Известие

Collapse
No announcement yet.

Зарядно за акумулатор

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Ами моето не такова, по надолу съм постнал какво е, но пак е с тънки кабелчета.2-3 пъти съм зареждал, дори единия път на жигулата акум.беше паднал тотално щото зимата дъщерята не я караше и го зареди без проблем.Но е удобно и мога на работа или ако съм в друг град на гости да го ползвам за спешен случай.Въпреки описанието не бих зареждал друго освен АБ на колата.
    По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
    конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
    Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
    Alfa Romeo 156 1.8ts 2001

    Comment


    • #17
      Първоначално публикувано от old alfist Покажи съобщение
      Трябваше да обясниш малко и за пада на напрежението и как отделните устройства го преодоляват - трансфоматорните и електронните.
      Да... да взема да плесна в темата направо учебник по електротехника.

      Сега сериозно - щом има колеги, които са ползвали този модел и казват, че става - взимайте го. Може да зарежда и 45 Ач акумулатор, може и 120 Ач... въпроса е колко ще чакате... а колко ще изкара - Божа работа, зависи от вложеното в него като материали.
      Две черни перли...

      Alfa Romeo 156 1.6 Twin Spark '99 | Renault 19 1.4 Energy '93

      Comment


      • #18
        То ако акумулатора е сдал багажа и професионално у-во няма та спаси, но за спасяване на положението става.Аз за туй съм го взел, след като веднъж едвам запалих и отидох на работа и сутринта - опаа.След това си го взех и си улесних живота.Друг е въпроса че смених акумулатора и сега се търкаля в багажника.Ама по-добре да го имаш отколкото да го нямаш когато ти дотрябва.
        По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
        конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
        Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
        Alfa Romeo 156 1.8ts 2001

        Comment


        • #19
          Акумулаторите е добре да се дозареждат извън колата на всеки три месеца.Препоръчва се зарядния ток да е 1/10 и не повече от 15 часа,това знам аз.Другото вероятно са компромиси.Това е оптимално.
          Не всички, които се скитат, са изгубени.

          Comment


          • #20
            Аз си го купих вчера, към 17 часа го вързах на акумулатора на Спайдера (Bosch Silver Plus 63 апч, АБСОЛЮТНО РАЗРЕДЕН, без грам ток, стои си на Спайдера от ноември, когато го зазимих) и сутринта беше светнал зеления диод, че е зареден.

            Преди малко го натоварих с един як инвертор 12-220 волта 600 вата и си пердаши, напрежението на клемите почти не пада.

            Абе май ще излезе мома...
            Volvo XC90 D5 '06
            Alfa Romeo Spider 2.0 '90
            Lancia Ypsilon 1.2 '00



            ex Alfa Romeo 156 1.9 JTD SW Distinctive '02
            ex Jeep Grand Cherokee 3.1 TD Limited '00
            ex Alfa Romeo 166 2.4 JTD Q2 '99

            Comment


            • #21
              Оптималния заряден ток е 1/10 от капацитета на акумулатора... по този начин се класифицират и зарядните устройства.
              Пък който иска може и с 1 ампер да си зарежда акумулатора щом не му е проблем времето.

              dimitar_vd62
              Alfa Romeo 147 1,6TS 120CV
              Skype: nmilev64

              Comment


              • #22
                Първоначално публикувано от Nimi Покажи съобщение
                Оптималния заряден ток е 1/10 от капацитета на акумулатора... по този начин се класифицират и зарядните устройства.
                Пък който иска може и с 1 ампер да си зарежда акумулатора щом не му е проблем времето.

                dimitar_vd62
                Не е лошо да помислим за преодоляване съпротивлението на акумулатора.
                Alfa Romeo 146 1.6 TS '97
                Alfa Romeo 166 2.0 TS '02
                Alfa Romeo GT 1.9 JTD '05
                sigpic

                Comment


                • #23
                  Акумулатора вече се зарежда,когато го свалих погледнах под стойката-всичко беше покрито с някакъв бял прах(като нищо може да ме арестуват някъде )незнам какъв му е химичния състав ,слоя беше поне 5 мм.Обрах го с прахосмукачката и отдолу се появи ръждата,за щастие не е проникнала дълбоко,видях я навреме,вероятно някакъв сулфат от акумулатора,самата стойка и всичко около нея беше чисто
                  Click image for larger version

Name:	DSC_0001.jpg
Views:	1
Size:	94.8 Килобайта
ID:	2314218
                  Включих го в 5 след обед сутринта в 7 беше напълно зареден.
                  Вероятно зарядното си струва.
                  Last edited by lordliness; d.m.y г., 19:48.
                  Не всички, които се скитат, са изгубени.

                  Comment


                  • #24
                    Белия прах може би се е получил защото някога, при някой от предишните собственици, акумулатора е кипял...

                    Comment


                    • #25
                      Първоначално публикувано от badmadafaka Покажи съобщение
                      Белия прах може би се е получил защото някога, при някой от предишните собственици, акумулатора е кипял...
                      Възможно е ,но акумулатора стои върху една тавичка с отвор и шлаух, който ако има теч го извежда под колата.Тавичката и самата стойка нямаха никакви следи, бяха само прашни.
                      Не всички, които се скитат, са изгубени.

                      Comment


                      • #26
                        Здравейте колеги.

                        Искам да използвам темата за да задам един актуален въпрос за ,,сезонът", който си иска наличност на едно качествено зарядно.Искам да си купя някакво за около 50 лева бюджет, като ще се зареждат един 75 амперов акумулатор и един 60 на бензиновата кола.Можете ли да ми препоръчате нещо за регион Варна или от сайтове с евентуална доставка , което е изпитано и качествено за тези пари или бюджета е твърде малък за това което търся.

                        Предварително благодаря за отговорите.
                        Бивша:156 2.4 JTD-140 Distinctive
                        Настояща: Opel Vectra Caravan 1.9 CDTI- 150 h.p.живички мъркат.

                        Comment


                        • #27
                          lordliness, тоя белия прах пробва ли го.Шмръкни и ако не ти паднат пломбите става, ако не почисти клемите и ги намажи тънко с грес.Ако става остай го както си е и кажи цена.
                          По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
                          конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
                          Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
                          Alfa Romeo 156 1.8ts 2001

                          Comment


                          • #28
                            Първоначално публикувано от dimitar_vd62 Покажи съобщение
                            lordliness, тоя белия прах пробва ли го.Шмръкни и ако не ти паднат пломбите става, ако не почисти клемите и ги намажи тънко с грес.Ако става остай го както си е и кажи цена.
                            Като гледам количеството на снимката, ако става, направо да каже цена за колата без да пипа нищо по нея...

                            @syfer: В "Практикер" продават зарядни на "Ейнхел", не знам дали ще има модел, който да влезе в тоя бюджет дето си определил, но аз имам на тази марка и за мен е супер добро като качество и изпълнение...
                            Last edited by badmadafaka; d.m.y г., 16:40.

                            Comment


                            • #29
                              Вече съм тука на едни острови с едни коктейли с чадърчета и с едни мацки
                              Не всички, които се скитат, са изгубени.

                              Comment


                              • #30
                                ейнхел от евтините /~50/ в практикер - състав - трансформатор,грец,бушон и нещо като ампермер.
                                липсва електроника следяща заряда по какъвто и да е начин. питай ме от къде знам
                                точка

                                Comment

                                Working...
                                X