Добре де, а има ли версия емблема с 2.о турбо мотора?
Известие
Collapse
No announcement yet.
Lancia Thesis Emblema
Collapse
X
-
Първоначално публикувано от didod Покажи съобщениеДобре де, а има ли версия емблема с 2.о турбо мотора?
Първоначално публикувано от Kuku Покажи съобщениеАз предполагам, че този автоматик (вече) биха го ремонтирали и в 'Джемини', че даже биха дали и гаранция
В крайна сметка, да приемем, че автоматика отпада..... Какви проблеми остават?
Все пак тази кола струва 100 бона в магазинаGiulietta 1,6 JTDm 2013
156 SW 1,9 JTD 2003
Comment
-
Първоначално публикувано от RPWWD Покажи съобщениеРемонтът на въпросната автоматична скоростна кутия струва почти колкото на Мерцедес - между 5 и 7000 лева, и нямаш никаква гаранция, че пак няма да се счупи след 10 000 км. например (щото се чупят и са проблемни). Проблем са и скъпите предни амортисьори с електронно регулиране - и те са около 5 бона, а най-готино е окачването тип "Ауди" с по 4 алуминиеви носача. Абсолютно всички части се поръчват защото ги нямат налични дори в "Ауто Италия" и това е най-големият проблем щото хем те бавят, хем е скъпо.
Като цяло колата е много хубава, но както беше писал един собственик в Ланча форума - "Тезис не се кара с 12000 лева годишен доход" - това е за ориентировка..
Или с други думи, ако да караш 166-ца е все едно да изплащаш нова евтина малолитражка, да караш Тезис е все едно изплащаш поне нова Корола.
Иначе ако си маниак, определено си заслужава, но трябва добре да си направиш сметката.
И отделно, за мен някакси не върви кола като Тезис да си я паркираш на улицата пред панелния блок.Ако ти е писано да се обесиш, няма да се удавиш
AlfaRomeo 155 1.8 TS 129 к.с. 1995 г., AlfaRomeo 166 2.4 JTD 140 к.с. 2002 г. , Volvo S60 2.4D Sport 163 к.с. 2008 г. - EX;
Opel Insignia ST 2.0 BiTurbo CDTI 194 к.с. 2014 г. (Алфа под прикритие)
Comment
-
Аз мисля, че има някои подвеждащи мнения относно тази кола. Ремонта на автомата не е толкова скъп. Даже е в пъти по евтин, отколкото описаните по-нагоре суми.
Скъпото в тази кола е окачването, защото е доста сложен мултилинк отзад, а отпред е нещо подобно на Ауди - демек с по 4 носача на колело. Моторите са ясни, няма нищо различно, което да не се среща и в друга италианка.
Порлади това, че е рядка кола е доста скъпо останалото, интериор и екстериор. Ако някой те удари, то части като врати, фарове, лайстнички, брони, капаци и т.н. се намират трудно и заради това са скъпи.
Иначе според мен колата е много хубава и много интересна като дизайн.Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд
Comment
-
Уникален автомобил е.Пробвах такава с идеята да я взема преди време.Разколебаха ме високите разходи за подръжка на окачването.Проблема е че няма достатъчно произведени бройки и частите са доста скъпи.А май и с рециклирането има проблем.Чел съм,че има някаква възможност за преработка и побългаряване............ама на такъв автомобил .Няма невъзможни неща,просто има недостатъчно финансиране.
156 1,8ТS-99 ......
EX
159 1,9 JTD-08
Comment
-
Първоначално публикувано от Bobi_33 Покажи съобщениеСкъпото в тази кола е окачването, защото е доста сложен мултилинк отзад, а отпред е нещо подобно на Ауди -
Бях чел (в Ланча форума ще е било) че окачването отпред е не само като на Ауди А4/6/8 ами е направено с много повече умисъл и съответно сложност.Тоест това което при Аиди е тампон - метал/гума при Тезиса е тип лагер.
А предните биалети били като на 166 ама с 2 мм по дълги и цена по 2, та ако се сменяли двете можело да се сложи и от 166.
Вярно ли е ?
И дайте малко повече инфо за окачването отзад.Alfa Romeo 147 1,9 JTD 8v 115 cv + STEINHOF SPORT
Comment
-
Първоначално публикувано от Kuku Покажи съобщениеДано не давам грешна информация, но четох някъде из братския форум, че задните амортисьори стават от '166' с минимално преправянеTormentvm In Dvm Demens
Comment
-
Първоначално публикувано от Bobo Markov Покажи съобщениетова съм го чел и аз махат компа на окачването и слагат амортисьори от 166.Giulietta 1,6 JTDm 2013
156 SW 1,9 JTD 2003
Comment
-
Първоначално публикувано от RPWWD Покажи съобщениеИ колата почва да вози като самосвал... Машината е хубава, ако можеш да си позволиш да я поддържаш без "побългарявания" е в пъти повече кола от 166.
просто разсъждавам иначе съм чел много неща ако я притежавам не бих жалил парите за поддръжката и, тази кола я знам от концепт още. Има невероятни неща по нея - крушките на фаровете се сменят уникално лесно, има бекъп батерии, доста детайли в салона са идентични с Мазерати - колата ми харесва определено но в ланча форума има твърде малко информация ...Tormentvm In Dvm Demens
Comment
-
Колата е страхотна,автомата е добър,но труден за правене.Има едни Tезиси-черни с червена кожа.....
http://www.autoscout24.bg/Details.aspx?id=mabals4xzjcf
Няма друга такава...Alfa 155 1.7,1.8 ex
Alfa 166 2.4 3 ex
155 1.8 MY 95 sport
Comment
-
Първоначално публикувано от Flame Покажи съобщениеКолата е страхотна,автомата е добър,но труден за правене.Има едни Tезиси-черни с червена кожа.....
http://www.autoscout24.bg/Details.aspx?id=mabals4xzjcf
Няма друга такава...Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд
Comment
-
Първоначално публикувано от Flame Покажи съобщениеКолата е страхотна,автомата е добър,но труден за правене.Има едни Tезиси-черни с червена кожа.....
http://www.autoscout24.bg/Details.aspx?id=mabals4xzjcf
Няма друга такава...
Предвид гореспоменатото с окачването на тезиса, на с-ката е горе-долу същото. Но човек ако може да отдели 40 000лв за кола, не би трябвало да го притеснява разходите по нея. Като имаш мустак, трябва да имаш и гребенче...
Comment
Comment