Известие

Collapse
No announcement yet.

Непретенциозна "кочинка" до 2000 лв

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Земи му един корейски хлопел - Деу Ланос.
    Уникално дървена, но здрава каручка и устойчива на ръжда, пък и евтина.
    Alfa Romeo 1.9 JTD 00 sigpic

    Comment


    • #17
      http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi...797&f1=details

      http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi...349&f1=details

      http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi...109&f1=details

      http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi...375&f1=details
      Ако ти е писано да се обесиш, няма да се удавиш
      AlfaRomeo 155 1.8 TS 129 к.с. 1995 г., AlfaRomeo 166 2.4 JTD 140 к.с. 2002 г. , Volvo S60 2.4D Sport 163 к.с. 2008 г. - EX;
      Opel Insignia ST 2.0 BiTurbo CDTI 194 к.с. 2014 г. (Алфа под прикритие)

      Comment


      • #18
        Първоначално публикувано от Susscrofa Покажи съобщение
        Опел Astra към 1996-1998 г.
        Най-горещо препоръчвам 1.7 TDI/ isuzu
        Теб па ако те послуша някой, точно за тоя лайнян мотор, много лед ще си слага по главата. Иначе признавам, че всичко друго като мотор (само не 1.7 дизел)и окачване в Астра е здраво. Е , и ръждата ги гони, ма все пак си е Опел....

        ---------- Post added at 19:44 ---------- Previous post was at 19:34 ----------

        Първоначално публикувано от RoMeO_156_GTA Покажи съобщение
        Palio Weekend - Голяма Ланчия Y / Пунто . Базата е подсилено Пунто за страни от третия свят ( поне така го водеха по брошури ) , по-високо е и има багажник , никакви екстри почти.

        Грешка. Палието е на база на Уно, няма нищо общо с Пунто, само силовата част е същата (разбирай мотор и скорости) , което всъщност го прави още по-добър избор, защото Уното е по-голямо куче от Пунто, с още по-здраво и евтино окачване от Пунто. Само дето Уното гние. При Палио обаче корозия няма, което го превръща в идеален вариант, а отделно, че седанът с 4 врати има и изненадващо голям багажник наистина. А и друго - клиренсът му е много голям, още един + при каране офроуд. Като интериор Палиото също е доста прилично.

        Мисля, че това е колата за тези пари, при тези изисквания.
        Last edited by Bobi_33; d.m.y г., 21:48.
        Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд

        Comment


        • #19
          Първоначално публикувано от myato Покажи съобщение
          Земи му един корейски хлопел - Деу Ланос.
          Уникално дървена, но здрава каручка и устойчива на ръжда, пък и евтина.
          Оо да , как не се сетих за това . Деу Ланос 1.4 или Нексия 1.5 8 клапана опелския мотор (не екотека) - адски евтини части , повечето пасват от Кадет и на моргата са без пари . Не гние толкова . Приятел имаше Нексия седан 78 кс и като знам как я караше и какъв малък разход имаше . Взе разпределителен вал и разни неща по окачването от Кадет .Голям багажник - един път мъкнахме доста големи радиатори с нея . Преди време 50% от такситата тук бяха такива Деута и бакшишите много им се радваха . Лошото е , че ги няма много по обяви .
          http://www.mobile.bg/11317896539538730
          http://www.cars.bg/u571940
          http://www.cars.bg/u513171

          Първоначално публикувано от Bobi_33 Покажи съобщение
          Грешка. Палието е на база на Уно, няма нищо общо с Пунто, само силовата част е същата (разбирай мотор и скорости) , което всъщност го прави още по-добър избор, защото Уното е по-голямо куче от Пунто, с още по-здраво и евтино окачване от Пунто. Само дето Уното гние. При Палио обаче корозия няма, което го превръща в идеален вариант, а отделно, че седанът с 4 врати има и изненадващо голям багажник наистина. А и друго - клиренсът му е много голям, още един + при каране офроуд. Като интериор Палиото също е доста прилично.

          Мисля, че това е колата за тези пари, при тези изисквания.
          Не споря , така го описваха навсякъде из фиатския форум , а и окачването го гледах подобно на пръв поглед без да задълбавам , но все пак нали е наследник на Уното ( което също има Fire мотор ) Което наистина не е минус , а си е предимство . Преди време имаше една Сиена седан такси , незнайно от къде се появи , но и не видях повече такъв модел , и изглеждаше доста добре .

          Пасата много голям идва , конкретната Ланчия много коне (нали се търси нещо маломощно явно заради ниския данък ) , а Алфата в графа непретенциозна и икономична , виж ТД е идеална
          Last edited by RoMeO_156_GTA; d.m.y г., 22:08.
          Alfa Romeo 147 1.9 JTD 8v Distinctive
          Fiat Punto Mk1 1.2 Fire
          Ex: BMW E61 530 Xi

          Comment


          • #20
            Първоначално публикувано от RoMeO_156_GTA Покажи съобщение
            Оо да , как не се сетих за това . Деу Ланос 1.4 или Нексия 1.5 8 клапана опелския мотор (не екотека) - адски евтини части , повечето пасват от Кадет и на моргата са без пари . Не гние толкова . Приятел имаше Нексия седан 78 кс и като знам как я караше и какъв малък разход имаше . Взе разпределителен вал и разни неща по окачването от Кадет .Голям багажник - един път мъкнахме доста големи радиатори с нея . Преди време 50% от такситата тук бяха такива Деута и бакшишите много им се радваха . Лошото е , че ги няма много по обяви .
            http://www.mobile.bg/11317896539538730
            http://www.cars.bg/u571940
            http://www.cars.bg/u513171

            Не споря , така го описваха навсякъде из фиатския форум , а и окачването го гледах подобно на пръв поглед без да задълбавам , но все пак нали е наследник на Уното ( което също има Fire мотор ) Което наистина не е минус , а си е предимство . Преди време имаше една Сиена седан такси , незнайно от къде се появи , но и не видях повече такъв модел , и изглеждаше доста добре .

            Пасата много голям идва , конкретната Ланчия много коне (нали се търси нещо маломощно явно заради ниския данък ) , а Алфата в графа непретенциозна и икономична , виж ТД е идеална
            Габровската и Търговишката изглеждат добре, поне на снимките.
            Палиото наистина е добър избор.По едно време почти щях да си взема едно.
            Alfa Romeo 1.9 JTD 00 sigpic

            Comment


            • #21
              Как 2000 лв за Нексия, вие добре ли сте
              Lexus IS200

              Comment


              • #22
                Първоначално публикувано от Bobi_33 Покажи съобщение
                Теб па ако те послуша някой, точно за тоя лайнян мотор, много лед ще си слага по главата. Иначе признавам, че всичко друго като мотор (само не 1.7 дизел)и окачване в Астра е здраво. Е , и ръждата ги гони, ма все пак си е Опел....

                ---------- Post added at 19:44 ---------- Previous post was at 19:34 ----------




                Грешка. Палието е на база на Уно, няма нищо общо с Пунто, само силовата част е същата (разбирай мотор и скорости) , което всъщност го прави още по-добър избор, защото Уното е по-голямо куче от Пунто, с още по-здраво и евтино окачване от Пунто. Само дето Уното гние. При Палио обаче корозия няма, което го превръща в идеален вариант, а отделно, че седанът с 4 врати има и изненадващо голям багажник наистина. А и друго - клиренсът му е много голям, още един + при каране офроуд. Като интериор Палиото също е доста прилично.

                Мисля, че това е колата за тези пари, при тези изисквания.
                Е ти страхотно предложение му правиш. Италианска кола след 12 си година прилича на подвижна кочина.
                Опелския двигател е с уникално нисък разход и страхотно евтина поддръжка. Ръжда при тази Астра...мммм...., след 97 няма такъв проблем, поне за мен. А и на тези години вече ще се е разпаднала. Свери малко часовника, че той не винаги завършва на 33.3333, та така до безкрайност.))
                Уважавам всяко едно предложение, аз дадох своето, това за теб явно е проблем, но Астрата е доказал се модел за разлика от "палавниците", които препоръчваш ти.

                Ето и една добра обява: http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi...095&f1=details
                Last edited by Susscrofa; d.m.y г., 13:15.
                "Моралните устои не могат да бъдат създадени с параграфите на закона".
                К.М.

                Comment


                • #23
                  Чета доста разумни предложения тук. Явно накрая всичко ще опре до най-читавия екземпляр.
                  Правя си списъче и ще гледам всичко.
                  -Рено 19
                  -Рено Меган
                  -Ситроен ZX
                  -Фиат Палио
                  -Опел Астра
                  -Форд Ескорт
                  - нещо друго ако изскочи
                  Ред нямат, просто така съм ги написал .
                  Само да спре да вали, че сега нито може да се види дадена кола, нито да се покара.
                  Благодаря отново за мненията. Темата естествено не е приключена и всеки коментар би могъл да ми е от полза.
                  Като има развитие ще пиша.
                  Поздрави!
                  И да добавя нещо, аз неслучайно използвах думата "кочинка" . Наистина трябва да е нещо просто и здраво. Нищо друго няма значение.
                  Last edited by bager; d.m.y г., 15:30.
                  ALFA ROMEO 156 SW SELESPEED - EX
                  ALFA ROMEO 159 SW 1.9 Mjet - EX
                  ALFA ROMEO 156 2.4 JTD-EX
                  ALFA ROMEO 33 1.8TD -R.I.P.

                  Comment


                  • #24
                    Може опелския двигател да е икономичен, може не всичко да завършва на 33.3333 но Опел Астра 1.6 2003г. извънградско гори повече отколкото моя спринт с двойните карбуратри.
                    И все си мисля, че това как ще изглежда един автомобил след 10'тата година зависи по-скоро от собственика, отколкото от това къде е произведен.
                    alfa romeo sprint 1984

                    Comment


                    • #25
                      Първоначално публикувано от Susscrofa Покажи съобщение
                      Е ти страхотно предложение му правиш. Италианска кола след 12 си година прилича на подвижна кочина.
                      Опелския двигател е с уникално нисък разход и страхотно евтина поддръжка. Ръжда при тази Астра...мммм...., след 97 няма такъв проблем, поне за мен. А и на тези години вече ще се е разпаднала. Свери малко часовника, че той не винаги завършва на 33.3333, та така до безкрайност.))
                      Уважавам всяко едно предложение, аз дадох своето, това за теб явно е проблем, но Астрата е доказал се модел за разлика от "палавниците", които препоръчваш ти.

                      Ето и една добра обява: http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi...095&f1=details
                      Хайде не дрънкай глупости, че тая Астра на 12 години ще изглежда в пъти по-зле при същите други условия.
                      156 та от подписа ми вече направи 11, пък квичене от вътре не се чува.

                      Инак по темата ... какъвто тормоз съм виждал да отнасят Фиат Уно и Рено 19 нищо друго не е понасяло.
                      Та от изброените, Фиат Палио или Рено 19 от последните.
                      Меган имат и доста капризни изпълнения, ама са по-нови, та не са в бюджета, Астра ми е направила някакво добро впечатление чак след 2005, за Форд нямам идея.

                      И пак ще е на каквото случите... може да е отличен модел и да случите пръчка, може да не е толкова прехвален и да се окаже катър.
                      Welcome to the real world

                      Алфа Ромео 156 2.4 JTD (01г.); Алфа Ромео 146 1.9 TD (98г.); Лада 21051 - Бивша.

                      Comment


                      • #26
                        Първоначално публикувано от mordohy Покажи съобщение
                        Прасчо ти даде добра идея, ама много са гнили.
                        Горещо ти препоръчвам Рено 19 1.8 I.

                        Просто много скучна кола!
                        Нищо не и се троши да я ...

                        Подкрепям напълно!
                        Баща ми кара такова.
                        Неговото е 1,7 или и 1,8,не ги знам,с газова уредба.
                        Това му е третото по ред и казва че ако го счупи пак такова ще си купи,нещо като мен с Алфите
                        155 TS 8V-Medium +146 1,6 Boxer
                        Suzuki Gsx-r K6 1000+Suzuki VStrom 650-служебния+Ducati 800SS-R.I.P.

                        Comment


                        • #27
                          Според мен Рено е грешка, Опела до някъде е добро решение......я му вземи една 155-ца да се види човека у кола)...за тез пари има читави....
                          По добре палава италианка, отколкото скучен германец....
                          https://www.youtube.com/watch?v=oE29b_nLoFE

                          Comment


                          • #28
                            Първоначално публикувано от mordohy Покажи съобщение
                            Прасчо ти даде добра идея, ама много са гнили.
                            Горещо ти препоръчвам Рено 19 1.8 I.
                            Това е каляската на жената!
                            Железен мотор, по окачването съм сменил само един шарнир за 5 години. Нямам забележки
                            Товариме я като Москвич 412
                            Добро парно, добри спирачки
                            Просто много скучна кола!
                            Нищо не и се троши да я ...
                            Не мисля, че са гнили.

                            Само във форума на ар се будалкаме, че немските коли не са най-добрата покупка за кола над 7-10 години.

                            ---------- Post added at 19:13 ---------- Previous post was at 19:09 ----------

                            Първоначално публикувано от morfius Покажи съобщение
                            Хайде не дрънкай глупости, че тая Астра на 12 години ще изглежда в пъти по-зле при същите други условия.
                            156 та от подписа ми вече направи 11, пък квичене от вътре не се чува.

                            Инак по темата ... какъвто тормоз съм виждал да отнасят Фиат Уно и Рено 19 нищо друго не е понасяло.
                            Та от изброените, Фиат Палио или Рено 19 от последните.
                            Меган имат и доста капризни изпълнения, ама са по-нови, та не са в бюджета, Астра ми е направила някакво добро впечатление чак след 2005, за Форд нямам идея.

                            И пак ще е на каквото случите... може да е отличен модел и да случите пръчка, може да не е толкова прехвален и да се окаже катър.
                            Абе тя и моята е стегната и е извън матрицата ама пари глътна много. А сега струва колкото лаптопа ми. Опела сега го кара роднина, глътна 1000 лева за 10 години ръчкане, сега е на 19 и си е бижу.
                            "Моралните устои не могат да бъдат създадени с параграфите на закона".
                            К.М.

                            Comment


                            • #29
                              Първоначално публикувано от Susscrofa Покажи съобщение
                              Не мисля, че са гнили.

                              Само във форума на ар се будалкаме, че немските коли не са най-добрата покупка за кола над 7-10 години.

                              ---------- Post added at 19:13 ---------- Previous post was at 19:09 ----------


                              Абе тя и моята е стегната и е извън матрицата ама пари глътна много. А сега струва колкото лаптопа ми. Опела сега го кара роднина, глътна 1000 лева за 10 години ръчкане, сега е на 19 и си е бижу.
                              Оставам с впечатлението, че ти си един от най-големите "Бай Ганьо-вци" в този форум. Освен, че разбираш най-много от всички тук от политика, жени, футбол и т.н., разбираш повече от другите и от автомобили. Сериозно те питам: мислиш ли, че си нужен точно в тази тема? Поне нея пропусни!
                              Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд

                              Comment


                              • #30
                                Първоначално публикувано от Bobi_33 Покажи съобщение
                                Оставам с впечатлението, че ти си един от най-големите "Бай Ганьо-вци" в този форум. Освен, че разбираш най-много от всички тук от политика, жени, футбол и т.н., разбираш повече от другите и от автомобили. Сериозно те питам: мислиш ли, че си нужен точно в тази тема? Поне нея пропусни!
                                Виждайки опасността колегата да бъде подведен да си купи Фиат се почувствах длъжен да не пропусна темата.

                                Няма как да не реагирам, когато виждам, че някой дава неправилен съвет.
                                Едва ли някой автомонтьор или автоджабазин би дал съвет някой да си купи фиат на над 10 години, освен ако не е някоя забравена бройка в шоурум.

                                Колегата търси точно опелче, астричка, комби най-добре, а ако е 1.7 ТДИ ще е страхотно.

                                Не съм бай-ганьо, аз съм прасе.
                                "Моралните устои не могат да бъдат създадени с параграфите на закона".
                                К.М.

                                Comment

                                Working...
                                X