Известие

Collapse
No announcement yet.

Шофьор убил дете с алфа осъден ефективно

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Да, има ограничение 50 на 4 лентовата магистрала, но това не значи, че се кара с 50. Практиката показва, че хората карат според пътя. На двулентова улица често караме и с под ограничението, но на прав широк участък масово се кара с 60-70. Не само в България е така, а навсякъде. Просто в другите държави няма неадекватни ограничения и опасно поставени зебри. Според мен на улица с повече от една лента за посока не трябва да се поставя зебра, освен ако няма светофар. Особено на натоварени улици с много трафик. Логиката е елементарна - на широките улици с по 2 ленти в посока в дясната лента спира кола, за да премине пешеходец. В лентата за изпреварване не се движи никой, но от колоната в дясната лента назад виждат, че отпред скоростта се забавя и тръгват да изпреварват в лявата лента. След секунди стигат до зебрата, където уверено върви пешеходеца и особено ако колата вдясно е бус или камион изобщо не могат да го видят и възниква много опасна ситуация.
    В Германия ми е направило впечатление, че зебри има само на места, където и без това се спира или намалява, има видимост отдалече и дори и в пиковите часове не става много трафик. Тук се разчита, че шоферите имат реакциите на пилот от Ф1, рентгеново зрение и способностите на врачка.
    2014: Deutschland über alles

    Comment


    • #62
      Първоначално публикувано от badmadafaka
      Ограничение от 50км/ч има преди две от трите пешеходни пътеки, за които говориш. Едната е на място, където разрешената скорост си е 80км/ч и няма никакви знаци преди нея, освен тези, които указват наличието и (даже не съм убеден, че и тях ги има).
      Плюс това от разрешена скорост 80, ограничение с 30 км надолу доколкото имам спомен от наредбата, която указва къде какви знаци може да се слагат, е "на ръба"...
      На много места има знак ограничаващ скороста на 50 км/ч на място, където допустимата максимална е 90... Тези знаци обикновено са сложени 5 метра преди "опасността" (пешеходна птека, кръстовище с второстепенен път и т.н.)...

      И въпреки това такива пропуски може да ти послужат успешно да обжалваш някоя снимка или нещо подобно - да убиеш човек дори и при идиотски поставени знаци и дефинирани ограничения е липса на commonsense или какъвто и да е sense...
      Я разясни къде е тази зебра на път с разрешени 80 км в час, че нещо пропускам явно.
      Какво е общото между максимално допустима и знак ограничаващ скоростта? Изобщо знаеш ли какво искаш да кажеш? Постът ти прилича на записка на проф. Вучков

      ---------- Post added at 08:14 ---------- Previous post was at 08:10 ----------

      Първоначално публикувано от nikolaaaay Покажи съобщение
      Да, има ограничение 50 на 4 лентовата магистрала, но това не значи, че се кара с 50. Практиката показва, че хората карат според пътя. На двулентова улица често караме и с под ограничението, но на прав широк участък масово се кара с 60-70. Не само в България е така, а навсякъде. Просто в другите държави няма неадекватни ограничения и опасно поставени зебри. Според мен на улица с повече от една лента за посока не трябва да се поставя зебра, освен ако няма светофар. Особено на натоварени улици с много трафик. Логиката е елементарна - на широките улици с по 2 ленти в посока в дясната лента спира кола, за да премине пешеходец. В лентата за изпреварване не се движи никой, но от колоната в дясната лента назад виждат, че отпред скоростта се забавя и тръгват да изпреварват в лявата лента. След секунди стигат до зебрата, където уверено върви пешеходеца и особено ако колата вдясно е бус или камион изобщо не могат да го видят и възниква много опасна ситуация.
      В Германия ми е направило впечатление, че зебри има само на места, където и без това се спира или намалява, има видимост отдалече и дори и в пиковите часове не става много трафик. Тук се разчита, че шоферите имат реакциите на пилот от Ф1, рентгеново зрение и способностите на врачка.
      Аз защо никога когато се забави моята колона не изфЪчам върху трамвайната линия да се надбЕгвам с михаля?
      Липсата на добра инфраструктура не може да бъде оправдание за безотговорно шофиране.
      Всеки трябва да може да кара съобразявайки се с пътните условия, а ако не може трябва да се научи.
      Когато бусът пред теб спре, е нужно да си зададеш елементарния въпрос "Защо този бус спира?", а не веднага с бясна скорост да тръгнеш да го заобикаляш.
      "Моралните устои не могат да бъдат създадени с параграфите на закона".
      К.М.

      Comment


      • #63
        Първоначално публикувано от Susscrofa Покажи съобщение
        Ти някога бил ли си в затвор или арест та си толкова убеден в задължителното опъване?
        Много ми харесва деца да си играят с оганя....и след това защо се напишках...(относно badmadafaka )
        Иначе осъдените за катастрофи са на лек режим.....затворнически общежития и там извращенията почти няма......и събота и неделя са си в къщи...
        По добре палава италианка, отколкото скучен германец....
        https://www.youtube.com/watch?v=oE29b_nLoFE

        Comment


        • #64
          Не те разбирам батка...
          Last edited by badmadafaka; d.m.y г., 22:55.

          Comment


          • #65
            Първоначално публикувано от badmadafaka Покажи съобщение
            Не те разбирам батка (и не е заради неграмотността, може и да е защото съм тъп примерно, ама ако го кажеш по-ясно ще е по-добре, иначе само с твоя приятел си се разбирате)... Така ако искаш да ме обидиш нещо, па аз не те разбирам, каква е файдата..?
            Излишни комплекси...сега разбираш ли ме?...не говори никога за там, където не си бил!!!
            не определям човек, да ли е тъп без да го познавам.....незнам защо се засягаш.....до сега не съм обидил някой от форума...без да ме е предизвикал тоез първи да го е направил!!....ако намираш някъде обида в мойте думи...яко си се заблудил)
            Last edited by Бобби; d.m.y г., 22:49.
            По добре палава италианка, отколкото скучен германец....
            https://www.youtube.com/watch?v=oE29b_nLoFE

            Comment


            • #66
              Аха сега те разбрах. И си прав за това между другото, ей така по инерция го написах... А за обиждането просто по дефолт те приравних с някой друг, моя грешка...
              От друга страна пък и ти няма как да си сигурен, че не съм бил там, ама да не се впускаме в излишни глупости...

              Comment


              • #67
                Първоначално публикувано от badmadafaka Покажи съобщение
                Аха сега те разбрах. И си прав за това между другото, ей така по инерция го написах... А за обиждането просто по дефолт те приравних с някой друг, моя грешка...
                От друга страна пък и ти няма как да си сигурен, че не съм бил там, ама да не се впускаме в излишни глупости...
                )..и да знаеш..прасето го познавам само виртуално....
                По добре палава италианка, отколкото скучен германец....
                https://www.youtube.com/watch?v=oE29b_nLoFE

                Comment


                • #68
                  Първоначално публикувано от Susscrofa Покажи съобщение
                  Всеки трябва да може да кара съобразявайки се с пътните условия, а ако не може трябва да се научи.
                  Когато бусът пред теб спре, е нужно да си зададеш елементарния въпрос "Защо този бус спира?", а не веднага с бясна скорост да тръгнеш да го заобикаляш.
                  Типично за комунистите е да вярват в красиво формулирани идеи, които не могат да се реализират на практика. Това, че ти си стоиш зад буса означава, че си от малкото изключения, които могат да чакат шофера на буса да разтовари пилешките бутчета и леба в кварталния магазин. 99% от водачите обаче ще изпреварят отляво и ако няма светофар или кръстовище на които да спрат, а просто една зебра, нарисувана в нищото и ето ти опасна ситуация.
                  Има 80 годишни дядовци шофьори. И те ли трябва да се "научат" да карат според пътните условия?! Според мен е по-правилно пътните условия да се направят така, че да е максимално лесно и безопасно за каране, а не да искаме водачите да са супермени, като теб примерно.
                  2014: Deutschland über alles

                  Comment


                  • #69
                    Този си е за затвора наистина, но чета тук ,че спора вече не е дали са му малко годините, а какъв бандит бил ...Какъв бандит е тоя.... никакъв ,просто нискообразован турчин ,живеещ в некво селце с три коли сигурно. Който знае кво е това село Мартен да каже...
                    Презумпцията на затвора е ,да превъзпита и да вмени чувство за отговорност у затворения, а в действителност както има една дума ,влизаш за птп ,излизаш касоразбивач и грабежаджия... такъв е затвора. Учи те на всичко ,което НЕ трябва да се учи.
                    Колкото до гъзенето и така нататък ,а бе хора ,истинския затвор ,не е като по филмите, там за един шамар можеш да вземеш една вътрешна присъда, пък вие се сетете дали има извращения. Лошото на затвора е ,че условията не отговарят на нито една европейска директива, на нито една правило ,на нито един закон. Вътре тежи не липсата на свобода, ами липсата на елементарните човешки права.
                    Иначе някой в началото каза, че като първа присъда ,ще е на по-лек режим тоя.... ами не е точно така съвсем спокойно мое му треснат строг режим и да си го пъхнат у корпуса на варненския.

                    sigpic
                    Alfa Romeo 159 EX

                    Comment


                    • #70
                      Е това ни е най големия проблем-когато човекът се чувства безнаказан, докато не нагази дълбоко в лука
                      Alfa Romeo 156,2.0TS 98 г.
                      Нагоре по стълбата, която води надолу
                      sigpic

                      Comment


                      • #71
                        Първоначално публикувано от nikolaaaay Покажи съобщение
                        Типично за комунистите е да вярват в красиво формулирани идеи, които не могат да се реализират на практика. Това, че ти си стоиш зад буса означава, че си от малкото изключения, които могат да чакат шофера на буса да разтовари пилешките бутчета и леба в кварталния магазин. 99% от водачите обаче ще изпреварят отляво и ако няма светофар или кръстовище на които да спрат, а просто една зебра, нарисувана в нищото и ето ти опасна ситуация.
                        Има 80 годишни дядовци шофьори. И те ли трябва да се "научат" да карат според пътните условия?! Според мен е по-правилно пътните условия да се направят така, че да е максимално лесно и безопасно за каране, а не да искаме водачите да са супермени, като теб примерно.
                        Абе на теб мама и тате яко са ти промили мозъка ала:антикомунизъм
                        Тате да не е бил хипи, на което са му рязали плитките за назидание?
                        Ставаше дума за спиране на буса в рамките на секунди, а не за бус, който зарежда хлебарница.
                        Аз например най-спокойно изчаквам маршрутките да си приберат пътниците и тогава си тръгвам, не виждам смисъл да пибиткам, псувам и задминавам кат бесна лисица.
                        Last edited by Susscrofa; d.m.y г., 23:03.
                        "Моралните устои не могат да бъдат създадени с параграфите на закона".
                        К.М.

                        Comment

                        Working...
                        X