Известие

Collapse
No announcement yet.

Зарядно за акумулатор

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
    Да допълня това, което обясни Колев - зарядният ток не трябва да надвишава 1/10 от капацитета на акумулатора.
    С оглед на това правило, дискутираното зарядно ще върши що-годе добра работа за акумулатори с капацитет 50 - 60 А/h.
    Акумулатори с по-висок капацитет ще се зареждат по-бавно.
    Основният му недостатък обаче се състои в това, че след като не може да му се задава зарядния ток, практически е неприложимо за заряд на акумулатори с по-малък капацитет - примерно 36 - 40 А/h или по-малки.
    то проблема е че изходното му напрежение зависи от това на мрежата. ако е 250 - добре, ама какво става при 260 или при 210 да не кажа 190. при включване на мощен консуматор в същия кръг, зарядното просто спира да зарежда.
    иначе е ясно че тръгнал акумулатор не може да го спаси и най-доброто зарядно както и най-лесния начин да си скапеш акумулатора е с гадно зарядно
    точка

    Comment


    • #62
      А препоръка за зарядно ?
      Бивша:156 2.4 JTD-140 Distinctive
      Настояща: Opel Vectra Caravan 1.9 CDTI- 150 h.p.живички мъркат.

      Comment


      • #63
        в момента в метро има bosch c3 на промоция за 100лв с ддс.
        тука също има разни
        http://www.argo-market.com/Products/Category/37

        мен ако питаш, изрови някое соц. все ще свърши работа пък и за без пари.
        точка

        Comment


        • #64
          С3 на Бош го прескочи като вариянт !

          Брака при тях е много голям... неизвестно по каква причина.
          Alfa Romeo 147 1,6TS 120CV
          Skype: nmilev64

          Comment


          • #65
            Първоначално публикувано от syfer Покажи съобщение
            А препоръка за зарядно ?
            В Баумакс има промоция на зарядни Абсаар - 73 лв. 11А . Не знам дали при вас има такъв магазин.
            Не всички, които се скитат, са изгубени.

            Comment


            • #66
              От четвъртък пускат в продажба в Лидъл пак това зарядно което купих аз.
              Не всички, които се скитат, са изгубени.

              Comment


              • #67
                Първоначално публикувано от kolev Покажи съобщение
                то проблема е че изходното му напрежение зависи от това на мрежата. ако е 250 - добре, ама какво става при 260 или при 210 да не кажа 190. при включване на мощен консуматор в същия кръг, зарядното просто спира да зарежда.
                иначе е ясно че тръгнал акумулатор не може да го спаси и най-доброто зарядно както и най-лесния начин да си скапеш акумулатора е с гадно зарядно
                Ето за това си уважавам старите соц. зарядни със селенови пакети. Каквото и да е напрежението на мрежата, те пак си зареждат сносно!
                Справка: виж по-горе!

                Колкото за Лидъл, там от има-няма 7-8 години пазарувам, не само зелки и домати, а и електроника и електротехника.
                В началото все от зор. Бях в чужбина.
                Въпреки незнайните за нас марки, явно не правят никакъв компромис с качеството. каквото и да съм взел, никога не съм съжалявал. Предполагам , че и със зарядното ще е така.
                На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                Comment


                • #68
                  аз пък уважавам трансформаторите в старите соц зарядни. мани ги тия селенови пакети, ако ставаха за нещо още щяха да ги произвеждат
                  точка

                  Comment


                  • #69
                    Първоначално публикувано от lordliness Покажи съобщение
                    От четвъртък пускат в продажба в Лидъл пак това зарядно което купих аз.

                    Това зарядно от Лидл излезе страхотно. Давах го на няколко приятели, успя да съживи и зареди дори един напълно "пръднал" акумулатор, който изобщо не искаше да "приема" ток от класическо зарядно.

                    Да не говорим за поддържащата функция, която е много ценна за коли и мотоциклети), които се карат рядко и стоят в гаража по няколко месеца (като моя Спайдер напр.)
                    Volvo XC90 D5 '06
                    Alfa Romeo Spider 2.0 '90
                    Lancia Ypsilon 1.2 '00



                    ex Alfa Romeo 156 1.9 JTD SW Distinctive '02
                    ex Jeep Grand Cherokee 3.1 TD Limited '00
                    ex Alfa Romeo 166 2.4 JTD Q2 '99

                    Comment


                    • #70
                      Първоначално публикувано от kolev Покажи съобщение
                      аз пък уважавам трансформаторите в старите соц зарядни. мани ги тия селенови пакети, ако ставаха за нещо още щяха да ги произвеждат
                      Ха сети се, защо не ги произвеждат масово
                      Ами защото само ако ги удариш с чук или намокриш с вода се развалят!
                      Чиста търговия!
                      От това, което казваш си вадя извода, че изобщо не ги познаваш.
                      На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                      Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                      Comment


                      • #71
                        абе по ми харесват сОленовите пакети - пъстърма,филе елена и такива
                        точка

                        Comment


                        • #72
                          Първоначално публикувано от pinko Покажи съобщение
                          Това зарядно от Лидл излезе страхотно. Давах го на няколко приятели, успя да съживи и зареди дори един напълно "пръднал" акумулатор, който изобщо не искаше да "приема" ток от класическо зарядно.

                          Да не говорим за поддържащата функция, която е много ценна за коли и мотоциклети), които се карат рядко и стоят в гаража по няколко месеца (като моя Спайдер напр.)
                          А и цената е повече от добра- 39 лв.
                          Не всички, които се скитат, са изгубени.

                          Comment


                          • #73
                            Това с "пръдналия" акумулатор много ма разсмя.

                            lordliness, сорри, малко съм зает с учене, ма тва дето си го писал на ЛС истина ли е или се бъзикаш?
                            По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
                            конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
                            Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
                            Alfa Romeo 156 1.8ts 2001

                            Comment


                            • #74
                              Първоначално публикувано от dimitar_vd62 Покажи съобщение
                              Това с "пръдналия" акумулатор много ма разсмя.

                              lordliness, сорри, малко съм зает с учене, ма тва дето си го писал на ЛС истина ли е или се бъзикаш?
                              Не се бъзикам, абсолютно сериозно, нямам научно обяснение.Реших, че като жичкаджия ще ти е интересно и трябва да го знаеш
                              Не всички, които се скитат, са изгубени.

                              Comment


                              • #75
                                Ми то с тази дълга почивка взех да забравям как са държи фазомера.Ся си чеша тиквата понеже ми казаха че в гранични войски търсели електротехник, обаче трябвало да бъде до 40 години, и не мога да разбера какво е значението на възраста, пък парите били хубави.
                                По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
                                конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
                                Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
                                Alfa Romeo 156 1.8ts 2001

                                Comment

                                Working...
                                X