 50% от такситата тук бяха такива Деута и бакшишите много им се радваха . Лошото е , че ги няма много по обяви . http://www.mobile.bg/11317896539538730 http://www.cars.bg/u571940 http://www.cars.bg/u513171
Не споря , така го описваха навсякъде из фиатския форум , а и окачването го гледах подобно на пръв поглед без да задълбавам , но все пак нали е наследник на Уното ( което също има Fire мотор ) Което наистина не е минус , а си е предимство . Преди време имаше една Сиена седан такси , незнайно от къде се появи , но и не видях повече такъв модел , и изглеждаше доста добре .
Пасата много голям идва , конкретната Ланчия много коне (нали се търси нещо маломощно явно заради ниския данък ) , а Алфата в графа непретенциозна и икономична , виж ТД е идеална
Габровската и Търговишката изглеждат добре, поне на снимките.
Палиото наистина е добър избор.По едно време почти щях да си взема едно.
Теб па ако те послуша някой, точно за тоя лайнян мотор, много лед ще си слага по главата. Иначе признавам, че всичко друго като мотор (само не 1.7 дизел)и окачване в Астра е здраво. Е , и ръждата ги гони, ма все пак си е Опел....
---------- Post added at 19:44 ---------- Previous post was at 19:34 ----------
Грешка. Палието е на база на Уно, няма нищо общо с Пунто, само силовата част е същата (разбирай мотор и скорости) , което всъщност го прави още по-добър избор, защото Уното е по-голямо куче от Пунто, с още по-здраво и евтино окачване от Пунто. Само дето Уното гние. При Палио обаче корозия няма, което го превръща в идеален вариант, а отделно, че седанът с 4 врати има и изненадващо голям багажник наистина. А и друго - клиренсът му е много голям, още един + при каране офроуд. Като интериор Палиото също е доста прилично.
Мисля, че това е колата за тези пари, при тези изисквания.
Е ти страхотно предложение му правиш. Италианска кола след 12 си година прилича на подвижна кочина.
Опелския двигател е с уникално нисък разход и страхотно евтина поддръжка. Ръжда при тази Астра...мммм...., след 97 няма такъв проблем, поне за мен. А и на тези години вече ще се е разпаднала. Свери малко часовника, че той не винаги завършва на 33.3333, та така до безкрайност.))
Уважавам всяко едно предложение, аз дадох своето, това за теб явно е проблем, но Астрата е доказал се модел за разлика от "палавниците", които препоръчваш ти.
Чета доста разумни предложения тук. Явно накрая всичко ще опре до най-читавия екземпляр.
Правя си списъче и ще гледам всичко.
-Рено 19
-Рено Меган
-Ситроен ZX
-Фиат Палио
-Опел Астра
-Форд Ескорт
- нещо друго ако изскочи
Ред нямат, просто така съм ги написал .
Само да спре да вали, че сега нито може да се види дадена кола, нито да се покара.
Благодаря отново за мненията. Темата естествено не е приключена и всеки коментар би могъл да ми е от полза.
Като има развитие ще пиша.
Поздрави!
И да добавя нещо, аз неслучайно използвах думата "кочинка" . Наистина трябва да е нещо просто и здраво. Нищо друго няма значение.
Може опелския двигател да е икономичен, може не всичко да завършва на 33.3333 но Опел Астра 1.6 2003г. извънградско гори повече отколкото моя спринт с двойните карбуратри.
И все си мисля, че това как ще изглежда един автомобил след 10'тата година зависи по-скоро от собственика, отколкото от това къде е произведен.
Е ти страхотно предложение му правиш. Италианска кола след 12 си година прилича на подвижна кочина.
Опелския двигател е с уникално нисък разход и страхотно евтина поддръжка. Ръжда при тази Астра...мммм...., след 97 няма такъв проблем, поне за мен. А и на тези години вече ще се е разпаднала. Свери малко часовника, че той не винаги завършва на 33.3333, та така до безкрайност.))
Уважавам всяко едно предложение, аз дадох своето, това за теб явно е проблем, но Астрата е доказал се модел за разлика от "палавниците", които препоръчваш ти.
Хайде не дрънкай глупости, че тая Астра на 12 години ще изглежда в пъти по-зле при същите други условия.
156 та от подписа ми вече направи 11, пък квичене от вътре не се чува.
Инак по темата ... какъвто тормоз съм виждал да отнасят Фиат Уно и Рено 19 нищо друго не е понасяло.
Та от изброените, Фиат Палио или Рено 19 от последните.
Меган имат и доста капризни изпълнения, ама са по-нови, та не са в бюджета, Астра ми е направила някакво добро впечатление чак след 2005, за Форд нямам идея.
И пак ще е на каквото случите... може да е отличен модел и да случите пръчка, може да не е толкова прехвален и да се окаже катър.
Welcome to the real world
Алфа Ромео 156 2.4 JTD (01г.); Алфа Ромео 146 1.9 TD (98г.); Лада 21051 - Бивша.
Прасчо ти даде добра идея, ама много са гнили.
Горещо ти препоръчвам Рено 19 1.8 I.
Просто много скучна кола!
Нищо не и се троши да я ...
Подкрепям напълно!
Баща ми кара такова.
Неговото е 1,7 или и 1,8,не ги знам,с газова уредба.
Това му е третото по ред и казва че ако го счупи пак такова ще си купи,нещо като мен с Алфите
Прасчо ти даде добра идея, ама много са гнили.
Горещо ти препоръчвам Рено 19 1.8 I.
Това е каляската на жената!
Железен мотор, по окачването съм сменил само един шарнир за 5 години. Нямам забележки
Товариме я като Москвич 412
Добро парно, добри спирачки
Просто много скучна кола!
Нищо не и се троши да я ...
Не мисля, че са гнили.
Само във форума на ар се будалкаме, че немските коли не са най-добрата покупка за кола над 7-10 години.
---------- Post added at 19:13 ---------- Previous post was at 19:09 ----------
Хайде не дрънкай глупости, че тая Астра на 12 години ще изглежда в пъти по-зле при същите други условия.
156 та от подписа ми вече направи 11, пък квичене от вътре не се чува.
Инак по темата ... какъвто тормоз съм виждал да отнасят Фиат Уно и Рено 19 нищо друго не е понасяло.
Та от изброените, Фиат Палио или Рено 19 от последните.
Меган имат и доста капризни изпълнения, ама са по-нови, та не са в бюджета, Астра ми е направила някакво добро впечатление чак след 2005, за Форд нямам идея.
И пак ще е на каквото случите... може да е отличен модел и да случите пръчка, може да не е толкова прехвален и да се окаже катър.
Абе тя и моята е стегната и е извън матрицата ама пари глътна много. А сега струва колкото лаптопа ми. Опела сега го кара роднина, глътна 1000 лева за 10 години ръчкане, сега е на 19 и си е бижу.
"Моралните устои не могат да бъдат създадени с параграфите на закона".
К.М.
Само във форума на ар се будалкаме, че немските коли не са най-добрата покупка за кола над 7-10 години.
---------- Post added at 19:13 ---------- Previous post was at 19:09 ----------
Абе тя и моята е стегната и е извън матрицата ама пари глътна много. А сега струва колкото лаптопа ми. Опела сега го кара роднина, глътна 1000 лева за 10 години ръчкане, сега е на 19 и си е бижу.
Оставам с впечатлението, че ти си един от най-големите "Бай Ганьо-вци" в този форум. Освен, че разбираш най-много от всички тук от политика, жени, футбол и т.н., разбираш повече от другите и от автомобили. Сериозно те питам: мислиш ли, че си нужен точно в тази тема? Поне нея пропусни!
Оставам с впечатлението, че ти си един от най-големите "Бай Ганьо-вци" в този форум. Освен, че разбираш най-много от всички тук от политика, жени, футбол и т.н., разбираш повече от другите и от автомобили. Сериозно те питам: мислиш ли, че си нужен точно в тази тема? Поне нея пропусни!
Виждайки опасността колегата да бъде подведен да си купи Фиат се почувствах длъжен да не пропусна темата.
Няма как да не реагирам, когато виждам, че някой дава неправилен съвет.
Едва ли някой автомонтьор или автоджабазин би дал съвет някой да си купи фиат на над 10 години, освен ако не е някоя забравена бройка в шоурум.
Колегата търси точно опелче, астричка, комби най-добре, а ако е 1.7 ТДИ ще е страхотно.
Не съм бай-ганьо, аз съм прасе.
"Моралните устои не могат да бъдат създадени с параграфите на закона".
К.М.
Comment