Известие

Collapse
No announcement yet.

Включени светлини ?!?!?!?!?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • значи си сложил ксенон който
    -консумира по-малко енергия
    -не топи рефлектора и "стъклото"
    -има по-дълъг живот

    ...и ползваш светлини които са предназначени само за движение при намалена видимост.

    ами те вече ксеноновите крушки почват от 9лв парчето, а халогенните от 5лв /найтбрейкъра са към 15/. губи ми се смисъла, ама няма значение...
    точка

    Comment


    • Не бе, сериозно, правя на пук на закона, за това карам със всичко друго, но не и с късите...
      Даже и без всякакви карам. Даже така съм минавал през патрулка, спряха тоя пред мен, дето си караше чинно на фарове (ама беше жена ).

      Comment


      • Все още съм с оригиналните ксенонови крушки. Като мина на китайски еквивалент може би няма да ми пука вече.
        AR 145 , 1.6 , 76 kw- ex; GT 1.9 JTD 110 KW
        Posted by Bat Vas:Алфиста трябва да има минимум две коли, ако не иска да ходи с градски транспорт от време на време.
        sigpic

        Comment


        • Първоначално публикувано от stelt Покажи съобщение
          Все още съм с оригиналните ксенонови крушки. Като мина на китайски еквивалент може би няма да ми пука вече.
          При 159 ксенона е с D1S крушки и най-евтината е към 70-80 лв. Как е при GT-то?

          Интересно ми е монтажа на тези лупи как става? Сваляш - слагаш ли е, или има и преправяне?
          И т.нар. "ангелски очи" достатъчно силни ли са за да минат за дневни светлини?
          цък
          ALFA ROMEO 156 SW SELESPEED - EX
          ALFA ROMEO 159 SW 1.9 Mjet - EX
          ALFA ROMEO 156 2.4 JTD-EX
          ALFA ROMEO 33 1.8TD -R.I.P.

          Comment


          • Ники, все още не знам с какви крушки съм, сега само си карам и се кефя. По нататък ще го мисля.
            AR 145 , 1.6 , 76 kw- ex; GT 1.9 JTD 110 KW
            Posted by Bat Vas:Алфиста трябва да има минимум две коли, ако не иска да ходи с градски транспорт от време на време.
            sigpic

            Comment


            • До колкото съм се интересувал, лупите са за директен монтаж - разлепваш стъклата на фаровете и навиваш в рефлектора на мястото на крушката, лепиш пак стъклата и си готов
              Ако ангелските очи на БМВ важат за дневни светлини, би трябвало и тук да важат
              sigpic

              Comment


              • Първоначално публикувано от Mury Покажи съобщение
                Не е вярно,намери една 147,пусни дългите , после халогените да видиш кое заслепява повече,както каза Суската,те светят ниско долу и встрани...............
                Правили сме тестове от любопитство с приятел . Кара пред мен или гледа отпред . Наистина светят насрани и близко . Виждат се според мен доста хубаво на дневна светлина . Най встрани са и описват габаритите на колата . Само един дрл модул им липсва да се палят автоматично само те и ми подхвърлят идея за хубави диодни крушки и да не товари излишно системата . Идеята е да имам работещи къси светлини през нощта и неопечен рефлектор . В румънско карах доста време пред Стелта с ГТ-то и си светеха добре . А на дълги 147 специално изглежда доста опулена Отзад габарита и стопа малко ме притесняват в слънчево време с разположението си и ако някой пропусне да види третия стоп , токувиж влезе в багажника .
                А според доста от колегите в темата , привърженици на закона , постоянно караме при намалена видимост , щом не виждат насрещна кола . Та си противоречи закона - хем ангелски очи , лед и намалени дълги са разрешени , а допълнителните фарове - забранени .
                Alfa Romeo 147 1.9 JTD 8v Distinctive
                Fiat Punto Mk1 1.2 Fire
                Ex: BMW E61 530 Xi

                Comment


                • Първоначално публикувано от bager Покажи съобщение
                  Интересно ми е монтажа на тези лупи как става? Сваляш - слагаш ли е, или има и преправяне?
                  И т.нар. "ангелски очи" достатъчно силни ли са за да минат за дневни светлини?
                  Монтажа е различен в зависимост дали искаш да ги монтираш на място където преди това е имало H1, H7 , H4 ...
                  Най-много проблеми/преправяне има с H1 и някои видове "лупи".
                  Всеки модел "лупа" има различни ъгли под които излиза светлината . Това е добре да се съобрази, защото може да се получат отражения право в очите на другите.
                  Имаше отделна тема, в която съм писал някои от нещата.
                  "Ангелските очи" дразнят най-малко от всички видове дневни светлини и същевременно се виждат отдалеч. За съжаление пасват само на bmw, a колко е легално да караш само на тях не знам.
                  ...

                  Comment


                  • Първоначално публикувано от mordohy Покажи съобщение
                    Ти си патологичен оптимист и наивник!
                    Къде у нас има ясни правила?
                    Правила все пак има:


                    Могат ли да се използват DRL – Дневни светлини в България?

                    Трябва да бъдат спазени определени правила. На официално запитване от страна на LUXIMA към ТехноТест беше отговорено следното:
                    „Светлините за движение през деня трябва да съответстват на изискванията на Правило 87, рев.2 на Икономическата комисия за Европа на Организацията на обединените нации (ИКЕ на ООН), като на тях трябва да има съответната маркировка, предвидена в правилото.
                    Монтирането им на автомобила трябва да съответства на изискванията на Правило 48, рев.5 на ИКЕ-ООН.”
                    В Правило 87 е записано, че интензитетът на светлината трябва да бъде в границите между 400 кандела и 800 кандела. За сравнение – лампа с нажежаема жичка 100W има интензитет 100 кандела.
                    В правило 87 се определя също така маркировката, която потвърждава, че продуктът е сертифициран като „фар за движение през деня” или дневни светлини. На стъклото на светлините трябва да има буквата „Е”, оградена с кръг. След буквата „Е” следва кодът държавата от Европейския съюз, която е сертифицирала продукта. Обикновено там пише „Е4” , което означава, че продуктът е сертифициран в Холандия. Обозначението за дневни светлини е „00RL”. В близост до знака „Е” трябва да е изписан и номерът на сертификата.
                    В Правило № 48 е записано как трябва да бъдат монтирани дневните светлини. Външният край на светлините не трябва да бъде на повече от 400 мм. от най-крайния външен ръб на превозното средство. Разстоянието между вътрешните краища на двете дневни светлини не трябва да бъде под 600 мм. или 400 мм., когато общата ширина на превозното средство е под 1 300 мм. Височината от земята трябва да бъде между 250 мм. и 1 500 мм.
                    Пълните текстове на Правилата могат да бъдат намерени на Интернет адрес: http://www.rta.government.bg/n_uredb...ravilaoon.html .


                    Преписано от тук





                    159 1.8 MPI
                    166 2.0 TS (ex)

                    Comment


                    • Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
                      Правила все пак има:


                      Могат ли да се използват DRL – Дневни светлини в България?

                      Трябва да бъдат спазени определени правила. На официално запитване от страна на LUXIMA към ТехноТест беше отговорено следното:
                      „Светлините за движение през деня трябва да съответстват на изискванията на Правило 87, рев.2 на Икономическата комисия за Европа на Организацията на обединените нации (ИКЕ на ООН), като на тях трябва да има съответната маркировка, предвидена в правилото.
                      Монтирането им на автомобила трябва да съответства на изискванията на Правило 48, рев.5 на ИКЕ-ООН.”
                      В Правило 87 е записано, че интензитетът на светлината трябва да бъде в границите между 400 кандела и 800 кандела. За сравнение – лампа с нажежаема жичка 100W има интензитет 100 кандела.
                      В правило 87 се определя също така маркировката, която потвърждава, че продуктът е сертифициран като „фар за движение през деня” или дневни светлини. На стъклото на светлините трябва да има буквата „Е”, оградена с кръг. След буквата „Е” следва кодът държавата от Европейския съюз, която е сертифицирала продукта. Обикновено там пише „Е4” , което означава, че продуктът е сертифициран в Холандия. Обозначението за дневни светлини е „00RL”. В близост до знака „Е” трябва да е изписан и номерът на сертификата.
                      В Правило № 48 е записано как трябва да бъдат монтирани дневните светлини. Външният край на светлините не трябва да бъде на повече от 400 мм. от най-крайния външен ръб на превозното средство. Разстоянието между вътрешните краища на двете дневни светлини не трябва да бъде под 600 мм. или 400 мм., когато общата ширина на превозното средство е под 1 300 мм. Височината от земята трябва да бъде между 250 мм. и 1 500 мм.
                      Пълните текстове на Правилата могат да бъдат намерени на Интернет адрес: http://www.rta.government.bg/n_uredb...ravilaoon.html .


                      Преписано от тук



                      Това пак не са точни правила, а замъглени пожелания.
                      Значи щом пише 4Е и сичко е наред.
                      На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                      Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                      Comment


                      • Първоначално публикувано от mordohy Покажи съобщение
                        Това пак не са точни правила, а замъглени пожелания.
                        Значи щом пише 4Е и сичко е наред.
                        Всички знаем, че при "схватката" с орган на КАТ от съществено значение са първите няколко минути.

                        Да допуснем, че ме спрат и се заядат за допълнително монтирани DRL.

                        Аргументите на катаджията:

                        1 - Трябвало да карам на къси светлини.


                        Моите аргументи:

                        1 - Доказвам, че DRL ити са сертифицирано изделие показвайки фабричен сертификат.
                        2 - Показвам разпечатан текст от горецитираните законови постановки.
                        3 - Представям документ за преминат ГТП

                        ................

                        Ако все пак решат да ми пишат акт, да ми пишат........

                        Ще се съдим (както сме го правили вече)

                        И е много вероятно да спечелим делото (както сме го печелили вече).


                        159 1.8 MPI
                        166 2.0 TS (ex)

                        Comment


                        • Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
                          Всички знаем, че при "схватката" с орган на КАТ от съществено значение са първите няколко минути.

                          Да допуснем, че ме спрат и се заядат за допълнително монтирани DRL.

                          Аргументите на катаджията:

                          1 - Трябвало да карам на къси светлини.


                          Моите аргументи:

                          1 - Доказвам, че DRL ити са сертифицирано изделие показвайки фабричен сертификат.
                          2 - Показвам разпечатан текст от горецитираните законови постановки.
                          3 - Представям документ за преминат ГТП

                          ................

                          Ако все пак решат да ми пишат акт, да ми пишат........

                          Ще се съдим (както сме го правили вече)

                          И е много вероятно да спечелим делото (както сме го печелили вече).
                          Аз пък му казвам: ако не искаш да излезе нов виц за милиционери и полицай- пиши!
                          Само един се опита, но колегата му веднага го коригира.
                          Остави майтапа.
                          Всичко е анархия.
                          На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                          Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                          Comment


                          • Първоначално публикувано от mordohy Покажи съобщение
                            Аз пък му казвам: ако не искаш да излезе нов виц за милиционери и полицай- пиши!
                            Само един се опита, но колегата му веднага го коригира.
                            Остави майтапа.
                            Всичко е анархия.
                            Не разбирам защо трябва, след като всичко е анархия, все ние да го отнасяме.

                            Те на това разчитат, че ще ти напишат акт и ти ще си кажеш........."абе майната им на едни 50 лв."

                            Да ма не..........в повечето подобни случаи КАТ губят делата или още на часа се отказват да пишат акт.


                            159 1.8 MPI
                            166 2.0 TS (ex)

                            Comment


                            • В зората на автомобилизма, пред превозното средство е трябвало да се движи човек който да предупреждава че идва кола.Ся за тва не са се сетили, да си остане между нас.
                              По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
                              конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
                              Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
                              Alfa Romeo 156 1.8ts 2001

                              Comment


                              • Първоначално публикувано от dimitar_vd62 Покажи съобщение
                                В зората на автомобилизма, пред превозното средство е трябвало да се движи човек който да предупреждава че идва кола.Ся за тва не са се сетили, да си остане между нас.
                                Това го измислят в Англия, защото са премазани няколко прасета и кокошки.
                                Всъщност да не фалират дилижансите
                                На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                                Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                                Comment

                                Working...
                                X