Исках да пусна темата в Тунинг раздела, но понеже нее Алфа и да не се засягат феновете на форума я пускам тука, защото смятам е интересна.
Имам удоволствието да Ви представя последния проект на Венци: БМВ е30 324 SUPER AND TURBOCHARGED NITRO DIESEL
Проекта е пред финална фаза. Направихме няколко ръна на диното, но като истинска бегачка счупи две вариомагнетични скоростни кутии.
Двигателят е шестак. Дизел с турбокомпресор, механичен компресор и за окислител използваме диазотен оксид.
Колата даде 1193 нютона и близо 918 конски сили в последния рън. Естествено ще се кара на много по-ниско налягане, но е важното, че постигнахме 153 к.с. на работен цилиндър при пълна мощност и натоварване за около 30 секунди. Целта на теста бе да разберем лимита на двигателя.
Скоро и пълна информация, а и очаквам и Венци да се похвали.
Имам удоволствието да Ви представя последния проект на Венци: БМВ е30 324 SUPER AND TURBOCHARGED NITRO DIESEL
Проекта е пред финална фаза. Направихме няколко ръна на диното, но като истинска бегачка счупи две вариомагнетични скоростни кутии.
Двигателят е шестак. Дизел с турбокомпресор, механичен компресор и за окислител използваме диазотен оксид.
Колата даде 1193 нютона и близо 918 конски сили в последния рън. Естествено ще се кара на много по-ниско налягане, но е важното, че постигнахме 153 к.с. на работен цилиндър при пълна мощност и натоварване за около 30 секунди. Целта на теста бе да разберем лимита на двигателя.
Скоро и пълна информация, а и очаквам и Венци да се похвали.
Comment