Известие

Collapse
No announcement yet.

Lancia Thesis Emblema

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Добре де, а има ли версия емблема с 2.о турбо мотора?
    Alfa Romeo 164 SUPER T. Spark /Base '95/ - gone for parts;
    Lancia Kappa JTD '98 -

    Comment


    • #17
      Първоначално публикувано от didod Покажи съобщение
      Добре де, а има ли версия емблема с 2.о турбо мотора?
      Има, разбира се.

      Първоначално публикувано от Kuku Покажи съобщение
      Аз предполагам, че този автоматик (вече) биха го ремонтирали и в 'Джемини', че даже биха дали и гаранция
      В крайна сметка, да приемем, че автоматика отпада..... Какви проблеми остават?
      Все пак тази кола струва 100 бона в магазина
      Основно амортисьорите (струват около 5000 лв.), предните носачи и многото екстри, които биха могли да дефектират. При всички положения разумният избор за тази кола е 2,4 дизел с ръчна скоростна кутия.
      Giulietta 1,6 JTDm 2013
      156 SW 1,9 JTD 2003

      Comment


      • #18
        КОлата с най яките стопове .... за съжаление ( ) тука ми свършват познанията за тази кола
        Осел Останется ослом, хотя осыпь его звездами;где должно действовать умом, он только хлопает ушами.................... Г.Державин

        Comment


        • #19
          Първоначално публикувано от RPWWD Покажи съобщение
          Ремонтът на въпросната автоматична скоростна кутия струва почти колкото на Мерцедес - между 5 и 7000 лева, и нямаш никаква гаранция, че пак няма да се счупи след 10 000 км. например (щото се чупят и са проблемни). Проблем са и скъпите предни амортисьори с електронно регулиране - и те са около 5 бона, а най-готино е окачването тип "Ауди" с по 4 алуминиеви носача. Абсолютно всички части се поръчват защото ги нямат налични дори в "Ауто Италия" и това е най-големият проблем щото хем те бавят, хем е скъпо.

          Като цяло колата е много хубава, но както беше писал един собственик в Ланча форума - "Тезис не се кара с 12000 лева годишен доход" - това е за ориентировка.
          И с 2 пъти по толкоз годишен доход пак не се кара .
          Или с други думи, ако да караш 166-ца е все едно да изплащаш нова евтина малолитражка, да караш Тезис е все едно изплащаш поне нова Корола.
          Иначе ако си маниак, определено си заслужава, но трябва добре да си направиш сметката.
          И отделно, за мен някакси не върви кола като Тезис да си я паркираш на улицата пред панелния блок.
          Ако ти е писано да се обесиш, няма да се удавиш
          AlfaRomeo 155 1.8 TS 129 к.с. 1995 г., AlfaRomeo 166 2.4 JTD 140 к.с. 2002 г. , Volvo S60 2.4D Sport 163 к.с. 2008 г. - EX;
          Opel Insignia ST 2.0 BiTurbo CDTI 194 к.с. 2014 г. (Алфа под прикритие)

          Comment


          • #20
            Аз мисля, че има някои подвеждащи мнения относно тази кола. Ремонта на автомата не е толкова скъп. Даже е в пъти по евтин, отколкото описаните по-нагоре суми.
            Скъпото в тази кола е окачването, защото е доста сложен мултилинк отзад, а отпред е нещо подобно на Ауди - демек с по 4 носача на колело. Моторите са ясни, няма нищо различно, което да не се среща и в друга италианка.
            Порлади това, че е рядка кола е доста скъпо останалото, интериор и екстериор. Ако някой те удари, то части като врати, фарове, лайстнички, брони, капаци и т.н. се намират трудно и заради това са скъпи.

            Иначе според мен колата е много хубава и много интересна като дизайн.
            Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд

            Comment


            • #21
              Уникален автомобил е.Пробвах такава с идеята да я взема преди време.Разколебаха ме високите разходи за подръжка на окачването.Проблема е че няма достатъчно произведени бройки и частите са доста скъпи.А май и с рециклирането има проблем.Чел съм,че има някаква възможност за преработка и побългаряване............ама на такъв автомобил .
              Няма невъзможни неща,просто има недостатъчно финансиране.
              156 1,8ТS-99 ......
              EX
              159 1,9 JTD-08

              Comment


              • #22
                Първоначално публикувано от Bobi_33 Покажи съобщение
                Скъпото в тази кола е окачването, защото е доста сложен мултилинк отзад, а отпред е нещо подобно на Ауди -
                Аз също съм се замислял няколко пъти за тази кола
                Бях чел (в Ланча форума ще е било) че окачването отпред е не само като на Ауди А4/6/8 ами е направено с много повече умисъл и съответно сложност.Тоест това което при Аиди е тампон - метал/гума при Тезиса е тип лагер.
                А предните биалети били като на 166 ама с 2 мм по дълги и цена по 2, та ако се сменяли двете можело да се сложи и от 166.
                Вярно ли е ?
                И дайте малко повече инфо за окачването отзад.
                Alfa Romeo 147 1,9 JTD 8v 115 cv + STEINHOF SPORT

                Comment


                • #23
                  Дано не давам грешна информация, но четох някъде из братския форум, че задните амортисьори стават от '166' с минимално преправяне
                  sigpic

                  Comment


                  • #24
                    Първоначално публикувано от Kuku Покажи съобщение
                    Дано не давам грешна информация, но четох някъде из братския форум, че задните амортисьори стават от '166' с минимално преправяне
                    това съм го чел и аз махат компа на окачването и слагат амортисьори от 166.
                    Tormentvm In Dvm Demens

                    Comment


                    • #25
                      Първоначално публикувано от Bobo Markov Покажи съобщение
                      това съм го чел и аз махат компа на окачването и слагат амортисьори от 166.
                      И колата почва да вози като самосвал... Машината е хубава, ако можеш да си позволиш да я поддържаш без "побългарявания" е в пъти повече кола от 166.
                      Giulietta 1,6 JTDm 2013
                      156 SW 1,9 JTD 2003

                      Comment


                      • #26
                        Първоначално публикувано от RPWWD Покажи съобщение
                        И колата почва да вози като самосвал... Машината е хубава, ако можеш да си позволиш да я поддържаш без "побългарявания" е в пъти повече кола от 166.
                        това е базспорно!
                        просто разсъждавам иначе съм чел много неща ако я притежавам не бих жалил парите за поддръжката и, тази кола я знам от концепт още. Има невероятни неща по нея - крушките на фаровете се сменят уникално лесно, има бекъп батерии, доста детайли в салона са идентични с Мазерати - колата ми харесва определено но в ланча форума има твърде малко информация ...
                        Tormentvm In Dvm Demens

                        Comment


                        • #27
                          Малко е информацията защото са малко собствениците.
                          По чужбинските форуми сигурно има повече инфо, ама пък там хората притежаващи подобен автомобил май се различават като профил от тукашните
                          sigpic

                          Comment


                          • #28
                            Колата е страхотна,автомата е добър,но труден за правене.Има едни Tезиси-черни с червена кожа.....
                            http://www.autoscout24.bg/Details.aspx?id=mabals4xzjcf
                            Няма друга такава...
                            Alfa 155 1.7,1.8 ex
                            Alfa 166 2.4 3 ex
                            155 1.8 MY 95 sport

                            Comment


                            • #29
                              Първоначално публикувано от Flame Покажи съобщение
                              Колата е страхотна,автомата е добър,но труден за правене.Има едни Tезиси-черни с червена кожа.....
                              http://www.autoscout24.bg/Details.aspx?id=mabals4xzjcf
                              Няма друга такава...
                              Автомата е същият, който се ползва и в 166, японски е - Айзин е марката. Доколкото съм чувал се монтира и в Пежо/Ситроен, Тойота и др.
                              Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд

                              Comment


                              • #30
                                Първоначално публикувано от Flame Покажи съобщение
                                Колата е страхотна,автомата е добър,но труден за правене.Има едни Tезиси-черни с червена кожа.....
                                http://www.autoscout24.bg/Details.aspx?id=mabals4xzjcf
                                Няма друга такава...
                                За тия 30хил. лв спокойно си вземаш s-ка... но за това по света не се произвежда само една марка и един модел кола. всеки си решава!
                                Предвид гореспоменатото с окачването на тезиса, на с-ката е горе-долу същото. Но човек ако може да отдели 40 000лв за кола, не би трябвало да го притеснява разходите по нея. Като имаш мустак, трябва да имаш и гребенче...

                                Comment

                                Working...
                                X